Dan worden ze vanzelf bang ja aan de andere kant van de lijnquote:Op woensdag 18 april 2018 14:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik staar juist heel intens naar de camera.
Via een virus jouw LED laten doorbranden zonder dat je het merkt werkt anders prima!quote:Op donderdag 19 april 2018 08:16 schreef Benedykt1 het volgende:
De indicatie LED van mijn webcam zit hardwired in de stroomvoorziening van de CCD; ik heb geen pauperschuifje of plakkertje nodig
Hahaha ja tuurlijk johquote:Op donderdag 19 april 2018 08:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Via een virus jouw LED laten doorbranden zonder dat je het merkt werkt anders prima!
Eh, wat dacht je van base re-rerouting d.m.v. leaks in controlled utility services?quote:Op donderdag 19 april 2018 08:24 schreef Benedykt1 het volgende:
[..]
Hahaha ja tuurlijk johEn hoe voorkom je dan dat de nog véél gevoeligere CCD niet doorbrandt?
Geen Mac hebben...quote:Op woensdag 18 april 2018 14:53 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Plakkertje? TS is een pauper? Schuifje is veel beter man.
Wie zegt dat HP niet in het complot zit?quote:Op donderdag 19 april 2018 08:24 schreef Benedykt1 het volgende:
[..]
Hahaha ja tuurlijk johEn hoe voorkom je dan dat de nog véél gevoeligere CCD niet doorbrandt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |