Heb je al gekeken naar de weersverwachtingen voor morgen,vrijdag en zaterdag Harry?quote:Op woensdag 18 april 2018 10:54 schreef C.L.Werner het volgende:
Hey
Lekker weer he?
Zo ff de bandjes oppompen en dan de shimano in zijn 3 zetten en de benen aan t werk zetten.
Het is helaas niet altijd zo'n ideaal fietsweer als vandaag
WAARHEID
Ja bernard dat heb ik gedaan gr grquote:Op woensdag 18 april 2018 12:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar de weersverwachtingen voor morgen,vrijdag en zaterdag Harry?
Waarschijnlijk elektrisch maar uiteraard wel de complete wielren outfit aan als er "gekoerst" gaat worden.quote:Op woensdag 18 april 2018 13:45 schreef Fretwork het volgende:
Bovenbuistas
In z'n 3
Spatborden
Smartwatch
SPD pedalen
Doe het dan gewoon niet man
Bianchiquote:Op woensdag 18 april 2018 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gast.
Noem 1 merk wat betere kwaliteit is all round. Koga Miyata doet niet mee
ben je al 60 jaar of ouder?quote:Op woensdag 18 april 2018 13:56 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb tegenwoordig een electrische fiets die steady 30 gaat als je alleen je benen beweegt en die shit is C C C C CHILLIN N N N N in de zomer, jonges. Pow. Gewoon een geruisloze snorbrommert. Bzzzzzzzzzz chick achterop Bzzzzzzzzzzzzz
ja ok dat dan weer wel, maar tochquote:
Nee halverwege de 30. Ik voel me echt bejaard op dat ding, het is ook nog een vrouwenmodel, maar dat mag de pret niet drukken. Kijken hoelang die batterij het uithoudt. Kan er nu een km of 50 volle snelheid mee knallen.quote:Op woensdag 18 april 2018 13:58 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
ben je al 60 jaar of ouder?
Maar dan kun je toch net zo goed een vespa met blauw plaatje halen.quote:Op woensdag 18 april 2018 13:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee halverwege de 30. Ik voel me echt bejaard op dat ding, het is ook nog een vrouwenmodel, maar dat mag de pret niet drukken. Kijken hoelang die batterij het uithoudt. Kan er nu een km of 50 volle snelheid mee knallen.
Niet net zo goed, imho. De gruisloosheid waarmee je beweegt is echt wel pluspunt.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:03 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch net zo goed een vespa met blauw plaatje halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |