quote:
Ja wat zou jij doen, proberen dat kind je vriendin te noemen, vuns?quote:Op zondag 22 april 2018 13:39 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Een wijf met een kind je vriendin noemen
Het was het Pieter Baan centrumquote:Op zondag 22 april 2018 13:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wist niet dat dat mocht in een hospice?
quote:
quote:Op zondag 22 april 2018 13:39 schreef Sigaartje het volgende:
Hoe is het nou mogelijk dat iemand op jou is gevallen op Fok! ?
Stijl. Het is allemaal stijl.quote:Op zondag 22 april 2018 13:39 schreef Sigaartje het volgende:
Wou ze meedoen?
en: Hoe is het nou mogelijk dat iemand op jou is gevallen op Fok! ?
niet je moeder als beste vriendin hebbenquote:Op zondag 22 april 2018 13:39 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Of all people zou jij je daar wel bij moeten kunnen inleven.quote:
Ojee een nobody met een meningquote:Op zondag 22 april 2018 13:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Of all people zou jij je daar wel bij moeten kunnen inleven.
Je bent geen nobody, Guusje. Ik ken je.quote:
In de fietsenstallingquote:Op zondag 22 april 2018 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het was het Pieter Baan centrum
Goed gebruik van komma's, gebruik het.quote:Op zondag 22 april 2018 14:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je bent geen, nobody, Guusje. Ik ken je.
quote:Op zondag 22 april 2018 13:39 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Was het niet die met bloed besmeurde kelder?quote:
Dat was onze tweede date.quote:Op zondag 22 april 2018 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was het niet die met bloed besmeurde kelder?
Beter dan een kind met een vriendin je wijf noemenquote:
Het pieter baan centrum heeft geen fietsenstalling.quote:
quote:Op zondag 22 april 2018 14:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het pieter baan centrum heeft geen fietsenstalling.
Sinds ons niet meer neequote:Op zondag 22 april 2018 14:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het pieter baan centrum heeft geen fietsenstalling.
Jij moet echt beter mijn topics gaan volgen.quote:Op zondag 22 april 2018 14:11 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dus jij bent de babe waar VD het over heeft?
Jaquote:Op zondag 22 april 2018 14:11 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dus jij bent de babe waar VD het over heeft?
Ze was logeren bij haar vriendinnetje maar zelfs daar hoorde ze onsquote:Op zondag 22 april 2018 14:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
Stuur jouw koter naar opa en oma. Daarna kan je 24 uur ongelimiteerd elkaar vermaken.
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 22 april 2018 14:15 schreef -river- het volgende:
[..]
JaIk wilde persé een 30cm+ pener dus moest ik op FOK! wezen hoorde ik!
Met je onzin.quote:
Nooit gehad.quote:
Oké, dan, goed, gezegd, weer.quote:Op zondag 22 april 2018 14:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je bent geen nobody, Guusje. Ik ken je.
Kan ze het door moederlief eerst worden voorgedaan. Kijk zo moet het.quote:Op zondag 22 april 2018 14:19 schreef Geerd het volgende:
Wel ideaal over 15 jaar ruil je die dochter in voor je vriendin !
Plasrondesquote:Op zondag 22 april 2018 15:02 schreef murp het volgende:
Was het niet haar begeleider die een plasronde doet in de avond?
Nee hoor, ik voed haar op en goed ook.quote:Op zondag 22 april 2018 14:54 schreef Bias het volgende:
vogeltjesdans voedt de dochter van een andere man op![]()
cuck
Laat je doen door een vogelaar dan debieltje.quote:
Waar heb jij last van?quote:Op zondag 22 april 2018 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Laat je doen door een vogelaar dan debieltje.
Heb je dat wel op tijd uitgelegd aan die kleine?quote:Op zondag 22 april 2018 14:15 schreef -river- het volgende:
[..]
JaIk wilde persé een 30cm+ pener dus moest ik op FOK! wezen hoorde ik!
Nu kan hij voor je wingmannenquote:Op zondag 22 april 2018 22:23 schreef Argo het volgende:
Vogeltjesdans ik vind je echt een baas. Maar ik ben bang dat je hier weliswaar het verkeerde pad in slaat. Jij hoort geen vriendin te hebben het mag wel in het geheim. Maar publiekelijk dat voelt niet goed.... je hoort juist de vrouwen van je af te moeten slaan en zo.. afijn geniet lekker van je relatie achter de schermen maar vernietig niet onze hoop.
Gr gr
Hahaha nou nee, zoiets hou je voor je bij een puber.quote:Op zondag 22 april 2018 22:11 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Heb je dat wel op tijd uitgelegd aan die kleine?
Je oogt wat mad.quote:Op zondag 22 april 2018 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Laat je doen door een vogelaar dan debieltje.
Ein vogel ein river we fuckquote:
Ben ik ookquote:
Je bent een tokkie als je seksgeluiden maakt?quote:
Om die verzonnen meuk steeds, maak het dan minstens grappig of doe een poging daartoe.quote:Op maandag 23 april 2018 17:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom je mad bent?
Je begrijpt dat je op FOK! zit?quote:Op maandag 23 april 2018 17:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Om die verzonnen meuk steeds, maak het dan minstens grappig of doe een poging daartoe.
Jawel, zie je ook waar op FOK! dit topic staat?quote:
Bij klaagbaak en hij klaagde dus wat is je probleem?quote:Op maandag 23 april 2018 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawel, zie je ook waar op FOK! dit topic staat?
Dat schrijf ik zojuist dooie karper.quote:Op maandag 23 april 2018 17:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Bij klaagbaak en hij klaagde dus wat is je probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |