Ik neem het mee naar achterquote:Op zondag 22 april 2018 19:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-Twente, maar Twente moet gestraft worden voor het wanbeleid.. Een straf wat de KNVB twee jaar terug heeft nagelaten op te leggen..
quote:Op zondag 22 april 2018 19:39 schreef Heufd het volgende:
Voor het voor de bal gaan staan zodat een vrije trap niet snel genomen kan worden moet eigenlijk ook gewoon consequent geel worden getrokken vind ik.
De ene scheids doet het wel de andere nietquote:Op zondag 22 april 2018 19:39 schreef Heufd het volgende:
Voor het voor de bal gaan staan zodat een vrije trap niet snel genomen kan worden moet eigenlijk ook gewoon consequent geel worden getrokken vind ik.
Dat heb ik hier eerder gelezen, maar zo dramatisch was het niet.quote:Op zondag 22 april 2018 19:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vooral door gebruik van grof geweld en hulp van Kuipers.
En in De Kuip ligt het eraan welk team het doet.quote:Op zondag 22 april 2018 19:41 schreef Heubach het volgende:
[..]
De ene scheids doet het wel de andere niet
Waardeloos
Deze grap is zo onderhand wel doodgeslagenquote:Op zondag 22 april 2018 19:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dus op naar het Orlando topic xd xd
Lolquote:Op zondag 22 april 2018 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En in De Kuip ligt het eraan welk team het doet.
Vind je het gek met zo'n zaadpot.quote:
Jij wil het liefst heel het Rifgebergte in de basisquote:Op zondag 22 april 2018 19:41 schreef PSVCL het volgende:
met idrissi en belhasani in de basis had je hier veel meer kans gemaakt , waardeloze coach die van de brom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |