quote:Op zondag 22 april 2018 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn Latijn is roestiger dan de pener van Faxie
quote:Op zondag 22 april 2018 11:46 schreef Barbusse het volgende:
Mijn vader was projectleider voor Ballast Nedam Dredging.quote:
Oh damn, veel reizen dusquote:Op zondag 22 april 2018 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vader was projectleider voor Ballast Nedam Dredging.
Over vrouwen met een acquired taste gesproken...quote:Op zondag 22 april 2018 11:49 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet ook helemaal geen nieuw huis willen kopen. Heb al minstens 3 ton weggedroomd over het redesign
Yep, toen ik naar de middelbare school ging had ik al in een stuk of 6 landen gewoond en alle werelddelen behalve Antarctica bezochtquote:
Zo jaloersquote:Op zondag 22 april 2018 11:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, toen ik naar de middelbare school ging had ik al in een stuk of 6 landen gewoond en alle werelddelen behalve Antarctica bezocht
Geweldige jeugd
Daarom heb ik jou ook uitgekozenquote:Op zondag 22 april 2018 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over vrouwen met een acquired taste gesproken...
Goed gereedschap roest nietquote:Op zondag 22 april 2018 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Melissa in atrium sedetquote:
Komt omdat goed gereedschap veel gebruikt wordt.quote:
Arme Faxie dusquote:
Dat doet niks af aan zijn uitspraak.quote:
Vooral omdat het vaak ingevet wordtquote:Op zondag 22 april 2018 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt omdat goed gereedschap veel gebruikt wordt.
Ware liefde, dit soort uitsprakenquote:
Een echte doe-het-zelferdquote:Op zondag 22 april 2018 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onderhoud. Ook als het niet gebruikt wordtquote:
Voornamelijk dus omdat t gebruikt wordtquote:Op zondag 22 april 2018 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onderhoud. Ook als het niet gebruikt wordt
I was very luckyquote:
Gold diggingquote:
quote:
Nee hoor, hier roest veel weg zonder dat het gebruikt wordtquote:Op zondag 22 april 2018 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voornamelijk dus omdat t gebruikt wordt.
Zo was ik laatst aan het wegdromen over een nieuwe badkamer. Dat moet toch nog maar een jaar of 5 wachten.quote:Op zondag 22 april 2018 11:49 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet ook helemaal geen nieuw huis willen kopen. Heb al minstens 3 ton weggedroomd over het redesign
quote:Op zondag 22 april 2018 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I was very lucky
Voor ik 12 was had ik gewoond in Koeweit, Denemarken, Australie, Portugal, Saoedi Arabie en Australie
En wat vakanties tussendoor naar andere plekjes tijdens de zomervakantie
Roestige grot?quote:Op zondag 22 april 2018 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blehquote:Op zondag 22 april 2018 11:57 schreef Barbusse het volgende:
Maar sorry hoor, Faxie. Was maar een garpjen
Soms wou ik dat ik Leen Bakker-smaak hadquote:Op zondag 22 april 2018 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo was ik laatst aan het wegdromen over een nieuwe badkamer. Dat moet toch nog maar een jaar of 5 wachten.
Wat, mijn Latijn is niet beneden alle peil?quote:
Slecht gereedschap en/of slecht onderhoudquote:Op zondag 22 april 2018 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, hier roest veel weg zonder dat het gebruikt wordt
Mijn vader en zijn werkquote:
Leen Bakker-smaakquote:Op zondag 22 april 2018 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik Leen Bakker-smaak had
Wat had je zoal bedacht voor je badkamer?
Latijns, moet ik ook weer eens bij leren. Ik kon best wat maar alles is vergetenquote:Op zondag 22 april 2018 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat, mijn Latijn is niet beneden alle peil?
En maar natte scheten laten op de bankquote:Op zondag 22 april 2018 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
Bedenk me net dat ik al twee dagen geen ondergoed aan heb.
Elvi, that you?quote:Op zondag 22 april 2018 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
Bedenk me net dat ik al twee dagen geen ondergoed aan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |