abonnement Unibet Coolblue
pi_178679875
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 19:23 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Toen Kurt zelfmoord pleegde was hij ook geen echte wereldster zoals een Elvis of een Bono, Madonna etc.

Zijn bekendheid is enorm toegenomen oa door zijn zelfmoord en lid van de 27 club
Was wel voorpagina-nieuws in de Telegraaf.
pi_178679894
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 19:26 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Doet niet ter zake, iedereen kent een echte wereldster.
Mijn cola godver! :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zondag 22 april 2018 @ 19:30:47 #253
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_178679899
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 19:26 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Doet niet ter zake, iedereen kent een echte wereldster.
?
Het ging over het feit dat mensen over 10 jaar Avicii nog zouden kennen.
Dus ik noem wat namen uit een genre dat populair was bij de jeugd van toen.
Dus vandaar de vraag hoe oud je bent.
Maar als je het niet durft te zeggen, prima hoor. ^O^
pi_178679952
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 19:29 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Was wel voorpagina-nieuws in de Telegraaf.
Waarschijnlijk alleen de Telegraaf dan, dat zegt mij niet zoveel.
Herman Brood waarschijnlijk ook, evenals Andre Hazes
Dat zijn ook geen wereldsterrren.
pi_178680112
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 19:32 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk alleen de Telegraaf dan, dat zegt mij niet zoveel.
Herman Brood waarschijnlijk ook, evenals Andre Hazes
Dat zijn ook geen wereldsterrren.
Dat waren Nederlandse artiesten, niet zo gek dat het op de voorpagina stond in een Nederlandse krant.
pi_178680305
Ik vind het heel vervelend voor de mensen die van zijn muziek houden en die daar verdriet van hebben.

Als ik jullie gevoelens gekwetst heb mijn excuses daarvoor.
pi_178680500
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 19:44 schreef Klepper272 het volgende:
Ik vind het heel vervelend voor de mensen die van zijn muziek houden en die daar verdriet van hebben.

Als ik jullie gevoelens gekwetst heb mijn excuses daarvoor.
Nee joh niet zo gek. Jij kent een aantal artiesten niet, dat kan en dat is leidend.

Maar geen enkele artiest is over de hele wereld bekend. Dus eehh wat nu? Er zijn gewoon nul wereldsterren behalve God?
pi_178680869
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 00:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Parov Stelar mengde electronica al met jazz in 2007. Maarja die is niet mainstream en niet dood.
En die was ook niet de eerste, is een heel genre:
https://en.wikipedia.org/wiki/Nu_jazz

Maar goed, dat is sowieso lastig te bepalen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 23 april 2018 @ 08:21:04 #259
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178687069
Tragisch voor die jongen, maar gelukkig is er een eind gekomen aan die poepmuziek die hij maakte.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 23 april 2018 @ 08:26:24 #260
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_178687090
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 19:32 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk alleen de Telegraaf dan, dat zegt mij niet zoveel.
Herman Brood waarschijnlijk ook, evenals Andre Hazes
Dat zijn ook geen wereldsterrren.
Nee deze 2 hebben dan ook niet wereldwijd in de top 10 gestaan met meerdere nummers. Aviici wel.
pi_178687101
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2018 08:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tragisch voor die jongen, maar gelukkig is er een eind gekomen aan die poepmuziek die hij maakte.
Ouwe lullen die special even naar dit topic komen om hun afkeer van dit soort muziek te laten kennen zijn best wel... triest ofzo.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 23 april 2018 @ 08:32:05 #262
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178687130
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 08:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ouwe lullen die special even naar dit topic komen om hun afkeer van dit soort muziek te laten kennen zijn best wel... triest ofzo.
Milieuvervuiling, daar is toch niemand voorstander van?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_178687137
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 08:32 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Milieuvervuiling, daar is toch niemand voorstander van?
:')
  maandag 23 april 2018 @ 08:48:35 #264
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_178687260
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2018 08:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tragisch voor die jongen, maar gelukkig is er een eind gekomen aan die poepmuziek die hij maakte.
Want je bent verplicht die muziek te luisteren?
  maandag 23 april 2018 @ 08:55:54 #265
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178687316
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 08:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Want je bent verplicht die muziek te luisteren?
Die troep werd de mens goed door de strot geduwd op den radio.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 23 april 2018 @ 08:59:52 #266
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_178687350
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 08:55 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Die troep werd de mens goed door de strot geduwd op den radio.
En zo zullen er ook tal van mensen zijn die de muziek die jij wel weet te waarderen nog grotere troep vinden. Muziek van hem zat gewoon goed in elkaar. Hij kreeg flink wat erkenning van gerenommeerde namen in de muziekwereld.
Dat jij het troep vindt, prima, maar wat voegt die info toe?
  maandag 23 april 2018 @ 09:14:20 #267
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_178687493
Mozart :7
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Beste/leukste mod 2022 maandag 23 april 2018 @ 09:21:47 #268
319979 Fok-it
All is well
pi_178687547
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2018 08:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tragisch voor die jongen, maar gelukkig is er een eind gekomen aan die poepmuziek die hij maakte.
Dat is dan wel een geluk bij een ongeluk inderdaad, dat jij de radio niet meer hoeft te verzetten!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 23 april 2018 @ 09:23:10 #269
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178687563
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 18:43 schreef tja77 het volgende:
Overigens denk ik wel dat men over een jaar of 10 nog wel weet wie Avicii was. Weet het wel zeker eigenlijk.
Artiesten als DJ Paul Elstak en Charly lownoise + Mental Theo zijn toch ook nog steeds bekend. En dat is al langer dan 10 jaar geleden en die leven nog.
De namen die jij noemt, worden inderdaad wel eens van stal gehaald voor een of ander tv-programma. Maar dan figureren ze doorgaans als voorbeelden van 90s wansmaak en worden ze in verband gebracht met gabbers, witte sokken in badslippers, Gilera Citta's enzo.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 23 april 2018 @ 09:33:04 #270
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_178687665
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 09:23 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De namen die jij noemt, worden inderdaad wel eens van stal gehaald voor een of ander tv-programma. Maar dan figureren ze doorgaans als voorbeelden van 90s wansmaak en worden ze in verband gebracht met gabbers, witte sokken in badslippers, Gilera Citta's enzo.
Wat doet dat ertoe?
Ze hebben nog steeds naamsbekendheid, daar ging het toch om.
En er zijn nog steeds mensen die het leuk vinden om zo nu en dan een nummer van die gasten te horen.
pi_178687725
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 19:23 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Toen Kurt zelfmoord pleegde was hij ook geen echte wereldster zoals een Elvis of een Bono, Madonna etc.

Zijn bekendheid is enorm toegenomen oa door zijn zelfmoord en lid van de 27 club
Dat is niet waar. Kurt Cobain is juist mentaal ten onder gegaan aan zijn bekendheid.
Hij was toentertijd een opkomende wereldster die een eigen variant binnen de bestaande muziekstroming toevoegde.

De alternatieveling die een wereldster werd en daar niet mee kon omgaan. De laatste stroming van de echte rock & roll sterren. Nadien werden de popsterren de voor-geproduceerde zielloze pop-kloontjes zoals we die vandaag de dag kennen. Super nep, super saai.
pi_178687997
Suïcide by cop heb ik horen zeggen in de wandelgangen.
U MAD?
pi_178688075
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 09:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Kurt Cobain is juist mentaal ten onder gegaan aan zijn bekendheid.
Hij was toentertijd een opkomende wereldster die een eigen variant binnen de bestaande muziekstroming toevoegde.

De alternatieveling die een wereldster werd en daar niet mee kon omgaan. De laatste stroming van de echte rock & roll sterren. Nadien werden de popsterren de voor-geproduceerde zielloze pop-kloontjes zoals we die vandaag de dag kennen. Super nep, super saai.
Kurt had altijd al issues. In zijn pubertijd had hij het al lastig. Zijn bekendheid heeft vast niet geholpen maar hij was altijd al neerslachtig.

Hier worden echt wel rare "waarheden" gemeld. Net als dat hij geen wereldster was voor hij overleed. NIrvana was HUGE. Hij was ook wel een wereldster. Alleen omdat die betreffende user waarschijnlijk naar Bonnie st Claire aan het luisteren was zegt dat niks over de status die Nirvana of Kurt had.

Over het algemeen geldt dat hoe doder de artiest is, hoe meer je wordt doodgegooid met hun muziek dus succes ermee als je even komt melden dat je blij bent dat je van zijn muziek verlost bent. Dat ben je integendeel. :D
Go hard or go home
pi_178688134
Wel erg voor die jongen, wat ik begreep is dat hij eigenlijk gestopt was, omdat het hem sloopte. Jammer dat hij erna niet langer ervan kon genieten. Ook erg voor de nabestaanden.

Het was ook niet mijn muzieksmaak, maar om hier zoals sommige neer te zetten dat het 'slechte' muziek is, is ook wel een beetje kinderachtig. Niemand word gedwongen om er naar te luisteren.

quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 09:14 schreef Parafernalia het volgende:
Mozart :7
Mozart zijn volledige oeuvre past op ongeveer 170 cd's. En dat is wat bekend is, naast stukken muziek waarvan het niet zeker is of het van hem is en het geen verloren is gegaan door de eeuwen. Geen enkele muzikant komt daarbij ook maar enigszins in de buurt. Al begrijp ik wel dat je naar zijn enigszins tragische leven doelt.

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 09:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Kurt Cobain is juist mentaal ten onder gegaan aan zijn bekendheid.
Hij was toentertijd een opkomende wereldster die een eigen variant binnen de bestaande muziekstroming toevoegde.

De alternatieveling die een wereldster werd en daar niet mee kon omgaan. De laatste stroming van de echte rock & roll sterren. Nadien werden de popsterren de voor-geproduceerde zielloze pop-kloontjes zoals we die vandaag de dag kennen. Super nep, super saai.
Bij Kurt altijd het idee gehad dat het voor hem beter was geweest om in kleine zaaltjes en op straat te spelen. Ook erg jammer dat het zo liep. Wel een paar goede platen dat zeker wel.

Super nep is er altijd wel geweest. Alleen daar hoor je nog weinig van. Kijk bv maar hoeveel Beatles klonen er zijn geweest. De vraag is altijd wat er over 100 jaar er nog bekend is.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_178688175
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 09:59 schreef Noek het volgende:

[..]

Kurt had altijd al issues. In zijn pubertijd had hij het al lastig. Zijn bekendheid heeft vast niet geholpen maar hij was altijd al neerslachtig.

Hier worden echt wel rare "waarheden" gemeld. Net als dat hij geen wereldster was voor hij overleed. NIrvana was HUGE. Hij was ook wel een wereldster. Alleen omdat die betreffende user waarschijnlijk naar Bonnie st Claire aan het luisteren was zegt dat niks over de status die Nirvana of Kurt had.

Over het algemeen geldt dat hoe doder de artiest is, hoe meer je wordt doodgegooid met hun muziek dus succes ermee als je even komt melden dat je blij bent dat je van zijn muziek verlost bent. Dat ben je integendeel. :D
Ooit iemand ontmoet die hem kende voor de doorbraak van Nevermind. Die zei ook dat Kurt de meest depressieve persoon was die hij ooit ontmoet had. Aard van het beestje.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_178688323
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 09:59 schreef Noek het volgende:

[..]

Kurt had altijd al issues. In zijn pubertijd had hij het al lastig. Zijn bekendheid heeft vast niet geholpen maar hij was altijd al neerslachtig.

Hier worden echt wel rare "waarheden" gemeld. Net als dat hij geen wereldster was voor hij overleed. NIrvana was HUGE. Hij was ook wel een wereldster. Alleen omdat die betreffende user waarschijnlijk naar Bonnie st Claire aan het luisteren was zegt dat niks over de status die Nirvana of Kurt had.

Over het algemeen geldt dat hoe doder de artiest is, hoe meer je wordt doodgegooid met hun muziek dus succes ermee als je even komt melden dat je blij bent dat je van zijn muziek verlost bent. Dat ben je integendeel. :D
Nirvana was echt een cross over tussen metal, punk en rock. Een muziekstijl waarvan je nooit zou verwachten dat die commercieel zou doorslaan.

In Amerika was toentertijd de glamrock populair. Muzikanten die hun haar lieten touperen, lippenstick droegen en meer van dit soort ongein.

En toen stond ineens Kurt met zijn groene vale trui tussen wat ingehuurde cheerleaders zijn song te schreeuwen. Linkshandig te spelen met zijn gitaar. In de Top 40. Geweldig moment en wat een middelvinger. Waanzinnig goed. :)
pi_178688568
Kurt was ook gewoon een vieze heroinejunk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178688717
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:28 schreef Nielsch het volgende:
Kurt was ook gewoon een vieze heroinejunk.
Wat is er mis met heroïne? Fantastische drug.

Gebruik het al veertien jaar niet meer, maar ik heb er twaalf jaar lang af en aan veel plezier mee beleeft.

Paste overigens prima met de tijdsgeest van die muziek. Heroïne was toen hot.
pi_178688729
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat is er mis met heroïne? Fantastische drug.

Gebruik het al veertien jaar niet meer, maar ik heb er twaalf jaar lang af en aan veel plezier mee beleeft.

Paste overigens prima met de tijdsgeest van die muziek. Heroïne was toen hot.
Als het zo fantastisch is, waarom ben je er dan mee gestopt?
pi_178688895
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:38 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Als het zo fantastisch is, waarom ben je er dan mee gestopt?
Ach, je wordt ouder en dan ga je weer over op een volgend avontuur.

Ben ook nooit een standaard gebruiker geweest die niet zonder kon. Vaak na het uitgaan vond ik het wel lekker om de nacht mee af te sluiten.

Heroine wordt vaak bestempeld als de ergste drug. Dat vond ik helemaal niet. Ik had veel minder met die wappie pillen of die snuif die je emotioneel ontremd. Daar had ik helemaal niets mee.
pi_178688930
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:50 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach, je wordt ouder en dan ga je weer over op een volgend avontuur.

Ben ook nooit een standaard gebruiker geweest die niet zonder kon. Vaak na het uitgaan vond ik het wel lekker om de nacht mee af te sluiten.

Heroine wordt vaak bestempeld als de ergste drug. Dat vond ik helemaal niet. Ik had veel minder met die wappie pillen of die snuif die je emotioneel ontremd. Daar had ik helemaal niets mee.
Alle drugs is erg.
pi_178688960
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat is er mis met heroïne? Fantastische drug.

Gebruik het al veertien jaar niet meer, maar ik heb er twaalf jaar lang af en aan veel plezier mee beleeft.

Paste overigens prima met de tijdsgeest van die muziek. Heroïne was toen hot.
misschien moet je het weer eens doen, je kan er alleen maar een gezelliger persoon van worden denk ik...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178688984
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat is er mis met heroïne? Fantastische drug.

Gebruik het al veertien jaar niet meer, maar ik heb er twaalf jaar lang af en aan veel plezier mee beleeft.

Paste overigens prima met de tijdsgeest van die muziek. Heroïne was toen hot.
Of het nou zo verstandig is om zoiets te posten op een forum waar veel jongeren komen, vraag ik mij af.. :{
pi_178689085
quote:
6s.gif Op maandag 23 april 2018 10:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

misschien moet je het weer eens doen, je kan er alleen maar een gezelliger persoon van worden denk ik...
_O-

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 08:55 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Die troep werd de mens goed door de strot geduwd op den radio.
Dan heb ik een mooie wake up call voor jou want die muziek gaat niet snel verdwijnen. Sterker nog, voorlopig zal je het zelfs nog vaker te horen krijgen. *O*
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178689403
Wanneer de autoriteiten al redelijk snel uitsluiten dat er sprake is van een misdrijf, zonder dat een toxicologisch onderzoek of uitgebreide autopsie is gedaan, kan je daaruit afleiden dat er sprake is van een overduidelijke suïcide?
pi_178689434
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 11:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Wanneer de autoriteiten al redelijk snel uitsluiten dat er sprake is van een misdrijf, zonder dat een toxicologisch onderzoek of uitgebreide autopsie is gedaan, kan je daaruit afleiden dat er sprake is van een overduidelijke suïcide?
Nee. Er zijn ook jongeren die overlijden aan een acute hartstilstand of een (niet tijdig behandelde) hersenvliesontsteking.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178689572
Je kan ook van de trap vallen.
  maandag 23 april 2018 @ 11:56:49 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178689807
Dus Elzies is eigenlijk Christian F.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 23 april 2018 @ 12:08:01 #289
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_178690018
quote:
[..]

Mozart zijn volledige oeuvre past op ongeveer 170 cd's. En dat is wat bekend is, naast stukken muziek waarvan het niet zeker is of het van hem is en het geen verloren is gegaan door de eeuwen. Geen enkele muzikant komt daarbij ook maar enigszins in de buurt. Al begrijp ik wel dat je naar zijn enigszins tragische leven doelt.

[..]

:')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_178692296
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 11:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee. Er zijn ook jongeren die overlijden aan een acute hartstilstand of een (niet tijdig behandelde) hersenvliesontsteking.
Deze foto is een dag voor zijn overlijden genomen. Een meningitis kun je dan wel uitsluiten en depressief ziet hij er ook niet echt uit (al is dat moeilijk te zeggen). Een acute hartstilstand lijkt me ook het meest voor de hand liggend.

Edensnator over 'n out
  maandag 23 april 2018 @ 14:16:00 #291
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_178692415
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:09 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Deze foto is een dag voor zijn overlijden genomen. Een meningitis kun je dan wel uitsluiten en depressief ziet hij er ook niet echt uit (al is dat moeilijk te zeggen). Een acute hartstilstand lijkt me ook het meest voor de hand liggend.

[ afbeelding ]
Gast zat vol met angstaanvallen en slikte door de jaren heen een apotheek aan medicijnen.
Poseren voor een foto zegt geen fuck over hoe iemand zich echt voelt.
Ik denk dat het "gewoon' een overdosis betrof.
  maandag 23 april 2018 @ 14:16:28 #292
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_178692426
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:09 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Deze foto is een dag voor zijn overlijden genomen. Een meningitis kun je dan wel uitsluiten en depressief ziet hij er ook niet echt uit (al is dat moeilijk te zeggen). Een acute hartstilstand lijkt me ook het meest voor de hand liggend.

[ afbeelding ]
Miss onder invloed van hoop drugs einde aan z’n leven gemaakt.
Maar goed, is gespeculeer
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 23 april 2018 @ 14:17:48 #293
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_178692451
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:16 schreef tja77 het volgende:

[..]

Gast zat vol met angstaanvallen en slikte door de jaren heen een apotheek aan medicijnen.
Poseren voor een foto zegt geen fuck over hoe iemand zich echt voelt.
Ik denk dat het "gewoon' een overdosis betrof.
Dit inderdaad... Echt lang ga je niet mee op bergen medicatie en drankgebruik door elkaar.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_178692458
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:16 schreef tja77 het volgende:

[..]

Gast zat vol met angstaanvallen en slikte door de jaren heen een apotheek aan medicijnen.
Poseren voor een foto zegt geen fuck over hoe iemand zich echt voelt.
Ik denk dat het "gewoon' een overdosis betrof.
Dan had de politie in Oman niet zo snel gezegd dat het geen misdrijf betrof omdat er dan sowieso een onderzoek zou moeten plaatsvinden naar mogelijke strafbare feiten.
Edensnator over 'n out
  maandag 23 april 2018 @ 14:19:56 #295
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_178692503
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:18 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Dan had de politie in Oman niet zo snel gezegd dat het geen misdrijf betrof omdat er dan sowieso een onderzoek zou moeten plaatsvinden naar mogelijke strafbare feiten.
Kan toch prima overdosis medicatie zijn die hij gewoon heeft liggen. Denk dat ze met misdrijf toch iets anders bedoelen dan wat verboden pilletjes of drugs, dat zal ze weinig boeien denk ik.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_178692795
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:28 schreef Nielsch het volgende:
Kurt was ook gewoon een vieze heroinejunk.
Ja, en jij bent gewoon een achterlijke mongool. En nu?

Hij heeft iig iets nagelaten en dankzij hem hebben we The Foo Fighters O+ .
Go hard or go home
  maandag 23 april 2018 @ 17:39:26 #297
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_178696064
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 11:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Wanneer de autoriteiten al redelijk snel uitsluiten dat er sprake is van een misdrijf, zonder dat een toxicologisch onderzoek of uitgebreide autopsie is gedaan, kan je daaruit afleiden dat er sprake is van een overduidelijke suïcide?
Lijkt mij ook.
2000 light years from home
pi_178696160
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:09 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Deze foto is een dag voor zijn overlijden genomen. Een meningitis kun je dan wel uitsluiten en depressief ziet hij er ook niet echt uit (al is dat moeilijk te zeggen). Een acute hartstilstand lijkt me ook het meest voor de hand liggend.

[ afbeelding ]
Sommige mensen worden de dagen voor hun zelfmoord opeens heel vrolijk, zoals een Anthonie Kamerling.
Omdat ze de knop doorgehakt hebben en weten dat dit de laatste dagen zijn.

En zo Avicii heeft al 1000en foto's laten maken met een glimlach erop, zo gaat dat bij artiesten, camera erbij en lachen maar.
Hell To The Liars
  maandag 23 april 2018 @ 18:15:33 #299
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_178696809
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 14:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Is Avicii echt trance? Eerder een mix van trance en pop.
Nee, het heeft niks met trance van doen. Het is een mix van house, progressive house wellicht met pop.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 23 april 2018 @ 18:29:59 #300
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_178697060
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:15 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Nee, het heeft niks met trance van doen. Het is een mix van house, progressive house wellicht met pop.
Nee joh, toch niet progressive.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')