SPOILER: Kalender 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crawling out of the ashes, victorious!
Bij de halve finales geen enkel interview. Vanwege de fOcUs vAn dE dArTeRs.quote:
Spongbob.gifquote:Op zondag 22 april 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bij de halve finales geen enkel interview. Vanwege de fOcUs vAn dE dArTeRs.
Clayton vind ik maar een omhooggevallen vloergod qua prestaties in-game.quote:
Dat hoop ik ook.quote:Op zondag 22 april 2018 22:28 schreef Masterminded het volgende:
Ik mag hopen dat Price de finale wint, anders ga ik jankend naar bed vannacht.
Heb liever Clayton.quote:Op zondag 22 april 2018 22:28 schreef Masterminded het volgende:
Name me a better 90 average player to reach 144.000 pound since 12 december 2016.quote:
Ik zwijg.quote:
Dat zijn 9 dart avg.quote:
quote:1 Michael van Gerwen Ŗ107.000
2 Michael Smith Ŗ53.000
3 Peter Wright Ŗ39.500
4 Max Hopp Ŗ37.750
5 Gary Anderson Ŗ37.500
6 Jonny Clayton Ŗ36.000
7 James Wade Ŗ35.750
8 Rob Cross Ŗ35.000
9 Ian White Ŗ34.000
10 Adrian Lewis Ŗ30.000
11 Daryl Gurney Ŗ28.000
12 Gerwyn Price Ŗ25.250
13 Joe Cullen Ŗ24.250
14 Dave Chisnall Ŗ24.250
15 Mervyn King Ŗ21.750
16 Darren Webster Ŗ21.000
17 Corey Cadby Ŗ19.500
18 John Henderson Ŗ19.000
19 Mensur Suljovic Ŗ18.750
20 Jeffrey de Zwaan Ŗ18.500SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Ik zie 96,50 op livedartsdata.quote:Op zondag 22 april 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat zijn 9 dart avg.
Clayton heeft weer een vakkundige 86,66 bij elkaar gegooid.
Oh verkeerde gekliktquote:Op zondag 22 april 2018 23:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik zie 96,50 op livedartsdata.
13.000 zal wel genoeg zijn voor elke spelerquote:Op zondag 22 april 2018 23:58 schreef borisz het volgende:
Deze ook nog maar even. De ET-ranking.
[ afbeelding ]
4 van 13 toernooien gespeeld.
Zijn hier al beelden van?quote:Op zondag 22 april 2018 22:28 schreef Masterminded het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Bij de vorige reeks Challenge Tours stond hij op een Euro Tour.quote:
Vaag is dat systeem. Doe dat niet tegelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bij de vorige reeks Challenge Tours stond hij op een Euro Tour.
De weekenden zijn propvol.quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vaag is dat systeem. Doe dat niet tegelijk.
Nwuh, dat zijn de weerzinwekkende World Series.quote:
Supertedd 103 gemiddeldquote:Op zaterdag 28 april 2018 14:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nwuh, dat zijn de weerzinwekkende World Series.
Ik kijk nu naar Hernia op de stream.quote:
Is het nog wat?quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar Hernia op de stream.
Best oké, maar Sven Groen kan er niet zoveel van. Humphries/Joyce wordt zijn tegenstander. Wordt al zwaar genoeg.quote:
Wat zou daar vreemd aan zijn? Norris heeft zich redelijk herpakt na de miserabele openingsweken. Noppert liep een Euro Tour mis door te verliezen van een mongolenDuitser.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Noppert gaat toch niet verliezen van Norris
Noppert bakt er niks van dit jaar.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat zou daar vreemd aan zijn? Norris heeft zich redelijk herpakt na de miserabele openingsweken. Noppert liep een Euro Tour mis door te verliezen van een mongolenDuitser.
Geen recht van spreken.quote:
Wie zijn dat nou weerquote:Op zaterdag 28 april 2018 14:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Geen recht van spreken.
Deze Heinz kan er geen klote van.
Heinz is degene die Noppert versloeg voor de qualifier van ET4. Besef.quote:
Absoluut. Het niveau is meer dan prima.quote:
Nu slechts 84 tegen Captain Kirk.quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:56 schreef wimderon het volgende:
Wit heeft 115 staan schroeien tegen Tabern.
Bij Barnard moet ik altijd aan Westworld denken.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:05 schreef Masterminded het volgende:
Ondertussen glipt Barnard weer volledig anoniem naar de laatste 32 met nu een op het oog doenbare pot tegen Awesome Dawson.
Kurk mist een sloot matchdarts en verliest.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nu slechts 84 tegen Captain Kirk.
Dat wordt een heerlijke altijd saaie laatste 16 tussen Wit en Clayton.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kurk mist een sloot matchdarts en verliest.
Stevenson 6-5 Wrightquote:
Ik vind het allemaal prima joh met die SS. Ik ga er gewoon niet naar kijken.quote:
Niet heel gek gezien zijn 108 van net.quote:
6-4 winst.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2018 10:36 schreef Masterminded het volgende:
Azië op het momentZal ik jou eens een laten glimlachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je ding.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een laten glimlachen?
je moet jezelf toch een uitdaging gevenquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
6-4 winst.
Maar bij 1-0 170-141 wegzetten op 25 en bij 1-1 118 uitgooien met 20-T16-Bull
Wat een vent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die hebben ruim een half uur gedaan over 4 legs.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die hebben ruim een half uur gedaan over 4 legs.
[ afbeelding ]
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Michael van Gerwen - | - Ronny Huybrechts
Robert Thornton - | - Ross Twell
Cristo Reyes - | - Rowby-John Rodriguez
Ryan Meikle - | - Gary Eastwood
John Henderson - | - Luke Woodhouse
Harry Ward - | - Ritchie Edhouse
Kim Huybrechts - | - Mark Webster
Jason Lowe - | - Wayne Jones
Jonny Clayton - | - Ron Meulenkamp
Bradley Brooks - | - Kevin Burness
Jelle Klaasen - | - Michael Barnard
Paul Rowley - | - Dirk van Duijvenbode
Ian White - | - Robert Owen
Ricky Evans - | - Tytus Kanik
Alan Norris - | - Jan Dekker
Joe Murnan - | - Tony Newell
Daryl Gurney - | - Scott Darbyshire
Terry Temple - | - Matthew Edgar
Vincent van der Voort - | - Devon Petersen
Ryan Searle - | - Prakash Jiwa
Darren Webster - | - Simon Stevenson
Dawson Murschell - | - Toni Alcinas
Stephen Bunting - | - Simon Preston
Adam Hunt - | - Alan Tabern
Rob Cross - | - Ryan Joyce
Martin Atkins (Wigan) - | - Robert Rickwood
Jermaine Wattimena - | - Christian Kist
Jose Justicia - | - Martin Schindler
Gerwyn Price - | - Peter Hudson
Darren Johnson - | - Richie Burnett
Adrian Lewis - | - Jamie Bain
Aden Kirk - | - Steve Hine
Peter Wright - | - Vincent Kamphuis
Jim Brown - | - Gabriel Clemens
Benito van de Pas - | - Ted Evetts
Ross Smith - | - William O'Connor
Mervyn King - | - Madars Razma
Nathan Aspinall - | - Jarred Cole
James Wade - | - George Killington
Davy Van Baelen - | - Jamie Caven
Joe Cullen - | - Danny Noppert
Peter Jacques - | - Kevin Painter
Keegan Brown - | - Chris Quantock
Scott Taylor - | - James Richardson
Dave Chisnall - | - Dimitri Van den Bergh
Josh Payne - | - Kirk Shepherd
Kyle Anderson - | - Stephen Burton
Mickey Mansell - | - Diogo Portela
Mensur Suljovic - | - Brendan Dolan
Mario Robbe - | - John Davey
Steve West - | - Sven Groen
John Part - | - Jason Cullen
Gary Anderson - | - Ryan Harrington
Luke Humphries - | - Jimmy Hendriks
James Wilson - | - Jeffrey de Graaf
Mark Dudbridge - | - Ronnie Baxter
Michael Smith - | - Arron Monk
Zoran Lerchbacher - | - Jeffrey de Zwaan
Justin Pipe - | - John Goldie
Mark Wilson - | - Chris Dobey
Simon Whitlock - | - Jamie Lewis
Robert Marijanovic - | - Steve Lennon
Steve Beaton - | - Paul Nicholson
Eddie Dootson - | - Andrew Gilding
Dat weet ik niet. Dit is wat Dan Dawson twitterde. Die Chris Murphy twittert nooit zijn borden. Zal zo wel ergens verschijnen.quote:
Gary Anderson v Ryan Harringtonquote:
Tegen Jacques of Painter lijkt mij dat stug, maar in de bordfinale is Keegan Brown een zeer klote tegenstander.quote:Op zondag 29 april 2018 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zal er de volgende ronde dus wel weer uit vliegen.
Ik zou ook depressief worden van die gymzalenquote:Op zondag 29 april 2018 13:51 schreef Masterminded het volgende:
Ik niet snappen waarom Humphries als een natte krant gooit op de PC's terwijl hij als een podiumbeest schroeit op de Euro Tours.
Daar hebben King en Cullen volgens mij ook last van.quote:Op zondag 29 april 2018 13:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zou ook depressief worden van die gymzalen
De Zwaan.quote:
quote:
NOOIT MEER TWENTE.quote:Op zondag 29 april 2018 18:39 schreef Wereldgozer het volgende:
29 april 2018, onthou die datum allen
Liever niet.quote:Op zondag 29 april 2018 18:39 schreef Wereldgozer het volgende:
29 april 2018, onthou die datum allen
En de koorknapen van het instituut zwijgen evenzo. Dit zal resulteren in een skypegesprekje in darts insidequote:Op zondag 29 april 2018 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens helemaal NIKS op het twitteraccount van RTL7darts over dit heugelijke feit. Wel een schijtlollige photoshop van "Coning Stompé".
quote:
twitter:BlackCobra180 twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 11:57:14I am delighted to announce I am singed with unicorn 💪🏻💪🏻🇳🇱🇳🇱 https://t.co/gUchtEizfc reageer retweet
Hopelijk wel een tweet hierover van @alaphilipcocu?quote:Op zondag 29 april 2018 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens helemaal NIKS op het twitteraccount van RTL7darts over dit heugelijke feit. Wel een schijtlollige photoshop van "Coning Stompé".
Ik twitter daar niet over.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk wel een tweet hierover van @alaphilipcocu?
wellicht dan juichen voor de zwaan?quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik blijf elke keer hopen op Dirk en Kamphuis, maar ze zijn gewoon net niet goed genoeg.
Oh dat deed ik al.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
wellicht dan juichen voor de zwaan?
Ik juich voor elke Nederlander trouwens. De Zwaan is wel degene met de meeste potentie. Ben ook wel benieuwd hoe Mario Robbe het doet.quote:
Mario Robbe voegt niet zoveel toe aan de Pro Tour. Als je tegen mei pas op 3.750 pond zit, nee nee nee.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik juich voor elke Nederlander trouwens. De Zwaan is wel degene met de meeste potentie. Ben ook wel benieuwd hoe Mario Robbe het doet.
Huybrechts heeft weer een geweldige aidsloting. Arme jongen. Evans v Kijl wordt genot.quote:Michael van Gerwen (1) v EQ4/Alan Tabern
Darren Webster (16) v HNQ5/Andy Boulton
Dave Chisnall (8) v Matt Padgett/EQ8
Ian White (9) v Madars Razma/Steve Hine
Daryl Gurney (5) v Jamie Lewis/HNQ4
Mervyn King (12) v Dawson Murschell/Paul Nicholson
Michael Smith (4) v Peter Hudson/Arron Monk
Jelle Klaasen (13) v EQ7/EQ1
Peter Wright (2) v Stephen Bunting/Kirk Shepherd
Gerwyn Price (15) v EQ3/Krzysztof Ratajski
Joe Cullen (7) v HNQ2/Robert Owen
Kim Huybrechts (10) v Ricky Evans/Kyle Anderson
Mensur Suljovic (6) v Jamie Caven/EQ6
Simon Whitlock (11) v HNQ3/EQ5
Rob Cross (3) v Steve Lennon/EQ2
John Henderson (14) v James Wade/HNQ1
Waarom zie ik die post niet op hun pagina?quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:27 schreef Masterminded het volgende:
https://www.facebook.com/pdceurope/posts/2035152326706265
HNQ/EQ voor ET5.
Als Hopp zijn qualifier wint, moet hij morgen tegen Wade.
Omdat PDC Europe op Facebook meteen doorlinkt naar jouw land van herkomst als je inlogt. Als je uitlogt/incognito doet, kom je op de Duitstalige.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zie ik die post niet op hun pagina?
ah ok dankjequote:Op donderdag 3 mei 2018 18:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Omdat PDC Europe op Facebook meteen doorlinkt naar jouw land van herkomst als je inlogt. Als je uitlogt/incognito doet, kom je op de Duitstalige.
Van den Bergh met z’n dance act. Oprotten met die viezerik.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:22 schreef Masterminded het volgende:
Van den Bergh staat gewoon 4-3 achter. Ik ga even janken.
Die tering Padgett wint![]()
![]()
. Ook het eerste toernooi van die gast dat hij wat geld wint, ga toch weg man.
Dat is wel gegarandeerd snel voorbijquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:08 schreef Masterminded het volgende:
Ik heb hoge verwachtingen van Rapid Ricky v De Zeer Sympathieke Kyle Anderson.
Dan hebben we nog altijd Wade v Hopp.quote:
Prima potjes, zeker voor op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan hebben we nog altijd Wade v Hopp.
Wade hoeft vanaf ET7 en 8 niet meer op te draven op de vrijdagen dankzij zijn prestaties.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima potjes, zeker voor op de vrijdagavond
Da's wel mooi om te zien, hopelijk kan hij dat doortrekkenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wade hoeft vanaf ET7 en 8 niet meer op te draven op de vrijdagen dankzij zijn prestaties.
Stand van zaken rond de seedings. Moet je Anderson wel even wegdenken aangezien hij nooit meedoet aan die ET's. Let vooral op Klaasen die zo ver is weggezakt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's wel mooi om te zien, hopelijk kan hij dat doortrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stand van zaken rond de seedings. Moet je Anderson wel even wegdenken aangezien hij nooit meedoet aan die ET's. Let vooral op Klaasen die zo ver is weggezakt.Klaasen is bizar ja hoe ver die wegzakt. Zonde welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Komt eigenlijk vooral in aanmerking voor de World Matchplay door wat hij in de tweede helft van 2017 op de vloer gooide.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klaasen is bizar ja hoe ver die wegzakt. Zonde wel
Rockstargenotquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:53 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Lol, Cullen ging helemaal los tegen het mofse publiek!
Eindelijk. Eerdere Euro Tours steeds met goed spel en kutlotingen in de tweede ronde verloren. Nu eindelijk finaledag.quote:
Mooie pot manquote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:32 schreef Masterminded het volgende:
Noppert wint in een zeer spannende pot. Eerste finaledag voor Noppie, eindelijk na drie keer R2 eruit met goed spel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh, hoe kijk jij dan? Welke site?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:07 schreef Vriezzer het volgende:
PDC be like: 'Vincent gooit een zaadbeurt, dus we gooien de stream maar vast uit.'
PDCTVquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Huh, hoe kijk jij dan? Welke site?
Vreemd. Ik keek via Laola1.tv, een Duitse/Oostenrijkse/Zwitserse whatever site en die zonden het gewoon tot de laatste dart uit.quote:
Het is dat Wright op de ET best kan schroeien, anders had ik Noppert een goede kans gegeven om de halve finale te behalen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:09 schreef Masterminded het volgende:
Brekket tevens speelschema
Michael van Gerwen v Darren Webster
Dave Chisnall v Ian White
Jamie Lewis v Paul Nicholson
Michael Smith v Jermaine Wattimena
Peter Wright v Danny Noppert
Joe Cullen v Kyle Anderson
Mensur Suljovic v Simon Whitlock
Rob Cross v James Wade
Ik hoop dat er wel iemand voorkomt dat we 'weer' naar Wright v Cullen in een kwartfinale gaan kijken. Seedings voor ET7/8 lijken daar ook weer op uit te draaien.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:22 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Het is dat Wright op de ET best kan schroeien, anders had ik Noppert een goede kans gegeven om de halve finale te behalen.
Zure nederlaag.quote:
Werelds, want Wright was scorend angstaanjagend goed.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:35 schreef eNGine10 het volgende:
Stream deed het niet helaas maar top prestatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |