Klopt ja.quote:Op zondag 22 april 2018 17:18 schreef Allures het volgende:
[..]
laatste keer was je hevig teleurgesteld
Ja, de mensen die wegblijven zijn juist de mensen die zeggen dat ze zeker snel weer eens komen posten.quote:Op zondag 22 april 2018 17:27 schreef Allures het volgende:
De meeste mensen die dat aankondigen zijn zo terug
quote:Op zondag 22 april 2018 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, de mensen die wegblijven zijn juist de mensen die zeggen dat ze zeker snel weer eens komen posten.
quote:Excellent hard hard disk I'm using it for backup's. The most awesome part is that u can give it a name. I called mines "Dat Ass". Now once a month my computer ask me if i want to back "dat Ass" up. Why Dat Ass is Awesome: - Ass Keeps all my files - Compact Ass - Ass is easy to carry - Ass Draws power from the USB port.
Zoals braddyquote:Op zondag 22 april 2018 17:27 schreef Allures het volgende:
De meeste mensen die dat aankondigen zijn zo terug
ja die regio bedoel ikquote:Op zondag 22 april 2018 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ik je http://www.exmoor-nationalpark.gov.uk en http://www.dartmoor.gov.uk wel aanraden![]()
Of HW.quote:
omg ditquote:Op zondag 22 april 2018 17:40 schreef Harmankardon het volgende:
Beste kookgerei dat ik heb is de afwasmachine.
Welnee. Het is prachtig.quote:Op zondag 22 april 2018 17:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ja die regio bedoel ik
Maar denk dat ik er bang ga zijn na boeken als the hound of the baskervilles
welke stad en wat is er mis?quote:Op zondag 22 april 2018 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Deze stad is echt alles wat er mis is met de mensheid.
Ik heb gister een kookboek gekregen over ovenschotelsquote:Op zondag 22 april 2018 17:41 schreef Allures het volgende:
Ik heb deze week wat meer tijd dan normaal dus ga allemaal nieuwe gerechten proberen. Net wat kookboeken doorgespit voor leuke dingen. Vooral het indiase kookboek was leuk
En ik wil echt een rijstevlaai proberen
Shanghai. Alleen maar ikke ikke, fuck het milieu, kopen kopen kopen, reclames reclames, groter beter mooier.quote:
Geen plek voor hier.quote:Op zondag 22 april 2018 17:40 schreef Harmankardon het volgende:
Beste kookgerei dat ik heb is de afwasmachine.
Gelukkig kopen we in NL niks van die chinezenquote:Op zondag 22 april 2018 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shanghai. Alleen maar ikke ikke, fuck het milieu, kopen kopen kopen, reclames reclames, groter beter mooier.
Nee, de wish app gebruik ik noooooit...quote:Op zondag 22 april 2018 17:46 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Gelukkig kopen we in NL niks van die chinezen
Niemand hier nietquote:Op zondag 22 april 2018 17:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, de wish app gebruik ik noooooit...
Bij jou moet ik om de een of andere reden altijd denken aan Karl Pilkington.quote:Op zondag 22 april 2018 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shanghai. Alleen maar ikke ikke, fuck het milieu, kopen kopen kopen, reclames reclames, groter beter mooier.
Geblokkeerdquote:Op zondag 22 april 2018 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij jou moet ik om de een of andere reden altijd denken aan Karl Pilkington.
[ afbeelding ]
Ashqelon. Afghaan die in (de buurt van) Roosendaal woont en graag snel rijk wil worden door koop en verhuur van vastgoed. Heeft elke maand een andere username.quote:Op zondag 22 april 2018 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
Was een dikke kloon, weet niet van wie maar ik geloof er geen hol van.
Oh, nu is het ok om te gaan klagen over ongebreideld consumentisme? Damnquote:Op zondag 22 april 2018 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier alleen maar premium mensen die niet egoïstisch zijn, altijd aan het milieu denken en nooit iets fout doenquote:
Die showquote:Op zondag 22 april 2018 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij jou moet ik om de een of andere reden altijd denken aan Karl Pilkington.
[ afbeelding ]
Ahw je beschrijft mij.quote:Op zondag 22 april 2018 17:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier alleen maar premium mensen die niet egoïstisch zijn, altijd aan het milieu denken en nooit iets fout doen
Lijkt het Westen wel.quote:Op zondag 22 april 2018 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ahw, je beschrijft mijquote:Op zondag 22 april 2018 17:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier alleen maar premium mensen die niet egoïstisch zijn, altijd aan het milieu denken en nooit iets fout doen
Dat van dat premium is sowieso waar. Het premium ras hierquote:Op zondag 22 april 2018 17:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Daar gaat 99% van de fokkers...quote:Op zondag 22 april 2018 17:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Nederland is een beschaafd groen land.quote:Op zondag 22 april 2018 17:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Zo beschaafd, mensen uit oorlogsgebied terugsturen omdat je bang bent dat je eigen uitkering omlaag gaat.quote:Op zondag 22 april 2018 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Nederland is een beschaafd groen land.
Maar verder bevalt je reis wel?quote:Op zondag 22 april 2018 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou niet stiekem een rechterhand de lucht in he?quote:Op zondag 22 april 2018 17:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat van dat premium is sowieso waar. Het premium ras hier
Whehe, but at what cost?quote:Op zondag 22 april 2018 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*proest thee in het rond*quote:Op zondag 22 april 2018 17:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig weer prima openlijk gelukkig.quote:Op zondag 22 april 2018 17:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou niet stiekem een rechterhand de lucht in he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |