abonnement Unibet Coolblue
pi_178708246
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 23:36 schreef _--_ het volgende:

[..]

Bedankt!
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 11:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

WoW. Dit wist ik ook niet. Mijn kinderen zijn ondertussen al pubers, maar ik reis al jaren met ze kriskras door Europa zonder dat mijn man er bij is. Wist niet dat ik een dergelijke brief bij me moest hebben.
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 11:34 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik wist het ook niet voordat een vriendelijke dame van de KLM er om vroeg. Omdat ik onderweg naar huis was, was het OK, maar kreeg het dringende advies om toch voortaan maar wel een bevestiging mee te nemen.
Ze letten er vooral op bij mensen met verschillende achternamen en/of nationaliteiten. (Dat laatste is op mij en mijn kinderen van toepassing).
Reden van de controles hierop zijn ontvoeringen vertelde ze me.
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 12:31 schreef Fer het volgende:

[..]

Sinds een jaar of 2 dacht ik. Dit tegen ontvoeringen inderdaad, maar volgens is het zo lek als een mandje.
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 13:09 schreef Fogel het volgende:

[..]

Door een getuige laten ondertekenen (ja, kan je ook vervalsen) en contactinfo van de andere ouder erbij (en ja, kan je ook vervalsen).
Een voorbeeld, de template van de Canadezen: https://travel.gc.ca/docs(...)consentement-eng.pdf

Als ze echt vermoeden van ontvoering hebben houden ze je vast wel even tegen tot ze dingen zeker weten.
Dit is die van Nederland:

https://www.rijksoverheid(...)-naar-het-buitenland
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 09:36:27 #127
45833 crew  Fogel
pi_178708475
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Dit is die van Nederland:

https://www.rijksoverheid(...)-naar-het-buitenland
^O^ Ik verwacht alleen niet dat ze Nederlands kunnen op de plaats van bestemming...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_178708583
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:36 schreef Fogel het volgende:

[..]

^O^ Ik verwacht alleen niet dat ze Nederlands kunnen op de plaats van bestemming...
er is ook een Engelse op government.nl (ff doorscrollen)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:10:56 #129
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_178709050
Ik reis redelijk vaak met mijn dochter, zonder mijn man (zij heeft zijn naam en ik niet, dus niet dezelfde naam). Ik heb de laatste drie keer op Schiphol dit document moeten laten zien. Dus zeker meenemen :Y
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_178717467
Maar als je echt je kind wil ontvoeren. Dan reis je met de trein naar Parijs of Zurich om daar te gaan vliegen en vul het telefoonnummer in van je zus/moeder/maitresse, die als er gebeld wordt zogenaamd geen Frans spreekt. Wat dan?
.
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 18:18:59 #131
45833 crew  Fogel
pi_178717612
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:11 schreef Fer het volgende:
Maar als je echt je kind wil ontvoeren. Dan reis je met de trein naar Parijs of Zurich om daar te gaan vliegen en vul het telefoonnummer in van je zus/moeder/maitresse, die als er gebeld wordt zogenaamd geen Frans spreekt. Wat dan?
Dan open je daar een ander topic over. Dit topic is niet de juiste plek voor ‘what if’ scenarios.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:20:12 #132
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_178721316
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 23:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

In Londen zelf zeer betaalbaar, maar dit is best een eind.

Ben wel helemaal fan van uber sinds Londen O+
VS heeft mij het licht doen zien. Alhoewel het in West-Europa niet heel veel beschikbaar is (buiten wat grote steden) en het erg duur is. Daar kost het niks en is ie er binnen een minuut haha.
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:48:11 #133
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_178722314
Zeven jaar in Londen gewoond en alle vliegvelden wel een paar keer gehad met uitzondering van Southend. Wat een vliegveld dat de bus er maar 2 uur per dag vandaan komt. :')

Die eerste trein is erg krap, als het echt zo'n klein vliegveld is moet het binnen een uur misschien net aan lukken maar ik heb zelf ook al eens moeten rennen op Stansted omdat de trein weer eens vastliep (en ik neem het altijd ruim just in case...) dus ik zou toch nog eens een tweede keer overwegen om toch maar een hotelletje bij het vliegveld te boeken.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 23:59:32 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178725411
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:20 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

VS heeft mij het licht doen zien. Alhoewel het in West-Europa niet heel veel beschikbaar is (buiten wat grote steden) en het erg duur is. Daar kost het niks en is ie er binnen een minuut haha.
In de VS hebben we altijd zelf een auto dus daar nooit gebruik van gemaakt. Maar sinds Londen heb ik al 3x een uber gepakt in Nederland. Ik vind het ideaal ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')