abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 april 2018 @ 00:23:27 #61
477504 reconhellz
Inwoner v facisten samenleving
pi_178649468
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 23:59 schreef matigeuser het volgende:
Ik heb zeer zeker te doen met je TS en heb ook begrip voor je situatie. Ik ken een aantal mensen die in dezelfde situatie zitten als jij.

Maar ik heb 1 belangrijk advies voor je wat veel mensen hier wel indirect benoemen, maar niet echt direct. Vrouwen willen een man die het beste uit zichzelf haalt.

En zodra je een relatie met ze aangaat, zullen we nog meer achter je 'vodden' aanzitten op het moment dat je verslapt of steken laat vallen. Een vrouw moet er namelijk van op aan kunnen dat ze jou kan vertrouwen om shit op te lossen als dit nodig is. En daarmee bedoel ik haar fysiek en psychisch beschermen, (financieel) onderhouden in moeilijke of zwangere tijden, haar leven interessanter maken doordat ze tegen je op kan kijken, zorgen voor de kinderen indien nodig, etc.

Als je dit fenomeen begrijpt, dan begrijp je ook waarom vrouwen het belangrijk vinden dat een man werk heeft. En dat hij een plan of ambitie heeft en er ook moeite voor doet om zijn kansen daarin te maximaliseren.
Dat zijn aantrekkelijke eigenschappen. Mannelijke eigenschappen.

Ik zeg niet dat jij geen van deze eigenschappen hebt, ik ken je niet eens, maar het is wel zo dat vrouwen gemiddeld gezien veel meer 'aanbod' krijgen van gewillige mannen dan andersom. Puur omdat mannen een hogere sexdrive hebben en omdat eitjes nou eenmaal meer waard zijn dan zaadjes. Een vrouw 'hoeft' dus niet lang de tijd te nemen om potentiële vaders van hun kinderen heel erg lang te gaan screenen. Ik weet zeker dat ze dan ook bij jou vast op een aantal hele mooie eigenschappen stuiten. Maar zo werkt het niet en al helemaal niet in 2018.

Vrouwen beoordelen mannen (net als andersom overigens) razendsnel. Ze stellen hoge eisen omdat ze dit kunnen. Voor jou 10 anderen. Dus als je je dan presenteert als iemand die geen werk heeft en ook niets doet om deze situatie te verbeteren, slechte sociale skills heeft en ook niets probeert om deze situatie te verbeteren, vlucht in alternatieve werkelijkheden en ook niets doet om deze situatie te verbeteren, dan zijn vrouwen denk ik heel snel afgeknapt.

Nogmaals, ik zeg niet dat dit zo is bij jou. Ik speel even advocaat van de duivel. Vrouwen nemen nou eenmaal over het algemeen niet de tijd om jou helemaal te leren kennen en dus zijn 'signalen' van een goede partner belangrijker in het begin dan daadwerkelijk een goede partner te zijn.

Zet dat namelijk maar eens tegenover iemand die een eigen bedrijf heeft waar hij lang voor heeft gewerkt en wat nu goed loopt én waar hij nog ambitieuzere plannen voor heeft, een eigen huis en auto, goede sociale skills en een groot sociaal netwerk, goed in een bepaalde sport, humor, zelfspot en relativeringsvermogen, etc. Het ideaalbeeld zeg maar wat waarschijnlijk binnen een aantal conversaties al duidelijk is dat deze man deze eigenschappen bezit.

Zet je daar nou eens tegenover en ben eens eerlijk over jezelf hoe je daar tegen afsteekt. Maak eens een SWOT-analyse van jezelf. Dat zou iedereen elke paar jaar eens moeten doen. Wat zijn mijn sterkte punten en hoe kan ik die effectief inzetten om het beste uit mezelf te halen en er financieel beter van te worden? Wat zijn mijn zwakke punten en hoe kan ik die verbeteren zodat mijn leven er zo min mogelijk onder leidt? Etc.

Uiteindelijk komt het gewoon neer op verkoop. Wat voor bedrijven geldt, geldt ook voor mensen. De concurrentie is moordend. Je zult het spel moeten spelen om kans te zullen maken. Maar dan ook serieus.

Een andere optie is het accepteren van de bestaande situatie. Maar dat doe je niet want anders had je dit topic niet geopend. Mooi, dat is stap 1 van het zelfverbeteringstraject. Je hebt maar 1 leven en morgen kan het afgelopen zijn. Maak er wat van!
Mooie reactie,
Ik probeer alles uit mijzelf te halen dat zit wel goed. Ik sport, ik mediteer doe aan zelfverbetering door kritisch zelfonderzoek, heb een aantal goede vrienden, Maar op werk gebied zit het er helaas niet voor mij in. In mijn omstandigheden haal ik zoveel mogelijk uit mezelf echter zou ik wat meer kunnen socializen. That's it.

Eigenlijk zoek ik inderdaad die vrouw die door die vooroordelen kan prikken. Dat is zeker wel nog eens extra zeldzaam inderdaad...

Ik snap wat je bedoeld dat razendsnel beoordelen, dat zie ik ook. Daar kan ik heeel slecht tegen, dat is kortzichtig en dan leer je niet iemand kennen, je weet nooit wat iemands omstandigheden zijn. Ik denk dat ik daar gewoon een andere filosofie over nahou zoals veel ander dingen.

Ben misschien dan op sommige stukken wat ouderwets, maar ik ben het niet eens met dat een man voor een vrouw moet zorgen providen enz. Niet te zeggen dat een man evengoed een beschermingsfunctie kan hebben, maar een vrouw kan dat ook.
Ik zou zoveel mogelijk geldzaken gescheiden houden waar mogelijk omdat ik zie dat het daar zo vaak fout gaat bij andere.
Als ik een date zou hebben zou ik vragen om de bill te splitten. Ik ga niet voor haar betalen.
Ik wil dat niemand mij onderhoud en ik wil niemand onderhouden!

Ja ik snap dat ik de onaantrekkelijke keuze ben voor materialistische mensen vooral, ook misschien voor de niet materialistische mensen, want alsnog heb ik mijn eigen uitdagingen inderdaad die iemand anders misschien niet heeft. Maarja die persoon kan die ook wel gaan ontwikkellen later.. (wat dus gebeurd is bij mijn zus, zijn getrouwd)
T is maar net wat je waardeerd in een persoon he..
Als je niet de beauty kan zien/waarderen van iemand die struggled...
Ja dan kun je beter lekker iemand ongecompliceerd iemand kiezen..die misschien toch wel weer heel andere issues heeft die niet direct zichtbaar zijn.. maar trust me not all is equal..
Ik kan het hun eigenlijk ook niet kwalijk nemen als ze erdoor op afknappen.. ergens snap ik het wel.. maar ergens getuigt het toch ook weer van kortzichtigheid.
Man can not make laws. There is a thing such as objective morality.
Kingship Rulership Government are all euphemisms for SLAVERY!
Scientism is a religion! One of white robes instead of black robes.
Current day scientists often amount to PRIESTS!
  zaterdag 21 april 2018 @ 00:27:42 #62
477504 reconhellz
Inwoner v facisten samenleving
pi_178649497
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:06 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Dit is een illusie die je in je hoofd hebt, seks is altijd in de hele geschiedenis van de mensheid het belangrijkste onderdeel van de relaties tussen mannen en vrouwen geweest en dat zal altijd zo blijven.

Ben het helemaal met je eens dat de ver seksualisering van de hedendaagse maatschappij enorme schade heeft aangericht, maar dit is hoe het is. Maakt niet uit of je er tegen bent of zou willen dat het anders was.

Accepteer de wereld zoals het is, niet zoals je het zou willen.

Zie de post van matigeuser hier boven, dit is hoe het werkt.
Seks word gewoon veel te snel gegeven, ik weet ook niet hoe dit echt in een relatie zou afspelen misschien dat het wel eerder zou gebeuren, maar het zou zeker niet snel hoeven. Ik denk gewoon dat je ook zoveel meer respect van elkaar wint.

Let's agree to disagree. Dat laatste zinnetje is de weg naar hel.
Je moet jou eigen pad vormen.
Man can not make laws. There is a thing such as objective morality.
Kingship Rulership Government are all euphemisms for SLAVERY!
Scientism is a religion! One of white robes instead of black robes.
Current day scientists often amount to PRIESTS!
pi_178649519
Oké dus eerst zeg je "boehoe waarom zijn vrouwen niet geïnteresseerd en hoe vind ik een relatie", vervolgens vertellen mensen je waarom vrouwen geen interesse hebben en waarom je geen relatie vindt, en dan zeg jij "ja tough luck als ze mij niet accepteren en de moeite niet willen nemen me écht te leren kennen, past ze toch niet bij me".

Nog even los van het feit dat het me schier onduidelijk is wat jij ze dan te bieden hebt als ze je écht hebben leren kennen, heb je zojuist je eigen vraag beantwoordt natuurlijk. Je wil jezelf niet veranderen voor een vrouw, dus is het enige wat je kunt doen precies zo doorgaan zoals je deed en gewoon blijven zitten wachten.
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 21 april 2018 @ 00:37:14 #64
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_178649568
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:23 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Ja ik snap dat ik de onaantrekkelijke keuze ben voor materialistische mensen vooral, ook misschien voor de niet materialistische mensen, want alsnog heb ik mijn eigen uitdagingen inderdaad die iemand anders misschien niet heeft. Maarja die persoon kan die ook wel gaan ontwikkellen later.. (wat dus gebeurd is bij mijn zus, zijn getrouwd)
Vergelijk jouw situatie niet met die van je zus, de regels voor mannen en vrouwen zijn compleet anders als het op daten aankomt.
  zaterdag 21 april 2018 @ 00:38:25 #65
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178649572
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:23 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Mooie reactie,
Ik probeer alles uit mijzelf te halen dat zit wel goed. Ik sport, ik mediteer doe aan zelfverbetering door kritisch zelfonderzoek, heb een aantal goede vrienden, Maar op werk gebied zit het er helaas niet voor mij in. In mijn omstandigheden haal ik zoveel mogelijk uit mezelf echter zou ik wat meer kunnen socializen. That's it.

Eigenlijk zoek ik inderdaad die vrouw die door die vooroordelen kan prikken. Dat is zeker wel nog eens extra zeldzaam inderdaad...

Ik snap wat je bedoeld dat razendsnel beoordelen, dat zie ik ook. Daar kan ik heeel slecht tegen, dat is kortzichtig en dan leer je niet iemand kennen, je weet nooit wat iemands omstandigheden zijn. Ik denk dat ik daar gewoon een andere filosofie over nahou zoals veel ander dingen.

Ben misschien dan op sommige stukken wat ouderwets, maar ik ben het niet eens met dat een man voor een vrouw moet zorgen providen enz. Niet te zeggen dat een man evengoed een beschermingsfunctie kan hebben, maar een vrouw kan dat ook.
Ik zou zoveel mogelijk geldzaken gescheiden houden waar mogelijk omdat ik zie dat het daar zo vaak fout gaat bij andere.
Als ik een date zou hebben zou ik vragen om de bill te splitten. Ik ga niet voor haar betalen.
Ik wil dat niemand mij onderhoud en ik wil niemand onderhouden!

Ja ik snap dat ik de onaantrekkelijke keuze ben voor materialistische mensen vooral, ook misschien voor de niet materialistische mensen, want alsnog heb ik mijn eigen uitdagingen inderdaad die iemand anders misschien niet heeft. Maarja die persoon kan die ook wel gaan ontwikkellen later.. (wat dus gebeurd is bij mijn zus, zijn getrouwd)
T is maar net wat je waardeerd in een persoon he..
Als je niet de beauty kan zien/waarderen van iemand die struggled...
Ja dan kun je beter lekker iemand ongecompliceerd iemand kiezen..die misschien toch wel weer heel andere issues heeft die niet direct zichtbaar zijn.. maar trust me not all is equal..
Ik kan het hun eigenlijk ook niet kwalijk nemen als ze erdoor op afknappen.. ergens snap ik het wel.. maar ergens getuigt het toch ook weer van kortzichtigheid.
Hou alsjeblieft op met deze hippie-denkbeelden. Dat je single bent, is echt niet de schuld van het materialisme. Prima dat je middels meditatie en lezen jezelf probeert te ontwikkelen (moedig ik ook aan), maar dat is de helft van het verhaal. Je moet ook iets te bieden hebben. En dat kan van alles zijn, maar werkethos is wel een belangrijke. Dat je je mannetje kunt staan als dingen moeilijk worden. Je doet alsof je recht hebt op een meissie, puur omdat je zo'n unieke kijk hebt op het leven en dat jouw aanwezigheid al genoeg is, maar zo werkt het niet. Een relatie is delen en je hebt niets te delen behalve misschien wat leuke gesprekken. Je gaat toch ook niet bij een sollicitatie inzetten op je sympathieke persoonlijkheid?
pi_178649644
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hou alsjeblieft op met deze hippie-denkbeelden. Dat je single bent, is echt niet de schuld van het materialisme. Prima dat je middels meditatie en lezen jezelf probeert te ontwikkelen (moedig ik ook aan), maar dat is de helft van het verhaal. Je moet ook iets te bieden hebben. En dat kan van alles zijn, maar werkethos is wel een belangrijke. Dat je je mannetje kunt staan als dingen moeilijk worden. Je doet alsof je recht hebt op een meissie, puur omdat je zo'n unieke kijk hebt op het leven en dat jouw aanwezigheid al genoeg is, maar zo werkt het niet. Een relatie is delen en je hebt niets te delen behalve misschien wat leuke gesprekken. Je gaat toch ook niet bij een sollicitatie inzetten op je sympathieke persoonlijkheid?
Maaaaar uniek sneeuwvlokje dit dat..
  zaterdag 21 april 2018 @ 00:51:49 #67
477504 reconhellz
Inwoner v facisten samenleving
pi_178649655
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:38 schreef Gary_Oak het volgende:
werkethos is
Nee dat klopt niet slechts, maar het speelt wel onderdeel.
"iets te bieden hebben"
Van waar maak je de assumptie dat ik dat niet heb?
Klinkt alsof je een heel materialistische blik op dat hebt.
Want qua dat hebben we al established dat ik op materieel gebied inderdaad niet veel te bieden heb door omstandigen waar ik niks aan kan doen. Dat is niet slachtofferrol, dat is een werkelijk weergave van de situatie.

Bijzondere kijk op de wereld heb je!

Wat heeft ieder mens uberhaupt ooit iemand te bieden vraag je ik je ;-)
Ja dat kan fysiek en niet fysiek...

Je slaat de spijker op zijn kop, want het is ook zo.. je aanwezigheid is al genoeg.
Ik kan snappen dat je nu niet snapt wat ik bedoel, dat is een spiritueel iets wat niet iedereen snapt. (lees overgroot merendeel)
Wilt niet zeggen dat alles komt aanwaaien en je nergens moeite voor hoeft te doen(maar ook dat is deel van jou "aanwezigheid")
Het is de illusie waaronder veel mensen zijn dat ze veel moeten behalen omdat ze anders niet "goed genoeg" zijn. Ik ben al goed genoeg!!! En ik hoefde gelukkig niet door die hele draaimolen omdat te ontdekken. Begrijp me niet verkeerd niet iedereen is zo, maar veel mensen gaan op in wat dus WEL de illusie is en dat is het pyramidespel van geld macht en aanzien maar alles daar tot de kern staat angst.
Man can not make laws. There is a thing such as objective morality.
Kingship Rulership Government are all euphemisms for SLAVERY!
Scientism is a religion! One of white robes instead of black robes.
Current day scientists often amount to PRIESTS!
pi_178649664
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:51 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Nee dat klopt niet slechts, maar het speelt wel onderdeel.
"iets te bieden hebben"
Van waar maak je de assumptie dat ik dat niet heb?
Klinkt alsof je een heel materialistische blik op dat hebt.
Want qua dat hebben we al established dat ik op materieel gebied inderdaad niet veel te bieden heb door omstandigen waar ik niks aan kan doen. Dat is niet slachtofferrol, dat is een werkelijk weergave van de situatie.

Bijzondere kijk op de wereld heb je!

Wat heeft ieder mens uberhaupt ooit iemand te bieden vraag je ik je ;-)
Ja dat kan fysiek en niet fysiek...

Je slaat de spijker op zijn kop, want het is ook zo.. je aanwezigheid is al genoeg.
Ik kan snappen dat je nu niet snapt wat ik bedoel, dat is een spiritueel iets wat niet iedereen snapt. (lees overgroot merendeel)
Wilt niet zeggen dat alles komt aanwaaien en je nergens moeite voor hoeft te doen(maar ook dat is deel van jou "aanwezigheid")
Het is de illusie waaronder veel mensen zijn dat ze veel moeten behalen omdat ze anders niet "goed genoeg" zijn. Ik ben al goed genoeg!!! En ik hoefde gelukkig niet door die hele draaimolen omdat te ontdekken. Begrijp me niet verkeerd niet iedereen is zo, maar veel mensen gaan op in wat dus WEL de illusie is en dat is het pyramidespel van geld macht en aanzien maar alles daar tot de kern staat angst.
Waarom dan dit topic? Je weet het blijkbaar allemaal veel beter dan wij..
pi_178649679
Uiteindelijk ben jij nog steeds degene die nog nooit een relatie heeft gehad en wel een sterke gezinswens heeft en hebben (iig de meeste van ons) wel succes op dat gebied.
  zaterdag 21 april 2018 @ 01:18:32 #70
477504 reconhellz
Inwoner v facisten samenleving
pi_178649791
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarom dan dit topic? Je weet het blijkbaar allemaal veel beter dan wij..
Dat heb ik al aangegeven, waar je meer in contact met vrouwen kan komen.
Man can not make laws. There is a thing such as objective morality.
Kingship Rulership Government are all euphemisms for SLAVERY!
Scientism is a religion! One of white robes instead of black robes.
Current day scientists often amount to PRIESTS!
  zaterdag 21 april 2018 @ 01:19:49 #71
477504 reconhellz
Inwoner v facisten samenleving
pi_178649798
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:58 schreef madam-april het volgende:
Uiteindelijk ben jij nog steeds degene die nog nooit een relatie heeft gehad en wel een sterke gezinswens heeft en hebben (iig de meeste van ons) wel succes op dat gebied.
Alles begint met een idee. Het idee wat is succesvol zijn ligt hier aan de kern en hoe we dat te weg gaan. De Illusie is hier echter ook het sterkst..
En wat is dat trouwens voor kutopmerking zeg.
Man can not make laws. There is a thing such as objective morality.
Kingship Rulership Government are all euphemisms for SLAVERY!
Scientism is a religion! One of white robes instead of black robes.
Current day scientists often amount to PRIESTS!
  zaterdag 21 april 2018 @ 01:29:03 #72
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_178649854
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:19 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Alles begint met een idee. Het idee wat is succesvol zijn ligt hier aan de kern en hoe we dat te weg gaan. De Illusie is hier echter ook het sterkst..
En wat is dat trouwens voor kutopmerking zeg.
Heb je al in de gaten dat je geen sympathie hoeft te verwachten van vrouwen? ;)
  zaterdag 21 april 2018 @ 02:01:59 #73
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178650018
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:51 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Nee dat klopt niet slechts, maar het speelt wel onderdeel.
"iets te bieden hebben"
Van waar maak je de assumptie dat ik dat niet heb?
Klinkt alsof je een heel materialistische blik op dat hebt.
Want qua dat hebben we al established dat ik op materieel gebied inderdaad niet veel te bieden heb door omstandigen waar ik niks aan kan doen. Dat is niet slachtofferrol, dat is een werkelijk weergave van de situatie.

Bijzondere kijk op de wereld heb je!

Wat heeft ieder mens uberhaupt ooit iemand te bieden vraag je ik je ;-)
Ja dat kan fysiek en niet fysiek...

Je slaat de spijker op zijn kop, want het is ook zo.. je aanwezigheid is al genoeg.
Ik kan snappen dat je nu niet snapt wat ik bedoel, dat is een spiritueel iets wat niet iedereen snapt. (lees overgroot merendeel)
Wilt niet zeggen dat alles komt aanwaaien en je nergens moeite voor hoeft te doen(maar ook dat is deel van jou "aanwezigheid")
Het is de illusie waaronder veel mensen zijn dat ze veel moeten behalen omdat ze anders niet "goed genoeg" zijn. Ik ben al goed genoeg!!! En ik hoefde gelukkig niet door die hele draaimolen omdat te ontdekken. Begrijp me niet verkeerd niet iedereen is zo, maar veel mensen gaan op in wat dus WEL de illusie is en dat is het pyramidespel van geld macht en aanzien maar alles daar tot de kern staat angst.
Ik had een vrienschappelijke vriendin die ook zo zweverig was als jij. Heb haar gelukkig op tijd m'n leven uit gesodemieterd. Ze was kerngezond, zowel fysiek als geestelijk, maar weigerde te werken of iets van haar leven te maken. Onverbeterlijk.

De assumptie dat jij geen werkethos hebt, is omdat je het vertikt om moeite te doen voor iets wat buiten jezelf ligt. Doe vrijwilligerswerk. Er is geen enkel excuus om dingen op te eisen als je zelf nergens moeite voor doet. Stephen Hawking was onlangs overleden, zag je hem tijdens zijn ziekte als een zielige nietsnut in elkaar zakken? Je verheerlijkt je luiheid door jezelf op te stellen als een martelaar tegenover het zogenaamde materialisme. Alleen al de brutale opmerking dat niemand je spirituele inzichten snapt, toont al aan dat je totaal niet de noodzaak voelt om je leven te beteren. Neem verdomme verantwoordelijkheid voor iets. Zelfs als je je terugtrekt in een boeddhistisch klooster, moet je gewoon klusjes doen. Voor niets gaat de zon op.

En nee, je bent niet goed genoeg. Iedereen heeft standaarden of wou je zeggen dat je akkoord zou gaan met elk meisje dat zich nu bij jou zou aanbieden? Je blaast hoog van de toren door serieus te denken dat je aanwezigheid voldoende is. Er zijn deugden en waarden in mensen die men belangrijk acht. De enige deugd waar jij nu mee te koop loopt, is dat je je spiritueel verheven voelt met wat incoherente inzichten. Daar koop je helaas niets mee. Je deugden zijn alleen waardevol als iemand er wat aan heeft. Noem het materialistisch, kapitalistisch of neo-liberaal denken, maar zelfs in de persoonlijke relatiesfeer is er altijd sprake van een ruilhandel. En bij iedereen is de valuta van deugden anders, maar jij handelt nu in eentje die niemand wil.
  Vis een optie? zaterdag 21 april 2018 @ 02:04:05 #74
70532 loveli
N
pi_178650027
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:18 schreef reconhellz het volgende:
Dat heb ik al aangegeven, waar je meer in contact met vrouwen kan komen.
Waar loopt het type vrouw rond waar jij op valt? En als je met zo'n vrouw in contact komt, hoe raak je met haar in gesprek en maak je het voor haar interessant om contact te houden?
crap in = crap out
pi_178650043
Mensen die hier wat zeggen, geven tips uit vaak de eigen point of view en daar vroeg je ook om (tips).En miss komt het hard over maar ik denk dat de meeste reacties constructief bedoelt zijn en niet om je af te zeiken. Probeer je ook in te leven in wat andere mensen te zeggen hebben.

En daarbij een connectie willen met iemand en hebben bestaat niet uit van ik wil iets maar doe er weinig tot geen moeite voor dat die connectie tot stand komt (daar moet je gewoon wel bepaalde stappen zetten zodat het gebeurt) zo werkt dat gewoon niet. Je zal toch moeite ervoor moeten doen zodat ook iemand jou leuk vind.

[ Bericht 13% gewijzigd door Borrelnootje00 op 21-04-2018 02:18:54 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 21 april 2018 @ 07:43:20 #76
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178651632
TS, ik lees vooral veel over wat je niet kunt. Wat kun je wél?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178651666
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 23:57 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Ja de tijden zijn inderdaad veranderd en niet allen ten goede. Tjah als dat zo is is dat zo.
Ik vind seks een te grote rol spelen in het dating/relatie gedeelte. Terwijl dat slechts een deel is van echt een liefdevolle relatie hebben/opbouwen. Verseksualisering van de maatschappij heeft ook zo zijn niet goede kanten.
Je hebt nog nooit een liefdevolle relatie opgebouwd, dus waar komt die stelligheid vandaan dat seks in een vroeg stadium het opbouwen daarvan in de weg zou staan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2018 08:01:22 ]
  zaterdag 21 april 2018 @ 08:09:30 #78
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178651703
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:19 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Alles begint met een idee. Het idee wat is succesvol zijn ligt hier aan de kern en hoe we dat te weg gaan. De Illusie is hier echter ook het sterkst..
En wat is dat trouwens voor kutopmerking zeg.
je gedraagt je nogal recalcitrant rocenhellz. en misschien moet je eens stoppen met die hippie trekjes van je. want dat vinden vrouwen over het algemeen niet erg aantrekkelijk. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178651825
Jezus wat een luie donder ben jij OP. Psyschische klachten zodat je niet kan werken maar de hele dag gamen en naar de sportschool gaat wel. Zum kotsen

Een werkloze depressieve autist met erectieproblemen daar zit elke vrouw op te wachten. Raar dat je niemand vindt.
pi_178651843
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:53 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Ja een aantal x maar vond er geen flikker aan, kon ook niet klaarkomen ofzo.
Ze was aantrekkelijk maarja geen echte diepe verbinding op dat moment.
Nu doe ik zulke dingen dus niet meer tenzij ik echt een serieuze relatie van verschillende jaren heb.
Ja maar waarom wil je dan een vrouw als je er geen flikker aan vindt?????
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 21 april 2018 @ 08:56:59 #81
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_178651968
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:41 schreef Nobu het volgende:
Vrouwen houden niet van werkloze autisten die de hele dag met de gordijnen dicht WoW zitten te spelen. Dit is toch geen nieuws voor je mag ik hopen?
_O-

Dit, en maar alle opties afslaan want bijvoorbeeld naar een kroeg gaan zit er niet in want 'ik hou niet van die muziek'. Joh je gaat niet voor de muziek. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_178652067
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:01 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Kortdurende activiteiten. De proeverijen, ik drink geen alcohol en eet geen vlees. Maar kaas is wel lekker haha. Woon ook nog eens in Alkmaar! Nee maar ik ben vreselijk in activiteiten verzinnen omdat ik denk ik gewoon altijd ergens anders heen ben geleid door mijn hobbies/interesses.
Iets anders zit er niet in. Je zou nog speeddaten kunnen proberen. 20 vrouwen spreken en het is niet zo massaal.

Je hoeft geen activiteiten te verzinnen, Google, kijk in het buurtsuffertje (huis-aan-huis bladen, zijn vast ook online te vinden) of er activiteiten worden aangeboden door buurthuizen, bibliotheken, ondernemers en andere instellingen.

Verder wat je hobbies betreft, je zou niet de eerste zijn die zijn vriendin van WoW haalt. Toch een paar stellen tegen gekomen, zowel hier op Fok als irl die zeggen elkaar op WoW of een ander spel te hebben ontmoet waar een chatfunctie is ingebouwd.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178652197
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 23:29 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Makkelijk te zeggen vanuit je eigen positie natuurlijk, maar als iemand zoals TS geestelijk problemen heeft zoal depressie is het allemaal niet zo simpel voor hem.
Wie zegt dat hij depressie heeft? Dat is geen reden om niet te kunnen werken. Dus het zullen wel andere zaken zijn. Maar hij doet ook aan krachttraining dus een bezoekje naar buiten zit er zeker in
pi_178652238
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 23:40 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Ja of misschien wel langer. Dat vind ik geen slechte waarde in deze tijd. Vroeger was dat veel normaler dat je pas seks na het huwelijk had.
Ja in de jaren '50. Daarvoor was er ook genoeg hete sex voor het huwelijk. Waarschijnlijk was er toen ook meer verkrachting en overspel. Want het huwelijk was tenslotte heilig en werd op je geforceerd. Soms had je zelfs geen keuze in wie je mocht trouwen.
Beetje jammer dat je na het huwelijk ziet als iets goeds.

quote:
De redenen zal ik achterwege laten want ik vermoed dat deze boven je petje gaan aan de hand van je reacties.
Neerbuigend naar medeusers, dat zal dan ook al moeilijk worden als je zo ook gaat kijken naar potentiele kandidaten.
  zaterdag 21 april 2018 @ 09:29:10 #85
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178652285
Stel je hebt een relatie met TS
Hij wil alleen maar gamen, me in matties rondhangen, zeurt over vegetarisch eten en komt me esoterische navelstaarderij en noemt het mystiek en filosofie. Wil medelijden en bevestiging maar geen kritiek. Wil nemen maar niet geven. Hij doet geen ruk verder. De sex is waardeloos, hij lult er veel over maar presteren ho maar.
Bioscoop en restaurant bezoek zijnleuk, maar jij op betalen.

Heb één advies voor die dame:
Run!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 21 april 2018 @ 09:31:32 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_178652302
Meidjes in dit topic, voel je vrij naar mijn fobo te gaan en mischien kunnen we wat afspreken.

(kijk zo doe je dat, TS)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_178652446
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 09:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Meidjes in dit topic, voel je vrij naar mijn fobo te gaan en mischien kunnen we wat afspreken.

(kijk zo doe je dat, TS)
Ik heb al in je fobo gekeken, je bent mij er eentje.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:51 schreef reconhellz het volgende:

Het is de illusie waaronder veel mensen zijn dat ze veel moeten behalen omdat ze anders niet "goed genoeg" zijn. Ik ben al goed genoeg!!!
Fucking hell. Wat een dwaas ben je. Je hebt die boeken toch ook gelezen om meer inzicht te verkrijgen? Met die inzichten weet je meer en ben je dus iemand geworden die net weer wat meer waard is.
Die quote is uit zijn context. Het is geen reden om niet nog meer te zijn dan dat je al bent. En het kan best zijn dat je als relatiemateriaal zwaar kut bent. Maar als mens kan je best goed genoeg zijn.

Durf jij iemand anders te worden die later terug kijkt naar dit topic en met afgrijzen naar je eigen posts kijkt? Want dat kan er gebeuren als je bereid bent te veranderen om met iemand een relatie aan te gaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:58 schreef madam-april het volgende:
Uiteindelijk ben jij nog steeds degene die nog nooit een relatie heeft gehad en wel een sterke gezinswens heeft en hebben (iig de meeste van ons) wel succes op dat gebied.
TS heeft het nadeel dat hij niet zoveel mensen tegen komt omdat hij niet werkt. Pas dan is aanpassen aan je medemens iets waar je dagelijks mee geconfronteerd wordt. Dan wordt aanpassen om een partner te zoeken zeer makkelijk als je al die bagger hebt meegemaakt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Deckard op 21-04-2018 09:55:53 ]
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:00:30 #88
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_178652541
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 09:48 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik heb al in je fobo gekeken, je bent mij er eentje.

Bedankt :)
Maar jij bent geen meidje.
quote:
Durf jij iemand anders te worden die later terug kijkt naar dit topic en met afgrijzen naar je eigen posts kijkt? Want dat kan er gebeuren als je bereid bent te veranderen om met iemand een relatie aan te gaan.
TS, lees dat stukje van hem goed. Ik lees namelijk jouw hele topic als iets dat mijn woorden hadden kunnen zijn in de tijd dat ik zelf nog een gameverslaafde nietsnut was die bij het aanspreken van een meidje nog niks te vertellen had behalve hoeveel artifacts hij had op een diablo character oid of hoe goed ik was in aram in league of legends.

Als ik terugkijk op posts van mezelf uit die tijd cringe ik zo hard dat ik bijna mn vingers door mn toetsenbord druk. Neem daar een les uit.

Ik heb mezelf behoorlijk veranderd, doe dat. Best case scenario is dat je je videogamestation uit het stopcontact trekt, een paar ballen koopt en elke dag naar een sportveldje gaat, mensen ontmoeten daar, en mee gaat sporten. Ga stukken fietsen en wandelen, zie wat van de omgeving waar je woont ipv je op te sluiten in een doosje en keil ook die meditatie onzin de deur uit maar koop een boek over mindfulness, en zoek op youtube jordan peterson op oid.

Meer serieusheid ga ik niet in dit topic posten trouwens.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:02:52 #89
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178652561
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 09:48 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik heb al in je fobo gekeken, je bent mij er eentje.

hij valt niet op mannen hoor. had je wel gewild zeker? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:03:40 #90
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_178652569
TS, er zijn meerdere adviezen gegeven over waar je vrouwen kan ontmoeten, maar na je reacties hebben gelezen denk ik dat er een redelijke mismatch is qua vraag en aanbod als het op daten aankomt. Dit verkleint je kans op succes enorm. Nu ben je al niet zo'n outgoing persoon, dus de kans is nu praktisch 0.

Hoe je het went of keert, iets zal er moeten veranderen wil je je kansen verbeteren. Het is lastig om te veranderen, maar als je relatiewens groot is, dan zal het wel moeten.
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:05:48 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_178652596
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:02 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

hij valt niet op mannen hoor. had je wel gewild zeker? :')
Ik vind penissen opzich niet heel erg maar kan me niet herinneren ooit een man aantrekkelijk gevonden te hebben. Dus nee, dat gaat niets worden. Alleen meidjes aub.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_178652616
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:02 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

hij valt niet op mannen hoor. had je wel gewild zeker? :')
Als ik een vrouw was wel, hij heeft leuke humor.
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:09:01 #93
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178652618
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik vind penissen opzich niet heel erg maar kan me niet herinneren ooit een man aantrekkelijk gevonden te hebben. Dus nee, dat gaat niets worden. Alleen meidjes aub.
ja precies. dat is nou eenmaal waar jij op valt. punt.
Maar niet heus.....Daaaag.
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:11:02 #94
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178652630
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:08 schreef Deckard het volgende:

[..]

Als ik een vrouw was wel, hij heeft leuke humor.
maar je bent nou eenmaal een man. je weet wel... een vent! met een slurf tussen je benen.
daaag! :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178652641
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:11 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

maar je bent nou eenmaal een man. je weet wel... een vent! met een slurf tussen je benen.
daaag! :')
Het was alleen als compliment en grap bedoelt. }:| Wat een wijf ben je ook om daar meer uit te halen.
pi_178652642
Ik had als ervaringsdeskundige wel wat tips kunnen geven (heb ook pas heel laat een relatie gekregen), maar na het lezen van alle zeik reacties van de TS, laat ik dat maar achterwege.

Je zou hoogstens een soort autistisch muurbloempje kunnen vinden dat zelf ook niet of nauwelijks werkt.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:18:46 #97
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178652683
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:12 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het was alleen als compliment en grap bedoelt. }:| Wat een wijf ben je ook om daar meer uit te halen.
achter iedere grap schuilt een waarheid. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:34:54 #98
477504 reconhellz
Inwoner v facisten samenleving
pi_178652773
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:03 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
TS, er zijn meerdere adviezen gegeven over waar je vrouwen kan ontmoeten, maar na je reacties hebben gelezen denk ik dat er een redelijke mismatch is qua vraag en aanbod als het op daten aankomt. Dit verkleint je kans op succes enorm. Nu ben je al niet zo'n outgoing persoon, dus de kans is nu praktisch 0.

Hoe je het went of keert, iets zal er moeten veranderen wil je je kansen verbeteren. Het is lastig om te veranderen, maar als je relatiewens groot is, dan zal het wel moeten.
Bijzonderwaardig dat er zoveel mensen zeggen dat ik moet veranderend. Het aantal mensen hierin maakt niet uit.
Het enige wat ik moet veranderen is de mate waarik mee omgeef in de omgeving van vrouwen en het aangaan van gesprek, daar heb ik moeite mee ja. De rest is niet ter sprake. Zo'n laag zelfbeeld heb ik niet.
Voor de rest vind ik schokbarend hoe jullie gedachtegang is, en ik laat mij hierdoor ook niet overschrijven. Het kan goed dat ik wat anders denk dan de gemiddelde persoon idd. Dat betekend niet dat ik moet gaan veranderen, wat een zwak persoon zou je dan zou zijn zeg, dat je je eigen waardes over de kant gooit om maar "normaal" te zijn of om ergens in te passen. Nee zo kleingeestig ben ik niet en kan ik ook niet zijn.
Man can not make laws. There is a thing such as objective morality.
Kingship Rulership Government are all euphemisms for SLAVERY!
Scientism is a religion! One of white robes instead of black robes.
Current day scientists often amount to PRIESTS!
pi_178652781
Jouw posts hier getuigen ook niet bepaald van een ruimdenkende geest.
pi_178652795
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:03 schreef reconhellz het volgende:
Ben niet een groepstype maar een 1 op 1 persoon, introvert/kijk de kat uit de boom. type.
Geen excuus. Je zal gewoon meer zelf het initiatief moeten nemen. Alle personen met zo'n eigenschap met een vriendin is dat ook gelukt. Juist deze eigenschap zou je eerder aan de vrouw moeten helpen omdat je kennelijk zeer goed om 1 op 1 goed te kunnen communiceren.

quote:
Uitgaansgelegenheden doe ik bijna niet, heel soms een hemelvaartje dat ik met een maat ga ofzo is mij veelste druk en ik versta mensen heel moeilijk in dat soort omgevingen.
Verkeerd type uitgaansgelegenheid. Je bent 29, dan ga je niet meer naar omgevingen waar 16 jarigen zitten. Er zijn zat uitgaansgelegenheden waar ze de muziek die jij niet leuk vind zacht hebben net zoals de 40% van andere mensen die daar zitten.

quote:
Hobbies/interesses: Gamen, Films/Series/Anime, mediteren, klassieke muziek, filisofie/spiritualiteit, katten.
Passieve shit. Doe iets naast het krachttrainen.

quote:
Mijn vriendengroep heeft zich vooral beslaan uit mannelijke vrienden waarmee ik vooral game/films kijk. Dus in dat opzicht zal ik niet snel iemand ontmoeten.
In dat op zicht heb je niet erg interessante vrienden. Wat je beschrijft is eerder een zij-activiteit.

quote:
Dating apps en al die andere bende heb ik geprobeerd, als er al een gesprek ontstaat (wat niet vaak is) houd het contact altijd op, nadat ik interesse toon en geen antwoord meer krijg, als is er soms best een heel gesprek ontstaan.
Dus... wat doe je dan....?

quote:
Ik heb ook geleerd dat zoiets van 2 kanten moet komen dus ik neem zeker stappen om het contact gaande te houden, maar ik ga niet achter iemand aan zitten als het niet een wederzijds contact is.
:X

Dat weet jij niet, dat is jouw conclusie. Het feit dat je er geen meer energie in wil steken zegt ook genoeg aan de andere kant van de lijn. Als ik met iemand een date gesprek voer en door krijg dat de persoon niet werkt en wat passieve hobbies in zijn omschrijving heeft, dan moet die persoon er echt veel moeite in gaan steken om mij te overtuigen van zijn leuke persoonlijkheid. Nu kom je op het forum al niet sympathiek over. Hoe moet dat bij een 1-op-1 gesprek? Daarbij willen vrouwen veroverd worden. Ook al zeggen ze van niet, ze willen wel iets zien van dat jij energie in het gesprek hebt gestoken. Dat is voor een select aantal van hun ook al genoeg. Zelfs dat weiger je.

quote:
Ik vind texten echt vreselijk, en dating apps zijn al snel oppervlakkig.
Mijn ervaring is hoe je daar zelf in staat. Heb hele leuke dates er ooit aan over gehouden, na heel veel energie en plezier in gestoken. Die oppervlakkigheid bepaal je tenslotte zelf. Zelf ben ik van mening dat dit soort uitvindingen een godsgeschenk zijn voor types zoals jij. Niet de deur uit hoeven en niet uit je comfortzone hoeven te komen om te oefenen voor contact met vrouwen.
Als je de oppervlakkigheid vind in het bekijken met hoe iemand er uit ziet, dat is natuurlijk en selectieproces. Normale personen kunnen daar door heen prikken na een tijdje en zullen niet meer alleen selecteren of iemand er lekker uit ziet, maar ook of deze een sterke persoonlijkheid heeft.

quote:
Ik vind dit een hele lastige situatie.
Een situatie die je zelf alleen maa lastiger maakt.

quote:
Heb een heel leuk leven verder, maar wel de gezinswens sterk.
Zet dat maar uit je hoofd. Stel dat je ook kinderen zou hebben, daar ga je zeker ook alleen maar passieve dingen mee doen. Of denk je dat die kinderen zelf alleen naar voetbal, hockey, blokfluitles gaan? Dan zal je ook GROEPEN mensen constant moeten aanspreken.

quote:
Waar ontmoet je nou een leuk iemand?
Vind jij jezelf een leuk iemand? Stel dat je iemand zou tegen komen in dezelfde situatie, zou je dat een leuk persoon vinden? Daar mee kunnen samenwonen? Je zou het die kinderen niet aan kunnen doen.

quote:
Verder heb ik niet echt hobbies of buitenhuis activiteiten, ben wel een redelijke computernerd.
Werk daar aan. Dan beleef je wat en heb je weer iets om over te praten met mensen.
  Beste debater 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 10:41:46 #101
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178652827
"Als je niet de beauty kan zien/waarderen van iemand die struggled..."

Newsflash: iedereen heeft struggles. Iedereen struggled.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:44:53 #102
477504 reconhellz
Inwoner v facisten samenleving
pi_178652854
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Stel je hebt een relatie met TS
Hij wil alleen maar gamen, me in matties rondhangen, zeurt over vegetarisch eten en komt me esoterische navelstaarderij en noemt het mystiek en filosofie. Wil medelijden en bevestiging maar geen kritiek. Wil nemen maar niet geven. Hij doet geen ruk verder. De sex is waardeloos, hij lult er veel over maar presteren ho maar.
Bioscoop en restaurant bezoek zijnleuk, maar jij op betalen.

Heb één advies voor die dame:
Run!
Dat is een absolute misrepresentatie van de situatie.
Waarom reageer je uberhaupt? Je kent de situatie helemaal niet, dus waarom spreek je waarover je niets weet? getuigt niet van veel respect maar uiterst brutaal en misplaatst.
Je kan gemakkelijk onder de indruk zijn van iets aan de buitenkant dat snap ik, maar werkelijk je hebt geen idee hoe ik ben.
Ik ga ook niet op iedereen reageren hierin.
Man can not make laws. There is a thing such as objective morality.
Kingship Rulership Government are all euphemisms for SLAVERY!
Scientism is a religion! One of white robes instead of black robes.
Current day scientists often amount to PRIESTS!
pi_178652861
Dat betekend niet dat ik moet gaan veranderen, wat een zwak persoon zou je dan zou zijn
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:34 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Bijzonderwaardig dat er zoveel mensen zeggen dat ik moet veranderend. Het aantal mensen hierin maakt niet uit.
Iedereen moet veranderen. Dacht je dat ik tevreden met mijzelf ben? Dat doe ik voor mijzelf, niet voor de ander. Dat is een drang wat nodig is om ook gelukkig te kunnen zijn. En tevreden ben ik wel met mijzelf, maar ik zou ongelukkig worden als ik nu 'af' zou zijn.
Dat jij die drang niet hebt kan zijn omdat je jezelf hebt opgegeven en denkt dat er uit je huidige situatie niet valt te ontkomen. Terwijl je je wel een wortel voor houdt van een leven met een vrouw. Je maakt jezelf gek.

quote:
Het enige wat ik moet veranderen is de mate waarik mee omgeef in de omgeving van vrouwen en het aangaan van gesprek, daar heb ik moeite mee ja. De rest is niet ter sprake. Zo'n laag zelfbeeld heb ik niet.
Het aangaan van een gesprek met een vrouw is niet voldoende.

quote:
Voor de rest vind ik schokbarend hoe jullie gedachtegang is, en ik laat mij hierdoor ook niet overschrijven.
Jij bent alleen bang. Bang dat je jezelf verraadt terwijl het juist een toevoeging kan zijn van jezelf ipv een verminking.

quote:
Het kan goed dat ik wat anders denk dan de gemiddelde persoon idd.
Nee niet echt, er zijn zat zolderkamerautisten.

quote:
Dat betekend niet dat ik moet gaan veranderen, wat een zwak persoon zou je dan zou zijn zeg, dat je je eigen waardes over de kant gooit om maar "normaal" te zijn of om ergens in te passen. Nee zo kleingeestig ben ik niet en kan ik ook niet zijn.
Wat voor waardes spreek je dan over die je overboord zou moeten gooien om jezelf te veranderen?
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:46:03 #104
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178652863
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:44 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Dat is een absolute misrepresentatie van de situatie.
Waarom reageer je uberhaupt? Je kent de situatie helemaal niet, dus waarom spreek je waarover je niets weet? getuigt niet van veel respect maar uiterst brutaal en misplaatst.
Je kan gemakkelijk onder de indruk zijn van iets aan de buitenkant dat snap ik, maar werkelijk je hebt geen idee hoe ik ben.
Ik ga ook niet op iedereen reageren hierin.
Wat klopt er niet aan mijn post dan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:46:44 #105
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178652871
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:34 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Bijzonderwaardig dat er zoveel mensen zeggen dat ik moet veranderend. Het aantal mensen hierin maakt niet uit.
Het enige wat ik moet veranderen is de mate waarik mee omgeef in de omgeving van vrouwen en het aangaan van gesprek, daar heb ik moeite mee ja. De rest is niet ter sprake. Zo'n laag zelfbeeld heb ik niet.
Voor de rest vind ik schokbarend hoe jullie gedachtegang is, en ik laat mij hierdoor ook niet overschrijven. Het kan goed dat ik wat anders denk dan de gemiddelde persoon idd. Dat betekend niet dat ik moet gaan veranderen, wat een zwak persoon zou je dan zou zijn zeg, dat je je eigen waardes over de kant gooit om maar "normaal" te zijn of om ergens in te passen. Nee zo kleingeestig ben ik niet en kan ik ook niet zijn.
oke maar weetje voor welke kandidaten jij dan alleen nog maar voor in aanmerking komt?.... een oude antroposofische vrouw. je weet wel....zo n heks met een wratje op dr neus. want een normale meid wil jou gewoon niet als jij je zo gedraagt zoals je nu doet. :')

wat is eigenlijk de reden dat je niet meer kan werken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Samuel24 op 21-04-2018 11:19:46 ]
Maar niet heus.....Daaaag.
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:47:15 #106
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_178652875
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:34 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Bijzonderwaardig dat er zoveel mensen zeggen dat ik moet veranderend. Het aantal mensen hierin maakt niet uit.
Het enige wat ik moet veranderen is de mate waarik mee omgeef in de omgeving van vrouwen en het aangaan van gesprek, daar heb ik moeite mee ja. De rest is niet ter sprake. Zo'n laag zelfbeeld heb ik niet.
Voor de rest vind ik schokbarend hoe jullie gedachtegang is, en ik laat mij hierdoor ook niet overschrijven. Het kan goed dat ik wat anders denk dan de gemiddelde persoon idd. Dat betekend niet dat ik moet gaan veranderen, wat een zwak persoon zou je dan zou zijn zeg, dat je je eigen waardes over de kant gooit om maar "normaal" te zijn of om ergens in te passen. Nee zo kleingeestig ben ik niet en kan ik ook niet zijn.
Prima, maar vervolgens sla je alles af van wat is genoemd. Van workshops tot een cursus tot vrijwilligerswerk tot tentoonstelling/concert. Stuk voor stuk goede opties voor iemand die op plekken wil komen om vrouwen te ontmoeten. Je geeft echter aan bij alles je niet prettig te voelen, tja dan houd het ook een beetje op.

Mijn vraag is: wat heb je te verliezen om zoiets gewoon te proberen?
  Beste debater 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 10:47:33 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178652876
"Ik kan snappen dat je nu niet snapt wat ik bedoel, dat is een spiritueel iets wat niet iedereen snapt. (lees overgroot merendeel)"

Wie is hier brutaal en respectloos?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:49:41 #108
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178652899
TS ik ga nu een spreuk over jou uitspreken!!!
Maar niet heus.....Daaaag.
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:52:46 #109
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178652922
hocus pocus pilatus pas ik wou dat TS nu eens geil en slim was. heremeteit TS krijgt nu snel een meid. })
Maar niet heus.....Daaaag.
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:56:00 #110
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_178652955
Op basis van je houding hier gun ik het je voor geen meter, maar als je mensen zoekt die je nemen zoals je bent en tijd willen stoppen in diepgaand contact moet je misschien je aansluiten bij een kerkgenootschap...
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_178652967
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:44 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Dat is een absolute misrepresentatie van de situatie.
Waarom reageer je uberhaupt? Je kent de situatie helemaal niet, dus waarom spreek je waarover je niets weet? getuigt niet van veel respect maar uiterst brutaal en misplaatst.
Je kan gemakkelijk onder de indruk zijn van iets aan de buitenkant dat snap ik, maar werkelijk je hebt geen idee hoe ik ben.
Ik ga ook niet op iedereen reageren hierin.
Dit is wel hoe jij je beschrijft. En ook al is het niet zo, begrijp je wel dat het gaat om de indruk die je achterlaat? En dat die indruk al snel gegeven wordt bij de eerste paar seconden bij het ontmoeten van een vrouw? Daar gaan geen dagen in zitten om jouw achtergronden goed te leren kennen. Voor jou 100 andere meer geschiktere mannen.

Die indruk is zeer belangrijk.
pi_178652991
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ik kan snappen dat je nu niet snapt wat ik bedoel, dat is een spiritueel iets wat niet iedereen snapt. (lees overgroot merendeel)"

Wie is hier brutaal en respectloos?
Niets, hij weet beter hoe de boel in elkaar steekt dan ons op spiritueel vlak. Net zoals de rest van de religekkies. Kindertrekje.
  zaterdag 21 april 2018 @ 11:14:23 #113
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178653151
nou jammer. waarom reageert TS niet meer? reconhellz? heb je al een plan bedacht hoe je aan de vrouw komt?
Maar niet heus.....Daaaag.
  zaterdag 21 april 2018 @ 11:26:13 #114
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178653262
Ik denk dat je (ts) veranderen wat te zwaar opneemt. Noem het anders het beste uit jezelf halen.

Denk ook dat je niet te grote stappen moet nemen daarin, maar moet beginnen met kleine dingen.

Je weet dat je graag meer contact met vrouwen wil zodat je misschien een partner tegenkomt. Dus zal je naar buiten moeten treden.
Dat is een 'verandering' van jezelf, want nu doe je dat naar eigen zeggen niet.
Maar je hoeft niet ineens vanalles te doen wat heel ver van je afstaat. Kroegtijger worden is niet jouw ding, maar een meditatie club misschien wel of een cursus vegetarisch koken. Een plek waar je samen met anderen iets wat je leuk/fijn vindt deelt.

Begin eens met dat soort dingen, die in het verlengde zitten van wat en wie jij bent en wil zijn. Kijk eens of je daar iemand tegen kan komen met wie je gedeelde grond hebt.

Verder denk ik dat je eens na moet denken over bepaalde zaken. Zoals bv je blik op prietpraat. Jij ziet dat als banaal op dit moment, maar mist daarmee de functie van prietpraat. Het aftasten en wederzijds op het gemak stellen dat ruimte biedt om dieper te kunnen gaan.
Als jij heel bedachtzaam bent in communicatie kom je gesloten over op anderen.
Vind dus een manier om meer open over te komen. Hoeft niet perse via prietpraat als dat echt je ding niet is, maar wees je bewust van hoe je overkomt op anderen en de behoeften van anderen (in een gesprek).
Misschien kan je bv vanuit jouw 'ik' weer goed aandachtig luisteren, naar prietpraat zelfs, en daar dingen uithalen om meer de diepte in te leiden. Waardoor je jouw bedachtzaamheid in spreken meer als sterk punt gaat gebruiken dan als beperking.

Zoek dus naar begrip en verbinding op een manier die dicht bij jezelf ligt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 21-04-2018 12:28:37 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 21 april 2018 @ 11:38:49 #115
290156 Kekster
Portugoal!
pi_178653384
TS de wereld is niet ideaal dus er zijn 2 opties. Of de wereld veranderd (heb je geen controle op) of je veranderd zelf (heb je wel controle op). Dus wees bereid om jezelf aan te passen of wacht tot de wereld veranderd. Een defensieve of een ja-maar houding gaat je niet helpen bij het eerste.
  zaterdag 21 april 2018 @ 12:14:08 #116
477504 reconhellz
Inwoner v facisten samenleving
pi_178653753
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 11:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik denk dat je (ts) veranderen wat te zwaar opneemt. Noem het anders het beste uit jezelf halen.

Denk ook dat je niet te grote stappen moet nemen daarin, maar moet beginnen met kleine dingen.

Je weet dat je graag meer contact met vrouwen wil zodat je misschien een partner tegenkomt. Dus zal je naar buiten moeten treden.
Dat is een 'verandering' van jezelf, want nu doe je dat naar eigen zeggen niet.
Maar je hoeft niet ineens vanalles te doen wat heel ver van je afstaat. Kroegtijger worden is niet jouw ding, maar een meditatie club misschien wel of een cursus vegetarisch koken. Een plek waar je samen met anderen iets wat je leuk/fijn vindt deelt.

Begin eens met dat soort dingen, die in het verlengde zitten van wat en wie jij bent en wil zijn. Kijk eens of je daar iemand tegen kan komen met wie je gedeelde grond hebt.

Verder denk ik dat je eens na moet denken over bepaalde zaken. Zoals bv je blik op prietpraat. Jij ziet dat als banaal op dit moment, maar mist daarmee de functie van prietpraat. Het aftasten en wederzijds op het gemak stellen dat ruimte biedt om dieper te kunnen gaan.
Als jij heel bedachtzaam bent in comminucatie kom je gesloten over op anderen.
Vind dus een manier om meer open over te komen. Hoeft niet perse via prietpraat als dat echt je ding niet is, maar wees je bewust van hoe je overkomt op anderen en de behoeften van anderen (in een gesprek).
Misschien kan je bv vanuit jouw 'ik' weer goed aandachtig luisteren, naar prietpraat zelfs, en daar dingen uithalen om meer de diepte in te leiden. Waardoor je jouw bedachtzaamheid in spreken meer als sterk punt gaat gebruiken dan als beperking.

Zoek dus naar begrip en verbinding op een manier die dicht bij jezelf ligt.
Mooie reactie, dat is inderdaad een idee!
Ja inderdaad dat is een "verandering" die ik ook aangeef te willen maken zolang het in een omgeving is die ook mij zint enigzins ja. Niemand heeft er wat aan om mij in een omgeving te zetten waar ik niet wil zijn. En ja enigzins uit je comfortzone komen kan er ook bij horen. Maar er zijn nu best een handje vol suggesties genoemt waar ik mogelijk iets mee zou kunnen.

2 mooie suggesties, een meditatie club of cursus vegetarisch koken.
Dat zeg je goed inderdaad. Daar ben ik ook wel eens opgekomen, dank je voor deze herinnering.
Ik ben wel een persoon van diepgang idd ben heeeel bedachtzaam en kom misschien daardoor soms gesloten over.
Dat laatste zinnetje is precies wat ik moet doen, echter ervaar ik hier wel grote uitdaging hierin ben ik eerlijk in.

Ik heb vele jaren alleen maar gemediteerd als een soort kluizenaar, geen technologie weinig contact met buitenwereld enz. Daar heb ik enorm veel aan gehad. Echter mijn sociale skills en manier van verbinden zijn er op verschillende manieren door uitgedaagd. Juist omdat ik mijzelf compleet anders ben gaan ervaren.
Man can not make laws. There is a thing such as objective morality.
Kingship Rulership Government are all euphemisms for SLAVERY!
Scientism is a religion! One of white robes instead of black robes.
Current day scientists often amount to PRIESTS!
  zaterdag 21 april 2018 @ 12:18:06 #117
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178653782
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 12:14 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Mooie reactie, dat is inderdaad een idee!
Ja inderdaad dat is een "verandering" die ik ook aangeef te willen maken zolang het in een omgeving is die ook mij zint enigzins ja. Niemand heeft er wat aan om mij in een omgeving te zetten waar ik niet wil zijn. En ja enigzins uit je comfortzone komen kan er ook bij horen. Maar er zijn nu best een handje vol suggesties genoemt waar ik mogelijk iets mee zou kunnen.

2 mooie suggesties, een meditatie club of cursus vegetarisch koken.
Dat zeg je goed inderdaad. Daar ben ik ook wel eens opgekomen, dank je voor deze herinnering.
Ik ben wel een persoon van diepgang idd ben heeeel bedachtzaam en kom misschien daardoor soms gesloten over.
Dat laatste zinnetje is precies wat ik moet doen, echter ervaar ik hier wel grote uitdaging hierin ben ik eerlijk in.

Ik heb vele jaren alleen maar gemediteerd als een soort kluizenaar, geen technologie weinig contact met buitenwereld enz. Daar heb ik enorm veel aan gehad. Echter mijn sociale skills en manier van verbinden zijn er op verschillende manieren door uitgedaagd. Juist omdat ik mijzelf compleet anders ben gaan ervaren.
en hoe zit het met de seks? wat ga je daarin veranderen?
Maar niet heus.....Daaaag.
  zaterdag 21 april 2018 @ 12:30:26 #118
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178653857
Ik ken (helaas) het type van TS maar al te goed. De verlichte spiritualist die z'n tijd besteedt aan in een grot over zweverige dingen leren om zich daarna als een soort profeet te profileren. Elke vorm van kritiek of twijfel wordt cynisch op een afstandje gehouden onder het mom van dat men hem niet snapt en dat hij nu op een ander niveau zit. Dit zijn de types die in hun hoofd vooraf alles analyseren om vervolgens niets te proberen wat buiten hun comfort zone ligt, want ze weten al zo goed hoe het gaat uitpakken. Onverbeterlijk.
pi_178653877
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:03 schreef reconhellz het volgende:
Hobbies/interesses: Gamen, Films/Series/Anime, mediteren, klassieke muziek, filisofie/spiritualiteit, katten.
Spijt me wel maar dit zijn geen vrouwenmagneet interesses en als een man gaat vertellen ik heb als hobby gamen, dan vraag ik om de rekening en ga ik heel snel naar huis.

Even een aanvulling: En als hobby katten? Dan denk ik die heeft er een stuk of 8 en woont in een huis die enorm naar kattenbak stinkt.
  zaterdag 21 april 2018 @ 12:35:32 #120
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_178653895
Alleen snap ik niet hoe die krachttraining in TS z’n plaatje past; zie ik niet in ‘m.
Weinig types als TS die ik bij min de sportschool zie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')