Chaves, Yates, Kreuziger, Nieve, Haig. Beter?quote:Op maandag 23 april 2018 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima team inderdaad. Maar toch stuk minder dan De La Cruz, Ellisonde, Poels en Henao
Henao en De la Cruz vielen ook tegen in TotA. Alleen Elissonde is in Skybotvorm.quote:Op maandag 23 april 2018 14:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Poels is nog lang niet de oude en gaat er niks van bakken
Talentrijkere neef.quote:Op maandag 23 april 2018 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Henao en De la Cruz vielen ook tegen in TotA. Alleen Elissonde is in Skybotvorm.
Oh serieus, ga ik daar nog steeds de mist mee inquote:
Ik schrijf Poels op voor derde week in Giroquote:Op maandag 23 april 2018 14:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Poels is nog lang niet de oude en gaat er niks van bakken
Heel logisch. Al zijn prestaties komen uit de Giro. In de Tour wel een aantal keer leuk gereden, maar niet zoals in de Giro.quote:Op zondag 22 april 2018 17:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tour + Vuelta is de bedoeling bij Kruijs, geloof ik
Graag een foto hiervan.quote:Op maandag 23 april 2018 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik schrijf Poels op voor derde week in Giro
Hirtquote:Op maandag 23 april 2018 13:08 schreef TheArt het volgende:
De kans is groot dat het team van Astana voor de Giro bestaat uit MAL, LLS, Kangert, Bilbao, Hirt, Luts, Villella en Zeits
zeggen dat nu de laatste reclame komt en dat daarna alsnog een reclameblok komtquote:Op maandag 23 april 2018 19:37 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Vul me eens even aan jongens.
[Insert opmerking Karsten], hé Jeroen.quote:Op maandag 23 april 2018 19:37 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Vul me eens even aan jongens.
Zo vertelt hij graag dat Dani Navarro nog net geen syndroom van down heeft.quote:Op maandag 23 april 2018 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten mag ook graag vertellen met welke renners hij nog in de ploeg heeft gezeten.
Dat zie je ook wel aan zijn hoofd.quote:Op maandag 23 april 2018 19:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo vertelt hij graag dat Dani Navarro nog net geen syndroom van down heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |