Jij bent zeker voor AZ hè?quote:
misgunnerquote:
jij bent vast voor AZ vandaagquote:
maar je ziet AZ wel liever winnen vandaag toch?quote:Op zondag 22 april 2018 19:36 schreef markdeajaxfan het volgende:
Nee ik ben niet voor az feyenoord of Twente maar voor AJAX
Tuurlijkquote:Op zondag 22 april 2018 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
maar je ziet AZ wel liever winnen vandaag toch?
Ja van persie is goed volgend jaar topschorder van nederlandquote:Op zondag 22 april 2018 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die von Persie liet het toch maar weer zien vandaag
Kan goedquote:Op zondag 22 april 2018 19:40 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Ja van persie is goed volgend jaar topschorder van nederland
quote:Op zondag 22 april 2018 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Donderflikkerstraal nou eens op met die tokkiesport.
helemaal niets helemaal niets in Amsterdam.quote:
van welke sporten houd jij wel van, gezien jij mod/redactie sport bent?quote:
Waterpoloquote:Op zondag 22 april 2018 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van welke sporten houd jij wel van, gezien jij mod/redactie sport bent?
waterpolodames in natte strakke badpakjesquote:Op zondag 22 april 2018 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waterpolo
Formule 1.
Handbal is ook leuk om naar te kijken.
Hockey volg ik af en toe.
Verder gewoon alles als het een beetje iets voorstelt en het een groot internationaal toernooi betreft
quote:Op zondag 22 april 2018 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waterpolodames in natte strakke badpakjes
ja leukquote:Op zondag 22 april 2018 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waterpolodames in natte strakke badpakjes
formule 1 is saai joh.quote:Op zondag 22 april 2018 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waterpolo
Formule 1.
Handbal is ook leuk om naar te kijken.
Hockey volg ik af en toe.
Verder gewoon alles als het een beetje iets voorstelt en het een groot internationaal toernooi betreft
atletiekquote:Op zondag 22 april 2018 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewichtheffen![]()
De rest is voor nichten
Atletiek turnen en boksen ook wel jaquote:
Boksenquote:Op zondag 22 april 2018 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Atletiek turnen en boksen ook wel ja
Neh, liever gewichtheffen als onderdeel van een sport, vechtsporten bijv.quote:Op zondag 22 april 2018 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewichtheffen![]()
De rest is voor nichten
quote:Op zondag 22 april 2018 20:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
vervang dat eens door gekkendiedopinggebruikenenhopennietbetraptteworden.
Vechtsport vind ik ook wel mooi ja.quote:Op zondag 22 april 2018 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neh, liever gewichtheffen als onderdeel van een sport, vechtsporten bijv.
Zit helaas in iedere sport wel. Is bij sommige sporten geen probleem meer omdat ze het omarmen.quote:Op zondag 22 april 2018 20:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
vervang dat eens door gekkendiedopinggebruikenenhopennietbetraptteworden.
dan maken we er toch van gevaarlijkewegmisbruikersmetafwijkendebloedwaarden.quote:Op zondag 22 april 2018 20:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zit helaas in iedere sport wel. Is bij sommige sporten geen probleem meer omdat ze het omarmen.
Wat vooral bij gewichtheffen, doping?quote:
quote:Op zondag 22 april 2018 20:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan maken we er toch van gevaarlijkewegmisbruikersmetafwijkendebloedwaarden.
Alleen moet je dat beperkt doen en de oefeningen aanpassen bij vechtsport, omdat je anders te stijf en langzaam wordtquote:Op zondag 22 april 2018 20:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vechtsport vind ik ook wel mooi ja.
Gewichtheffen ook, mooie hele oude sport die heel puur is. Lekker stenen tillen als de Kelten en de Vikingen deden.
Lekker man, knakworst erbijquote:Op zondag 22 april 2018 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
patat met appelmoes staat ook standaard bij kindermenu, blijft het een vieze combi vinden, als kind al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik weet niet hoe versleten hij is maar als hij constant met de spuit erin moet spelen is het het niet waard natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2018 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het liefst speelt Robin van Persie de komende vijf jaar nog bij Feyenoord, maar de aanvaller erkent dat hij het fysiek soms moeilijk heeft. Over enkele weken gaan speler en de Rotterdamse club hierover in gesprek. ''Ik moet ook reëel zijn,'' zegt Van Persie in gesprek met FOX Sports.
"Ik zou het liefst nog vijf, zes jaar verder gaan. Maar er is ook een ander kant, het is soms een
struggle om een wedstrijd te halen. Dat heeft ook te maken mijn leeftijd. Soms hapert het lichaam." Het complete interview is hieronder te bekijken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |