quote:Op zaterdag 14 april 2018 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik geef dit topic de 'meest terechte klacht van de maand'-award.
Dus: bij dezequote:Op zaterdag 14 april 2018 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die zouden we eigk in moeten voeren.
Kaart dat achter eens aan nu je daar toegang hebt.
Voor die van 'Meest terechte klacht van het jaar' zal er zeker een krijgen. Ik zal met de personen die tagjes zetten overleggen of we dat ook voor de maand gaan doenquote:Op woensdag 18 april 2018 10:58 schreef Hallojo het volgende:
Krijg je dan ook een tagje met meest terechte klachtenmaker ofzo?
Haha je wil mij echt niet aan de photoshop hebben... Armageddon, Bijbelse proporties.quote:Op woensdag 18 april 2018 11:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat je nog geen banner hebt gemaakt
Het hoeft niet goed te zijn om iconisch te zijn.quote:Op woensdag 18 april 2018 11:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Haha je wil mij echt niet aan de photoshop hebben... Armageddon, Bijbelse proporties.
Is ook niet mijn sterkste kantquote:Op woensdag 18 april 2018 12:03 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben voor, maar geen idee hoe ik een banner moet maken
Beetje copy paste in paint jatochquote:Op woensdag 18 april 2018 12:03 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben voor, maar geen idee hoe ik een banner moet maken
Precies. Het hoeft niet gelikt uit te zienquote:Op woensdag 18 april 2018 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Baas
Goed uitgewerkt ook.
Ik zal wel iets in paint of ps proberen in het kader van "deelnemen is belangrijker dan winnen".
kut, ik zie 'm nu pasquote:Op woensdag 18 april 2018 19:17 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ziet er gelikt uit. Zou alleen even die extra r weghalen uit verkozen
Ik stem voor.quote:Op woensdag 18 april 2018 19:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
kut, ik zie 'm nu pas
ff aanpassen idd brb
edit: fixed, thx
Ik zat eraan te denken het topic een weekje open te houden. So far ben je de enige inzending, dus weinig concurrentiequote:
Pardon?quote:Op donderdag 19 april 2018 09:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken het topic een weekje open te houden. So far ben je de enige inzending, dus weinig concurrentie
He, spannend weerquote:Op donderdag 19 april 2018 11:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die van jou gemist, gaat natuurlijk mee in de verkiezing
Wanneer is de deadline?quote:Op zondag 22 april 2018 12:11 schreef Vanillekwark het volgende:
Remqo heet nog een paar dagen voor zijn banner en dan kiezen we
Imgur doet het weer schijnt, dus die is het makkelijkst.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:50 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Hooh es!
Ik ben er nog mee bezig, maar waar kan ik hem (het gemakkelijkst) uploaden zodat ik hem hier kan droppen?
Goed plan trouwens.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Imgur doet het weer schijnt, dus die is het makkelijkst.
Verder wel makkelijk als een mod de winnaar voor de zekerheid opslaat.
En je hebt nog twee volle dagen hoorquote:Op dinsdag 24 april 2018 14:50 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Hooh es!
Ik ben er nog mee bezig, maar waar kan ik hem (het gemakkelijkst) uploaden zodat ik hem hier kan droppen?
Goed plan trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |