Dankjewel, doet die Hagenees dat dan ook?quote:Op donderdag 19 april 2018 09:23 schreef Sigaartje het volgende:
Ik zal hem weer terugzetten. Helaas heeft Sparta gewonnen.
quote:Op donderdag 19 april 2018 09:18 schreef Wandeling het volgende:
Moet elke gebruiker dan altijd dezelfde foto blijven behouden?Oké, iemand die élke dag van foto verandert, kan inderdaad irritant zijn. Maar wat is er zo erg aan eens in de zoveel tijd veranderen? In het echte, fysieke leven blijft toch ook niet alles eeuwig hetzelfde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door robijntjestralendwit op 19-04-2018 10:09:33 ]Weggegaan en opgerot
quote:Op donderdag 19 april 2018 09:41 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]Je plaatje doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
Vreemd bij mij (desktop / Thin client) wel.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet.
imgu links werken niet meer op fok, hij staat waarschijnlijk in je cache en daarom zie je hem.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:05 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Vreemd bij mij (desktop / Thin client) wel.
Giphy, imgur. oké ik snap het.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
imgu links werken niet meer op fok, hij staat waarschijnlijk in je cache en daarom zie je hem.
Die doet het welquote:Op donderdag 19 april 2018 10:10 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Giphy, imgur. oké ik snap het.
Dankjewel LJR heb er nu een van Tenor gezet.
Nee nee, zo werkt dat niet voor autisten. Kom nou zeg, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 19 april 2018 09:18 schreef Wandeling het volgende:
Moet elke gebruiker dan altijd dezelfde foto blijven behouden?Oké, iemand die élke dag van foto verandert, kan inderdaad irritant zijn. Maar wat is er zo erg aan eens in de zoveel tijd veranderen? In het echte, fysieke leven blijft toch ook niet alles eeuwig hetzelfde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
Ik geloof dat we allemaal wel een slag autisme hebben, de een meer dan de ander, en sommige mensen hebben het extreem.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zeggen dat je autist bent is hip tegenwoordig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |