SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken het uit het (no homo) pareltje Me and you and everyone we know. Maar ik gok dat die film uit 05 niet Cemals referentiekader is.quote:Op zondag 22 april 2018 15:13 schreef mootie het volgende:
Ja, dat roepen homo’s altijd naar elkaar. Heus.
Zo gemaakt idd.. Nu nog een motorzaag en een potje Nivea..quote:Op zondag 22 april 2018 15:19 schreef Dotteke het volgende:
Denkt er ook een sexy te zijn
[ afbeelding ]
Dat heeft ie dan wel aardig begrepen.quote:Op zondag 22 april 2018 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 april 2018 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nog is hij nog niet seksy het ziet er niet uit met die platte neus en kromme rugquote:Op zondag 22 april 2018 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo gemaakt idd.. Nu nog een motorzaag en een potje Nivea..
Nee.Gelukkig niet.quote:
O nee he, hoor jij ook al bij die glijersquote:
Dat doet zij toch ook niet met hem..quote:Op zondag 22 april 2018 15:21 schreef Dotteke het volgende:
Linda is er echt klaar mee dat Ivan al 4 dagen niet met haar praat
Altijd bij gehoordquote:Op zondag 22 april 2018 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee he, hoor jij ook al bij die glijers
Bij sommige mannen staat het leuk, bij Ivan staat het voor geen meterquote:
ik kijk er liever naar dan naar dat paplijf van rienkquote:Op zondag 22 april 2018 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee he, hoor jij ook al bij die glijers
Tegen wie zegt ze dat?quote:Op zondag 22 april 2018 15:22 schreef Dotteke het volgende:
Zeg dan ik vind je eigenlijk een kutwijf en ik ben er eigenlijk klaar mee, zegt Linda over Ivan
quote:Op zondag 22 april 2018 15:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kijk er liever naar dan naar dat paplijf van rienk
Lijkt het op.. 30 min. geleden moest ze haar eigen pitch nog even doornemen, leek alsof ze het niet zelf geschreven had..quote:Op zondag 22 april 2018 15:22 schreef mootie het volgende:
Moet Romy Baldr nu coachen voor zijn pitch?
Hoe kun je voor joker lopen zeg ..... dwaas.quote:Op zondag 22 april 2018 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
O echt, dan heb je nu zeker al wel een glijbaan in je achterthuis ( balkon )quote:
quote:Op zondag 22 april 2018 15:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kijk er liever naar dan naar dat paplijf van rienk
En die hond en het vliegtuig en de tafel.quote:Op zondag 22 april 2018 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dan heb je nu zeker al wel een glijbaan in je achterthuis ( balkon )![]()
IK stemde in het begin ook voor ivan tot zijn agressie naar voren kwam en zijn dominantie
Echt he, en dan die vrolijke blik van hem, wat dat betreft past hij wel bij Lindaquote:Op zondag 22 april 2018 15:23 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hoe kun je voor joker lopen zeg ..... dwaas.
Nope, heb geen balkon, tuinquote:Op zondag 22 april 2018 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dan heb je nu zeker al wel een glijbaan in je achterthuis ( balkon )![]()
IK stemde in het begin ook voor ivan tot zijn agressie naar voren kwam en zijn dominantie
Joh, jij ook al. Ja dat kon ook niet he, dat was te ergquote:Op zondag 22 april 2018 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En die hond en het vliegtuig en de tafel.
Maar jij denkt serieus dat hij vanmorgen in zijn kast keek en dacht ‘dit doe ik aan, want dat staat enorm ‘seksy’?quote:Op zondag 22 april 2018 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, en dan die vrolijke blik van hem, wat dat betreft past hij wel bij Linda
Ja code geil............. oeps code geel hebben ze al weer afgegeven.quote:Op zondag 22 april 2018 15:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nope, heb geen balkon, tuinen af en toe naar binnen lopen om een blik op Ivan te gooien is mijn zomerse dag weer goed, jammer van de slechte weersvoorspelling
Die sago blik had ie denk ik als baby al. Ik hoop heel hard dat hij utopia niet gaat winnen.quote:Op zondag 22 april 2018 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, en dan die vrolijke blik van hem, wat dat betreft past hij wel bij Linda
Ik vind hem prima te doen. Mijn eerste keuze, nadat René is vertrokken.quote:Op zondag 22 april 2018 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij staat het kjoet.Ik heb vorig jaar mijn kapsel laten verknippen,en kan sinds een tijdje weer een staartje.quote:Op zondag 22 april 2018 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij sommige mannen staat het leuk, bij Ivan staat het voor geen meter
Volgens mij is juist Ivan daar het minst mee bezig, als je alleen die slippers al aan zijn voeten ziet zitten is zo niet sexyquote:Op zondag 22 april 2018 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar jij denkt serieus dat hij vanmorgen in zijn kast keek en dacht ‘dit doe ik aan, want dat staat enorm ‘seksy’?
quote:Op zondag 22 april 2018 15:26 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die sago blik had ie denk ik als baby al. Ik hoop heel hard dat hij utopia niet gaat winnen.
quote:Op zondag 22 april 2018 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja code geil............. oeps code geel hebben ze al weer afgegeven.
O verknippen is echt shit.quote:Op zondag 22 april 2018 15:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij mij staat het kjoet.Ik heb vorig jaar mijn kapsel laten verknippen,en kan sinds een tijdje weer een staartje.
En wimpers. Daar ben ik razend jaloers op.quote:Op zondag 22 april 2018 15:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Volgens mij is juist Ivan daar het minst mee bezig, als je alleen die slippers al aan zijn voeten ziet zitten is zo niet sexy![]()
En al deed hij het bewust, tis een leuk beeld vind ik, niets mis mee met die man, en zijn prachtige ogen
Tegen Bilquote:
Owwwww dat is knudde, kapper en verknippen, ik haat zequote:Op zondag 22 april 2018 15:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij mij staat het kjoet.Ik heb vorig jaar mijn kapsel laten verknippen,en kan sinds een tijdje weer een staartje.
O echt, wanneer?quote:Op zondag 22 april 2018 15:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ivan heeft al gezegd dat hij er mee
klaar was tegen haar...
quote:Op zondag 22 april 2018 15:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En wimpers. Daar ben ik razend jaloers op.
Nee nooit gebruiktquote:Op zondag 22 april 2018 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn hele neus kapot gesnoven,witte poeder en zo je weet wel
Tonka zijn speelgoed auto`s.Daar kon zelfs een olifant op staan.quote:
Veel ook met een roze brilquote:
Sport, rugby spelenquote:Op zondag 22 april 2018 15:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Is dat zo? Of komt het door het boksen? Of is hij gewoon met die platte neus geboren?
Grapje tochquote:Op zondag 22 april 2018 15:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Is dat zo? Of komt het door het boksen? Of is hij gewoon met die platte neus geboren?
zijn neus is al een paar keer gebroken door rugbyquote:Op zondag 22 april 2018 15:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat is een klassieke Oosterse neus..quote:Op zondag 22 april 2018 15:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
ik begrijp niet dat hij er nog steeds in zitquote:
dat dusquote:Op zondag 22 april 2018 15:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Baldr begrijpt heel veel niet. Die lijdt aan chronische zelfoverschatting.
Nee is meerdere keren aan gebroken neus geholpen, laatste keer is giga mis gegaan, hebben ze ook kraakbeen uit oor voor gebruikt. Wat ik heb begrepen durft hij zich er nu ook niet meer aan te laten helpen omdat het alleen maar slechter erop is gewordenquote:Op zondag 22 april 2018 15:32 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Oh oke. Gelukkig niet door drugs, ik schrok al.
En dat staat momenteel op 1.quote:Op zondag 22 april 2018 15:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Cemal over in iemand anders reet schijten.Die gozer spoort soms echt niet.
Zijn stem snapt Baldr ook nietquote:
Ja de schuimpjes nemen wraak en hopen dat hun stem eindelijk doordringt, indirect stemmen ze voor een anderquote:Op zondag 22 april 2018 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat staat momenteel op 1.![]()
Lijkt wel een mongooltjesverkiezing.
Hij maakt zich wel zorgen om zijn moeder hoor, die lieverd. Ik las dat ie zich afvroeg hoe het met haar isquote:Op zondag 22 april 2018 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat staat momenteel op 1.![]()
Lijkt wel een mongooltjesverkiezing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Bang voor 6 stemmen natuurlijk...quote:Op zondag 22 april 2018 15:37 schreef Charmian het volgende:
waarom zit ivan opeens bij de twins te slijmen? hij moest eerst niets van ze hebben
Ivanknotgenot!quote:
Nog een stukje van die baard af en hij is dan okéquote:
quote:Op zondag 22 april 2018 15:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hij maakt zich wel zorgen om zijn moeder hoor, die lieverd. Ik las dat ie zich afvroeg hoe het met haar is
Is ze door haar dealer het huis uit gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twins hadden beter Cemal die ¤3000.- kunnen schenken. Vergeten kind.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Romy is een pop van de regie en laat zich misbruiken door Billyquote:Op zondag 22 april 2018 15:38 schreef Yaksa het volgende:
Slomy noemt een aantal eigenschappen op die een inwoner voor haar een echte Utopiaan maken.
Allemaal eigenschappen die Billy niet heeft en die Beau juist wel had.
Waarom heeft ze dan in godsvredesnaam Beau weggestemd?
die hoorde daarnet linda zeker zeggen dat ze er klaar mee was. Op zich wel slim van cemal om dat te doen...of het wordt awkward. Volgens Ivan praten hij en Linda nog met elkaar maar zijn ze geen besties meer.quote:Op zondag 22 april 2018 15:37 schreef snetje het volgende:
Cemal zet Ivan en Linda tegen over elkaar aan de tafel...
Denk je, hoop je? Of zei hij datquote:Op zondag 22 april 2018 15:37 schreef snetje het volgende:
Cemal zet Ivan en Linda tegen over elkaar aan de tafel...
Dat las ik idd ookquote:Op zondag 22 april 2018 15:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is ze door haar dealer het huis uit gezet?
omdat ze net iets meer heeft met bil dan bo...tis niet andersquote:Op zondag 22 april 2018 15:38 schreef Yaksa het volgende:
Slomy noemt een aantal eigenschappen op die een inwoner voor haar een echte Utopiaan maken.
Allemaal eigenschappen die Billy niet heeft en die Beau juist wel had.
Waarom heeft ze dan in godsvredesnaam Beau weggestemd?
Ivan had net gekeken naar de tafelverdeling en meldde het zelf...quote:Op zondag 22 april 2018 15:40 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Denk je, hoop je? Of zei hij dat
Ik zie nl niks
Ivan tegen de twins: wie wil gespaard worden voor mijn stemmen. Jij of jij?
Romy en Cemal zijn er een keer klaar mee dat die 2 zo doen ..Romy zei eerder al "Wat moet Linda dan gedaan hebben voor iets ergs dat hij nu al een week zo tegen haar doet?" ...quote:Op zondag 22 april 2018 15:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
die hoorde daarnet linda zeker zeggen dat ze er klaar mee was. Op zich wel slim van cemal om dat te doen...of het wordt awkward. Volgens Ivan praten hij en Linda nog met elkaar maar zijn ze geen besties meer.
Dat zei Ivan ...quote:Op zondag 22 april 2018 15:40 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Denk je, hoop je? Of zei hij dat
Ik zie nl niks
Ivan tegen de twins: wie wil gespaard worden voor mijn stemmen. Jij of jij?
quote:
quote:Op zondag 22 april 2018 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ivan had net gekeken naar de tafelverdeling en meldde het zelf...
Ik heb Ivan horen zeggen bij de stemming toen, dat hij boos was dat mensen zouden hebben gezegd, dat oud inwoners niet echt zouden moeten winnen. Zou dat uit de koker van Linda zijn gekomen en is hem dat verteld misschien? Ik vind het ook wel, wat Romy zegt hoor, wat zou Linda in vredesnaam uitgevreten moeten hebben? Dat zo erg is?quote:Op zondag 22 april 2018 15:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Romy en Cemal zijn er een keer klaar mee dat die 2 zo doen ..Romy zei eerder al "Wat moet Linda dan gedaan hebben voor iets ergs dat hij nu al een week zo tegen haar doet?" ...
Smoking hot ivanknotgenot!quote:
het is van later, voor zover ik begrijp heeft het te maken met de utopiaspelen en de opmerkingen die linda heeft gemaakt zoals ze dat ook bij madi altijd deed. wat precies ze dan gezegd heeft weet ik niet.quote:Op zondag 22 april 2018 15:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb Ivan horen zeggen bij de stemming toen, dat hij boos was dat mensen zouden hebben gezegd, dat oud inwoners niet echt zouden moeten winnen. Zou dat uit de koker van Linda zijn gekomen en is hem dat verteld misschien? Ik vind het ook wel, wat Romy zegt hoor, wat zou Linda in vredesnaam uitgevreten moeten hebben? Dat zo erg is?
Dat denk ik niet aangezien Romy, Cemal en Ivan toen een positieve stem van Linda hebben gekregen...quote:Op zondag 22 april 2018 15:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb Ivan horen zeggen bij de stemming toen, dat hij boos was dat mensen zouden hebben gezegd, dat oud inwoners niet echt zouden moeten winnen. Zou dat uit de koker van Linda zijn gekomen en is hem dat verteld misschien? Ik vind het ook wel, wat Romy zegt hoor, wat zou Linda in vredesnaam uitgevreten moeten hebben? Dat zo erg is?
Nee dat is ook weer waar...quote:Op zondag 22 april 2018 15:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet aangezien Romy, Cemal en Ivan toen een positieve stem van Linda hebben gekregen...
Demi & Fay?quote:
Ik kan het heel goed begrijpen. Gisteravond plaatse Rowan een stukje uit de uizending, was erg tekenend voor Linda's houding. Toen riep ze op een grapje: wil jij vandaag niet tegen mij praten?!quote:Op zondag 22 april 2018 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is van later, voor zover ik begrijp heeft het te maken met de utopiaspelen en de opmerkingen die linda heeft gemaakt zoals ze dat ook bij madi altijd deed. wat precies ze dan gezegd heeft weet ik niet.
Nou, dat is natuurlijk ook een gruwelijke doodzonde....quote:Op zondag 22 april 2018 15:54 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik kan het heel goed begrijpen. Gisteravond plaatse Rowan een stukje uit de uizending, was erg tekenend voor Linda's houding. Toen riep ze op een grapje: wil jij vandaag niet tegen mij praten?!
Haar reacties slaan vaak nergens op
Het is de manier waaropquote:Op zondag 22 april 2018 15:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Nou, dat is natuurlijk ook een gruwelijke doodzonde....
iemand maakt een grapje, je reageert met wil je je niet met mij bemoeien vandaag ( om wat voor reden dan ook)
En dat geeft je dan het recht om iemand een hele week dood te zwijgen ?
Nu gaat ze iig niet eten en niet tegenover Ivan dusquote:Op zondag 22 april 2018 15:58 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het is de manier waarop
En Linda kan ook naar hem toestappen he
Volgens mij zit zij naast hem nu.quote:Op zondag 22 april 2018 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu gaat ze iig niet eten en niet tegenover Ivan dus
pffft, de manier waarop.....quote:Op zondag 22 april 2018 15:58 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het is de manier waarop
Dacht dat je het niet gezien had.quote:Op zondag 22 april 2018 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja maar niet tegenover, dus ze kan hem makkelijker ontwijken
Het was compleet overtrokken. Sowieso, wie is zij om hem zo toe te spreken.quote:
Gelijk heeft zequote:Op zondag 22 april 2018 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu gaat ze iig niet eten en niet tegenover Ivan dus
Je mag wel even kalm doen hoor. Je hoeft het niet met me eens te zijn. Ik laat jou je mening ook hebben.quote:Op zondag 22 april 2018 16:00 schreef Verida het volgende:
[..]
pffft, de manier waarop.....
en Linda heeft toch al geprobeerd om weer gewoon te doen ?
Nogmaals, ik vind het niet aan Linda om nu naar Ivan toe te gaan. En het is ook niet Linda die heeft gezegd dat Romy en Cemal en Billy en weet ik veel wie allemaal tegen Ivan moesten gaan zeggen dat hij met Linda zou moeten praten. Dat irriteert hem nog meer, hij zal donders goed doorhebben dat hij fout zit met zijn gedrag,.
Wie is Ivan dat hij niet op zo'n manier toegesproken zou mogen worden.quote:Op zondag 22 april 2018 16:01 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het was compleet overtrokken. Sowieso, wie is zij om hem zo toe te spreken.
Ik zou eigenlijk niet weten tegen wie je zo hoeft te praten![]()
Die meiden bemoeien zich altijd met ruzies van anderen. Zou ik ook niet willen.quote:Op zondag 22 april 2018 16:00 schreef Verida het volgende:
[..]
pffft, de manier waarop.....
en Linda heeft toch al geprobeerd om weer gewoon te doen ?
Nogmaals, ik vind het niet aan Linda om nu naar Ivan toe te gaan. En het is ook niet Linda die heeft gezegd dat Romy en Cemal en Billy en weet ik veel wie allemaal tegen Ivan moesten gaan zeggen dat hij met Linda zou moeten praten. Dat irriteert hem nog meer, hij zal donders goed doorhebben dat hij fout zit met zijn gedrag,.
omdat hij misschien denkt dat ze op hem gaan stemmen?quote:Op zondag 22 april 2018 15:37 schreef Charmian het volgende:
waarom zit ivan opeens bij de twins te slijmen? hij moest eerst niets van ze hebben
Volwassen ja, daarom.quote:Op zondag 22 april 2018 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Wie is Ivan dat hij niet op zo'n manier toegesproken zou mogen worden.
Het zijn toch gewoon volwassen onder elkaar,
Ivan zo toespreken? Nooit...quote:Op zondag 22 april 2018 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Wie is Ivan dat hij niet op zo'n manier toegesproken zou mogen worden.
Het zijn toch gewoon volwassen onder elkaar,
Linda praat altijd zo tegen Ivan, op een beetje kinderlijke manier met nog net niet het vingertje in de lucht. Als je het zo dwars zit dat je het met iedereen er over moet hebben, stap dan naar diegene toe en praat erover. Nu is er al te veel gebeurd en heeft Ivan er geen zin meer in.quote:Op zondag 22 april 2018 16:01 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het was compleet overtrokken. Sowieso, wie is zij om hem zo toe te spreken.
Ik zou eigenlijk niet weten tegen wie je zo hoeft te praten![]()
En ze is pissed omdat ze lasagna heeft voorbereid voor iedereen en nu zitten ze allemaal al vet te kanen ...quote:
heeft ze vaak genoeg gedaan,en hij heeft haar uitgescholden,was totaal niet nodig,en ze hoeft niet steeds op haar knieen voor de king.quote:Op zondag 22 april 2018 15:58 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het is de manier waarop
tis pas 4 uur, ze hebben straks gewoon weer honger hoor, dit is een snekkie voor hunquote:Op zondag 22 april 2018 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze is pissed omdat ze lasagna heeft voorbereid voor iedereen en nu zitten ze allemaal al vet te kanen ...
Misschien had ze het eerst ff moeten laten rusten.quote:Op zondag 22 april 2018 16:06 schreef krabje het volgende:
[..]
heeft ze vaak genoeg gedaan,en hij heeft haar uitgescholden,was totaal niet nodig,en ze hoeft niet steeds op haar knieen voor de king.
Oh ja het is net een feestje voor ze daar ...Maar om 7 uur is al wel het pitchen..quote:Op zondag 22 april 2018 16:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
tis pas 4 uur, ze hebben straks gewoon weer honger hoor, dit is een snekkie voor hun
Misschien had ze zich wat minder als zijn vriendin moeten gedragenquote:Op zondag 22 april 2018 16:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien had ze het eerst ff moeten laten rusten.
deze keer is ze niet naar hem toegegaan,was andere keren,in deze geef ik haar gelijk.quote:Op zondag 22 april 2018 16:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien had ze het eerst ff moeten laten rusten.
Dan moet ze niet mekkeren. Ik denk dat Ivan het wel prima vindt. Die kan prima zonder haar (gezeik)quote:Op zondag 22 april 2018 16:06 schreef krabje het volgende:
[..]
heeft ze vaak genoeg gedaan,en hij heeft haar uitgescholden,was totaal niet nodig,en ze hoeft niet steeds op haar knieen voor de king.
quote:Op zondag 22 april 2018 16:00 schreef Chea49 het volgende:
Schommelbank omgevallen en Bas er bijna onder. Twins maakten er een enorm drama van.
je geeft ze echt teveel credits, de lasagna hebben ze binnen 5 minuten naar binnengewerktquote:Op zondag 22 april 2018 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja het is net een feestje voor ze daar ...Maar om 7 uur is al wel het pitchen..
Haha weer een leugen van Billy ontdekt. Die beweerde dat ze hier bij zat, duidelijk niet waar dus.quote:Op zondag 22 april 2018 16:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Credits voor Gizzy.
Die kop van Jacco hier.quote:Op zondag 22 april 2018 16:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Credits voor Gizzy.
Was de ochtend na de roast tochquote:Op zondag 22 april 2018 15:54 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik kan het heel goed begrijpen. Gisteravond plaatse Rowan een stukje uit de uizending, was erg tekenend voor Linda's houding. Toen riep ze op een grapje: wil jij vandaag niet tegen mij praten?!
Haar reacties slaan vaak nergens op
Das een hele goeie van je, helemaal met je eens. Zij claimde hem zowat.quote:Op zondag 22 april 2018 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien had ze zich wat minder als zijn vriendin moeten gedragen
Dat is waar maar ik hoorde haar er her en der over klagen en dat vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 22 april 2018 16:08 schreef krabje het volgende:
[..]
deze keer is ze niet naar hem toegegaan,was andere keren,in deze geef ik haar gelijk.
Volgens mij na de Utopiaspelenquote:
Dat eerste zeer zeker.quote:Op zondag 22 april 2018 16:08 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dan moet ze niet mekkeren. Ik denk dat Ivan het wel prima vindt. Die kan prima zonder haar (gezeik)
Al eens eerder gebeurd dus? Link hoor.quote:Op zondag 22 april 2018 16:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Credits voor Gizzy.
A bum’s bum.quote:
Zo komen al haar leugens op een gegeven moment wel uit. Oplettend van jou trouwens.quote:Op zondag 22 april 2018 16:10 schreef yaello het volgende:
[..]
Haha weer een leugen van Billy ontdekt. Die beweerde dat ze hier bij zat, duidelijk niet waar dus.
Ja die Jacco, dat gezicht toen hahahaquote:Op zondag 22 april 2018 16:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Credits voor Gizzy.
Als ze dat zouden doen zijn ze heel stom bezig.quote:Op zondag 22 april 2018 16:16 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd of ze op elkaar gaan stemmen morgen.. Of zou het voor die tijd weer net uitgesproken zijn en alles weer goed is ?
Ik kan me toch niet voorstellen dat Ivan haar stemmen gaat geven. Al vroeg ik me net wel af wat ie bij de twins deed.quote:Op zondag 22 april 2018 16:16 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd of ze op elkaar gaan stemmen morgen.. Of zou het voor die tijd weer net uitgesproken zijn en alles weer goed is ?
ik hoor ook ivan er met anderen over praten.quote:Op zondag 22 april 2018 16:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik hoorde haar er her en der over klagen en dat vind ik niet kunnen.
doen ze allebei niet,zou behoorlijk laf zijn.quote:Op zondag 22 april 2018 16:16 schreef chufi het volgende:
Weet niet of ze om deze ruzie meteen elkaar eruit willen hebben. Lijken het mij beide geen types voor. We zullen zien hoe rancuneus er gestemd gaat worden.quote:Op zondag 22 april 2018 16:16 schreef chufi het volgende:
Ja linda had over hem gepraat met anderen en dat had hem gekwetst tot in zijn ziel. Dat hij als enige een pittige roast doet en dan over Linda daar denkt hij niet over na dat het haar wel eens tot in haar ziel gekwetst kan hebben. Maar dit is van allebei heel kinderachtig gedrag als snap ik deze keer Linda wel dat ze het niet goed gaat maken.quote:Op zondag 22 april 2018 16:17 schreef krabje het volgende:
[..]
ik hoor ook ivan er met anderen over praten.
Nou uhmquote:Op zondag 22 april 2018 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Oh met wie dan. Ik heb dat niet gezien. Wel dat ie Bats en Slomy afkaptequote:Op zondag 22 april 2018 16:17 schreef krabje het volgende:
[..]
Ja ik lag in een deuk.quote:Op zondag 22 april 2018 16:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zijn hart stond ff stil en je ziet aan zijn blik dat hij woest is!
Een van de twins zag Ivan zich insmeren en zei dat zij zijn rug wel wilde doen. Vanuit daar werd er wat gegeind over dat ze dan geen stemmen wil hebben van Ivan. Ivan speelde gewoon het spelletje mee denk ik.quote:Op zondag 22 april 2018 16:17 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet voorstellen dat Ivan haar stemmen gaat geven. Al vroeg ik me net wel af wat ie bij de twins deed.
Ik vind Ivan altijd moeilijk in te schatten.
Linda op Ivan, nooit
Hij heeft het er met Bas en met cemal over gehad. Denk niet dat het van hem uit ging maar hij benoemde het wel.quote:Op zondag 22 april 2018 16:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Oh met wie dan. Ik heb dat niet gezien. Wel dat ie Bats en Slomy afkapte
Sorry, dat heb ik dan niet gehoord.quote:Op zondag 22 april 2018 16:17 schreef krabje het volgende:
[..]
nou cemal moest het echt uit hem trekkenquote:Op zondag 22 april 2018 16:17 schreef krabje het volgende:
[..]
Maar Ivan zocht de twins op, dat was juist het apartequote:Op zondag 22 april 2018 16:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een van de twins zag Ivan zich insmeren en zei dat zij zijn rug wel wilde doen. Vanuit daar werd er wat gegeind over dat ze dan geen stemmen wil hebben van Ivan. Ivan speelde gewoon het spelletje mee denk ik.
Met zo'n lichaam kun je je permitteren te denken sexy te zijn. Maar volgens mij is Ivan daar echt niet mee bezig hoor.quote:
Inderdaad, hij houdt daar juist helemaal niet van. Maar ik kan het ook gemist hebben hoor.quote:Op zondag 22 april 2018 16:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Oh met wie dan. Ik heb dat niet gezien. Wel dat ie Bats en Slomy afkapte
Zie je vaak bij gespierde mannen.quote:Op zondag 22 april 2018 16:18 schreef Dotteke het volgende:
Ivan heeft echt een kromme rug zeg
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op zondag 22 april 2018 16:21 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nou cemal moest het echt uit hem trekken
Terwijl Linda na elke kleine woordenwisseling al de halve loods afgaat om haar gal te spuien
Denk dat het toeval was dat hij daar stond. Leende de zonnemilk van hen, vandaar.quote:Op zondag 22 april 2018 16:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar Ivan zocht de twins op, dat was juist het aparte
dus datquote:Op zondag 22 april 2018 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja linda had over hem gepraat met anderen en dat had hem gekwetst tot in zijn ziel. Dat hij als enige een pittige roast doet en dan over Linda daar denkt hij niet over na dat het haar wel eens tot in haar ziel gekwetst kan hebben. Maar dit is van allebei heel kinderachtig gedrag als snap ik deze keer Linda wel dat ze het niet goed gaat maken.
Misschien ben jij een klein beetje té achterdochtig en ik waarschijnlijk iets naïef.quote:Op zondag 22 april 2018 16:23 schreef kkka3 het volgende:
En nadat Ivan eventjes bij de twins was, floep: daar was kwajongenBas
Die actie van Bas met die schommel net vond ik erg vreemd
Ivan en twins waren in gesprek, Bas kwam er meteen aangesneld en ging als een irritant kutkind aandacht vragen (of afleiden)
Hele vage actie imo
Jij schrijft het, ik dacht het. Zwaar trainen geeft een iets gebogen rug maar hij heeft geen kromme rug, die heeft Rienk inderdaad. Lijkt die gast van de Notre Dam wel zo'n bochel heeft hij.quote:Op zondag 22 april 2018 16:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zie je vaak bij gespierde mannen.
Kan je van Rienk niet zeggen die heeft echt een bochel
quote:Op zondag 22 april 2018 16:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien ben jij een klein beetje té achterdochtig en ik waarschijnlijk iets naïef.
Ben er af en toe tussenuit voor een wandeling of ff de tuin in het terras op. Dan kan ik wat missen tussendoor en heb ook maar 1 stream.quote:Op zondag 22 april 2018 16:28 schreef krabje het volgende:
[..]
geeft niks ik hoor en zie ook niet altijd alles
Het is inderdaad een gluipertje maar ik moet wel vaak om hem lachen. Ik neem hem helemaal niet serieus.quote:Op zondag 22 april 2018 16:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]Zeker bij Bas geloof ik niet in toeval. Niet te vertrouwen, die kwal.
wordt nog opgeruimdquote:Op zondag 22 april 2018 16:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nieuwe generatie gaat goed zorgen voor het milieu voor een goede toekomst van hun eigen kids.
1 papiertje heel opvallend om daarna ergens anders heen te stampen...quote:Op zondag 22 april 2018 16:35 schreef Chea49 het volgende:
Ivan en Cemal zoals gewoonlijk weer de troepopruimers. Ik zie een Marjet b.v. dat nooit eens doen.
Dat begreep ik er wel uit maar ik had het over de inhoud. Niets scheiden van het afval.quote:Op zondag 22 april 2018 16:34 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wordt nog opgeruimd
De zak scheurde open toen Ivan hem weg wilde gooien
quote:Op zondag 22 april 2018 16:32 schreef chufi het volgende:
Cemal geeft iets aan Linda die het onopvallend weg probeert te frommelen.. Iets over een Oranje verkocht jasje...
Ik ben 100% klaar met zijn nare persoonlijkheidquote:Op zondag 22 april 2018 16:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een gluipertje maar ik moet wel vaak om hem lachen. Ik neem hem helemaal niet serieus.
Maar dat is wel het grote verschilquote:Op zondag 22 april 2018 16:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft het er met Bas en met cemal over gehad. Denk niet dat het van hem uit ging maar hij benoemde het wel.
Druk, druk, druk doen inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2018 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
1 papiertje heel opvallend om daarna ergens anders heen te stampen...
Geef hem een mannending en hij is happyquote:Op zondag 22 april 2018 16:39 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk , regenboog, Cemal.
(die vervelen zich te pletter.)
quote:Op zondag 22 april 2018 16:37 schreef Aggie46 het volgende:
Ivan: anusje bleken Cemal? Zou je dat willen?
[ afbeelding ]
Ja gisteren was hij bezig met pijlen schieten, moest hij steeds bukken. Dacht hij lijkt dan wel een soort van schildpad, echt erge rugafwijking heeft hijquote:Op zondag 22 april 2018 16:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jij schrijft het, ik dacht het. Zwaar trainen geeft een iets gebogen rug maar hij heeft geen kromme rug, die heeft Rienk inderdaad. Lijkt die gast van de Notre Dam wel zo'n bochel heeft hij.
Geile bink hoor... maar lijkt wel rechtstreeks uit 90's gelopenquote:Op zondag 22 april 2018 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ivan is al dagen bezig met puinruimen, hele schuur ook zitten uitzoeken waar al het gereedschap ligtquote:Op zondag 22 april 2018 16:35 schreef Chea49 het volgende:
Ivan en Cemal zoals gewoonlijk weer de troepopruimers. Ik zie een Marjet b.v. dat nooit eens doen.
Die 2 doen best wel veel samen en hebben een goede band.quote:Op zondag 22 april 2018 16:39 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk , regenboog, Cemal.
(die vervelen zich te pletter.)
Om er wat mee te gaan doen of meer als bezigheidquote:Op zondag 22 april 2018 16:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ivan is al dagen bezig met puinruimen, hele schuur ook zitten uitzoeken waar al het gereedschap ligt
Zijn net 2 kleuters. Zie nog voor me hoe Cemal met Baldr tankje speelde, heerlijk toch?quote:Op zondag 22 april 2018 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef hem een mannending en hij is happy
ah zoquote:Op zondag 22 april 2018 16:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat begreep ik er wel uit maar ik had het over de inhoud. Niets scheiden van het afval.![]()
Gewoon alles bij elkaar pleuren. Dacht dat ze alles scheidde daar?
Een gluiperd die je beter wel serieus kan nemen want hij smeedt alleen maar boosaardige plannetjes.quote:Op zondag 22 april 2018 16:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een gluipertje maar ik moet wel vaak om hem lachen. Ik neem hem helemaal niet serieus.
Hij heeft een BBQ gebouwdquote:Op zondag 22 april 2018 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Om er wat mee te gaan doen of meer als bezigheid
Denk zelf toch echt dat het van het trainen komt. Alle bodybilders zien er ietwat krom uit. Allemaal spieren op 1 plek.quote:Op zondag 22 april 2018 16:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja gisteren was hij bezig met pijlen schieten, moest hij steeds bukken. Dacht hij lijkt dan wel een soort van schildpad, echt erge rugafwijking heeft hij
Die maakt zich altijd wel nuttig daar. Kan slecht tegen nietsdoen.quote:Op zondag 22 april 2018 16:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ivan is al dagen bezig met puinruimen, hele schuur ook zitten uitzoeken waar al het gereedschap ligt
Denk meer bezigheid. Gisteren wkam Rienk ook vragen waar zijn dolfijntje was waar hij mee bezig was voor Cemal, Ivan liep ff te dollen dat die weg was gegooid. Was niet zo , Rienk was al in de stressquote:Op zondag 22 april 2018 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Om er wat mee te gaan doen of meer als bezigheid
quote:Op zondag 22 april 2018 16:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk zelf toch echt dat het van het trainen komt. Alle bodybilders zien er ietwat krom uit. Allemaal spieren op 1 plek.
Top dat ze het gaan uitpraten.quote:Op zondag 22 april 2018 16:45 schreef kkka3 het volgende:
Linda vraagt hoe laat Ivan tijd heeft
Ivan heeft NU tijd
Het gaat beginnen, mensen
Ach weet je, iedereen speelt een spelletje daar en de geraffineerdste zal als overwinnaar uit de bus komen, niet dé Utopiaan van het jaar. En zo kijk ik er dan maar naar.quote:Op zondag 22 april 2018 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een gluiperd die je beter wel serieus kan nemen want hij smeedt alleen maar boosaardige plannetjes.
Ik vind hem totaal niet leuk en heb nog nooit om hem moeten lachen.
En Rienk al helemaal niet. Die houdt alleen maar rekening met Rienk!quote:Op zondag 22 april 2018 16:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Denk meer bezigheid. Gisteren wkam Rienk ook vragen waar zijn dolfijntje was waar hij mee bezig was voor Cemal, Ivan liep ff te dollen dat die weg was gegooid. Was niet zo , Rienk was al in de stressmaar vroeg hij ook aan Rienk, wil je aub als je iets gebruik daarvoor, het ook weer terug leggen waar je het vandaan hebt.
Eigenlijk bij de zotte dat je er zelf om moet vragen, dat soort dingen moet van nature gewoon zo zijn, terug leggen waar het vandaan komt maar daar In Utopia hebben maar weinig mensen die daar rekening mee houden
quote:Op zondag 22 april 2018 16:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Bedoelde ook Rienk daarmee....die zo'n erge afwijking heeft. Hij ziet er niet alleen uit als een schildpad, in zijn gedrag is die ook zo traag en niet vooruit te branden![]()
quote:Op zondag 22 april 2018 16:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]Dan ben ik het helemaal met je eens. Hij heeft een vergroeiing, maar die heeft hij ook voor op zijn schedel. Ach, waar eigenlijk niét.
Dan moet Ivan Rienk eruit wippen. Hij heeft hem toch binnen gehaald? Die nepzwerver zaait verdeeldheid, weg ermee.quote:Op zondag 22 april 2018 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
Linda is tegen Rienk iets over Ivan gaan zeggen juist tegen rienk waar hij 3000 hoog in zijn irritatie zit.
Linda had gezegd : dan ga je toch lekker wegquote:Op zondag 22 april 2018 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ivan zegt dat Linda gezegd heeft van dan rot je toch lekker op. Nee nee zegt Linda ik heb gezegd dan ga je naar huis.
Oef....dat is me watquote:Op zondag 22 april 2018 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ivan zegt dat Linda gezegd heeft van dan rot je toch lekker op. Nee nee zegt Linda ik heb gezegd dan ga je naar huis.
Nee net andersom, Ivan zei dat ze had gezegd dan ga je maar lekker naar huis. Nee zegt Linda, dat zal ik nooit tegen jou zeggen, ik heb gezegd dan ga je maar wegquote:Op zondag 22 april 2018 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
Echt hoor,jij post het heel goed.quote:Op zondag 22 april 2018 16:54 schreef kkka3 het volgende:
Linda: woensdag had je echt een soort venijn in je stem dat ik dacht van woooooooooooowwwwwwwwwwww![]()
![]()
Na woensdag heeft Linda het er met niemand meer over gehad hoor
Linda gaat nu terugkaatsen. Op haar speciale toon.
We doen het allebei-heiii
Het gebeurt een beetje wederzij-hijds
Nu over de koffie![]()
![]()
![]()
Dan weer over die koffie, dan denk ik laat me gewoon met ru-hust
Ze verkloot het alleen maar meer, volgens mij
Linda: dat jij een keer een prikje gee-heeft en dan geef ik een prikje hihiihihihi
Ze doet imo weer alsof ze een duo zijn
Vandaag 2 kaarten minder voor het eindfeest..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze heeft er echt helemaal niets over gezegd, ze is zo blij dat hij weer tegen haar praat h et hinniken is weer begonnenquote:Op zondag 22 april 2018 16:54 schreef kkka3 het volgende:
Linda: woensdag had je echt een soort venijn in je stem dat ik dacht van woooooooooooowwwwwwwwwwww![]()
![]()
Nu over de koffie![]()
![]()
![]()
Linda: dat jij een keer een prikje gee-heeft en dan geef ik een prikje hihiihihihi
quote:Op zondag 22 april 2018 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,jij post het heel goed.
Ja wie is zij om tegen Ivan te zeggen dat hij meer moet ontspannen.quote:Op zondag 22 april 2018 16:54 schreef kkka3 het volgende:
![]()
Nu over de koffie![]()
![]()
![]()
deze 2 mensen mogen elkaar gewoon erg graag,vandaar ook dat ze soms botsen,veel mensen vinden dit niet leuk,maar deal ermeequote:Op zondag 22 april 2018 16:56 schreef mootie het volgende:
Is ze niet boos dat hij haar mongool en kutwijf noemde?
Echt he en ik denk dat dat juist is wat hij niet leuk vindtquote:Op zondag 22 april 2018 16:58 schreef yaello het volgende:
Daar was ie weer, je bent veel te belangrijk voor mij
Dat bedoelt ze niet, het zo bezig zijn buiten.quote:Op zondag 22 april 2018 16:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja wie is zij om tegen Ivan te zeggen dat hij meer moet ontspannen.
Ik denk juist dat je Ivan zoals die nu bezig is, lekker rustig bezig zijn, zijn manier van ontspannen is.
Goed zo Ivan, je niet voor een ander anders gaan voordoen en gedragen
quote:Op zondag 22 april 2018 16:58 schreef krabje het volgende:
[..]
deze 2 mensen mogen elkaar gewoon erg graag,vandaar ook dat ze soms botsen,veel mensen vinden dit niet leuk,maar deal ermee
en ik wil jouw drie stemmen niet...Nou iemand die mij doodzwijgt en niet met goede argumenten komt, zou van mij nooit meer hoeven praten tegen mij..Dit is zo zonder ruggengraat..quote:Op zondag 22 april 2018 16:58 schreef yaello het volgende:
Daar was ie weer, je bent veel te belangrijk voor mij
Gaat Ivan morgen weer iets over zeggen met het stemmenquote:Op zondag 22 april 2018 16:59 schreef mazaru het volgende:
Heel veel mensen zijn naar Linda gekomen om te zeggen dat Ivan negatief is zegt ze
Zulke woorden zou ik absoluut niet accepteren.quote:Op zondag 22 april 2018 16:58 schreef krabje het volgende:
[..]
deze 2 mensen mogen elkaar gewoon erg graag,vandaar ook dat ze soms botsen,veel mensen vinden dit niet leuk,maar deal ermee
Ja dat zei ze erna....daarvoor haalde ze aan, lekker rustig eens gaan zitten genieten van dingenquote:Op zondag 22 april 2018 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat bedoelt ze niet, het zo bezig zijn buiten.
Meer het niet kunnen loslaten als iemand anders iets doet. Als Cemal aan de bbq staat is Ivan constant bezig met kijken en tips en verbeteren.
Dat soort dingen.
En dan zegt ze: Laat het lekker.
Ja dat hij sjaggie wasquote:Op zondag 22 april 2018 16:59 schreef yaello het volgende:
Is er veel geklaagd over Ivan tegen Linda???
In LInda's beleving wel..... bij haar moet het altijd een stapje meer/erger zijn héquote:Op zondag 22 april 2018 16:59 schreef yaello het volgende:
Is er veel geklaagd over Ivan tegen Linda???
Dat zegt ie ookquote:Op zondag 22 april 2018 16:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja wie is zij om tegen Ivan te zeggen dat hij meer moet ontspannen.
Ik denk juist dat je Ivan zoals die nu bezig is, lekker rustig bezig zijn, zijn manier van ontspannen is.
Goed zo Ivan, je niet voor een ander anders gaan voordoen en gedragen
Drie op Linda!!quote:Op zondag 22 april 2018 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat Ivan morgen weer iets over zeggen met het stemmen
Er zijn er wel een paar naar haar gekomen om te vragen waarom ivan sjaggie was.quote:Op zondag 22 april 2018 17:00 schreef mazaru het volgende:
Aan de reacties te zien verzint ze dus ter plekke dat er zoveel mensen naar haar toe zijn gekomen om over Ivan te klagen. Lulwijf!
O dat wil ik echt heel graag zienquote:
oke ik ook niet,maar linda heeft ook dingen gezegd die ivan niet leuk vond,wat ik al zei het is over en weer,dus gewoon uitpraten en niet met vingertjes gaan wijzen van jij deed dit en ik deed dat.quote:Op zondag 22 april 2018 17:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Zulke woorden zou ik absoluut niet accepteren.
Ik vind LInda harde werker, daar roem ik haar ook om maar ik vind haar geen prettig persoon in omgang. Dit wat nu speelt , dit zag je met Madi ook voorbijkomenquote:Op zondag 22 april 2018 17:00 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat zegt ie ook
Maar zij gaat eraan voorbij![]()
Linda weet alles
OMG Linda nu: er is zoveel over jou geklaagd bij mij-jij
Dat Romy en Billy het over ons hebben
Slachtoffertje uithangen![]()
![]()
Dat ze het er onderling over hebben en met mij dan nie-hiet
OMG hoe krijgt ze het haar strot uit![]()
Claimkut
nee dat verzint ze dus niet.quote:Op zondag 22 april 2018 17:00 schreef mazaru het volgende:
Aan de reacties te zien verzint ze dus ter plekke dat er zoveel mensen naar haar toe zijn gekomen om over Ivan te klagen. Lulwijf!
Dat denkt ze ook. Zo behandelt ze hem ookquote:Op zondag 22 april 2018 17:02 schreef yaello het volgende:
Dat gezeik tussen die twee. Alsof ze een relatie hebben
Dat domme gehinnik ook de hele tijdquote:Op zondag 22 april 2018 17:03 schreef kkka3 het volgende:
Wij wij wij wij wij wij
Hihihihihi
Wat een mens
Slap mensquote:Op zondag 22 april 2018 17:03 schreef kkka3 het volgende:
Wij wij wij wij wij wij
Hihihihihi
Wat een mens
Bah..... dat praten voor een ander ook van haarquote:
quote:Op zondag 22 april 2018 17:06 schreef rowan634 het volgende:
GVD nu mag ze ook nog zijn naakte bovenlijf knuffelen
quote:Op zondag 22 april 2018 17:06 schreef rowan634 het volgende:
GVD nu mag ze ook nog zijn naakte bovenlijf knuffelen