Ad van Gameren Voice Over / Stemacteur. Warme, heldere breed inzetbare stem. Betrouwbaar en flexibel.quote:Op maandag 23 april 2018 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ze Ad van Gameren niet hebben weten te strikken.
Breed inzetbare stem, die ga ik onthouden.quote:Op maandag 23 april 2018 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ad van Gameren Voice Over / Stemacteur. Warme, heldere breed inzetbare stem. Betrouwbaar en flexibel.
Ad is een beetje vol van zichzelf.
quote:Op maandag 23 april 2018 20:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Tony Martin doet mee. De winnaar lijkt me bekend.
Ik verheug me nu al op de top 5 plaatsen in sprintetappes voor Planckaert of Venturini of all placesquote:Op maandag 23 april 2018 22:30 schreef wimderon het volgende:
Aan het team van Katusha te zien denkt men daar dat het een heuvelachtige 2.HC met daarin een ploegentijdrit is.
Nizzolo overigens out. Daardoor komt er plaats vrij voor een Deens supertalent, jawel.
https://www.cykelmagasine(...)terer-i-giro-ditalia
quote:Op maandag 23 april 2018 22:30 schreef wimderon het volgende:
Aan het team van Katusha te zien denkt men daar dat het een heuvelachtige 2.HC met daarin een ploegentijdrit is.
Nizzolo overigens out. Daardoor komt er plaats vrij voor een Deens supertalent, jawel.
Nizzolo gaan we niet missen.quote:Op maandag 23 april 2018 22:30 schreef wimderon het volgende:
Wie?quote:Op maandag 23 april 2018 21:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien als we heel hard heywoodu roepen dat hij het dan wel wilt doen.
Die wordt 2de achter Danny van Poppelquote:Op maandag 23 april 2018 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met hoeveel fietslengtes gaat Viviani winnen in Tel Aviv?
Zelfs Soler en Amador lijken ze op te gaan sparen voor de Tour.quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:05 schreef Mansjester het volgende:
Toch wel heel apart dat van Movistar Landa,Quintana en Valverde allemaal niet meedoen.Zou toch minimaal 1 grote renner per ronde verwachten...
Ze zijn daar knettergek.quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs Soler en Amador lijken ze op te gaan sparen voor de Tour.
Zulke uitspraken neem ik pas serieus als ze van Koffieplanter komen, waar is die eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 april 2018 08:43 schreef Mani89 het volgende:
Jullie gaan allemaal versteld staan van de werken van Jaime Roson.
Ik hoorde dat hij tegen zichzelf aan het praten was op twitter. Misschien kunnen we hem lokquoten.quote:Op dinsdag 24 april 2018 08:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zulke uitspraken neem ik pas serieus als ze van Koffieplanter komen, waar is die eigenlijk?
Djumbo voor de Sjieroquote:George Bennett
Robert Gesink
Jos van Emden
Danny van Poppel
Enrico Battaglin
Gijs van Hoecke
Bert-Jan Lindeman
Koen Bouwman
Prima team. Hopelijk gaan ze niet constant met z'n 5en om Bennett heen rijden en krijgen mannen als Gesink, Bouwman, Lindeman en Battaglin veel vrijheid om aan te vallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |