quote:Op zaterdag 14 april 2018 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik geef dit topic de 'meest terechte klacht van de maand'-award.
Dus: bij dezequote:Op zaterdag 14 april 2018 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die zouden we eigk in moeten voeren.
Kaart dat achter eens aan nu je daar toegang hebt.
Voor die van 'Meest terechte klacht van het jaar' zal er zeker een krijgen. Ik zal met de personen die tagjes zetten overleggen of we dat ook voor de maand gaan doenquote:Op woensdag 18 april 2018 10:58 schreef Hallojo het volgende:
Krijg je dan ook een tagje met meest terechte klachtenmaker ofzo?
Haha je wil mij echt niet aan de photoshop hebben... Armageddon, Bijbelse proporties.quote:Op woensdag 18 april 2018 11:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat je nog geen banner hebt gemaakt
Het hoeft niet goed te zijn om iconisch te zijn.quote:Op woensdag 18 april 2018 11:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Haha je wil mij echt niet aan de photoshop hebben... Armageddon, Bijbelse proporties.
Is ook niet mijn sterkste kantquote:Op woensdag 18 april 2018 12:03 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben voor, maar geen idee hoe ik een banner moet maken
Beetje copy paste in paint jatochquote:Op woensdag 18 april 2018 12:03 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben voor, maar geen idee hoe ik een banner moet maken
Precies. Het hoeft niet gelikt uit te zienquote:Op woensdag 18 april 2018 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Baas
Goed uitgewerkt ook.
Ik zal wel iets in paint of ps proberen in het kader van "deelnemen is belangrijker dan winnen".
kut, ik zie 'm nu pasquote:Op woensdag 18 april 2018 19:17 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ziet er gelikt uit. Zou alleen even die extra r weghalen uit verkozen
Ik stem voor.quote:Op woensdag 18 april 2018 19:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
kut, ik zie 'm nu pas
ff aanpassen idd brb
edit: fixed, thx
Ik zat eraan te denken het topic een weekje open te houden. So far ben je de enige inzending, dus weinig concurrentiequote:
Pardon?quote:Op donderdag 19 april 2018 09:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken het topic een weekje open te houden. So far ben je de enige inzending, dus weinig concurrentie
He, spannend weerquote:Op donderdag 19 april 2018 11:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die van jou gemist, gaat natuurlijk mee in de verkiezing
Wanneer is de deadline?quote:Op zondag 22 april 2018 12:11 schreef Vanillekwark het volgende:
Remqo heet nog een paar dagen voor zijn banner en dan kiezen we
Imgur doet het weer schijnt, dus die is het makkelijkst.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:50 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Hooh es!
Ik ben er nog mee bezig, maar waar kan ik hem (het gemakkelijkst) uploaden zodat ik hem hier kan droppen?
Goed plan trouwens.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Imgur doet het weer schijnt, dus die is het makkelijkst.
Verder wel makkelijk als een mod de winnaar voor de zekerheid opslaat.
En je hebt nog twee volle dagen hoorquote:Op dinsdag 24 april 2018 14:50 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Hooh es!
Ik ben er nog mee bezig, maar waar kan ik hem (het gemakkelijkst) uploaden zodat ik hem hier kan droppen?
Goed plan trouwens.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:15 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Yeah Motherfuckerssssss
Die kan er zeker bij, de witte rand is eraf. Owja, ik heb ook maar official erbij gezet, dan is het officieel namelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Mocht die verkozen worden wel ff dat hinderlijke witte streepje rechts ff weghalen.
Heb je misschien nog plek voor de officiele KLB SC-mascotte?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:34 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Die kan er zeker bij, de witte rand is eraf. Owja, ik heb ook maar official erbij gezet, dan is het officieel namelijk.
Godver, help:quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:34 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Die kan er zeker bij, de witte rand is eraf. Owja, ik heb ook maar official erbij gezet, dan is het officieel namelijk.
[ afbeelding ]
Je zet dit tussen de IMG-tags: https://imgur.com/a/XIOfMMmquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:36 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Thanks, wat doe ik fout?
Aaaahhh, got it.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zet dit tussen de IMG-tags: https://imgur.com/a/XIOfMMm
Maar dat is een link naar een website, en geen link naar een afbeelding.
De link naar de afbeelding is dit: https://i.imgur.com/JYuQLS2.png
(afbeeldingen eindigen op .png/jpg/jpeg/gif ofzo)
En die zet je dan dus tussen de tags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:38 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Aaaahhh, got it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
npquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:36 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ik heb het copyright van je banner wel geschonden GG7.
Waarom zit je haar hier op te hemelen en in de SC doe je altijd alsof je haar meh meh vindtquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Mocht die verkozen worden wel ff dat hinderlijke witte streepje rechts ff weghalen.
Heb je misschien nog plek voor de officiele KLB SC-mascotte?
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook maar meh meh, maar het is wel een icoon van de KLB SC.quote:Op woensdag 25 april 2018 18:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Waarom zit je haar hier op te hemelen en in de SC doe je altijd alsof je haar meh meh vindt
JA NOU IK BEN HELEMAAL VAN SLAGquote:Op woensdag 25 april 2018 18:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind haar ook maar meh meh, maar het is wel een icoon van de KLB SC.
Schitterend hoorquote:Op woensdag 25 april 2018 21:07 schreef LCMS het volgende:
Het was veel werk, maar hier is hij dan toch. Ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
[ afbeelding ]
Nee, want Comic Sansquote:
Het maakt het betreffende topic wel klachtwaardigerquote:
ditquote:Op woensdag 25 april 2018 21:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het maakt het betreffende topic wel klachtwaardiger
Zijn er nog aanpassingen nodig voor mijn inzending?quote:
In mijn nederige ogen de gedoodverfde favorietquote:Op woensdag 25 april 2018 23:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn er nog aanpassingen nodig voor mijn inzending?
Wat gebeurt er na de deadline, bepalen de mods welke het wordt of hebben de users nog enige inbreng?quote:Op woensdag 25 april 2018 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In mijn nederige ogen de gedoodverfde favoriet
Heel misschien ergens, in het klein, de tekst 'meest terechte klacht van de maand' ofzo als alternatief ernaast?quote:Op woensdag 25 april 2018 23:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn er nog aanpassingen nodig voor mijn inzending?
Ik zat aan het volgende systeem te denken, ik sta open voor input, mocht je een idee hebben.:quote:Op woensdag 25 april 2018 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat gebeurt er na de deadline, bepalen de mods welke het wordt of hebben de users nog enige inbreng?
Zo beter?quote:Op woensdag 25 april 2018 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heel misschien ergens, in het klein, de tekst 'meest terechte klacht van de maand' ofzo als alternatief ernaast?
Waarom niet een topic dat een dag of 3/4 open staat, waarin je met één post die alleen een naam/nummer bevat kan stemmen als je langer dan een week lid bent? Iedereen die ouwehoert of meerdere keren post z'n posts uit het topic verwijderen en daarmee stem ongeldig verklaren.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zat aan het volgende systeem te denken, ik sta open voor input, mocht je een idee hebben.:
Er zijn zeven inzendingen:
1. Guus
2. Vanillekwark (mijne is echt koala slecht)
3. Murp
4. LurkJeRot
5. Remqo
6. LCMS
7. robijntjestralendwit
Om dan een openbare poll te maken, met de volgende puntentelling:
Plek 1: 14 punten
Plek 2: 12 punten
Plek 3: 10 punten
Plek 4: 8 punten
Plek 5: 6 punten
Plek 6: 4 punten
Plek 7: 0 punten
En om dan ook de moderators de banners te laten ranken, van 1 tot 7, met dezelfde puntentelling. De banner met de meeste punten wint.
Deze constructie om poll-rigging en populariteits-votes een beetje tegen gaan zeg maar.
Maar ik sta open voor suggesties
Daar zie ik wel heil inquote:Op woensdag 25 april 2018 23:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zat aan het volgende systeem te denken, ik sta open voor input, mocht je een idee hebben.:
Er zijn zeven inzendingen:
1. Guus
2. Vanillekwark (mijne is echt koala slecht)
3. Murp
4. LurkJeRot
5. Remqo
6. LCMS
7. robijntjestralendwit
Om dan een openbare poll te maken, met de volgende puntentelling:
Plek 1: 14 punten
Plek 2: 12 punten
Plek 3: 10 punten
Plek 4: 8 punten
Plek 5: 6 punten
Plek 6: 4 punten
Plek 7: 0 punten
En om dan ook de moderators de banners te laten ranken, van 1 tot 7, met dezelfde puntentelling. De banner met de meeste punten wint.
Deze constructie om poll-rigging en populariteits-votes een beetje tegen gaan zeg maar.
Maar ik sta open voor suggesties
Punt is meer dat ik een populariteitswedstrijd wil voorkomen. Stel, 1 van die 7 users is veel populairder dan de rest, krijgt die dalijk alle stemmen, ongeacht de kwaliteit van de bannerquote:Op woensdag 25 april 2018 23:23 schreef macuscam het volgende:
[..]
Waarom niet een topic dat een dag of 3/4 open staat, waarin je met één post die alleen een naam/nummer bevat kan stemmen als je langer dan een week lid bent? Iedereen die ouwehoert of meerdere keren post z'n posts uit het topic verwijderen en daarmee stem ongeldig verklaren.
Overigens heb ik geen flauw idee hoeveel unieke KLB bezoekers er zijn in een paar dagen, en daarmee of dit redelijkerwijs haalbaar is.
Ik snap 'em, ik bedoel meer dat dat een wat betrouwbaarder aantal stemmen oplevert dan zo'n IP pollquote:Op woensdag 25 april 2018 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Punt is meer dat ik een populariteitswedstrijd wil voorkomen. Stel, 1 van die 7 users is veel populairder dan de rest, krijgt die dalijk alle stemmen, ongeacht de kwaliteit van de banner![]()
Dat is de reden dat ik het wil splitsen eigenlijk. Maar goed, ben benieuwd naar de input
Valt zeker te overwegenquote:Op woensdag 25 april 2018 23:29 schreef macuscam het volgende:
[..]
Ik snap 'em, ik bedoel meer dat dat een wat betrouwbaarder aantal stemmen oplevert dan zo'n IP poll
Dan is iedere stem gekoppeld aan een user. Nadeel is wel dat 't niet anoniem is, maar of dat hier nu zo heel belangrijk is
Het is ook slechts een hersenspinsel.
Dat wil ik godverdomme nu net voorkomenquote:Op woensdag 25 april 2018 23:35 schreef Remqo het volgende:
Als je er maar geen gayshow als het Eurovisie Songfestival van maakt, vriendjespolitiek en alles.
Daar ben ik toch veel te dom voor jeetje.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als je er geen populariteitsverkiezing van wilt maken had dan alles naar jou laten dm'en zodat de banners konnen worden gepresenteerd zonder de maker te vermelden gvd
Wat vind jij?quote:Op woensdag 25 april 2018 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar rankt iedere user de inzendingen of stemt iedere user op de inzending die hij/zij het beste vindt?
Ja kan wel.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alle opties een cijfer geven en dan het hoogste gemiddelde.
Als je dat daadwerkelijk wilt doen kan dat met Google Docs als ik me niet vergis.quote:
Ach, hoeveel stemmen zou je nu echt krijgen. Niks wat je niet met excel kunt.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je dat daadwerkelijk wilt doen kan dat met Google Docs als ik me niet vergis.
Is wat makkelijker dan handmatig tellen.
20 a 30 schat ik inquote:Op donderdag 26 april 2018 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ach, hoeveel stemmen zou je nu echt krijgen. Niks wat je niet met excel kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |