Facebook,Twitter dat noemt man Socialmediaquote:Op vrijdag 20 april 2018 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Social media? Wat is dat? Is dat iets nieuws?
Nee, volgens mij hadden alle onsportieve kinderen daar wel last van.quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik nog niet echt, geloof ik, dus daar is het niet van afhankelijk.
O, dat hebben wij hier niet in Nederland.quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
Facebook,Twitter dat noemt man Socialmedia
bijna iedereen tussen 13 - 45quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dat hebben wij hier niet in Nederland.
Ik rende veel sportende kinderen er wel uit. Dat was het enige van sport dat nog wel een beetje oké ging.quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hadden alle onsportieve kinderen daar wel last van.
Ik ben 46.quote:
Ik had: Run Recce, run!quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Goffer,ik had iets met deze.
De training van jou werkt echt hoor.Heb het zelf ook een tijdje gedaan maar niet doorgezet.Sukkel die ik ben.quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik rende veel sportende kinderen er wel uit. Dat was het enige van sport dat nog wel een beetje oké ging.Oh ja, discuswerpen kon ik ook goed.
quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had: Run Recce, run!
Met deze:
[ afbeelding ]
Nee mootie gaat altijd richting mij, nadat ze bij d'r moeder is geweest. En ik drink geen frisdrank.quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je richting mootie? Drink je ook veel frisdrank?
Dezelfde TT.quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had: Run Recce, run!
Met deze:
[ afbeelding ]
Ik kon wel aardig schaken.quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik rende veel sportende kinderen er wel uit. Dat was het enige van sport dat nog wel een beetje oké ging.Oh ja, discuswerpen kon ik ook goed.
Whehe!quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hadun Recce, run!
Met deze:
[ afbeelding ]
Mooie escape!quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee mootie gaat altijd richting mij, nadat ze bij d'r moeder is geweest. En ik drink geen frisdrank.
nee ik hadde niet echt en idee,wat is lubach?quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik snap de TT nog steeds niet? Of heb je Lubach gekeken Mario?
Ik las zoiets idd. Is dat onderzoek betrouwbaar?quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe!
Dokter Asperger blijkt een behoorlijke nazi geweest te zijn in WWII, trouwens. Onder zijn hoede zijn veel kinderen geëuthanaseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |