Een kalende naaimachineverkoper zit vanaf een Portugees strandtentje een Nederlands linksig meisje lastig te vallen via Twitter.quote:
O jee, een moraalridder gaat al galopperend geheel voorbij aan mijn eigenlijke klacht. Klagen over feministes doe je maar in het wekelijke vrouwenafzeiktopic elders in klb.quote:Op woensdag 18 april 2018 00:59 schreef hugecooll het volgende:
De totaal hysterische reacties van sommige zogenaamde feministes op het feit dat Anne Fleureen relatie met hem heeft, bewijzen haar punt over het fanatieke sektarisme van extreemlinks.
Doe even normaal en laat mensen zelf bepalen van wie ze houden
ik kopieerde gewoon de bovenste tweet van 'haar' vriendquote:Op woensdag 18 april 2018 01:10 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
O jee, een moraalridder gaat al galopperend geheel voorbij aan mijn eigenlijke klacht. Klagen over feministes doe je maar in het wekelijke vrouwenafzeiktopic elders in klb.
Het is al laat hé.quote:Op woensdag 18 april 2018 01:13 schreef hugecooll het volgende:
ah vandaar, vond et al een merkwaardige naam voor 'haar' account
Kwestie van perceptie, zullen we maar zeggen.quote:
..en daar dan een topic starten op FOK!?quote:Op woensdag 18 april 2018 00:43 schreef Taaladvies het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht: Een kalende naaimachineverkoper zit vanaf een Portugees strandtentje een Nederlands linksig meisje lastig te vallen via Twitter.
Hier om 6:33 op reageren.quote:Op woensdag 18 april 2018 06:33 schreef Ik2 het volgende:
[..]
..en daar dan een topic starten op FOK!?
manmanman..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |