twitter:LottoJumbo_road twitterde op woensdag 18-04-2018 om 16:25:20🇧🇪#FlecheWallonne Our first rider to cross the finish line is @RGUpdate around the 20th place. Stay tuned for the official result and our race report 📝 reageer retweet
Einde tijdperk biologisch paspoort.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kreuziger is weer uit z'n pensioen.
Wat een grap.
Waardeloosquote:Op woensdag 18 april 2018 16:26 schreef Momo... het volgende:
twitter:LottoJumbo_road twitterde op woensdag 18-04-2018 om 16:25:20🇧🇪#FlecheWallonne Our first rider to cross the finish line is @RGUpdate around the 20th place. Stay tuned for the official result and our race report 📝 reageer retweet
Hij zat heel sterk voorin continu ja, blies zichzelf pas op rond 200 meter ofzo in het wiel van Valverde. Maar op zich zijn dit wel zijn koersen, dus misschien gewoon goed gepiekt.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:26 schreef TheArt het volgende:
Slagter 12e. Waar haalt ie dit in godesnaam opeens weer vandaan
Hij zat voor de Muur al op een gaatje. Volgens mij heeft ie nog aardig wat mannen ingehaald bergop.quote:
Hij woont hier in de buurt, zal ik 'm eens een keer van z'n fiets trappen?quote:Op woensdag 18 april 2018 16:27 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb zo'n hartgrondige hekel aan die Vanendert, man man man...
Landa had hier kunnen winnen.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:27 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Landa fanboys zijn weer eens boos
Zo een poffert op z'n muil a.u.b. Valt toch niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij woont hier in de buurt, zal ik 'm eens een keer van z'n fiets trappen?
Ok Thijstwitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 18-04-2018 om 16:26:15En verder vliegt er hier net een pinguïn in een brandweerpak voorbij, achtervolgd door een bevroren tonijn die trombone speelt. Alles kan vandaag. reageer retweet
Nee joh, na zondag stopt ie weer met koersen.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zo een poffert op z'n muil a.u.b. Valt toch niet serieus te nemen.
Gaat dit jaar zeker ook weer Pyreneen etappes winnen...
Nee nee, hij heeft vorig jaar wel mooi die koers in Oostenrijk gewonnen die nu al niet meer bestaat.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor niemand over Kreuziger. Die is na zo'n sterke prestatie in de Amstel hier ineens vierde, wat hem nog nooit eerder is gelukt.
Terwijl hij eigenlijk al een paar jaar is gestopt met koersen.
Ulissi voor Martin, jij wint.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor niemand over Kreuziger. Die is na zo'n sterke prestatie in de Amstel hier ineens vierde, wat hem nog nooit eerder is gelukt.
De PRO Ötztaler 5000? Ja, want daar stond echt een sterrenensemble aan de start.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee nee, hij heeft vorig jaar wel mooi die koers in Oostenrijk gewonnen die nu al niet meer bestaat.
Met wat voor mouwtjes rijdt ze? Zag ik op die finishvideo. Is dat vanwege haar Europese titel op de weg ofzo?quote:
Eensquote:Op woensdag 18 april 2018 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook al hebben we niks afgesproken vind ik toch dat Slobeend nu met een Strakhov-UI door het leven moet.
Hij is trouwens pas 31 zie ik, daar gaan we dus komende jaren nog wel van kunnen genieten.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goud, want OS Rio.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met wat voor mouwtjes rijdt ze? Zag ik op die finishvideo. Is dat vanwege haar Europese titel op de weg ofzo?
Netjes ja. Denk dat hij nog wel een of twee mooie zeges gaat boeken dit jaar.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:32 schreef LekkerWeertje het volgende:
De Mol 6e. Die is dus wel in orde.
Canadees koersje of zoquote:Op woensdag 18 april 2018 16:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Netjes ja. Denk dat hij nog wel een of twee mooie zeges gaat boeken dit jaar.
Misschien wel een leuk klassementje ook. Zijn tijdritten in de Settimana en Baskenland waren vrij sterk.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Netjes ja. Denk dat hij nog wel een of twee mooie zeges gaat boeken dit jaar.
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 18 april 2018 16:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Misschien wel een leuk klassementje ook. Zijn tijdritten in de Settimana en Baskenland waren vrij sterk.
Met een pittigere aanloop.quote:Op woensdag 18 april 2018 17:13 schreef TheArt het volgende:
Flip 5 sec. sneller dan Piti vorig jaar.
Maak maar dan.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook al hebben we niks afgesproken vind ik toch dat Slobeend nu met een Strakhov-UI door het leven moet.
quote:Op woensdag 18 april 2018 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Flikker op man met je Vanendert. Flikker gewoon op. Flikkers.
Hash, coke en pillen.quote:Op woensdag 18 april 2018 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat hoofd.
Had ik nu maar geld ingezet.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is gewaagd. Wat zou Piti opleveren? 1.1 ofzo
edit: 1.7 Dat is best veel voor een coureur die 4x op rij gewonnen heeft
Fuck it. Ik voel dat ik hem verdien.quote:Op woensdag 18 april 2018 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog interesse?
Is dit uit zelfhaat?quote:Op woensdag 18 april 2018 18:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fuck it. Ik voel dat ik hem verdien.
Dat sluit ik niet uit. Ik ben een en al zelfhaat.quote:
https://twitter.com/ProCyclingStats/status/986638080957444096quote:Op woensdag 18 april 2018 16:29 schreef Momo... het volgende:
Ok Thijstwitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 18-04-2018 om 16:26:15En verder vliegt er hier net een pinguïn in een brandweerpak voorbij, achtervolgd door een bevroren tonijn die trombone speelt. Alles kan vandaag. reageer retweet
quote:Alejandro Valverde's climbing times on Mur de Huy:
2018: 2:52
2017: 2:53
2016: 2:52
2015: 2:53
2014: 2:41 (ALL-TIME RECORD)
2006: 2:51
Wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:47 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word echt kotsmisselijk van die Vanendert.
Jij moet gewoon stoppen met kijken van sport. Als ik jouw posts zo lees heb je al twintig hartaanvallen gehad tot zover.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:43 schreef Columbiafan het volgende:
Schachmann is een GOD, maar wat een geluk dat ik de finale heb moeten missen. Dit had ik immers nooit overleefd. Mensonterende figuur die Vanendert.
Schemaatje waar Bergsma trots op is hoor, bohhquote:
QFTquote:Op woensdag 18 april 2018 20:47 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word echt kotsmisselijk van die Vanendert.
Kreuz rijdt hier eigenlijk altijd wel redelijke uitslagen, maar vaak rond plek 8-12 ja.. Alleen vorig jaar was het helemaal niks, maar toen heeft hij waarschijnlijk geknecht voor Albasini. Die was vandaag echt helemaal nergens overigens..quote:Op woensdag 18 april 2018 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil nog even met Amber de nacht in, kan haar niet los laten.quote:Op woensdag 18 april 2018 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds Ember.
Aangifte gedaan van stalking.quote:Op woensdag 18 april 2018 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil nog even met Amber de nacht in, kan haar niet los laten.
die heeft ook een slecht seizoen tot nu toe hetwitter:lammertinkm twitterde op woensdag 18-04-2018 om 19:01:36A crash just before 2nd time #murdehuy ended my race.. Just lost a little bit skin. Now recover for #LBL. 📷 @TDWsport @katushacycling https://t.co/atouTrTOtE reageer retweet
En vorig seizoen. Hij moet wel oppassen dat hij dit jaar geen goede uitslag rijdt anders kan hij straks niet meer bij Roompot aan de slag.quote:Op woensdag 18 april 2018 22:41 schreef Evertjan het volgende:
die heeft ook een slecht seizoen tot nu toe hetwitter:lammertinkm twitterde op woensdag 18-04-2018 om 19:01:36A crash just before 2nd time #murdehuy ended my race.. Just lost a little bit skin. Now recover for #LBL. 📷 @TDWsport @katushacycling https://t.co/atouTrTOtE reageer retweet
Bij Roompot had hij 2 jaar geleden een topseizoen, dus dat is voor hem wel een prima ploeg eigenlijk. Lekker kopman spelen in de Brabantse Pijl en de Ronde van Luxemburg.quote:Op woensdag 18 april 2018 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En vorig seizoen. Hij moet wel oppassen dat hij dit jaar geen goede uitslag rijdt anders kan hij straks niet meer bij Roompot aan de slag.
Dan heb je gemist dat De Schacht niet mee mocht werken met Heek. Uiteindelijk nam hij wel weer over maar gingen Bob Jungels en co. ook op kop rijden in het peloton.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:43 schreef Columbiafan het volgende:
Schachmann is een GOD, maar wat een geluk dat ik de finale heb moeten missen. Dit had ik immers nooit overleefd. Mensonterende figuur die Vanendert.
Lol, wat verwacht die Wellens dan? Dat Jelle zijn benen in de laatste 500 stil houdt, zodat ze samen 6 en 7e ofzo worden?quote:Op donderdag 19 april 2018 10:42 schreef Chiappucci het volgende:
Wellens werd door Vanendert naar voren gepiloteerd, maar kon het wiel niet houden. Hij werd zevende. 'Ik had goede benen en Jelle ging voor mij werken. Maar blijkbaar is hij in de slotfase van gedachte veranderd en voor zijn eigen kans gegaan. Dat was niet de afspraak. Maar hij was sterk, natuurlijk. Tja, het is nu zo', klinkt het niet heel blij.
Tja, beetje slap dit van Tim. Valt weinig te werken bij 13% volgens mij.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:42 schreef Chiappucci het volgende:
Wellens werd door Vanendert naar voren gepiloteerd, maar kon het wiel niet houden. Hij werd zevende. 'Ik had goede benen en Jelle ging voor mij werken. Maar blijkbaar is hij in de slotfase van gedachte veranderd en voor zijn eigen kans gegaan. Dat was niet de afspraak. Maar hij was sterk, natuurlijk. Tja, het is nu zo', klinkt het niet heel blij.
Tim is geen slimme jongen zo te lezen...quote:Op donderdag 19 april 2018 10:42 schreef Chiappucci het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2018 10:42 schreef Chiappucci het volgende:
Vergeet Benoot niet.quote:Op donderdag 19 april 2018 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaat godverdomme de enige fatsoenlijke Belg zich ook al als een achterlijke gedragen.
Wat een volk is het ook.
recap: je wordt kansloos gelost door je knecht en gaat dan zeurenquote:Op donderdag 19 april 2018 10:42 schreef Chiappucci het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |