Wat gechargeerd, maar dit forum houdt niet van grijze muizen en grijze laffe tactieken.quote:Op zondag 22 april 2018 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op FOK! is elke renner kut en is alles ellendig. Echte liefhebbers.
2e giro zege Tomquote:
Behalve als je een of andere obscure renner bent.quote:Op zondag 22 april 2018 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op FOK! is elke renner kut en is alles ellendig. Echte liefhebbers.
5e vandaagquote:Op zondag 22 april 2018 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Vanendert hype weg, ik spring op een ander wagonnetje.
Ik bedoelde dat die al in het lijstje van SoK stond.quote:Op zondag 22 april 2018 16:54 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ja, daar begon iedereen ook naar elkaar te kijken toen hij weg reed.
Dit forum is 1 groot cliché, een ongeïnspireerde bende die niet verder raakt dan het eindeloos herhalen van een collectie stopwoordjes.quote:Op zondag 22 april 2018 16:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat gechargeerd, maar dit forum houdt niet van grijze muizen en grijze laffe tactieken.
Sow.quote:Op zondag 22 april 2018 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit forum is 1 groot cliché, een ongeïnspireerde bende die niet verder raakt dan het eindeloos herhalen van een collectie stopwoordjes.
Meltdownquote:Op zondag 22 april 2018 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit forum is 1 groot cliché, een ongeïnspireerde bende die niet verder raakt dan het eindeloos herhalen van een collectie stopwoordjes.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 april 2018 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
haha jaquote:Op zondag 22 april 2018 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De inspiratie moet ons ontmoeten, niet andersom. Of denk jij dat wij allemaal enthousiast over een voetbalwedstrijd moeten gaan posten terwijl het voetbal niet om aan te gluren is?quote:Op zondag 22 april 2018 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wel amusant somsquote:Op zondag 22 april 2018 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bok in topvorm wasquote:Op zondag 22 april 2018 16:58 schreef franklop het volgende:
24 ROBERT GESINK 191 TEAM LOTTO NL - JUMBO 06H 27' 51'' + 00H 03' 07'' - -
25 BAUKE MOLLEMA 121 TREK - SEGAFREDO 06H 27' 51'' + 00H 03' 07'' -
Schrijf ze maar op.
Dat gebeurde mij bijna vorig jaar bij het WK tijdrijden bij Froome.quote:
Clayton staat in de kwartfinale.quote:
Op deze manier kan ik ook Luik-Bastenaken-Luik winnen.quote:
Ik kijk niet.quote:Op zondag 22 april 2018 17:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Clayton staat in de kwartfinale.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |