Als je waar dan ook werkt willen mensen wat van je. Laatst nog...vreeslijk als ik er aan denk (lees Angst en stress) vroeg iemand of ik een bonus kaart wilde voor meer korting bij de AH..verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geboren met angst, van Nerd tot held waar opeens heel veel mensen dingen van je willen.
Vreselijk idd, maar ieder z’n smaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:04 schreef Mansjester het volgende:
Het was wel echt allejezus slechte muziek zeg
Of beetje rommelen met fruityloops en dan dood neervallen van Angst of zo..quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:08 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Beetje uitkering trekken is natuulijk makkelijk.
Dat is helemaal geen bekende miem. de bekende rip grap is: Rip in peacequote:Op vrijdag 20 april 2018 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze meme niet kennen. Man man man.
Uiteindelijk is het maar beter zo. Zand er overquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vreselijk idd, maar ieder z’n smaak natuurlijk.
quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:12 schreef wuuht het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen bekende miem. de bekende rip grap is: Rip in peace
Kom maar, je mag op mijn schouder wel even komen huilenquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is heel simpel in elkaar gezette muziek,dat kan je vrij objectief bekijken.Nicky zei net dat ze in paar uurtjes gemaakt hadden
Ook totaal niet vernieuwend
Dat deed ie ook, tot ie weer de behoefte voelde om muziek te maken en voorzichtig van de achterkant naar de voorkant te komen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat zo iemand niet gewoon stopt met z’n carrière en zich terug trekt. Hij had toch zo’n 100 miljoen aan vermogen.
Maar blijkbaar was hij al te ver heen qua depressies.
Hij was ook gestopt. Net de docu gezien. In ieder geval in 2016 gestopt met touren en ook zijn manager ontslagen etc. Maar misschien toch de druk blijven houden om een album te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat zo iemand niet gewoon stopt met z’n carrière en zich terug trekt. Hij had toch zo’n 100 miljoen aan vermogen.
Moet je dan op je 26e stoppen met werken? Val je ook in een gat. Zeker als je de kick van optredens en populariteit moet gaan missen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij stopte niet per se met werken, maar alleen met touren. Als je, zoals hij zei, meer een introvert persoon bent en totaal niet kan omgaan met die extraverte wereld is het een heel verstandig besluit van hem om meer achter de schermen bezig te gaan met componeren en producen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je dan op je 26e stoppen met werken? Val je ook in een gat. Zeker als je de kick van optredens en populariteit moet gaan missen.
Daar zijn millennials ook nogal goed in, maar dat kan je Avicii in ieder geval niet verwijten.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:08 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Beetje uitkering trekken is natuulijk makkelijk.
Wake Me Up was ook vernieuwend. In eerste instantie werd hij verketterd door fans om z'n poppy zanglijntjes met softe dancemuziek, nu is dat ongeveer het enige wat je hoort in de top 40.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:30 schreef bechirti het volgende:
die playboy van een ash pournouri heeft die man kapot gemaakt. oke hij zag zn talent in 2009 maar hij heeft m steeds verder in de wereld van roem en geneugten geduwd om zelf ook zn zakken te blijven vullen. hij beweerde tevens dat tim zn beste vriend was. maar een echte vriend pusht je niet om volop deel te nemen aan een wereld die niet de jouwe is.
eeuwig zonde. produceerde in 2010 en 2011 ongelooflijk vernieuwende nummers. bromance blessed en levels waren nummers met vrolijke meoldietjes die je vrolijk maakte.
vernieuwend is niet altijd beter hèquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wake Me Up was ook vernieuwend. In eerste instantie werd hij verketterd door fans om z'n poppy zanglijntjes met softe dancemuziek, nu is dat ongeveer het enige wat je hoort in de top 40.
ja ik denk dat ie daar ook veel fans (zoals ik) kwijt was geraakt maar juist voor het grote mainstream publiek geliefd werd.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wake Me Up was ook vernieuwend. In eerste instantie werd hij verketterd door fans om z'n poppy zanglijntjes met softe dancemuziek, nu is dat ongeveer het enige wat je hoort in de top 40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |