SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Ja viind je het gek, goed klemmen en met je handen de boel aandrukkenquote:Op zaterdag 21 april 2018 13:16 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dikke spierballen heeft hij zo..
Veeg me opquote:Op zaterdag 21 april 2018 13:21 schreef DaniqueV het volgende:
Bas baalt, hij had dingen die nu weg gaan wel in zijn toekomstige strandtent willen hebben
Dat mens weet niet eens waar dat woord voor staat. Dat zijn mensen die er niet voor kiezen om zonder sexuele gevoelens door het leven te gaan, ze hebben gewoon die gevoelens niet.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:22 schreef Soulraven het volgende:
Je kunt er niet voor kiezen asexueel te worden Billy. Dat noem je celibaat, en bij jou is het echt niet vrijwillig.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:22 schreef Soulraven het volgende:
Je kunt er niet voor kiezen asexueel te worden Billy. Dat noem je celibaat, en bij jou is het echt niet vrijwillig.
Het is toch net een klein kind. Dat koppie. Helaas is dat kinderlijke uiterlijk niet in overeenstemming met zijn karakter.quote:
Dat is vers 2. Wordt het spel anders, dan is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Wie is Beau? Precies, ook weg.
Stemmen zijn het.
Ze staat gewoon droog.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:22 schreef Soulraven het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
Voor hoeveel hebben ze de hoekbank verkocht
Zou het niet wetenquote:Op zaterdag 21 april 2018 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat moet je toch met die ouwe troep?.............
Daarom, meteen afstraffen!!!!! Wegggggquote:
Die 2 moeten snel geloosd wordenquote:Op zaterdag 21 april 2018 13:33 schreef mootie het volgende:
Cemal, Mehmet en Ivan zijn enorm behulpzaam. Die helpen met sjouwen en inpakken.
Rienk en Baldr not so much.
Ermee pronken tegenover je vrienden...quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat moet je toch met die ouwe troep?.............
Hijzelf?quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:35 schreef DaniqueV het volgende:
Wie heeft de picknickbank gemaakt? kreeg dat net niet mee. Ivan verteld wel erover dat het een topbank is, zo goed in elkaar zit, diegene was daar echt goed in!
Neequote:
quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ivan doet het leuk ,spullen verkopen.
Dennis.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Neehet was iemand die goed was met de hoekzaag en weet ik veel. Geen idee, denk wel iemand die vrij in het begin in Utopia zat, 1 van de bouwers?
quote:
Is dat niet die bank uit jaar 1? Die had Dennis volgens mij nog gemaakt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:35 schreef DaniqueV het volgende:
Wie heeft de picknickbank gemaakt? kreeg dat net niet mee. Ivan verteld wel erover dat het een topbank is, zo goed in elkaar zit, diegene was daar echt goed in!
Ja was gewoon nieuwsgierig wie dat dan zo had gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:40 schreef eskil het volgende:
[..]
Is dat niet die bank uit jaar 1? Die had Dennis volgens mij nog gemaakt.
Spuit 11😊
Jaquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:48 schreef mazaru het volgende:
En daar komt het batsvarken weer met haar mond vol gestolen voer het hoogste woord
rienk krijgt ook weer frietquote:Op zaterdag 21 april 2018 13:48 schreef mazaru het volgende:
En daar komt het batsvarken weer met haar mond vol gestolen voer het hoogste woord
Die zwerver eet een stuk beschaafder dan bats en slomoquote:
Rienk heeft ook weer friet.....quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:48 schreef mazaru het volgende:
Maar Linda krijgt echt een mager koppie las ik net. Een dieet van patat druipend van de mayo, broodjes kroket, drank, olienoten en chips helpt blijkbaar heel goed tegen overtollig lichaamsvetquote:Op zaterdag 21 april 2018 13:51 schreef sjampoeh het volgende:
Ze eten echt elke dag snacks en drinken elke dag alcohol
Maar die wil graag een grotere cupquote:Op zaterdag 21 april 2018 13:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Rienk heeft ook weer friet.....
[ afbeelding ]
Trudy.quote:
Voor zover ik weet nietquote:Op zaterdag 21 april 2018 13:57 schreef renevanlaaren het volgende:
is er al een gesprek geweest tussen ivan en linda?
Beiden koppig. Ze willen beiden niet de eerste stap zetten.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:57 schreef renevanlaaren het volgende:
is er al een gesprek geweest tussen ivan en linda?
quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:57 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
B
[..]
Beiden koppig. Ze willen beiden niet de eerste stap zetten.
Maar komt nog wel
Daar hangt je leven ook vanaf.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:58 schreef cobain1994 het volgende:
Rienk vreet alsof z'n leven er vanaf hangt..
[ afbeelding ]
dat wordt een Michelin mannetje.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:58 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
zijn wel gewone prijzen als het bier koud is en je lekker kan zittenquote:Op zaterdag 21 april 2018 13:58 schreef DaniqueV het volgende:
Een biertje daar, 2 muntjes, 4 euro dus
Hij denkt dat hij een bruine beer is, opslaan voor de wintertijdquote:Op zaterdag 21 april 2018 13:59 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat wordt een Michelin mannetje.
Hij krijgt genoeg binnenquote:Op zaterdag 21 april 2018 13:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Daar hangt je leven ook vanaf.
Hij zal toch iets binnen moeten krijgen.
Oh dus daarom eten mensen in de zomer.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij een bruine beer is, opslaan voor de wintertijd
4 euro kost al een biertje in een kroeg?quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zijn wel gewone prijzen als het bier koud is en je lekker kan zitten
Linda is al met haar tweede bak bezigquote:Op zaterdag 21 april 2018 13:58 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook en ik ook. En de rest van de wereld ook. Je lichaam heeft brandstof nodig.quote:
Rienk denkt vooruit,straks in Utopia 2 mag hij op een wortel knagen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij een bruine beer is, opslaan voor de wintertijd
Nee hoor.. 2.25 ofzo.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
4 euro kost al een biertje in een kroeg?
Plastic klein glaasje bij hun
ja dan is het veel te duur,maar ja als mensen zo gek zijn om het te betalenquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
4 euro kost al een biertje in een kroeg?
Plastic klein glaasje bij hun
Moet je cynisch lezenquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:00 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Oh dus daarom eten mensen in de zomer.
Dat is het punt ook nietquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:01 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Jij ook en ik ook. En de rest van de wereld ook. Je lichaam heeft brandstof nodig.
Rienk eet, daar is niets geks aan.
AUB geen rienk in 2quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:01 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Rienk denkt vooruit,straks in Utopia 2 mag hij op een wortel knagen.
Ik snapte hem.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Moet je cynisch lezennu vast eten, straks is hij buiten weer de echte zwerver, moet hij erop teren
Ja dat sowieso als je ziet wat ze willen hebben en ervoor betalen, hartstikke gek. Straks staat marktplaats er weer mee vol , Utopiaspullen! en raken ze het niet meer kwijtquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja dan is het veel te duur,maar ja als mensen zo gek zijn om het te betalen
Ja dat is een wat betere prijsquote:
Ja, een muntje extra.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:03 schreef mazaru het volgende:
Gelukkig eet ze wel hygiënisch met de handschoenen aan. Duikt ze zo weer de schaal mee in. Zouden de klanten extra moeten betalen voor patat met Lindasappen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:04 schreef renevanlaaren het volgende:
linda eet haar friet met handschoenen aan,lekker likken![]()
en zo weer werken ermee![]()
Rienk eet, maar hij doet er niets voor..Behalve preken en betweterig zijn.. Wel de hele dag bunkeren..quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:01 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Jij ook en ik ook. En de rest van de wereld ook. Je lichaam heeft brandstof nodig.
Rienk eet, daar is niets geks aan.
Omdat ik het nu pas hoor en HET op de streams isquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:04 schreef mootie het volgende:
Die prijzen zijn al eeuwen zo. Vanwaar die verbazing ineens?
hier ook,kijk nooit naar de marktquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Omdat ik het nu pas hoor en HET op de streams is
Hij is daar gast. Waarom zou hij er iets voor moeten doen?quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:05 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Rienk eet, maar hij doet er niets voor..Behalve preken en betweterig zijn.. Wel de hele dag bunkeren..
De hoeveel heden die hij wegvreet vind en de dingen die hij hele dagen verkondigd maken het wel gek. Vind ik.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:05 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Hij is daar gast. Waarom zou hij er iets voor moeten doen?
Ze hebben hem uitgenodigd en hij krijgt eten.
Daar is niets geks aan.
Dat dusquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:05 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
hier ook,kijk nooit naar de markt
Blijkbaar vinden de bewoners dat niet. Ze voegt hij toch iets toe.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:07 schreef kkka3 het volgende:
[..]
De hoeveel heden die hij wegvreet vind en de dingen die hij hele dagen verkondigd maken het wel gek. Vind ik.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:07 schreef magnaal het volgende:
Jullie zijn gewoon Jaaaalooooeeers!!! Omdat zij lekker patat zitten te eten.... Ik heb de air fryer al aangezet![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:07 schreef magnaal het volgende:
Jullie zijn gewoon Jaaaalooooeeers!!! Omdat zij lekker patat zitten te eten.... Ik heb de air fryer al aangezet![]()
Leuk dat ze bezig zijn en niet gewoon in de zon zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan het overdag beter zien en lezen dan in de avond, dan krijg ik ook trek![]()
Gaan nu een auto in de wax zetten, in de zon, krijgen ze het dan wel goed gepoetst? Cemal en Romy dus ermee bezig
Ja geld verdienen héquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:09 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Leuk dat ze bezig zijn en niet gewoon in de zon zitten.
Mwa, sommige bewoners wel hoor. Maar ik ben een COSser en zeg sowieso wat ik erover kwijt wil.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:08 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden de bewoners dat niet. Ze voegt hij toch iets toe.
En eten moeten we allemaal.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
doetDEED ze meestal tussen de lakens![]()
Duh, ze proberen te winnen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:11 schreef DaniqueV het volgende:
Nu gaan de twins lopen vragen om een groepsfoto maken aan kopers die er zijn.
Iets zegt mij dat ook dit niet gratis is.
quote:
Ik zit ook te twijfelen. Rij ik even drie kwartier naar Laren om mijn auto in de Dasty en onuitgewreven was te laten zetten. Of rij ik hem vanavond even door de carwash hier om de hoek. Dilemma's dilemma'squote:Op zaterdag 21 april 2018 14:10 schreef spapaars het volgende:
Komen ze nu helemaal uit Belgieland naar Utopia voor een poetsbeurt?
En toch zit Rienk er nog steeds. En jij mag zeggen wat je kwijt wil net als ik. Daar zeg ik dan ook niets van.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Mwa, sommige bewoners wel hoor. Maar ik ben een COSser en zeg sowieso wat ik erover kwijt wil.
Tot zover.![]()
en is vast ook niet voor het goede doelquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:11 schreef DaniqueV het volgende:
linda zei net jongens staan 1 euro voor maar hebben een dikke vette fooi gehad dussssssssquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:11 schreef DaniqueV het volgende:
Ja maar ook niet zeggen dat kost jullie zoveel. Deden ze het maar eens gratis, en dan kijken wie de meeste foto's mochten makenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen. Rij ik even drie kwartier naar Laren om mijn auto in de Dasty en onuitgewreven was te laten zetten. Of rij ik hem vanavond even door de carwash hier om de hoek. Dilemma's dilemma's
Dat dusquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
en is vast ook niet voor het goede doel
Als ze geen geld zouden krijgen lagen ze allemaal horizontaal in het grasquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar ook niet zeggen dat kost jullie zoveel. Deden ze het maar eens gratis, en dan kijken wie de meeste foto's mochten maken
Zou er meer waardering voor hebben als ze zoiets organiseren en dat geld dan naar een goed doel gingen doen. en dan niet hunzelf als goed doelquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:12 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
linda zei net jongens staan 1 euro voor maar hebben een dikke vette fooi gehad dussssssss
Ah kom je die van mij dan ook ff ophalen, die moet ook hoognodig gedaan wordenquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen. Rij ik even drie kwartier naar Laren om mijn auto in de Dasty en onuitgewreven was te laten zetten. Of rij ik hem vanavond even door de carwash hier om de hoek. Dilemma's dilemma's
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze geen geld zouden krijgen lagen ze allemaal horizontaal in het gras
het ging erom dat ze die vrouw geld probeerde af te troggelenquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zou er meer waardering voor hebben als ze zoiets organiseren en dat geld dan naar een goed doel gingen doen. en dan niet hunzelf als goed doel
Ik sta over een uurtje bij je voor de deur. Nog even twee bakken patat eten. Ik ben aan de lijnquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ah kom je die van mij dan ook ff ophalen, die moet ook hoognodig gedaan worden
Zou hij nu ook denken dat hij er sexy uit ziet zoquote:
Ja precies, zoiets nog op de valreep..KIKA zou ze helpen erbij en blij zijn, met wat ze binnen kunnen brengen..Dan hebben de Twins ook geen profijt van hun actie..quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zou er meer waardering voor hebben als ze zoiets organiseren en dat geld dan naar een goed doel gingen doen. en dan niet hunzelf als goed doel
quote:
Jaquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:15 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
het ging erom dat ze die vrouw geld probeerde af te troggelen
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik sta over een uurtje bij je voor de deur. Nog even twee bakken patat eten. Ik ben aan de lijn
Hij zei pas nog dat als hij zich een beetje sociaal wenselijk zou gedragen, hij aan iedere vinger een vrouw zou kunnen krijgenquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zou hij nu ook denken dat hij er sexy uit ziet zo
We mogen allemaal zeggen wat we vinden van Utopia, maar op elkaar hakken is niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:12 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
En toch zit Rienk er nog steeds. En jij mag zeggen wat je kwijt wil net als ik. Daar zeg ik dan ook niets van.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik sta over een uurtje bij je voor de deur. Nog even twee bakken patat eten. Ik ben aan de lijn
Juist! dat zou Utopia dan net iets meer sieren als afsluitingquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja precies, zoiets nog op de valreep..KIKA zou ze helpen erbij en blij zijn, met wat ze binnen kunnen brengen..Dan hebben de Twins ook geen profijt van hun actie..
Zwaaien jullie wel even,maak ik caps.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zwaaien jullie wel even,maak ik caps.
Gewoon gratis hoor.
Ja die zaten er gisteravond ook lange tijd zag ik. saampjes afgezonderd van de restquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]En de tweeling die gewoon aan het werk zijn achter de comp
Helemaal top.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zal gelijk die DJset voor je meenemen
En Linda, want die is dan aan het KOKENquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]En de tweeling die gewoon aan het werk zijn achter de comp
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zei pas nog dat als hij zich een beetje sociaal wenselijk zou gedragen, hij aan iedere vinger een vrouw zou kunnen krijgen
Verstopt achter de rookcel?quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja die zaten er gisteravond ook lange tijd zag ik. saampjes afgezonderd van de rest
Maar waar is die BIll nu weer? ik zie de twins en Romy en Cemal met die auto bezig
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En Linda, want die is dan aan het KOKEN
Billy was net nog de matten aan het zuigen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja die zaten er gisteravond ook lange tijd zag ik. saampjes afgezonderd van de rest
Maar waar is die BIll nu weer? ik zie de twins en Romy en Cemal met die auto bezig
Als Utopia nog veel langer zou duren zou ik haar er echt nog wel op zien duikenquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]HIj verdiend Bats, en Bats verdiend hem
Dan houdt hij ze zeker onder schot!quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zei pas nog dat als hij zich een beetje sociaal wenselijk zou gedragen, hij aan iedere vinger een vrouw zou kunnen krijgen
Bij gebrek aan ander zuigwerk.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Billy was net nog de matten aan het zuigen.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zwaaien jullie wel even,maak ik caps.
Gewoon gratis hoor.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan houdt hij ze zeker onder schot!![]()
(Verdorie net over mijn rollator heengekeukeld. Zal morgen wel bont en blauw zijn.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zou mij niet verbazenquote:
Die ligt er misschien wel in en verwend de klant nog extra ff snel.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Loop dan ook niet zo hardquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan houdt hij ze zeker onder schot!![]()
(Verdorie net over mijn rollator heengekeukeld. Zal morgen wel bont en blauw zijn.)
Ik krijg daar rare beelden bij.....bil en zuigenquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Billy was net nog de matten aan het zuigen.
Vind ook wel dat ze een gezellig plekje verdienen onder een brug, als het maar niet hier in mijn woonplaats de brug isquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Utopia nog veel langer zou duren zou ik haar er echt nog wel op zien duiken
Je had er een zelfde idee bij geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die ligt er misschien wel in en verwend de klant nog extra ff snel.
Niet goed uitgeklapt vermoedelijk, sufferd dat ik ben.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:25 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Loop dan ook niet zo hard![]()
Man man, wat ziet Slomy eruit
Ja die kwam eraan lopen, die gaat dus ook al als normaal zijnde bovenop tafel zitten, met zijn smerige poten op de stoelquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:29 schreef kkka3 het volgende:
Papperige Rienk zit met zijn half blote bilnaad op tafel
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:37 schreef rowan634 het volgende:
Die wijven zijn schijtirritant
Ik word kutgek
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:37 schreef rowan634 het volgende:
Ik word kutgek
Ik begrijp het dus ook niet, die 2 banken stonden alleen al voor 400 op de site?quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:38 schreef kkka3 het volgende:
Team van Ivan heeft vandaag:
2 picknicktafels
Hometrainer
Lounge.. (=hoekbank?)
Wandbord
verkocht
Maar de wijven hebben gewonnen met een bedrag van ¤177
Ik snap het niet, geloof ik
Ja hij sloeg erlangsquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:38 schreef rowan634 het volgende:
Ivan gaf alle meiden een high five
Linda ook.. super awkward
Voor dat wandbord werd net 50 euro neergeteldquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik begrijp het dus ook niet, die 2 banken stonden alleen al voor 400 op de site?
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zie je die awkward high five tussen Ivan en Linda?
Helemaal langs elkaar heen
Ja ook dat....dus hoezo die vrouwen nu dan weer??quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor dat wandbord werd net 50 euro neergeteld
quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:38 schreef rowan634 het volgende:
Ivan gaf alle meiden een high five
Linda ook.. super awkward
Ja oei, ff opletten dat ze haar niet ontglipt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:40 schreef yaello het volgende:
Billy grijpt haar kans en duikt op Romy. Romy was vandaag weer in contact met de tweeling voor het eerst deze week, dus werk aan de winkel voor Billy
Zou wél lachen zijn, krijgen ze alsnog een fikse narekening.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:36 schreef DaniqueV het volgende:
Hebben de hometrainer verkocht? ik meende toch dat die gehuurd was?
Rrrruuuusssstttuuuggg!quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:37 schreef rowan634 het volgende:
Ik word kutgek
Gun ik ze welquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou wél lachen zijn, krijgen ze alsnog een fikse narekening.
En Marjet weer d'r reet in de strijd gooien maar Ivan trapte er niet in en gaf Linda alsnog een mislukte high-5.quote:
Zag het inderdaad. Kwam doordat Marjet haar reet er voor gooide.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zie je die awkward high five tussen Ivan en Linda?
Helemaal langs elkaar heen
Hij gaf wel tikje tegen haar kontquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En Marjet weer d'r reet in de strijd gooien maar Ivan trapte er niet in en gaf Linda alsnog een mislukte high-5.
ik zie het nuquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zag het inderdaad. Kwam doordat Marjet haar reet er voor gooide.
Avicii.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij gaf wel tikje tegen haar kont![]()
Linda komt naast Bats zitten bij de pc en meteen weg bestelscherm bij Bats en gaat ze wat anders zitten kijken op internet.
[ afbeelding ]
NU zegt ze owww wat erg die DJ is overleden zo jong, zo erg!
Campagne maken,posters in bushokjes toch?quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:52 schreef magnaal het volgende:
Oh ik zag nu net in de tv uitzending waar Romy en Cemal die gewonnen foto shoot voor willen gebruiken..
Het zal hier wel voorbij zijn gekomen, maar ik wist het nog niet...
Lekker afwisselend dus.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:47 schreef kkka3 het volgende:
Op stream 1 wisselt ie continu
Bats
Linda
Bats
Linda
Bats
Linda
Bats
Linda
Bats
Linda
Bats
Linda
Dat zag ik later inderdaad. Jij ziet ook alles hè?quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij gaf wel tikje tegen haar kont![]()
Linda komt naast Bats zitten bij de pc en meteen weg bestelscherm bij Bats en gaat ze wat anders zitten kijken op internet.
[ afbeelding ]
NU zegt ze owww wat erg die DJ is overleden zo jong, zo erg!
Was echt weer zo'n verplicht dingetje. Opeens hebben ze het allemaal over campagne voeren, heel vreemd.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:52 schreef magnaal het volgende:
Oh ik zag nu net in de tv uitzending waar Romy en Cemal die gewonnen foto shoot voor willen gebruiken..
ja hahaquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Campagne maken,posters in bushokjes toch?
quote:
Gister zat Mehmet bij de 4 die er nog uit moeten van haar en Cemal. Mehmet wordt steeds weer gered door z'n positie op de financiën.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:54 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Slomy wil eerst "die 3" eruit en dan blijft de top6 over
Tenzij iemand zich lamlendig gaat gedragen, want dan wordt het natuurlijk anders
BoterGeil.quote:
Eén van de weinigen met een nuttige taak daar, terecht dusquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:55 schreef yaello het volgende:
[..]
Gister zat Mehmet bij de 4 die er nog uit moeten van haar en Cemal. Mehmet wordt steeds weer gered door z'n positie op de financiën.
Echt heel erg.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, kon de druk niet aan.
Heel sexy ook, fotografe moest er wel om lachen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:52 schreef magnaal het volgende:
en hij lijkt het goed te doen, want het saldo gaat nog steeds omhoogquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:56 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Eén van de weinigen met een nuttige taak daar, terecht dus
Voor hem nog minstens 3 andere die de financiën kunnen overnemen hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:56 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Eén van de weinigen met een nuttige taak daar, terecht dus
En in alle kranten volgens Cemal!quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Campagne maken,posters in bushokjes toch?
quote:
Dan kunnen die 3 er mooi uitquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:57 schreef yaello het volgende:
[..]
Voor hem nog minstens 3 andere die de financiën kunnen overnemen hoor.
ze durft natuurlijk niet tegen Mehmet te zeggen dat ze hem ook niet bij de finale vindt horenquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:55 schreef yaello het volgende:
[..]
Gister zat Mehmet bij de 4 die er nog uit moeten van haar en Cemal. Mehmet wordt steeds weer gered door z'n positie op de financiën.
Was ook in het begin. Kwam er zo'n enorme vrachtwagen voorrijden met een levensgrote poster erop van die griet met die spieraandoening (naam kwijt). Naomi?quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:53 schreef yaello het volgende:
[..]
Was echt weer zo'n verplicht dingetje. Opeens hebben ze het allemaal over campagne voeren, heel vreemd.
Denk niet dat Beau verwacht had weg te moeten, Dan had ze het vast anders geregeld.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
ja haha
en dat Bas dus Baldr heeft gepusht om dat zakgeld te gebruiken. Baldr zei dat hij er niks voor heeft hoeven doen en Bas zei: boeien, het leven is nu eenmaal oneerlijk, het is nu jouw geld.
Zo kennen we Romy weer.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:54 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Slomy wil eerst "die 3" eruit en dan blijft de top6 over
Tenzij iemand zich lamlendig gaat gedragen, want dan wordt het natuurlijk anders
Slomy kruipt hem nu ff een eind in zijn reetquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:59 schreef yaello het volgende:
[..]
Haha nee, Mehmet verdient het naar mijn mening niet om zo ver te komen
Komt mede dankzij Ivan, die alles heel snel wil verkopen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
en hij lijkt het goed te doen, want het saldo gaat nog steeds omhoog
Het is toch ergquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We mogen allemaal zeggen wat we vinden van Utopia, maar op elkaar hakken is niet de bedoeling.
Ze irriteert zich aan de herrie die Ivan maakt. Walgelijk mens wat denkt in een ponypark te zijn beland.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:01 schreef Soulraven het volgende:
Ja Billy, anderen mensen gaan wel werken.
Ponykamp.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze irriteert zich aan de herrie die Ivan maakt. Walgelijk mens wat denkt in een ponypark te zijn beland.
Moet hij ook eens stemmen op die Marjet, dan maak je kans. Maar madam had hem net op tijd omgeluld.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:02 schreef kkka3 het volgende:
Mehmet denkt Baldr & Fay of Fay & Bats op de bank
en romy heeft dat niet in de gaten, dom persoonquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:40 schreef yaello het volgende:
Billy grijpt haar kans en duikt op Romy. Romy was vandaag weer in contact met de tweeling voor het eerst deze week, dus werk aan de winkel voor Billy
Als je denkt, het kan niet erger..........quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
Rienk: "Wat is er aan de hand?"
Bats: Ik wil een ongedwongen gesprek over het geloof![]()
Geloof je het zelf?
Dat deed ze heel snel,de dag ervoor was ze nog helemaal klaar met hem.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moet hij ook eens stemmen op die Marjet, dan maak je kans. Maar madam had hem net op tijd omgeluld.
We zijn hier inderdaad om te discussieren over UTO.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:03 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Het is toch erg![]()
Discussiëren of afzeiken zijn in mijn ogen twee hele verschillende dingen.
Ik hoor graag andermans mening en ben dan ook nieuwsgierig waarom iemand zo denkt. Volgens mij zijn we daarvoor hier.
met de armen over elkaar , hoe heet de titel , lui ?quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:57 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op een nieuwe ster komt eraan ontdekt in utopia
Lukte haar toch ook weer bij Romy? Romy zou serieus op haar gestemd hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat deed ze heel snel,de dag ervoor was ze nog helemaal klaar met hem.
I`m lazyyyyy zingt hij nu.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
met de armen over elkaar , hoe heet de titel , lui ?
quote:
Nou Ik zag dus eerst die kont van Bill...daarna pas met gifje bekijken dat misslaan bij Lindaquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zag ik later inderdaad. Jij ziet ook alles hè?
Ja ik zat in de tuinquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:55 schreef Chea49 het volgende:
Neeeeee, heb ik weer dat gekreun van Baldr!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
feeling good vind ik zo geweldig nummer, is voor de volvo reclame gemaakt
Nou mooi. Laten we dat dan doen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn hier inderdaad om te discussieren over UTO.
Schijnbaar nietquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:58 schreef Soulraven het volgende:
Luistert Baldr nou nooit naar zijn eigen stem?
Mag zo hopen dat als hij uit Utopia is, hij eigen filmpjes terug ziet en denkt WTF ik zing nooit meer.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tis net zo'n Japanse karaoke joh.
Onzinnige dingenquote:Op zaterdag 21 april 2018 15:13 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nou mooi. Laten we dat dan doen.
Als er gezegd word dat iemand eet dan wil ik de discussie wel aan gaan waarom die niet zou mogen eten.
Steeds maar weer onzinnige dingen herhalen is in mijn ogen namelijk geen discussie.
Ik ben benieuwd
quote:
Ik zag Slomy niet op Bats gaan (helaas)quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lukte haar toch ook weer bij Romy? Romy zou serieus op haar gestemd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |