Ja dit soort onzin is nog het meest storendquote:Op maandag 23 april 2018 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'We gaan naar de reclame.'
Vervolgens alleen Watts-filmpjes en een top 5 van tennisballen die blijkbaar om het net heen zijn gegaan.
Ik zou echt geen argument kunnen bedenken om dat te laten zien in plaats van de koers.quote:Op maandag 23 april 2018 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'We gaan naar de reclame.'
Vervolgens alleen Watts-filmpjes en een top 5 van tennisballen die blijkbaar om het net heen zijn gegaan.
Ik krijg het nu al Italiaans benauwd.quote:
Elke sport behoudens voetbal en wielrennen die op Eurosport uitgezonden wordt.quote:Op maandag 23 april 2018 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tennis is overigens geen sport.
In een poging om Renaat te imiteren. Erg chanant.quote:Op maandag 23 april 2018 20:26 schreef Chiappucci het volgende:
Jeroen die bijna elke renner bij diens bijnaam noemt.
Dat wordt weer een schitterende Slobstalling bij de overgangsetappes.quote:
Inderdaad. Ze heeft trouwens de onuitsprekelijke naam Shir Elmaliach. Maar daar voel je niks van.quote:
Die hebben tenminste nog een sprinter die top 3 kan rijden. Vini Fantini een paar jaar terug was nog zwakker als je het mij vraagt.quote:Op maandag 23 april 2018 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat team van Wilier is denk ik het allerslechtste team dat ooit aan de start heeft gestaan in een grote ronde.
Kom er maar in, Rick Delaney.
Manabu Ishibashiquote:Op maandag 23 april 2018 20:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hebben tenminste nog een sprinter die top 3 kan rijden. Vini Fantini een paar jaar terug was nog zwakker als je het mij vraagt.
Ik moet presteren voor RockRacing.quote:Op maandag 23 april 2018 20:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat wordt weer een schitterende Slobstalling bij de overgangsetappes.
Tja, dit jaar beduidend minder tijdritkilometers dan vorig jaar.quote:Op maandag 23 april 2018 20:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus geen Landa, Nibali, Valverde, Quintana, Zakarin, etc?
Dan moet Tom sowieso podium kunnen rijden...
Kuba kan alleen maar in de Ronde van Marokko winnen. Echt een verschrikking.quote:Op maandag 23 april 2018 20:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hebben tenminste nog een sprinter die top 3 kan rijden. Vini Fantini een paar jaar terug was nog zwakker als je het mij vraagt.
Doet Monfort mee?quote:Op maandag 23 april 2018 20:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
MAL hoort daar natuurlijk ook wel bij.
Maar verder zijn het wel een beetje aanklampers zoals Bennett, Geniez, Roche, Woods en Meintjes
Ik heb het aanbod afgeslagen.quote:
als het maar koosjer is heb ik er geen probleem mee.quote:Op maandag 23 april 2018 20:27 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze heeft trouwens de onuitsprekelijke naam Shir Elmaliach. Maar daar voel je niks van.
Dacht dat die act inmiddels voorbij zou zijn?quote:106 HANSEN Adam
Wimderon en ik vonden die act 2 jaar geleden al vermoeiond.quote:Op maandag 23 april 2018 20:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht dat die act inmiddels voorbij zou zijn?
Brambilla is keurig 8e geworden in het gehandicaptenveld van Kroatië.quote:Op maandag 23 april 2018 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trek met Brambilla als kopman
Androni ook maar matig
Ik hoop wel dat ze iets gaan vertellen over zijn zelfgemaakte schoenen eigenlijk.quote:Op maandag 23 april 2018 20:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht dat die act inmiddels voorbij zou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |