abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 april 2018 @ 01:26:40 #126
163650 Greys
pi_178665602
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 01:18 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Zij zat toch wel aan tafel bij de selectiecommissie? Zagen we volgens mij op de documentaire beelden.. Ik denk wel dat Cornald en zij wel behoorlijk contact hebben over alles wat het songfestival aangaat. Maar dat is maar een vermoeden..Zij is wel degene lijkt mij die in ieder geval deze clip heeft overhandigt tijdens de HoD meeting half maart. }) Foei!
Ik heb geen documentairebeelden gezien behalve een stukje dat ie in het vliegtuig zit. En de HOD zal vast meer dan eens met de commissie om tafel hebben gezeten uiteraard maar álle contacten tussen EBU/Eurovision gaan via haar. En Cornald denkt volgens mij wel vaker anders over beslissingen omtrent het esf (artiesten/lied etc) dus wellicht was hij het ook niet eens met de video. Geen idee. Het zal nooit zo zijn dat iedereen in dat team het ergens mee eens is. Voor mijn gevoel is Jan het dit jaar al helemaal nergens mee eens bv gezien z'n volledige esf-stilte. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 22 april 2018 @ 01:28:39 #127
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178665613
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 01:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb geen documentairebeelden gezien behalve een stukje dat ie in het vliegtuig zit. En de HOD zal vast meer dan eens met de commissie om tafel hebben gezeten uiteraard maar álle contacten tussen EBU/Eurovision gaan via haar. En Cornald denkt volgens mij wel vaker anders over beslissingen omtrent het esf (artiesten/lied etc) dus wellicht was hij het ook niet eens met de video. Geen idee. Het zal nooit zo zijn dat iedereen in dat team het ergens mee eens is. Voor mijn gevoel is Jan het dit jaar al helemaal nergens mee eens bv gezien z'n volledige esf-stilte. :D
Haha denk dat je helemaal gelijkt hebt wat betreft Jan. Wellicht moeten wij voor 2019 maar een clubje afvaardigen voor de belangrijke beslissingen! Pro bono! Kunnen ze niet afslaan. Kunnen zij zich op andere dingen focussen.
pi_178665655
Jongens, maken jullie dit topic vannacht even vol? Morgen als ik wakker word, wil ik graag hyperen. Trusten w/
~The present is all there is~
pi_178665682
Haha... bij 1:50. Leuk rechtop zitten. Doen alsof je aardig bent :D
Mafketel :+

https://www.facebook.com/(...)eos/934516910055751/
pi_178665887
Jullie maken je veel te druk allemaal :)
pi_178665906
Relaxxx
pi_178666416
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 01:42 schreef Zen90 het volgende:
Haha... bij 1:50. Leuk rechtop zitten. Doen alsof je aardig bent :D
Mafketel :+

https://www.facebook.com/(...)eos/934516910055751/
Leuk :)
pi_178667381
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 00:20 schreef Greys het volgende:
Ik word inmiddels bij vlagen serieus bloedchagrijnig van wat de blauwe video allemaal al heeft aangericht :')
Ook onderschat inderdaad, man man man
pi_178667442
Pfff ik hoop dat ze dit zelf ook meekrijgen daar |:( 100% dat bepaalde scores echt wel wat hoger waren geweest met die DWDD clip.
pi_178667477
Je gaat je toch afvragen of het allemaal straks ontzettend tegen gaat vallen _O- :X
  Moderator zondag 22 april 2018 @ 08:16:40 #136
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178667504
Ok het programma voor de ochtend is down zijn?
  ESF Reporter zondag 22 april 2018 @ 08:21:23 #137
87554 Cee
Welluk?
pi_178667544
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 08:16 schreef Momo... het volgende:
Ok het programma voor de ochtend is down zijn?
Yep. :P
Ik zit momenteel in een modus waarin ik zelfs vrees dat Hans er een cliché-staging tegenaan gooit met heroïsche motor-opkomst, rookpluimen en capes en dat het allemaal stoer zou moeten lijken maar de rest van Europa denkt "wtf wie denkt hij wel dat ie is?" Net als die IJslandse Congratulations I have arrived in d'r stilettoglijbaan.
Nu heb ik vannacht ook een nachtmerrie gehad dus zit sowieso de schrik er goed in bij me. oO<
pi_178667570
Die IJslandse previewshow :') Dat AVROTROS zich maar lekker kapot gaat schamen om die blauwe video. Of het echt iets uit gaat maken voor de einduitslag vraag ik me af (een groot deel zullen ook Jennie Lena's zijn), maar het is gewoon zo zonde wat betreft de voorpret. Ik kan ze niet eens ongelijk geven ook; die video ziet er ook gewoon echt niet uit en klinkt nergens naar, en mist ook nog eens alle passie en energie waarmee hij het normaal gesproken zingt.
En waar die mythe toch vandaan blijft komen dat hij een of andere nobody was voordat Ilse in beeld verscheen snap ik ook totaal niet. Hoe zijn ze in het buitenland ooit daarop gekomen? Een simpele Google sessie en men kan meteen al zien dat daar niets van klopt.

Hebben er nog IJslanders gereageerd op die previewshow, op Twitter of zo? Ik weet nog laatst bij die Duitse previewshow waar ze ook zo negatief waren dat er daarna wel veel kritiek op kwam.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178667631
Zo, even wat topics bijgelezen... En uiteraard de clip gezien.....
Iemand postte in de afgelopen topics dat de synchroniteit niet helemaal sluitend was tussen wat je hoorde en wat je Waylon zag zingen.... Dat viel mij ook op... Verder m.i. iets te veel herhaling van shots die ( opnieuw mijn mening ;) ) niet herhaald hoeven worden...de zwart wit scenes van earlier days, 1x is genoeg, het shot van de zon tussen de benen....

Ook eens met degenen die hier aangaven een zekere context te missen, een volledig uitgekauwd verhaal hoeft ook niet, mysterieus is goed, maar een beetje lijn had best gemogen...(zeker als je gaat voor deze ( overigens briljante ) entourage)

Maar overall, de beelden, het stoffige, de natuur, het mysterieuze...als liefhebber van het genre vind ik het leuk...
En tja de priester met het zelfmoord touw..... Had voor mij niet gehoeven, maar zoals ook al werd gesteld..." Het maakt niet uit hoe ze over je praten, als ze maar over je praten.." ..... :+

En tot slot..... Eens met wat gezegd wordt over de " blauwe clip" als het al voorzien was, heb dan ook het lef (en inzicht) om er van af te zien als je ziet dat het eindresultaat niet was wat je voor ogen had.... Kan me niet voorstellen dat er over deze clip tevreden nagepraat wordt :N
pi_178667750
Ik doe gewoon echt niet mee met de paniek-ploegendienst hoor. Mij krijg je niet depri deze maand!

Het positieve is dat we het gewoon eens zijn met die review van IJsland toch? Die blauwe versie vinden we allemaal kut en we erkennen allemaal dat het niveau van de clip in totaliteit de bonte avond in Tytsjersktradeel niet ontstijgt. Dus dat daar weinig punten vanaf kunnen zou ons niet mogen verbazen. En toch zijn er al jury’s die zelfs DIE clip punten geven, hoe knap is dat?!

Maar uiteindelijk gaat het maar om 1 ding: de live versie op het podium in Lissabon. En dat is waar hij hij nailen, slayen en schroeien! En dan zijn er verschillende categorieën kijkers:

- De mensen die de blauwe clip hebben gezien en zich achter de oren krabben wat er toch veranderd is in een maand tijd en spontaan van de bank af glijden;
- De mensen die het nummer nog nooit in welke hoedanigheid gezien of gehoord hebben en spontaan van de bank af glijden;
- De mensen die het nummer sowieso haten. (Maar bij het zien van Waylons wenkbrauw stiekem toch van de bank af glijden).

Ik heb er zin in! w/
  ESF Reporter zondag 22 april 2018 @ 08:47:29 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_178667774
Manusje krijgt het voor elkaar om mijn bloeddruk met een paar zinnen aanzienlijk te laten zakken. O+
Ben nog steeds giftig op AvroTrol (vind dat een betere benaming) maar ik zie het weer wat rooskleuriger in. w/
pi_178667818
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 08:47 schreef Cee het volgende:
Manusje krijgt het voor elkaar om mijn bloeddruk met een paar zinnen aanzienlijk te laten zakken. O+
Ben nog steeds giftig op AvroTrol (vind dat een betere benaming) maar ik zie het weer wat rooskleuriger in. w/
*O*
  zondag 22 april 2018 @ 09:05:52 #143
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178667926
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 08:44 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik doe gewoon echt niet mee met de paniek-ploegendienst hoor. Mij krijg je niet depri deze maand!

Het positieve is dat we het gewoon eens zijn met die review van IJsland toch? Die blauwe versie vinden we allemaal kut en we erkennen allemaal dat het niveau van de clip in totaliteit de bonte avond in Tytsjersktradeel niet ontstijgt. Dus dat daar weinig punten vanaf kunnen zou ons niet mogen verbazen. En toch zijn er al jury’s die zelfs DIE clip punten geven, hoe knap is dat?!

Maar uiteindelijk gaat het maar om 1 ding: de live versie op het podium in Lissabon. En dat is waar hij hij nailen, slayen en schroeien! En dan zijn er verschillende categorieën kijkers:

- De mensen die de blauwe clip hebben gezien en zich achter de oren krabben wat er toch veranderd is in een maand tijd en spontaan van de bank af glijden;
- De mensen die het nummer nog nooit in welke hoedanigheid gezien of gehoord hebben en spontaan van de bank af glijden;
- De mensen die het nummer sowieso haten. (Maar bij het zien van Waylons wenkbrauw stiekem toch van de bank af glijden).

Ik heb er zin in! w/
Iedereen glijdt *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178667942
Weet nog dat we dachten/hoopten dat de Avrotros niet zo knullig zou zijn om die live-versie integraal als videoclip aan te bieden. "Het zal toch niet......?" Maar jawel hoor. Zonder ook nog maar een vleugje te editen.

We moeten ons dit jaar dus echt in onze oren knopen dat Avrotros écht zo pummelig is. Een amateuristische bende! Zonder Waylons inbreng deden we gewoon weer een Trijntje dit jaar.

Ik bedoel, tis dat wij gelukkig weten dat Waylon in Lissabon gaat knallen, maar de voorpret is zo toch echt wel beduidend minder ;(
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 april 2018 @ 09:08:05 #145
163650 Greys
pi_178667954
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 08:44 schreef Manusje_v_a het volgende:
is dat we het gewoon eens zijn met die review van IJsland toch? Die blauwe versie vinden we allemaal kut en we erkennen allemaal dat het niveau van de clip in totaliteit de bonte avond in Tytsjersktradeel niet ontstijgt.
Zelfs met die afgrijselijke blauwe live video hadden we qua lied en zang natuurlijk boven Autotune-Sneuuwberg-Rusland moeten komen.

Want we zijn ONDER Rusland geëindigd hier he? Een grotere aanfluiting dan Rusland is er in mijn ogen echt niet dit jaar. Qua zang, video, alles. En dáár dan onder eindigen.

Dus ik ga zelf toch iets langer nodig hebben om het weer heel positief te gaan zien allemaal. Wrs tot na de eerste repetitie. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178667957
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 08:44 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik doe gewoon echt niet mee met de paniek-ploegendienst hoor. Mij krijg je niet depri deze maand!

Het positieve is dat we het gewoon eens zijn met die review van IJsland toch? Die blauwe versie vinden we allemaal kut en we erkennen allemaal dat het niveau van de clip in totaliteit de bonte avond in Tytsjersktradeel niet ontstijgt. Dus dat daar weinig punten vanaf kunnen zou ons niet mogen verbazen. En toch zijn er al jury’s die zelfs DIE clip punten geven, hoe knap is dat?!

Maar uiteindelijk gaat het maar om 1 ding: de live versie op het podium in Lissabon. En dat is waar hij hij nailen, slayen en schroeien! En dan zijn er verschillende categorieën kijkers:

- De mensen die de blauwe clip hebben gezien en zich achter de oren krabben wat er toch veranderd is in een maand tijd en spontaan van de bank af glijden;
- De mensen die het nummer nog nooit in welke hoedanigheid gezien of gehoord hebben en spontaan van de bank af glijden;
- De mensen die het nummer sowieso haten. (Maar bij het zien van Waylons wenkbrauw stiekem toch van de bank af glijden).

Ik heb er zin in! w/
_O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 22 april 2018 @ 09:09:14 #147
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178667972
Zouden ze het misschien met voorbedachte rade (de blauwe clip) op die manier gedaan kunnen hebben, voor het verrassingseffect straks...? Omdat Waylon ook redelijk tam is op het podium. Ja, tuurlijk, misschien was hij moe. Maar ook al is hij moe, dan geeft hij volgens mij nog ALLES en jij wist dat 't ding all over the world ging..
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 22 april 2018 @ 09:10:44 #148
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178667998
Jij = hij :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178668017
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 09:07 schreef croissantlechat het volgende:
Ik bedoel, tis dat wij gelukkig weten dat Waylon in Lissabon gaat knallen, maar de voorpret is zo toch echt wel beduidend minder ;(
De voorpret is inderdaad heel vervelend zo. Terwijl het zo leuk begon toen Outlaw net uit was en de positieve reacties binnen stroomden, we stegen in de odds en een tijdje zelfs 4e stonden.

Daar probeer ik me ook aan vast te houden; dat de eerste indruk internationaal positief was. Het is ook niet zo heel gek dat na twee maanden men bepaalde nummers wat minder leuk is gaan vinden, of dat er wat meer aandacht is voor andere - nieuwere - inzendingen. Als de delegatie dan ook nog eens met zo'n flutclip komt, helpt dat ook niet veel. Dat maakt echter allemaal niets uit voor de ruim 98% die het straks voor het eerst pas ziet. Toch begin ik te denken dat we het dit jaar wat meer van de televote moeten hebben.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 april 2018 @ 09:13:06 #150
163650 Greys
pi_178668024
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 09:09 schreef GeorgeM het volgende:
Zouden ze het misschien met voorbedachte rade (de blauwe clip) op die manier gedaan kunnen hebben, voor het verrassingseffect straks...? Omdat Waylon ook redelijk tam is op het podium. Ja, tuurlijk, misschien was hij moe. Maar ook al is hij moe, dan geeft hij volgens mij nog ALLES en jij wist dat 't ding all over the world ging..
Je gaat niet expres iets met slecht geluid en beeld en nul close-ups sturen als officiële clip. Want de dwdd video was slechts enkele dagen oud toen en wél prima qua geluid etc. Dus men had al vergelijkingsmateriaal.

Daarbij stond het zó razendsnel online dat Waylon zo goed als zeker zelf het resultaat pas heeft gezien toen het al online stond. AvroTros wist niet hoe snel ze het op hun Twitter Facebook youtube etc moesten gooien en inzenden aan ESC.

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 22-04-2018 09:19:51 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')