wat verwijdeerd? de topic verschwindet?quote:Op donderdag 19 april 2018 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogmaals. SC wordt verwijderd. Dit is COS.
ik word er kwaad omquote:Op donderdag 19 april 2018 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Je zou maar de hele dag naar dat gezever van Rienk moet luisteren..............Zou er spontaan bij in slaap vallen........
je hebt gelijk , en ik ben de ergstequote:Op donderdag 19 april 2018 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
Nog maar een keer dan voor degenen die er overheen gelezen hebben: dit is de COS.
Voor gezellig kletsen hebben we de SC
Lijkt ook verschrikkelijk veel op Marjet, die komt er ook altijd bijzitten als gasten wat lekkers krijgen en grijpt dan doodleuk met die gore klauwen van d'r in allerlei bakjes.quote:Op donderdag 19 april 2018 14:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rienk staat te wachten op graties pannkoek
mag ik dit hebbeh ..hijg hijg
Bas ; ja hoor
Rienk ; ow dan ga ik sjocelade dr bij doen
.. . en weer over Memh zn Brandmerk , nu tegen Linda
Is inderdaad bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 19 april 2018 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Rienk kun je niet negeren........
gefrustreerde elastekjequote:Op donderdag 19 april 2018 14:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is inderdaad bijna onmogelijk.
Rienk: mag ik een colaijsje?
Ja dat mag.
Rienk: love.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg er juist heftige koppijn van.quote:Op donderdag 19 april 2018 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Je zou maar de hele dag naar dat gezever van Rienk moet luisteren..............Zou er spontaan bij in slaap vallen........
en waarom werd dat topic sc verschwinden?quote:Op donderdag 19 april 2018 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
Nog maar een keer dan voor degenen die er overheen gelezen hebben: dit is de COS.
Voor gezellig kletsen hebben we de SC
omgquote:Op donderdag 19 april 2018 14:50 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
(zal wel spuit 11 zijn, maar kon het niet laten)
Kerel lees eens goed terug, er is niets verwijderd of verswunden.............Kleuters.quote:Op donderdag 19 april 2018 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
en waarom werd dat topic sc verschwinden?
Kostte vast moeite je in te houden.quote:Op donderdag 19 april 2018 14:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
liep over het Mosveld, en een vent stond daar, met relieboekjes, ik heb hem nog net niet geschopt
Geef het nog 3 a 4 jaar en het hangt echt...........quote:Op donderdag 19 april 2018 14:50 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
denk dat Oma Nijn mooiere billen heeft dan hier bovenquote:Op donderdag 19 april 2018 14:50 schreef An_0_Niem het volgende:
Wat is er met oma-Nijn en pics? Moet nog bijlezen.
Had er al een opmerking over gemaakt. Je kunt er een knikkerpot van maken.quote:Op donderdag 19 april 2018 14:50 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2018 14:50 schreef An_0_Niem het volgende:
Wat is er met oma-Nijn en pics? Moet nog bijlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |