abonnement Unibet Coolblue
pi_179138269
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:25 schreef gelestipjes het volgende:
Hm, vond het een beetje raar dat 1 kandidaat de complete mystery box samen mocht stellen. Ik bedoel, dat ze een voordeel krijgen voor de volgende ronde als ze de beste waren, dat is natuurlijk prima. Maar tenzij ik alweer vergeten ben dat deze kandidaat vorige week de beste was en daardoor nu voordeel kreeg was dat hier niet aan de orde.
Vond t ook een beetje raar!
  maandag 14 mei 2018 @ 12:25:18 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179151373
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:25 schreef gelestipjes het volgende:
Hm, vond het een beetje raar dat 1 kandidaat de complete mystery box samen mocht stellen. Ik bedoel, dat ze een voordeel krijgen voor de volgende ronde als ze de beste waren, dat is natuurlijk prima. Maar tenzij ik alweer vergeten ben dat deze kandidaat vorige week de beste was en daardoor nu voordeel kreeg was dat hier niet aan de orde.
Maar dan nog moet je het zien waar te maken door de allerbeste maaltijd met die ingrediënten te koken en dat deed Sashi (??) in dit geval wel volgens de jury.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_179151405
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar dan nog moet je het zien waar te maken door de allerbeste maaltijd met die ingrediënten te koken en dat deed Sashi (??) in dit geval wel volgens de jury.
natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat hij wel een voordeel kreeg zonder dat hij daar iets voor heeft moeten doen. En dat vond ik wel apart.
pi_179157570
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 02:45 schreef SiGNe het volgende:
Afleveringen zijn hier te bekijken: https://www.dailymotion.com/7Australia/videos

Wel grappig dat George elke keer begint te zweten als eten ietwat pittig is :D
Hou ikzelf ook wel van, als bijv. een curry net genoeg pittig is om zweetpareltjes op de bovenlip te vormen.
Wel moeilijke balans, 't is al snel té pittig.
Tsja, sommigen kunnen daar gewoon niet tegen. Tijdens Masterchef Junior was er eentje die bijna iedere week wel een pittig gerecht maakte. Geweldig om te zien hoe George daar mee om ging. :D
pi_179157599
Reece heeft echt een hele vervelende stem. Ik dacht eerder dat Brett degene was met de vervelende stem, maar helaas.
  maandag 14 mei 2018 @ 21:10:49 #56
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_179162405
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:05 schreef Crientj het volgende:

[..]

Tsja, sommigen kunnen daar gewoon niet tegen. Tijdens Masterchef Junior was er eentje die bijna iedere week wel een pittig gerecht maakte. Geweldig om te zien hoe George daar mee om ging. :D
Zolang het niet te pittig wordt..
Was dat niet dat dikke blonde jochie die dat deed? Zack ofzo?
Die kwam ook best ver, 3e plek dacht ik, die kon dus ook wel koken ondanks dat 't pittig was.

Al moet je natuurlijk wel altijd een beetje rekening houden met degene waarvoor je kookt.
Je hebt nu ook een nieuw kookprogramma, Cooking with the stars waarbij ene Marcelino Dijkman samen met bekende Nederlanders in een sterrenrestaurtant gaat koken.
https://marcelinowiththestars.tv/
In de eerste aflevering kwam Kim Feenstra langs, zat bij het interview voor het koken nog te zeggen dat het nog best lastig is om als Vegan goede restaurants te vinden.
Ze gaan koken bij Moshik Roth.
Het eerste dat Moshik uitlegt is dat ie 2 gerechten gaat maken, een groentegerechtje en eentje met langoustines en garnalen.
Drie maal raden wie de langoustines mocht schoonmaken en de kreeft levend mocht koken... _O-
pi_179162527
Terechte vertrekker :s) Wel jammer. Had best meer willen zien van diegene.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:57:42 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179165069
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:15 schreef emmyemmy2 het volgende:
Terechte vertrekker :s) Wel jammer. Had best meer willen zien van diegene.
Jammer inderdaad. Maar iets relatiefs simpel als een tarte tatin zo verpesten geeft te denken.
Interessante Chinese sub-cultuur wel, die Hakka's.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 15 mei 2018 @ 02:45:16 #59
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_179167643
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Jammer inderdaad. Maar iets relatiefs simpel als een tarte tatin zo verpesten geeft te denken.
Interessante Chinese sub-cultuur wel, die Hakka's.
Naja, simpel.. ik heb het zelf ook nog nooit eerder gemaakt, ik zou het denk ik niet beter doen in die korte tijd.
Plus er waren ook wat fouten gemaakt doordat her recept niet helemaal goed gelezen/begrepen was en de appels moesten ook allemaal opnieuw waardoor er tijdgebrek ontstond.
pi_179171110
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Zolang het niet te pittig wordt..
Was dat niet dat dikke blonde jochie die dat deed? Zack ofzo?
Die kwam ook best ver, 3e plek dacht ik, die kon dus ook wel koken ondanks dat 't pittig was.

Al moet je natuurlijk wel altijd een beetje rekening houden met degene waarvoor je kookt.
Je hebt nu ook een nieuw kookprogramma, Cooking with the stars waarbij ene Marcelino Dijkman samen met bekende Nederlanders in een sterrenrestaurtant gaat koken.
https://marcelinowiththestars.tv/
In de eerste aflevering kwam Kim Feenstra langs, zat bij het interview voor het koken nog te zeggen dat het nog best lastig is om als Vegan goede restaurants te vinden.
Ze gaan koken bij Moshik Roth.
Het eerste dat Moshik uitlegt is dat ie 2 gerechten gaat maken, een groentegerechtje en eentje met langoustines en garnalen.
Drie maal raden wie de langoustines mocht schoonmaken en de kreeft levend mocht koken... _O-
Zac inderdaad ja! Goed geheugen heb je :D, hij werd vierde.


Dat Kim Veenstra verhaal. :o :o
Maar dan trek je zelf toch je mond open door te zeggen dat je vegan bent en dit liever niet wil doen?
  dinsdag 15 mei 2018 @ 10:58:57 #61
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_179171931
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:11 schreef Crientj het volgende:

[..]

Zac inderdaad ja! Goed geheugen heb je :D, hij werd vierde.
[ afbeelding ]

Dat Kim Veenstra verhaal. :o :o
Maar dan trek je zelf toch je mond open door te zeggen dat je vegan bent en dit liever niet wil doen?
Ik had die Harry in gedachten dus m'n geheugen was niet helemaal correct maar ach...
Weet nog wel dat Greta toen tegen Jack moest in de finale en Greta won toen.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:48:59 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179186809
Gerecht van Chloe was prachtig en lijkt mij heerlijk, maar de creativiteit van de professional was een klasse apart.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 16 mei 2018 @ 00:36:56 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179188569
Vanaf a.s. zondag Nige(i )lla O+ -week. :9~
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:56:46 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179207421
Ik krijg steeds meer een hekel aan Aldo. Zodra hij merkt dat ie in beeld komt gaat hij schreeuwen of rare bewegingen maken. Wat een verschrikkelijke aansteller en aandachthoer is dat. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 18 mei 2018 @ 17:25:49 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179245252
Two sleeps 'til the Queen of the Kitchen is back 😍
Nigella Week starts 7.30 Sunday on TEN.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_179245275
Ik vind haar handen opvallend groot
  zondag 20 mei 2018 @ 18:25:07 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179288245
Nigella is wel heel erg afgevallen sinds ik haar een paar jaar geleden gezien heb.
Wat een (wespen)taille. O+

Leuk hoe enthousiast alle deelnemers op haar komst reageerden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 20 mei 2018 @ 18:47:11 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179288592
Ik gun de gewonnen prijs heel erg aan deze winnaar van de mysteriebox.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 20 mei 2018 @ 19:10:10 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179288927
En in de tweede opdracht kwamen wel een paar juweeltjes van gerechten langs. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 21 mei 2018 @ 04:37:20 #70
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_179295789
quote:
14s.gif Op zondag 20 mei 2018 18:25 schreef golfer het volgende:
Nigella is wel heel erg afgevallen sinds ik haar een paar jaar geleden gezien heb.
Wat een (wespen)taille. O+

Leuk hoe enthousiast alle deelnemers op haar komst reageerden.
Wat een maagverkleining al niet kan doen ;)
Reefe waf ook fuper enthoufiaft
Maar alle gekheid op een ftokje, ze ziet er wel goed uit.

Aldo geheel niet gezien overigens op een paar wazige shots van een afstandje na.

[ Bericht 4% gewijzigd door SiGNe op 21-05-2018 06:04:49 ]
  maandag 21 mei 2018 @ 12:32:44 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179299565
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 04:37 schreef SiGNe het volgende:

Wat een maagverkleining al niet kan doen ;)

Voor zover ik kan nagaan heeft ze geen maagverkleining laten doen.
Enige wat ik tegenkom is hypnose en yoga.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_179299752
Nou, vond het geen heel interessante gerechten in de eliminatieproef, maar goed, de moeilijkheid zat hem natuurlijk ook vooral in de hoeveelheid gerechten in zo'n korte tijd. Was wel meteen vrij duidelijk wie van de 3 zeker door zou gaan, en van die andere 2 maakte het me niet heel veel uit wei er wegging.
  maandag 21 mei 2018 @ 14:15:48 #73
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_179301392
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 12:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Voor zover ik kan nagaan heeft ze geen maagverkleining laten doen.
Enige wat ik tegenkom is hypnose en yoga.
Wel ook operatie zo te lezen, 2 eksterogen laten verwijderen waardoor ze amper naar de koelkast kon lopen en niet staand kon koken lees ik ook.
Verder inderdaad iets aanpassing van hoeveelheid eetmomenten/hoeveelheden en een langzame vorm van yoga.

Maar knap hoor als je zo'n vast patroon kan doorbreken en er daarna nog sexy uitziet ook, moet ik ook eens proberen ;)
  maandag 21 mei 2018 @ 16:14:27 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179303000
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 14:15 schreef SiGNe het volgende:

Wel ook operatie zo te lezen, 2 eksterogen laten verwijderen waardoor ze amper naar de koelkast kon lopen en niet staand kon koken lees ik ook.
Verder inderdaad iets aanpassing van hoeveelheid eetmomenten/hoeveelheden en een langzame vorm van yoga.

Maar knap hoor als je zo'n vast patroon kan doorbreken en er daarna nog sexy uitziet ook, moet ik ook eens proberen ;)
Voor een vrouw van 58 ziet ze er nog bijzonder appetijtelijk uit. :9~
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 21 mei 2018 @ 22:04:13 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179310100
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 12:49 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, vond het geen heel interessante gerechten in de eliminatieproef, maar goed, de moeilijkheid zat hem natuurlijk ook vooral in de hoeveelheid gerechten in zo'n korte tijd. Was wel meteen vrij duidelijk wie van de 3 zeker door zou gaan, en van die andere 2 maakte het me niet heel veel uit wei er wegging.
Ik had liever die ander zien vertrekken.
Vond deze meid zo'n vrolijke en enthousiaste indruk maken. Maar heb er ook vrede mee. Een chocoladedessert maken en dan de chocolade erin vergeten te doen is natuurlijk nogal stom.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')