Aandachtssletjesquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Twin's zijn echt van die Insta debieltjes die alleen leuk doen online en voor likes
Denk dat ze wat te veel gezopen heeft gedurende de dag.. Volgens wat ik hoorde lag ze inmiddels al een tijdje in bed..quote:
Ik hoop maandagquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:08 schreef Yaksa het volgende:
Ik vraag me af wanneer het publiek weer enige invloed gaat krijgen op de stemmingen.
quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:08 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik wilde niet te voorspelbaar zijn een keer
De rest nog wel wat meer, hebben gesprekken met elkaar, doen nog wat samen. De twins hebben zich compleet afgezonderd en niet meer interessant.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wie heeft daar eigenlijk nog wel een toegevoegde waarde dan?
Niemand toch?
hopelijk nooitquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:08 schreef Yaksa het volgende:
Ik vraag me af wanneer het publiek weer enige invloed gaat krijgen op de stemmingen.
Dat lijkt ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Die kunnen ook later erbij komen, hoeft niet gelijk bij de start van het programma.
hahaaaaiiiii wij zijn de Utopiatwins.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Twin's zijn echt van die Insta debieltjes die alleen leuk doen online en voor likes
Ze hebben nu ook beide een debiel vriendje buiten de poort... FEESTUHquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Volgens mama zijn het toppertjesquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook beide een debiel vriendje buiten de poort... FEESTUH![]()
![]()
Zoquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Ik denkhoop dat Beau in 2.0 nog wel terug gaat komen.
Romy ook.
De opmerking van Beau naar Romy bij het afscheid: "Komt goed hoor" was veelzeggend.
Ik hoop het niet. Dan haak ik af.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat Beau in 2.0 nog wel terug gaat komen.
Romy ook.
De opmerking van Beau naar Romy bij het afscheid: "Komt goed hoor" was veelzeggend.
Beter alleen Baldr en Rienk in het nieuwe Utopiaquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat Beau in 2.0 nog wel terug gaat komen.
Romy ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |