abonnement Unibet Coolblue
pi_178618969
quote:
Goed nieuws! Het wordt weer mogelijk om te reageren onder artikelen van NU.nl. Met het nieuwe NUjij kun jij discussiėren en meepraten over het nieuws, bijdragen aan het nieuws en in contact komen met de redactie en individuele journalisten.

Zo'n anderhalf jaar geleden stopten we met de mogelijkheid reacties te geven onder artikelen op NU.nl. We wilden meer focus op bijdragen met tips, foto's en video's en zagen de discussies steeds vaker op sociale media plaatsvinden.

We komen nu op dit besluit terug. We hebben inmiddels een manier gevonden om reacties op NU.nl mogelijk te maken die past bij NU.nl en iets toevoegt voor onze lezers. Vanaf vandaag zul je af en toe onder artikelen kunnen reageren en uiterlijk 1 mei zetten we de reacties op heel NU.nl open.

Om het reageren op NU.nl mogelijk te maken, gebruiken we de software Talk van The Coral Project, een samenwerking tussen onder meer The Washington Post en The New York Times. Op dit reactieplatform staan inhoudelijke discussies meer centraal, kunnen we onze lezers eenvoudig specifieke vragen stellen en is het mogelijk - deels automatisch - ongewenste reacties te verwijderen.

Toegevoegde waarde
We zijn altijd de toegevoegde waarde van reacties blijven zien. Als mensen op een inhoudelijke manier kunnen discussiėren over het nieuws, zorgt dit voor meer begrip voor elkaars standpunten.

Bovendien geven mensen in diverse onderzoeken aan dat ze graag hun stem laten horen, bijvoorbeeld als ze het ergens mee oneens zijn. NU.nl is altijd neutraal en objectief geweest en zal dat blijven, maar reacties kunnen andere inzichten aan onze nieuwsberichten toevoegen en zorgen zo voor een diverser NU.nl.

Juiste plek
Het afgelopen anderhalf jaar hebben we gezien dat Facebook steeds minder vaak de juiste plek voor discussiėren over het nieuws is. Op Facebook kan iedereen alles zeggen en dat bevordert de kwaliteit van het gesprek niet.

Bij het nieuwe NUjij gelden duidelijke regels en zullen onze redacteuren erop toezien dat gesprekken iets bijdragen. Bovendien zullen de meest waardevolle reacties worden uitgelicht en kunnen gebruikers overlast eenvoudig melden.

Stel je vragen
Daarnaast zullen onze eigen journalisten zoveel mogelijk op jouw vragen en opmerkingen reageren en laten we ook BN'ers, sporters en politici in gesprek gaan met onze lezers. Het laatste nieuws lees je nog steeds op NU.nl, maar vanaf nu gaat het daaronder verder.

De huidige mogelijkheid om foto's, video's en tips niet openbaar in te sturen via het plusje in onze apps en de website blijft naast het reactieplatform NUjij gewoon bestaan.

Meld je hieronder aan voor NUjij en laat in de reacties weten wat je ervan vindt dat NUjij terugkomt en hoe jij denkt dat wij reacties in moeten zetten.
https://www.nu.nl/blog/52(...)-nunl-artikelen.html

Genot. Domme beslissing destijds.
pi_178619008
Altijd lachen op nujij.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 april 2018 @ 12:22:32 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178619011
jammer dat je moet registreren etc wel anonieme berichten zijn het leuks.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178619045
Tjee zeg, net nu ik ben afgekickt van nujij.
Somebody that I used to know
  donderdag 19 april 2018 @ 12:27:49 #5
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_178619110
Het kan hier soms ook stevig gaan, maar daar kwamen echt randdebielen. Man, man wat een rioolput was dat.

Lachen dus! :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 19 april 2018 @ 12:28:04 #6
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_178619118
nujij is toch al vervangen door nieuwskoerier?

Sowieso heeft het weinig meerwaarde als het zo'n rotzooi is met ellendig lang doorscrollen zoals bij het nieuwsbericht nu
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_178619154
Wat is er zo bijzonder aan die site? Heb er werkelijk nog nooit op gekeken, wist niet eens dat reacties op NU.nl mogelijk waren?
  donderdag 19 april 2018 @ 12:31:41 #8
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_178619172
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 12:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die site? Heb er werkelijk nog nooit op gekeken, wist niet eens dat reacties op NU.nl mogelijk waren?
was een aparte website, kon je nieuwsartikelen ook van buiten nu.nl publiceren en erop reageren :P

was nogal een broeinest van extremen daar, wel grappig

veel hardcore SP'ers, PVV'ers ed
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_178619223
quote:
6s.gif Op donderdag 19 april 2018 12:31 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

was een aparte website, kon je nieuwsartikelen ook van buiten nu.nl publiceren en erop reageren :P

was nogal een broeinest van extremen daar, wel grappig

veel hardcore SP'ers, PVV'ers ed
Ah bedankt voor de uitleg. Maar eens in de gaten houden dan of het daar gezellig is. :P
  donderdag 19 april 2018 @ 12:38:09 #10
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_178619278
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2018 12:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ah bedankt voor de uitleg. Maar eens in de gaten houden dan of het daar gezellig is. :P
Maak je geen zorgen, jij voelt je daar wel thuis.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_178619303
_O_
pi_178619381
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe software. Beetje rondgeneusd op websites die het al gebruiken, maar kan er niet veel bijzonders aan ontdekken.
Altijd fijn om een extra website te hebben om me te ergeren aan reacties.
pi_178619652
Mediacourant > nujij
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_178619666
nujij.. dat was altijd van 8)7 via _O- naar :|W en weer terug. Wat een volk :D
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178619682
Dit gaat weer he-le-maal mis
U MAD?
pi_178622771
Dit wordt genieten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178622838
Nu stormfront weg is, ruiken ze bij NU kansen!
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  donderdag 19 april 2018 @ 16:11:27 #18
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178622880
Het is de schuld van Den Haag.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178623649
Fijn!
Een groot deel van de reacties waren te gźnant voor woorden, maar en zat ook vaak goede kritiek tussen. Vooral opmerkingen over verkeerde interpretaties van wetenschappelijke studies vond ik wel waardevol. Tegenwoordig zie je ook vaak nieuws waarvan je vroeger dacht dat het een grapje of Speldbericht moest zijn. Het artikel laat het vaak lijken alsof iets de normaalste zaak van wereld is maar bij de nujij reacties kon je gerust ademhalen als bleek dat anderen het ook wel wat vreemd vonden, vaak zo kleurrijk weergegeven dat die reactie nog erger dan de situatie is, maar toch. Zonder dit soort platvormen zou je bijna denken dat het normaal is dat zware criminele krakers 8 weken de tijd krijgen om iets anders te zoeken.
pi_178630695
Tussen 22.30 en 07.00 zijn er geen redacteuren aanwezig op NUjij. Je reactie wordt zichtbaar als deze is goedgekeurd.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:47:40 #21
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_178638714
Gaaf. Weer complottheorieėn van deskundigen vol met grammaticale -en spellingsfouten *O*
Ja ja
pi_178641807
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2018 12:38 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, jij voelt je daar wel thuis.
Hahah ja inderdaad.
pi_178660814
Oh gaan ze gebruik maken van The Coral Project? Jammer, dan wordt het weer zo'n duf platform voor consensusmeninkjes.

Ik keek juist zo uit naar eindeloze stromen van reacties over jan met de pet die gepakt wordt door de elite, of hoe de Russen overal achter zitten.

Nieuwskoerier.nl is al in het gat gesprongen. Ik betwijfel of het aan gaat slaan bij NUjij, zeker met de strikte censuur.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')