abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178615851
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.
edit: de wiki-functie lijkt even stuk helaas. neem van me aan: het is handig, als het werkt :P.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*

Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.

Reminder
Komt allen naar de meet op zondag 22 april! Zie meettopic voor meer info!
pi_178615862
Linkje naar het meettopic:
OUD / Draagmeeting: zondag 22 april!
pi_178616531
Qua kleren trek ik gewoon wat laagjes aan en die gaan gedurende de dag uit als het nodig is. Naar oppas geef ik wat extra kleding mee. Regelmatig voelen in de nek en meestal zie je ook wel of je kind het oncomfortabel heeft.
Hoewel ik ook gewoon makkelijke kinderen heb wat dat betreft.

Mijlpaal hier. Net het wiegje van de Bugaboo omgebouwd tot zitje. M. kan nog niet echt zelfstandig zitten en ik weet dat het dan wordt afgeraden, maar hij trekt zich in de wieg op tot over de rand :X mijn moeder zag er gisteren 2 benen uit hangen en meneer hing overeind aan de stang :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178616649
Liever veilig in de kinderwagen dan dat het een keer mis gaat LeSage :Y mijlpaaltje hoor!

Ons "hier kan Cas niet bij" plekje is ook ontdekt :')

Hij ging gisteren zelf zitten :o bij de gastouder, dus ik heb het gemist :{
pi_178616700
Hahaha, altijd balen als zulke plekjes ontdekt worden. Onze snoepla heeft kinderbeveiliging tegenwoordig ;)
pi_178616755
De voorraadkast heeft gelukkig ook planken die hoog hangen. En vriend kijkt daar nooit in *O*
pi_178616995
Jij hebt ook een plekje nodig om alles veilig voor je vriend weg te zetten Skittles? :D

En jammer dat je het zelf zitten gemist hebt. Eigenlijk zou de gastouder dat ook gewoon niet moeten melden zodat je zelf de 'eerste' keer ziet.

Hier zijn ze ook op ontdekkingstocht. Vandeweek een huilende Lala omdat ze de lade van de box tegen haar hoofd open trok en zojuist deed Em hetzelfde. Ze zijn net zo handig als hun vader :D
pi_178617294
Wat leuk al die ontdekkers O+

Hier zit de vaart erin wat betreft tijgeren, hij heeft het helemaal door. Voor de rest lacht hij nog steeds een beetje moeilijk door z’n tandjes, hij laat ze echt niet zien hoor!

Van zonnebrand gebruik ik van la roche posay de anthelios voor kids, aangezien V eczeem heeft en hier niks raars in zit ^O^
pi_178617659
Mijlpaal LeSage. Mooi. Voor mijn gevoel is jou M nog maar net geboren...

Jullie baby's gaan goed vooruit zeg!

Haha FF :D

Ik zit in de trein naar schiphol en ga zo een paar dagen naar valencia met een vriendin. Super veel zin in, maar net toen mijn mannen mij afleverde bij het station volgde er een huilbui... nah
Voor de eerste keer dat Kevin een paar dagen niet bij mij is. Ook een mijlpaal :p
pi_178617737
Veel plezier Adrian, Valencia is een superleuke stad :Y
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178618087
Veel plezier Adrian!
pi_178619539
Adrian, veel plezier in Valencia!

Skittles, jammer van je Cas-veilige plekje! Op zoek naar een andere plek :D

Verder O+ O+ voor alle ontdekkende baby's, zo leuk is dat!

Ik heb net met S. in de tuin zitten lunchen, halve boterham gegeten en met de andere helft gespeeld :+
Vannacht was een goede nacht, laatste voeding op 23:15, daarna weer om 4 uur en daarna om half negen wakker.
Alleen jammer dat er 2 uurtjes drama in de avond aan vooraf gingen, maar het is niet anders.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* voor het heerlijke weer trouwens! Je kunt meteen veel meer hebben en S. vindt het heel erg leuk om in zijn kinderstoel met ons in de tuin te zitten O+
pi_178620603
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 10:56 schreef Adrian4 het volgende:
Mijlpaal LeSage. Mooi. Voor mijn gevoel is jou M nog maar net geboren...

Jullie baby's gaan goed vooruit zeg!

Haha FF :D

Ik zit in de trein naar schiphol en ga zo een paar dagen naar valencia met een vriendin. Super veel zin in, maar net toen mijn mannen mij afleverde bij het station volgde er een huilbui... nah
Voor de eerste keer dat Kevin een paar dagen niet bij mij is. Ook een mijlpaal :p
Over een week 7 maanden :X

Oooooh, vet jaloers! Valencia vind ik zo’n fantastische stad O+ Geniet ervan!
pi_178620935
Meh de opvang belde met de vraag of ik koortsige kapitein wilde komen ophalen. Dus werk uitgezwaaid en naar 010 geraced. Weet iemand hoe het zit met verlof als je kindje ziek is? Is dat zorgverlof wat je kan gebruiken oid?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178621197
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Meh de opvang belde met de vraag of ik koortsige kapitein wilde komen ophalen. Dus werk uitgezwaaid en naar 010 geraced. Weet iemand hoe het zit met verlof als je kindje ziek is? Is dat zorgverlof wat je kan gebruiken oid?
Hè, wat vervelend voor de kapitein. Hier ook weer eens een zieke die mama aan het werk heeft gezet. Eerst hem laten douchen en daarna de hele kinderwagen uit elkaar gehaald en in de wasmachine (peuter trouwens).
Qua zorgverlof ligt het denk ik aan je cao. Bij mijn moeder in het onderwijs hebben ze dat wel. Ik werk in de horeca, daar krijg je bij het overlijden van je partner iets van een week, maar voor je ouders zelfs maar een dag :')
pi_178621242
Dit was dus voor het spuugincident van broerlief ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178621487
Vind S dat niet ongezellig zitten zo? O zit ook soms in de wagen maar dan kijk hij ook naar mij zodat ze ook nog onderling contact kunnen hebben (en dat meestal ook ergens onderweg wel hebben, Em zat hem net aan z'n arm te trekken/knijpen omdat zij ook de zak chips beet wilde houden bijvoorbeeld). O zou gaan protesteren als ik hem omdraai.
pi_178621760
Nee, geen last van gehad eigenlijk. Af en toe klap ik de zonneschermen neer en dan zien ze elkaar. Verder vindt S. het vooral heel leuk om tegen iedereen die hij tegen komt ‘Hooooooooi’ te roepen :D
pi_178622188
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Je kunt dit ook onder calamiteitenverlof opnemen:
https://www.rijksoverheid(...)teitenverlof-opnemen

Calamiteitenverlof is kortdurend verlof, om 1e dringende zaken te regelen (bv. als de waterleiding bij je thuis gesprongen is of als je een ziek kind van de opvang moet halen). Meestal duurt dit calamiteitenverlof een paar uur tot een dag. Je loon zou dan gewoon doorbetaald horen te worden.
Zorgverlof is bedoeld om echt zorg te geven aan je kind, partner of bv. ouders. Je hebt hierop recht voor 2x keer je werkuren per week. Tijdens het zorgverlof krijg je minstens 70% van je salaris doorbetaald.

Val je onder een CAO? Daar kunnen nl. andere afspraken in staan.

Ik zou zeggen, dat vandaag voor het ophalen van je zieke kapitein onder calamiteitenverlof valt. Mocht je bv. ook morgen thuis moeten blijven omdat ie ziek is, dan valt het onder zorgverlof.

Beterschap voor je kleine kapitein!
pi_178622222
S. en ik hebben net samen een slaapje gedaan. Hij op de buik in de box en ik op de bank ernaast O+
Ik was te moe om hem naar bed te brengen, dus lekker pragmatisch zo :D
pi_178622249
LeSage ook beterschap voor je peuter!
En een O+ voor de "hoooi" roepende S.
pi_178622490
Met deze temperatuur trek ik Banaan een romper met korte mouwen aan en klaar. Naar buiten kreeg hij gisteren een slaapzak aan maar misschien dat ik die vandaag achterwege laat. In huis is het in ieder geval bloedheet en hij is toch nogal een heethoofd. :D

Haha Skittles dat wordt delen! ;)
Jammer dat je het zitten gemist hebt.

Leuk FF die overeenkomende klunzigheid. :)

Flav jouw V. schaamt zich vast voor zijn tandjes, dat hij niet meer lacht. ;)

Veel plezier Adrian. :*

Tolstoi ik kan met dit weer beslist minder hebben. :D Wat fijn dat jullie je draai weer vinden met S.

Beterschap voor alle zieken :*

Lief dat "hoi" roepen van jullie. O+ Banaan smelt aardig wat harten met zijn lachjes naar iedereen. Bij mensen die hij niet kent trekt hij zijn wenkbrauwen erbij op. :D

Songeur dat is afzien zonder droger. Werkt het nou weer?

Nanuke een optrekkende baby, wat gaat dat snel. :D

Wij hebben vanavond de eerste bezichtigingen om ons huis te verkopen. Alles glimt nou helemaal maar wat een gedoe zeg, zo schoonmaken, met baby en deze hitte. Hopelijk hoeft dit niet heel vaak herhaald te worden.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178623306
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 15:18 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]

Je kunt dit ook onder calamiteitenverlof opnemen:
https://www.rijksoverheid(...)teitenverlof-opnemen

Calamiteitenverlof is kortdurend verlof, om 1e dringende zaken te regelen (bv. als de waterleiding bij je thuis gesprongen is of als je een ziek kind van de opvang moet halen). Meestal duurt dit calamiteitenverlof een paar uur tot een dag. Je loon zou dan gewoon doorbetaald horen te worden.
Zorgverlof is bedoeld om echt zorg te geven aan je kind, partner of bv. ouders. Je hebt hierop recht voor 2x keer je werkuren per week. Tijdens het zorgverlof krijg je minstens 70% van je salaris doorbetaald.

Val je onder een CAO? Daar kunnen nl. andere afspraken in staan.

Ik zou zeggen, dat vandaag voor het ophalen van je zieke kapitein onder calamiteitenverlof valt. Mocht je bv. ook morgen thuis moeten blijven omdat ie ziek is, dan valt het onder zorgverlof.

Beterschap voor je kleine kapitein!
Thnx ^O^ ik zag na t ophalen ineens wat prut in zn oortje dus even langs de huisarts geweest. T prul heeft oorontsteking -O-
pi_178624254
Ach, arme kleine kapitein! Beterschap, hopelijk is het snel over.

Nadeel van op de buik slapen in de box was dat zijn toch al volle luier was doorgelekt. Romper helemaal nat :+ :|W
pi_178624514
Baby's mogen rijstwafels of soepstengels als tussendoortje.
Neem je dan die grote rijstwafels of van die mini's speciaal voor baby's (bv. deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-bio-baby-rijstwafels/p/1863240 )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: als ik de voedingswaarden vergelijk zitten er in die mini's meer zout dan in die grote met zeezout :? :? :? :?

[ Bericht 25% gewijzigd door TolstoiFan op 19-04-2018 17:52:17 ]
pi_178624778
V begint keihard te schaterlachen als ik een boer laat _O- _O-
Gelukkig kan ik boeren op commando want dit is superschattig, kan het alleen niet in het openbaar doen :')
pi_178625221
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:43 schreef TolstoiFan het volgende:
Neem je dan die grote rijstwafels of van die mini's speciaal voor baby's (bv. deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-bio-baby-rijstwafels/p/1863240 )

SPOILER
Edit: als ik de voedingswaarden vergelijk zitten er in die mini's meer zout dan in die grote met zeezout :? :? :? :?
van goodies heb je ook babywafeltjes, met appel en bananensmaak geloof ik. Wie weet zit daar minder zout in? Het is sowieso biologisch, maar dat zegt verder niet zoveel :+
pi_178625467
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:55 schreef Flav het volgende:
V begint keihard te schaterlachen als ik een boer laat _O- _O-
Gelukkig kan ik boeren op commando want dit is superschattig, kan het alleen niet in het openbaar doen :')
Oh, dit schreeuwt om een filmpje *) ;)
And you know I might
pi_178625497
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 18:32 schreef rena het volgende:

[..]

Oh, dit schreeuwt om een filmpje *) ;)
Dit :+ :+ !
pi_178625516
Flav _O-

Vervelend dat de kapitein niet goed te pas is LDG!

En klinkt als een goede nacht Tolstoi! Heel fijn!

Ik hoop dat je niet nog een keer hoeft te poetsen PKM! Staat het al lang te koop? Succes!

Hier zei net een kindje op het kdv tegen mijn 3maander ‘doei M! :W’ Dat vond ik wel heel schattig O+
pi_178626892
Lol Flav, Banaan schrikt van boeren. Niesen leidt ook tot huilen trouwens.

Fleur het staat twee dagen te koop. :) Met twee parkieten en katten, weinig kastruimte en weinig tijd om schoon te maken was er nogal wat nodig. Maar met succes, onze kijkers waren blijkbaar enthousiast. :D

Vandaag gingen we voor het eerst net Banaan naar de snackbar want makkelijke uitwijkplek. Hij leek toch borst te willen dus ik deed een poging tot aanleggen. Begint hij gelijk te schaterlachen. _O-

Hij dronk natuurlijk weinig zo en was uiteindelijk drieënhalf uur wakker tot hij zich in slaap kon drinken. :')
pi_178627127
Kom ik thuis vandaag heeft man Dirk ineens met 2 rooiige prutoogjes van het kdv opgehaald. Echt, hoe zielig wil je het hebben. ;( Heb met een washandje er wat prut uit proberen te halen, maar hij vond dat toch niet zo leuk. Ervaringen? Tips?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178627386
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:04 schreef Nanuke het volgende:
Ervaringen? Tips?
In b4 borstvoedings-tip.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178627526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:04 schreef Nanuke het volgende:
Kom ik thuis vandaag heeft man Dirk ineens met 2 rooiige prutoogjes van het kdv opgehaald. Echt, hoe zielig wil je het hebben. ;( Heb met een washandje er wat prut uit proberen te halen, maar hij vond dat toch niet zo leuk. Ervaringen? Tips?
warm water op n zacht doekje/gaasje en dan zachtjes weghalen tijdens het drinken.
  donderdag 19 april 2018 @ 20:52:44 #35
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178628153
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:43 schreef TolstoiFan het volgende:

SPOILER
Die van je linkje heb ik ook. Als er serieus meer zou in zit is dat wel gek! Maar ze zijn wel heel handzaam, dat is wel handig hoor.
En wat heerlijk van jullie buitenslaapje.

Schaterlachen om een boer O+ . Ik kan niet boeren dus het ook niet testen.

Leuk he Fleur, dat de kinderen op de crèche jouw kind herkennen. Wij hadden dat afgelopen week ook, een ouder meisje zei 'dat is Jacob'. Ik was helemaal vereerd :o .

Sneu van de prutoogjes, Nanuke. Schoonmaken mag gewoon met kraanwater (koken hoeft niet) maar een beetje warm geeft misschien minder protest inderdaad.

Jacob zwaaide net terug naar mijn moeder :W . Zo schattig, ik kon 'm wel opeten daarna.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178629882
Ja Lemijn ik was inderdaad ook een beetje vereerd :') Ik hoor ook elke keer dat hij graag tussen de andere kinderen zit, hoop dat dat zo blijft :) Lief van dat zwaaien O+

Oh wat fijn PKM! En snel al enthousiaste kijkers dus, da’s helemaal mooi ^O^

Wat hebben jullie baby’s aan ‘s nachts met dit weer? Ik vind het een beetje lastig :X
  donderdag 19 april 2018 @ 22:00:06 #37
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178630194
Ik heb M. nu alleen een pyjama aangedaan. Geen slaapzak. Het is best warm op de kamer een hij is nog steeds koortsig (38,7), dus slaapzak (heb ook geen zomerslaapzak nog :$) leek me wat te warm
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178630361
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 21:49 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ja Lemijn ik was inderdaad ook een beetje vereerd :') Ik hoor ook elke keer dat hij graag tussen de andere kinderen zit, hoop dat dat zo blijft :) Lief van dat zwaaien O+

Oh wat fijn PKM! En snel al enthousiaste kijkers dus, da’s helemaal mooi ^O^

Wat hebben jullie baby’s aan ‘s nachts met dit weer? Ik vind het een beetje lastig :X
Romper korte mouw en gewoon pyjama’tje. Ze ligt onder een fleecedekentje, kamer zo’n 20 graden, denk ik.
Nog meer info nodig? :P
pi_178630510
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:52 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Die van je linkje heb ik ook. Als er serieus meer zou in zit is dat wel gek! Maar ze zijn wel heel handzaam, dat is wel handig hoor.
En wat heerlijk van jullie buitenslaapje.

Kun je eens op de verpakking kijken hoeveel zout er per 100 gram in zit? Ik had een tabel online gevonden, maar kan bijna niet geloven dat er in die speciaal voor baby's meer zout zit.
In die grote zit 0,22 gram zout per 100 gram.

Wij hebben net een heerlijk avondje gehad, lekker de BBQ aan, S. erbij. Hij heeft weer lekker gegeten, vanmiddag nog een halve banaan en vanavond een half potje spinazie met vis.
Hij vond het zo leuk om erbij te zitten O+ O+ O+ O+
Ik heb hem ook nog lekker in de tuin zitten voeden O+

Uiteindelijk was hij rond 21 uur helemaal op en had ie ook nog even gepoept, dus we hebben hem verschoond, tandjes gepoetst, slaapzak aan. Niet meer gevoed, want dat had ik om 20 uur al gedaan. Hij moest weer huilen zoals gebruikelijk de laatste weken, maar hij viel al snel in slaap.
En slaapt nu nog steeds :D :D :D

S. heeft nu een romper met korte mouwen aan, daaroverheen dun shirtje met lange mouwen, zomerslaapzak en een dun lakentje om te voorkomen dat ie niet steeds overeind komt en om te voorkomen dat ie de rits zelf openmaakt.
Vind het wel moeilijk om te bepalen wat ie nu aan moet.
pi_178630538
Ik ben ook wel benieuwd naar een filmpje van flav, de boer en de schaterlach :D

Ooh leuk die oudere kindjes die op je baby reageren/herkennen op het kdv O+
En zwaaien, zo lief!

Kwa kleding voor de nacht, ik twijfelde ook even. Voor nu heeft ze een korte mouwen romper aan, een dun broekje en daarover een dunne zomerslaapzak met mouwen. Ook het dekentje had ik even niet op haar gelegd, alleen het lakentje. Ten slotte staat het raam nog open, dat wilde ik dicht doen als wij naar bed gaan (heeft geen kiepstand }:| . Maar inmiddels heeft papa haar alweer uit bed gehaald, was ik het niet zo mee eens, en slaapt ze in de woonkamer op zijn arm. :')
Het was 23,5 op het kamertje.
pi_178630578
Hier B in een korte mouwen romper in een zomerslaapzak. Het is volgens de babyfoon nog steeds 28 graden op onze slaapkamer :7

Flav, lekker boeren dus de hele dag :Y

Pannekoekenmix , hopelijk snel verkocht dus!

Verder wel bijgelezen, maar kan niet terug lezen nu, want mobiel, dus ben het even kwijt :+

Hier m'n eerste vierdaagse werkweek overleefd. Nu lekker weekend, dus morgen nog even genieten van het lekkere weer! Hebben van vrienden zo'n mini baby tentje gekregen en daar heeft ie aan het einde dag al even lekker in geslapen, morgen weer proberen, misschien maar even in het park. Fijn hoor, dat lekkere weer!
pi_178630804
Oke bedankt! Ik weet niet precies hoe warm het nu is op zijn kamertje maar ons huis blijft vrij lang koel wel. Maar ik heb nu gekozen voor een romper met lange mouwen met een zomerslaapzak en hij ligt onder een lakentje. Mocht dit niet goed zijn dan kan ik nog 1 van jullie opties proberen morgen :)

Ik vind dit weer maar ingewikkeld met een baby, het komt trouwens ook veel te vroeg want mijn zwangerschapskilo’s willen er nog niet helemaal af :{w :')
  donderdag 19 april 2018 @ 22:38:30 #43
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178631295
Grappig die verschillen. Jacob lag in enkel zijn romper al te zweten. Ik trek 'm straks na de laatste voeding wel een slaapzak aan denk ik.

Tolstoi: zout 0,03 gram per 100 gram rijstwafel. Zo'n hele zak is 40 gram en daar doet hij eindeloos mee. Conclusie: hierin zit zo ongeveer niks. Even ter vergelijk, 100 gram brood bevat ongeveer 1 gram zout.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178631760
Ik heb Banaan in alleen luier in zomerslaapzak. Onze kamer is 24 graden. Volgens mij is hij net te koud, als hij wakker wordt toch maar een romper erbij aan.
pi_178632000
Hier in lange mouwen romper in mouwloze zomerslaapzak. Ik heb deze nacht wel de ramen dicht gedaan, vond het vannacht toch net te koud daar.
pi_178632177
M. ligt met een korte mouwen romper, een pyjama, hydrofiele slaapzak en lakentje. Maar ik speel wel een tikkeltje vals, want we hebben airco boven.
Is ook wel echt een vereiste, want jaren ‘30 huis met enkelglas. 1 dagje zon en je kan eitjes bakken op onze houten vloer :+
  donderdag 19 april 2018 @ 23:45:58 #47
409579 LuDann
All the way
pi_178632656
Ik wil ook airco, we slapen sinds een paar maanden op zolder maar pfewww... Ook een jaren 30 huis. Ik schat nog zo'n 28 graden nu maar ik heb de ramen tegen elkaar open gezet. Wat kost zoiets aan stroom LeSage? De aanschaf viel mij nog mee.

Bliksem heeft een romper en een jumpsuit aan en ligt op een schapenvacht. Geen sokken en geen deken maar wel aangekleed want ben een beetje bang dat hij op de toch ligt.

Ok, en nu snel slapen. Morgen presenteren op een congres(je) op 2 uur rijden. Manlief dus voor het eerst een hele dag alleen met de kinderen. Ik ben met het eten ook nog niet thuis en mogelijk met bedtijd ook niet dus dat wordt even vogelen voor hem met baby de peuter op bed leggen. :P Ik hoop maar dat Bliksem niet toevallig wil clusteren ofzo. :')
pi_178634322
Hier geen slaapzakken, vooralsnog in elk geval. Uk ligt na de afgelopen stranddag (foto's: CUL / [CUL SC] Lekker thuiszitten.) nu in een mouwloze romper en een soepel lang broekje (en geen sokken) onder een dunne deken van katoen + lakentje. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_178635618
Y ligt in korte mouw romper in een dun slaapzakje. Zijn kamertje was niet heel warm.
Hij heeft gisteren voor het eerst in de zandbak gezeten bij het kdv. Zo heerlijk als ze dan halverwege de dag foto's daarvan sturen. O+ .

En waar ik drie dagen geleden nog schreef dat het zo lang duurt voor z'n andere tanden doorkomen, heeft hij sinds gisteren ineens een voortand. _O- . En de andere voortand begint ook beetje door te komen. Toch wel een leuker gezicht vind ik. Vooral omdat hij een behoorlijk grote baby is en die nagenoeg tandeloze lach niet helemaal bij z'n formaat leek te passen. _O- .

nog maar even een foto, aangezien imgur weer lijkt werken. *O* .

Met z'n sok. :') .

SPOILER
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_178635692
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 23:45 schreef LuDann het volgende:
Ik wil ook airco, we slapen sinds een paar maanden op zolder maar pfewww... Ook een jaren 30 huis. Ik schat nog zo'n 28 graden nu maar ik heb de ramen tegen elkaar open gezet. Wat kost zoiets aan stroom LeSage? De aanschaf viel mij nog mee.

Bliksem heeft een romper en een jumpsuit aan en ligt op een schapenvacht. Geen sokken en geen deken maar wel aangekleed want ben een beetje bang dat hij op de toch ligt.

Ok, en nu snel slapen. Morgen presenteren op een congres(je) op 2 uur rijden. Manlief dus voor het eerst een hele dag alleen met de kinderen. Ik ben met het eten ook nog niet thuis en mogelijk met bedtijd ook niet dus dat wordt even vogelen voor hem met baby de peuter op bed leggen. :P Ik hoop maar dat Bliksem niet toevallig wil clusteren ofzo. :')
Wij hebben een mobiele airco in de slaapkamer met zulke temperaturen. Het ding kostte 260 euro aanschaf en dat was echt de beste 260 euro die ik ooit uitgaf. Hij slurpt veel stroom, dat wel. Geen idee wat het kost moet ik eerlijk zeggen, want het comfort wat het brengt is het sowieso meer dan waard.
pi_178635776
Wij hebben een split-airco met een unit op het platdak. De airco zelf hangt op de overloop en houdt de hele bovenverdieping (2 grote slaapkamers, een kleintje en de badkamer) best koel.
Wij zetten hem trouwens aan totdat we gaan slapen, dan gaat hij uit of op ventilatiestand.
Ik geloof dat hij in aanschaf 750 euro was, en geen idee wat hij verbruikt. Maar kan we weinig schelen. Gistermiddag was het 28 graden boven en nu 24. Heeft de airco een uurtje of 2 voor aan gestaan.

M. sliep nogal onrustig vannacht. Steeds als ik naar hem toe ging kwamen er enorme scheten los, vind ik altijd zo’n komisch geluid uit zo’n klein lichaampje.
Gisteren trouwens de eerste oranje-wortel-poep! :D hij krijgt echt al wel wat binnen van de hapjes dus!
pi_178636059
Oooo, airco. Mijn man begint er inderdaad weer over. Maar ik geloof dat ik liever wil verhuizen.

Y. En z'n sok. O+ Lekker ding.

Nanuke, wat rot van de prutoogjes. J. heeft ze standaard. Sneu is het wel.

De kleine kapitein ook al ziek. Beterschap!

Ik gaf biologische rijstwafels zonder zeezout. Niet specifiek die voor kinderen.

J. Heeft vannacht in een korte mouwen romper in z'n slaapzak gelegen. Geen deken. Die schopt ie toch weg.

Hij deed vannacht wel een heel goede nacht. 1 uur voor het eerst en daarna weer om 5 uur. :o O+ Ik ben brak van zoveel aaneengesloten slaap. :')

En het ging laatst over serieuze baby's. Ik heb het tegenovergestelde. Dit is zo'n beetje zijn standaard gezicht:

Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_178636132
Hier werd vanacht in n lange mouwen romper en mouwloze zomerslaapzak getukt. 24 graden int kamertje en n kapiteintje met koorts. Wat aan de warme kant, maar zonder slaapzak wordt er hier niet geslapen 8)7
pi_178636195
Oh Kris O+ Als hij 16 is staan ze in rijen voor de deur voor hem ;)

Ik zag een heel lief mannetje van Franny en O op het strand O+

Hier heb ik haar in rompertje met korte mouw, dun zomerjurkje in haar slaapzak gelegd, het koelt hier nog best af 's nachts en ze heeft er super op geslapen vannacht.

Ik ben nu echt gestopt met borstvoeden, ik wilde eigenlijk nog niet maar mijn productie liep echt terug en ik begon te merken aan C dat ze er niet meer voldoende uitkreeg en haar luiers na de bv begonnen steeds droger te worden. Ik heb gisteren even een traantje gelaten er om :'( Gelukkig pakt ze de fles goed op, maar ik was er eigenlijk nog niet klaar mee. Maar het is wat het is. Ben toch trots dat ze 3,5 maand volledig en daarna nog een maand ochtend en avond heeft gehad :)

Mijn kleine aardbeitje O+
SPOILER
And you know I might
pi_178636297
Kris, wat een vrolijkerd zo op de vroeg ochtend! Dan begint je dag toch helemaal goed O+
Rena, wat een poppetje in d'r mooie jurk!
Franny, lekker triomfantelijk gezicht met die sok "kijk eens wat ik gedaan heb" :D
Mini, leuke foto's op het strand :D

LDG, koortsige kapitein, beterschap!

Ik nomineer mijn lieve S. voor de slaap-award van de dag/nacht.
Nadat ie gisteravond ergens tussen 21-21:30 in slaap was gevallen, heeft ie doorgeslapen tot 06:30 *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Hij kan het!!!!!!!!!!

OK, mijn tieten waren wat minder blij, vooral links, want die was sinds gistermiddag rond 16 uur niet meer gedronken (was uit zichzelf al een beetje aan het leeglopen :+ ) en rechts voor het laatst rond 20 uur, maar S. dronk echt goed en daarna heeft ie nog een slaapje gedaan van 45 minuten.
pi_178636302
Heerlijk zo'n onwijs blij hoofd, krisvc!

Rena, kan me helemaal voorstellen dat je daar even een traantje om gelaten hebt. Wel een lekkere aardbei heb je. :D

Imgur doet het weer! *O*
Deze was van dinsdag nog. Heerlijk in de tuin bij vrienden van ons. Met z'n soepstengelsigaar. O+
SPOILER
En bonusfoto omdat leuk. Meneer heeft de vooruit ontdekt en gaat echt als een speer door het huis (soort van mengelmoes van proberen te kruipen en afduwen en tijgeren). Dus het nieuwe spelletje is, wie is sneller bij het kattenvoer, mama of ik? Hij won de 4e poging. :+
SPOILER
pi_178636334
Nanuke, die foto met die hoed en "sigaar" _O- _O- _O- _O- De grote baas gaat het wel regelen O+
pi_178636435
Daarom vond ik het dus ook zo stom dat imgur stuk was! ;)
pi_178636795
Jaaaa je hebt de hoed ook O+ staat jouw kleine maffiabaas ook goed :D
pi_178636821
Tolstoi wat goed van S!! *O* Ben je zelf ook een beetje bijgekomen nu? :)

Nanuke, wat een heerlijke foto van je kleine directeur :D :7 En die met het kattenvoer, kleine lolbroek _O-
And you know I might
pi_178637752
Ugh ik had een heel verhaal getypt maar mobiel verkeerde knopje en weg! Grrr.

Iets over de fantastische nacht van Tolstoi, het mooie aardbeitje en tranen van rena en de maffiabaas van Nanuke O+

Hier vannacht liggend buffet, lang leve de cosleeper zo slaap ik ook nog wat.
pi_178637896
Wat fijn Tolstoj! Hopelijk de eerste van vele!

Mooie foto Nanuke! Met dat hoedje erbij is het idd een maffia baas :D
pi_178638261
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:37 schreef rena het volgende:
Tolstoi wat goed van S!! *O* Ben je zelf ook een beetje bijgekomen nu? :)
Ik ging zelf een beetje te laat naar bed, zo rond half twaalf. Normaal komt ie nl. rond elf/twaalf wel voor een voeding, dus ik dacht nog even te wachten :+
Maar goed, heb zo'n 7 uur achter elkaar kunnen pitten, daar ben ik al heeeel erg blij mee *O*

We hebben al een eerste wandeling voor vandaag gemaakt, echt heerlijk weer. Was wel de zonnebrand vergeten :|W , dus heb het op een korte wandeling gehouden.
Nu is ie weer lekker aan het slapen O+ O+ O+
pi_178638299
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:09 schreef Nanuke het volgende:
Daarom vond ik het dus ook zo stom dat imgur stuk was! ;)
Het is echt een superfoto! Krijg helemaal de neiging om er allerlei grappige onderschriften bij te verzinnen à la "Dit was het nieuws".

Don't go against the family :7 :7 !!!
pi_178640175
Ik zag hele leuke baby’s voorbij komen O+ O+

Ik probeer alles te lezen maar reageren komt er helaas niet van.

Vooruit dan, het filmpje (8>
SPOILER
pi_178640210
Nanuke en Flav _O-

Rena wat een mooi aardbeitje O+

Fijn TolStoi! *O* Hopelijk het begin van vele goede nachten!
pi_178641151
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 08:45 schreef rena het volgende:
Oh Kris O+ Als hij 16 is staan ze in rijen voor de deur voor hem ;)

Ik zag een heel lief mannetje van Franny en O op het strand O+

Hier heb ik haar in rompertje met korte mouw, dun zomerjurkje in haar slaapzak gelegd, het koelt hier nog best af 's nachts en ze heeft er super op geslapen vannacht.

Ik ben nu echt gestopt met borstvoeden, ik wilde eigenlijk nog niet maar mijn productie liep echt terug en ik begon te merken aan C dat ze er niet meer voldoende uitkreeg en haar luiers na de bv begonnen steeds droger te worden. Ik heb gisteren even een traantje gelaten er om :'( Gelukkig pakt ze de fles goed op, maar ik was er eigenlijk nog niet klaar mee. Maar het is wat het is. Ben toch trots dat ze 3,5 maand volledig en daarna nog een maand ochtend en avond heeft gehad :)

Wat een lief jurkje. HM toch? Heb hm ook gezien maar had al een jurkje gekocht en wilde niet impulsief nog 1 kopen. Had al teveel uitgegeven. :P

Ik overweeg om zelf te stoppen met bv.
Sowieso voor overdag. Ik merk dat ik het gedoe met kolven, lastige bh’s, spuitende tepels etc. nu wel vervelend begin te vinden.
Beetje klaar mee. :@
Misschien matige argumenten maar ik denk dat ik het straks met werken toch beu ga worden.
Ze is nu 4 maanden dus de basis heeft ze toch al even gehad.
Wou alleen wel dat ze eens fatsoenlijk uit de fles ging drinken. Dan kan ze ook gewoon lekker mee naar buiten zonder dat ik onzeker ben of ze misschien gaat drinken als we op pad gaan.
Voor de nachten vind ik het ideaal nog. :)
pi_178641255
Venco, matige argumenten of niet, dat maakt niet uit. Als jij er klaar mee bent, ongeacht de reden, dan mag je gewoon stoppen hoor!
Hopelijk leert ze snel uit de fles drinken!

S. heeft nieuw favoriet speelgoed, een plastic potje met wat rijst erin. Rammelen dat ie ermee doet O+ En dan zo'n hele blije snoet erbij O+ O+
pi_178641718
Doen wat voor jou het beste voelt Venco! :)

Ik maakte vanochtend trouwens een afspraak bij de huisarts en bij het inplannen zei de assistente: ‘jij hebt nog een jonge baby toch? Wat komt jou zelf het beste uit met voeden enzo?’ Dit soort mensen, ze bestaan nog _O_
pi_178641803
Wat fijn, Fleur, iemand die met je meedenkt!

Ik moest in de kraamweek of kort daarna een afspraak plannen vanwege mijn hoge bloeddruk. Of ik wel even op de praktijk langs wilde komen. Dankzij de kraamhulp (die dat belachelijk vond) is de huisarts uiteindelijk thuis langsgekomen. Die assistente was dus verre van meedenkend.
  vrijdag 20 april 2018 @ 15:58:22 #71
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_178642034
Elke reden is toch een prima reden Venco!

Borstvoeding is zwaar, kost veel energie gedoe.
Ik kan wel denken joh voed lekker door, een ander was al 3 maanden gestopt om dezelfde redenen maar allemaal leven ze niet jouw leven, staan ze niet in jouw schoenen.

leef je leven voor jezelf ! En als dit voor jou nu de beste keus is dan doen!!
pi_178643589
Nanuke, gewèldige foto!

En flav, top filmpje 8-)

Tolstoi wat goed van de afgelopen nacht!! Ga zo door S!
pi_178646264
Lol Franny om Y zijn trofee. :)
Wat een vrolijkerd Kris. O+
Geweldige foto's Nanuke. _O-
Flav dank voor het delen. :D

Mooi meisje Rena. Jammer van de borstvoeding, hopelijk kun je het binnenkort beter loslaten.

Sage, lief he die scheetjes. Ik heb er ook altijd lol om. :D

Een goede nacht voor Tolstoi. *O* Kun je S. nou overdag ook weer beter hebben?

Venco begrijpelijk, het is ook best zwaar. Kolf je voor voorraad? Dan zou je misschien eerst daarmee kunnen stoppen. Ik vind kolven in ieder geval echt verschrikkelijk maar geef Banaan met plezier de borst.
Niet dat helemaal stoppen niet oké zou zijn hoor, dat is jouw keuze. :*

Banaan viel met moeite in slaap. Telkens als hij bijna sliep dan begon hij weer met zachtjes babbelen. En ik maar proberen om niet te lachen. :D
pi_178646547
:W

Ik kom hier om het hoekje gluren. Morgen is mijn baby alweer 2 weken oud!

SPOILER
pi_178647066
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 14:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat een lief jurkje. HM toch? Heb hm ook gezien maar had al een jurkje gekocht en wilde niet impulsief nog 1 kopen. Had al teveel uitgegeven. :P

Ik overweeg om zelf te stoppen met bv.
Sowieso voor overdag. Ik merk dat ik het gedoe met kolven, lastige bh’s, spuitende tepels etc. nu wel vervelend begin te vinden.
Beetje klaar mee. :@
Misschien matige argumenten maar ik denk dat ik het straks met werken toch beu ga worden.
Ze is nu 4 maanden dus de basis heeft ze toch al even gehad.
Wou alleen wel dat ze eens fatsoenlijk uit de fles ging drinken. Dan kan ze ook gewoon lekker mee naar buiten zonder dat ik onzeker ben of ze misschien gaat drinken als we op pad gaan.
Voor de nachten vind ik het ideaal nog. :)
H&M inderdaad :Y

En jouw argumenten snap ik helemaal hoor, ik heb ook 4 maanden geworsteld met de bv en ergens is het, ondanks dat ik de avondvoeding nog wel heel gezellig en fijn vond, ook wel een opluchting dat ik het nu los kan laten, het ging alleen zo abrupt bij mij. We hebben het wel gewoon ruim 4 maanden gedaan en het ís ook gewoon intensief hoor.

Mabawa, welkom en wat een prachtige namen heeft je meisje zeg O+
And you know I might
pi_178647464
Venco, ik vind dat je vooral moet doen wat goed voelt voor jou!

Mabawa, wat een mooie namen heeft ze O+ Getint kindje, toch? O+
pi_178647798
Mabawa, welkom en gefeliciteerd!

Ik ga nog een voorzichtige *O* *O* voor S. doen. Hij ging vanavond volledig zonder gedoe slapen :Y
Vandaag gingen ook de slaapjes overdag heel goed. Ik was alleen met hem, dus het gaf mij ook weer wat vertrouwen dat het mij ook lukt.
Hij heeft ook weer redelijk goed gegeten.
pi_178647944
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 22:05 schreef LeSage het volgende:

Mabawa, wat een mooie namen heeft ze O+ Getint kindje, toch? O+
Meer dan! 3/4 donkerdonker. En ze lijkt nu al donkerder te worden dan grote broer :)
  vrijdag 20 april 2018 @ 22:46:16 #79
409579 LuDann
All the way
pi_178648076
MwC: we hebben een mobiele airco gehad maar die hielp vrijwel niks eigenlijk en maakte daarnaast zoveel herrie dat ik er niet van kon slapen. Hebben het ding net weer verkocht, nam ook nogal wat ruimte in natuurlijk. Welke hebben jullie? Moet wel zeggen dat die van ons wal wat ouder was.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 07:45 schreef LeSage het volgende:
Wij hebben een split-airco met een unit op het platdak. De airco zelf hangt op de overloop en houdt de hele bovenverdieping (2 grote slaapkamers, een kleintje en de badkamer) best koel.
Wij zetten hem trouwens aan totdat we gaan slapen, dan gaat hij uit of op ventilatiestand.
Ik geloof dat hij in aanschaf 750 euro was, en geen idee wat hij verbruikt. Maar kan we weinig schelen. Gistermiddag was het 28 graden boven en nu 24. Heeft de airco een uurtje of 2 voor aan gestaan.

M. sliep nogal onrustig vannacht. Steeds als ik naar hem toe ging kwamen er enorme scheten los, vind ik altijd zo’n komisch geluid uit zo’n klein lichaampje.
Gisteren trouwens de eerste oranje-wortel-poep! :D hij krijgt echt al wel wat binnen van de hapjes dus!
Thanks. Het ding is een beetje dat man thuis werkt op zolder, zo'n ding zou dan dus niet maar 2 uur per dag aanstaan waarschijnlijk. Eerder de halve dag in de zomer. Vandaar.

Een jeeee voor de hapjes-poep! Mijlpaaltje! O+
  vrijdag 20 april 2018 @ 22:50:07 #80
409579 LuDann
All the way
pi_178648143
Wat een prachtige namen mabawa. O+
  vrijdag 20 april 2018 @ 22:51:04 #81
409579 LuDann
All the way
pi_178648160
Wauw, wat een fijne assistente Fleur! Daar kan menig huisartsenpraktijk nog wat van leren.

Venco, ik zou doen waar je je goed bij voelt. Dat lijkt me het belangrijkste. Ik ben wel benieuwd naar pogingen om haar uit de fles te laten drinken. Mijnes doet ook moeilijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 22:25 schreef TolstoiFan het volgende:
Mabawa, welkom en gefeliciteerd!

Ik ga nog een voorzichtige *O* *O* voor S. doen. Hij ging vanavond volledig zonder gedoe slapen :Y
Vandaag gingen ook de slaapjes overdag heel goed. Ik was alleen met hem, dus het gaf mij ook weer wat vertrouwen dat het mij ook lukt.
Hij heeft ook weer redelijk goed gegeten.
Wat fijn joh!
pi_178648381
Gek he, tolstoi, hoe dat ineens weer om kan slaan? Fijn hoor! Ik hoop dat jullie nu weer langzaam aan het vertrouwen kunnen werken. :*

Welkom mabawa! Heeft ze ook al mooi kroeshaar? Prachtige namen ook! O+

Venco, ik sluit me aan bij de rest. Als het voor jou goed voelt, prima toch. Ik heb ook een keer op punt gestaan te stoppen. Achteraf ben ik blij dat ik het niet gedaan heb, maar het had ook zomaar anders kunnen lopen. :)

En iedereen bedankt voor de leuke reacties op de kleine maffiabaas. :@
pi_178648415
Welkom Mabawa, mooie namen heeft jullie meisje O+

Fijn dat jullie weer in een voorzichtige opwaartse spiraal zitten TolStoi!

Ik las in t andere topic dat Bliksem vandaag veel heeft gehuild LuDann, dat is minder ;( Was het wennen zolang van huis?

M. kwam slecht in slaap vandaag, volgens mij kan ie niet zo goed tegen de warmte :{ En na de gesprekken over airco’s wil ik er ook 1 :')

Mijn vriend en ik zijn sinds de baby echt een stel ouwe lui geworden (voor ons doen). Zelfs in het weekend liggen we er voor 22:00 in tegenwoordig :') 8)7
pi_178651594
..ieks!
Eerste dag als fulltime thuisblijfmoeder-tot-tenminste-einde-van-dit-jaar. :o Dat is gek wakker worden! Nooit eerder geen baan gehad.

Tolstoi, wat is het je ontzettend gegund dat S. weer even wat beter slaapt! Misschien ook proberen er wat uit te halen tegen je onzekerheid: je weet het simpelweg nooit met babies en als het slapen toch weer een poosje wat minder gaat: daarbij stil staan en het jezelf niet teveel aanrekenen, okee? :*

Alles dat over de soepstengel en de hoed gezegd kon worden is al gezegd, maar O+ @ Nanuke !

En ah, de schaterlachjes van de uk van Flav en de hypervrolijke snoet van die van Krisvc! _O_ Onze O. is nog altijd best een blij ei, maar de laatste dagen wat knorriger en jengeliger. Het was nogal wennen voor de schoonfamilie tijdens een verjaardag gisterenavond: er werd zowaar gepiept en gehuild! Deed -ie eerst echt vrijwel nooit. Naja, het is ook niet niks, drieënhalve maand zijn, en de hele tijd allemaal nieuwe dingen kunnen. Gister had ik 'n rammelaar gedachteloos min of meer in zijn buurt terwijl ik iets opzocht op mijn telefoon en toen pakte -ie de rammelaar echt uit mijn hand! Zo tof! O+ Met beide handen tegelijk iets vastpakken en naar zijn mond brengen gaat ook echt zo gericht en precies nu - erg leuk om te zien!

Welkom Mabawa! *O* Hoe voel je je zelf, zo nog maar twee weken na de bevalling? :*

Om het af te maken, een O. van deze week:

Dude kreeg op voornoemde verjaardag rond 21:00 zijn laatste voeding, liet zich eenmaal thuis rond half twaalf slapend in bed stoppen en liet pas om 05:00 weer met honger van zich horen! Jeeminee, ik moet daar nog wel aan wennen! :D Klaptieten ftw!

[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 21-04-2018 07:40:22 ]
pi_178651693
*O* Voor de doorslapers!

Welkom, Mawaba! Wat een mooie namen! Ben benieuwd naar je meisje, gaan we haar ook zien? En heeft ze echt van die mooie, dikke lippen? Kan me de echo nog herinneren. :D

O. O+ Leuk om te zien hè, dat ze zich ontwikkelen. O+

Belle, herkenbaar. :{

Hier weer een klassieke nacht. 23:00, 2:30, 4:30 -> sindsdien alleen op mij liggen. Als ik ‘m neerleg, wordt hij wakker. Ik zie dat het inmiddels alweer 8 uur is. Hij heeft tussendoor nog een keer gedronken en drinkt nu weer. #moe

Ik zei gister als grapje tegen man: “wij zijn geen man en vrouw meer, we zijn nu papa & mama van U.” En dat lachten we weg. Maar eigenlijk voelt het echt zo. En dat was altijd het laatste wat ik wilde.
Net zoals dat ik altijd zei: “Ik word nooit een moeder die zichzelf gaat verwaarlozen en de haar gaat knippen na de eerste kind”. Heb voor maandag een afspraak staan bij de kapper. :') En als ik mezelf nu soms zie in de spiegel.. :'(
Achja.

Gister lagen we zo op de bank. Zijn schattigheid maakt weer alles goed. :)
Oh, en m’n bank doet het nog prima, Stormqueen! :D
Protège moi de mes désirs.
pi_178651753
Herkenbaar hoor Duman, je veranderende relatie. Bij ons is het uiteindelijk weer goedgekomen en dat zag ik op zeker moment echt niet meer gebeuren. Wij bellen altijd een uurtje terwijl mijn man in de auto zit, dat geeft aardig wat extra tijd. Misschien kunnen jullie zo ook wat bedenken. :*

Welkom Mabawa, wat een mooie namen. :*

Hoera voor de doorslapers. *O*
Banaan doet niet mee aan zulke luxe. :D
pi_178651808
Hier een beetje andersom, na zowat twintig jaar samen verkering te hebben gehad waren we er blijkbaar allebei ontzettend aan toe om nou eens een poos vooral vader en moeder te zijn. Ik verwaarloos mezelf daarbij niet (of in elk geval niet meer dan ik als eeuwige slons pre-kind deed :+ ) maar ik vind het voor honderd procent plezierig dat onze wereld nu voor een fors deel uit baby bestaat. :)

DUMAN, kortpittig kapsel nu je een ukkie hebt, het hoeft niet he? ;) -x- Wat een schatje zo op de bank, zeg!
pi_178651887
Het komt wel weer, Duman. Zowel het man en vrouw zijn als het weer leuk en netjes voor de dag komen. Onderschat het niet he, je hele leven is ineens anders. Practisch en ook emotioneel, het kost tijd om nieuwe ritmes daarin te vinden. Wij hebben ook daar echt aan moeten wennen. Als Dirk straks wat ouder is gaan we ook eens in de zoveel tijd een dagje vrij nemen als hij wel naar de opvang gaat. :)
pi_178651947
PKM Bellen hebben wij 5 jaar lang gedaan. (Manlief woonde in het buitenland tot vorig jaar). Was net zo blij daar vanaf te zijn. :P
Maar zo iets kleins zal inderdaad al een groot verschil maken!

Mini, nee, niet pittig kort. Nóóit! :D Maar wel schouderlengte en verven. U. trekt al m’n haar uit m’n kop. :') En misschien helpt een nieuw kapsel wel bij het minder verwaarlozen. :P
En wij vinden het ook fijn dat onze wereld vooral uit U. bestaat! Maar ik mis mijn man ook. En hij mij.

Nanuke, klinkt ook goed, dagjes vrij!
Fijn om ervaringen te lezen. :)
Protège moi de mes désirs.
pi_178652049
Ik heb vooral mijn haar vast nu ik een kind heb. Dat getrek van Z en het zit gauw in de weg bij voeding en verschonen. Maar het blijft lang. :P
Maar het is sinds de bevalling ook niet meer geknipt dus heb wel wat dode punten en onhandige lengte inmiddels.
pi_178652063
En tof broekje van O, mini!
pi_178652193
Volgens mij is het kaal worden na de bevalling ook hoofdzakelijk doordat je baby aan je haren trekt.

Het spelletje kusje op neus, voorhoofd, kin, wang, enz. wat Banaan zo leuk vindt eindigt altijd met haren trekken. :D
pi_178652271
Dat haren trekken ja, auw ;(

M. spiekt mee op mijn telefoon. Ik bij jullie foto’s. Dit is O. En dit is U. Dat zijn ook nog baby’s.
M: :D :D

Al zal het meer door de toon komen hoe ik het zei, het leek wel grappig ;)
pi_178652472
Oh Duman, heel herkenbaar hoor, die eerste weken zijn ook echt puur overleven, althans zo vond ik dat. Nu na bijna 5 maanden begin ik echt weer tot mezelf te komen waardoor ook onze relatie weer wat normaliseert. Het kost tijd om te leren samenleven met zo'n klein wurmpje :)
And you know I might
pi_178652581
Mini's O O+ Gave outfit ook, waar komt die vandaan 8-)

Duman, uiteindelijk zal het wel weer goedkomen en alles zich een beetje normaliseren. Bij de een duurt dat wat langer dan bij de ander, bij mij begint het nu na bijna 10 maanden een beetje te komen :@

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 07:29 schreef minilot het volgende:
Tolstoi, wat is het je ontzettend gegund dat S. weer even wat beter slaapt! Misschien ook proberen er wat uit te halen tegen je onzekerheid: je weet het simpelweg nooit met babies en als het slapen toch weer een poosje wat minder gaat: daarbij stil staan en het jezelf niet teveel aanrekenen, okee? :*
Zal het proberen :P :P :P
Gisteravond rond 21 uur zonder gedoe naar bed, wakker voor voeding om 23:30, daarna pas weer om 5 uur en half negen *O* *O*
Meneer weigert nu alleen om stukjes te eten, alleen geprakt wil ie z'n banaan _O- Stukjes worden direct uitgespuugd }:|
Ach ja, elke keer iets anders om aan te werken :+ :+ :+

Mini, fulltime thuismoeder :o Uit je postings kom je zo helemaal niet over, maar je zult er vast onwijs van gaan genieten O+ O+ En stiekem ben ik wel een beetje jaloers :@

Voor iedereen die naar de draagmeeting gaat, veel plezier!!! Morgen pas :|W :|W

[ Bericht 3% gewijzigd door TolstoiFan op 21-04-2018 10:46:14 ]
pi_178652785
Wij hebben het nooit ervaren als overleven, die eerste weken :@
We hebben het er geregeld over maar voor ons gevoel
is er weinig veranderd. Je moet sommige dingen wat aanpassen maar we doen alles nog precies zo als voordat we V hadden.
We gaan graag uiteten en eropuit met de auto, V gaat lekker overal mee naar toe en hij vindt het allemaal prima O+

[ Bericht 17% gewijzigd door Flav op 21-04-2018 10:59:19 (Foutje bedankt) ]
pi_178652847
De meet is toch morgen pas? :P
pi_178652984
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:43 schreef Skittles het volgende:
De meet is toch morgen pas? :P
Scherp! :D
Komt door degene boven mij _O-
pi_178653064
Sorry, Flav, was nog niet helemaal wakker :+
pi_178653081
Kan je #genieten van je nieuwe tafel en stoelen én naar de meet *O*

Het eerste jaar vind ik wel overleven. Maar gelukkig weet ik ook hoe ontzettend leuk ze worden O+ (als ze niet te druk bezig zijn met de eikel uit te hangen :+ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')