quote:Op woensdag 18 april 2018 10:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik heb al eens een ban gehad voor het plaatsen van dat plaatje als ik mij niet vergis.
Pharkus is vast ook een fietspadterroristquote:Op woensdag 18 april 2018 10:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik heb al eens een ban gehad voor het plaatsen van dat plaatje als ik mij niet vergis.
Context hè. Was op de FP ook dus niet zo heel belangrijk.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Wat
Wat een mod moet dat geweest zijn als je dat plaatje al niet vind kunnen
Ik zal het nooit echt doen. Dat snap je natuurlijk wel.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mja het is gewoon een geniaal plaatje. Geeft precies de emotie weer die groepjes wielrenners oproepen. Dat je het niet echt doet lijkt mij nogal evident.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik zal het nooit echt doen. Dat snap je natuurlijk wel.
Ik hoor het wel van Haags....
Ik vind het best als die lui willen wielrennen. Niks mis mee. Maar hou je aan de regels, net zoals iedere fietser dat moet doen. En ga niet zitten schreeuwen en roepen naar andere weggebruikers, dat is achterbuurtgedrag. Alleen eikels doen dat. Bel als je er langs wilt en gedraag je niet als een malloot. Een fietspad hoort er voor iedereen te zijn. Van bejaarde tot sporter.quote:Op woensdag 18 april 2018 11:08 schreef steelhead het volgende:
Een enkeling of met zijn 2en valt nog best mee. Maar in een grote groep denken ze vaak dat andere fietsers maar voor hun moeten wijken. En ja dat is irritant. Huur dan een baan af, ook niemand in de weg.
Ben ik met je eens, daarom ook, als dat niet lukt, een baan huren. Kunnen ze zo hard mogelijk rondjes fietsen, zonder zich als een aso te gedragen.quote:Op woensdag 18 april 2018 11:15 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vind het best als die lui willen wielrennen. Niks mis mee. Maar hou je aan de regels, net zoals iedere fietser dat moet doen. En ga niet zitten schreeuwen en roepen naar andere weggebruikers, dat is achterbuurtgedrag. Alleen eikels doen dat. Bel als je er langs wilt en gedraag je niet als een malloot. Een fietspad hoort er voor iedereen te zijn. Van bejaarde tot sporter.
Van een wielerwedstrijd in 2008 in Mexico, waar een dronken bestuurder op het peloton inreed. Met één dode als gevolg.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2018 12:12 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
ben weer terug
was ff lekker joh
dat bepaal jij nietquote:Op woensdag 18 april 2018 12:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanmorgen vroeg was het inderdaad lekker.
Mooi strak grasmatje langs het fietspad.quote:Op woensdag 18 april 2018 12:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanmorgen vroeg was het inderdaad lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |