abonnement Unibet Coolblue
pi_201251734
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Jaaaaaa, wij zagen het ook. Meteen drie afleveringen gebinged. Elke aflevering lijkt telkens een of twee personages te behandelen, boeiende insteek en gelukkig niet elke week wachten tot een nieuwe aflevering. Ik ben toch meer fan van FTWD merk ik, ook al denk ik dat de series elkaar moeten gaan raken qua verhaal en verhaallijn dit seizoen (niet alleen mbt Morgan).
Ik heb de afgelopen weken s1 tm s5 helemaal gekeken. Ik vind FTWD ook leuker. Ik denk dat het ook een rol speelt dat je alle afleveringen achter elkaar ziet. TWD kijk ik al vanaf S3 wekelijks op Fox dus er zit elke keer een week tussen.
FTWD lijkt wat losser of minder zwaar. Op sommige momenten dacht ik echt dat ik z-nation aan het kijken was. Dat het intro van s4&5 op die van z-nation lijkt zal ook wel een rol spelen.
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:36:11 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201251756
Hey, topic in MyAT met goed nieuws
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 8 september 2021 @ 13:33:10 #178
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_201265642
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:33 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik heb de afgelopen weken s1 tm s5 helemaal gekeken. Ik vind FTWD ook leuker. Ik denk dat het ook een rol speelt dat je alle afleveringen achter elkaar ziet. TWD kijk ik al vanaf S3 wekelijks op Fox dus er zit elke keer een week tussen.
FTWD lijkt wat losser of minder zwaar. Op sommige momenten dacht ik echt dat ik z-nation aan het kijken was. Dat het intro van s4&5 op die van z-nation lijkt zal ook wel een rol spelen.
TWD gaat veel uit van het slechte in de mens, elk seizoen weer een nieuwe vlaag intense slechteriken, FTWD zoomt veel meer in op de goede karakters (Alicia, Morgan, June, John) en hoe ze, ondanks de omstandigheden, het goede willen doen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 8 september 2021 @ 16:56:22 #179
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_201267978
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Jaaaaaa, wij zagen het ook. Meteen drie afleveringen gebinged. Elke aflevering lijkt telkens een of twee personages te behandelen, boeiende insteek en gelukkig niet elke week wachten tot een nieuwe aflevering. Ik ben toch meer fan van FTWD merk ik, ook al denk ik dat de series elkaar moeten gaan raken qua verhaal en verhaallijn dit seizoen (niet alleen mbt Morgan).
En world beyond. Het zal hopelijk allemaal op 1 of andere manier bij elkaar komen. Zou wel heel tof zijn.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 8 september 2021 @ 21:02:36 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201271096
Die eerste scene van S6 _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201271422
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:56 schreef RubenSosa het volgende:
Het zal hopelijk allemaal op 1 of andere manier bij elkaar komen. Zou wel heel tof zijn.
Ik hoop dat we in seizoen 11 van TWD al aardig closure krijgen. Vast niet, want er komen toch ook nog films? Ik kijk geen World Beyond en FTWD, dus hoop dat in S11 van TWD we te weten krijgen wie die vage helikopter mensen zijn en waarom ze Rick meegenomen hebben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 8 september 2021 @ 22:17:51 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201272150
Twee afleveringen S6 gezien, en FTW is echt honderd keer beter dan de main serie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201273574
World beyond kun je laten liggen, wat een slap aftreksel is dat zeg.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_201274493
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 03:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
World beyond kun je laten liggen, wat een slap aftreksel is dat zeg.
Zou niet luisteren, prima vermaak.
pi_201289875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Zou niet luisteren, prima vermaak.
Misschien heb ik te vroeg geoordeeld, ik heb het 2 afleveringen volgehouden, maar ik vond het zo amateuristisch opgezet en ik kreeg het niet voor elkaar om door te kijken. Wie weet komt die "zin" nog wel eens als ik tijd over heb ;)

FTWD:
Aflevering 1 t/m 7 had ik al gezien maar toch aan het begin van het seizoen begonnen.

Ik heb echt een crush op Alicia, wat een chick, ik ben constant afgeleid als ze in beeld is O+

En John Dorie begint wel een echte baas te worden, meer dan Rick, Morgan en vele anderen. Vond 'm in het begin een wat rare snuiter, maar hij is echt cool.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_201290600
Ik had aflevering 8 eerst moeten kijken ;(
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_201297612
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik had aflevering 8 eerst moeten kijken ;(
Awwww :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_201298813
Kan iemand mij in een non-spoiler vertellen of er nog toegewerkt wordt aan een gezamenlijk einde? Is er nog een soort van interplay van TWD en TWD World Beyond? Bijv die helikoptermensen, komen die nog terug?

Of is het echt allemaal volledig losstaand van elkaar?

Ga misschien wel Fear kijken maar wacht eerst op het laatste seizoen van TWD.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:24:21 #189
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_201299346
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Kan iemand mij in een non-spoiler vertellen of er nog toegewerkt wordt aan een gezamenlijk einde? Is er nog een soort van interplay van TWD en TWD World Beyond? Bijv die helikoptermensen, komen die nog terug?

Of is het echt allemaal volledig losstaand van elkaar?

Ga misschien wel Fear kijken maar wacht eerst op het laatste seizoen van TWD.
Lastig om te beoordelen. Uiteraard zijn er wel overeenkomsten, maar niet veel. Wel wat crossovers (FTWD). Laatste trailer van World Beyond geeft wel een soort van hoop op een gedeelde einde met 1 andere serie.

Qua verhaallijn staat het wel los van elkaar (op dit moment dan) en hoop dat er wel wordt gewerkt aan een gezamenlijke einde. De laatste trailer van World Beyond geeft hoop in ieder geval.

Qua tijdlijn liepen de serie flink uit elkaar. Denk dat World Beyond en TWD vrij dicht bij elkaar liggen qua tijd. En dat FTWD wat voor loopt. Maar in FTWD en TWD hebben we genoeg tijdjumps gezien.

Als ik schrijver zou zijn van deze series zou ik er alles aandoen om naar een soort van samensmelting te komen. Daarna komen nog de films, maar dat duurt nog wel even denk ik.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:28:11 #190
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_201299423
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:09 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
Misschien heb ik te vroeg geoordeeld, ik heb het 2 afleveringen volgehouden, maar ik vond het zo amateuristisch opgezet en ik kreeg het niet voor elkaar om door te kijken. Wie weet komt die "zin" nog wel eens als ik tijd over heb ;)

FTWD:
Aflevering 1 t/m 7 had ik al gezien maar toch aan het begin van het seizoen begonnen.

Ik heb echt een crush op Alicia, wat een chick, ik ben constant afgeleid als ze in beeld is O+

En John Dorie begint wel een echte baas te worden, meer dan Rick, Morgan en vele anderen. Vond 'm in het begin een wat rare snuiter, maar hij is echt cool.
World Beyond is zeker anders dan TWD. Maar Fear is ook bijna elk seizoen anders.
Waar mij (en ik dacht @Scrummie ook) vooral omgaat dat de wereld in World Beyond erg interessant is. En hoe dit zich verhoud tot de andere series. Ben ook niet echt stuk van sommige acteurs.

World Beyond is ook max 2 seizoenen. Dus er moet toch wel iets gaan gebeuren... Ze gaan niet 2 seizoenen maken als ze er geen bedoeling mee hebben (wat dat ook zal zijn).
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_201299516
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:28 schreef RubenSosa het volgende:

[..]
World Beyond is zeker anders dan TWD. Maar Fear is ook bijna elk seizoen anders.
Waar mij (en ik dacht @:scrummie ook) vooral omgaat dat de wereld in World Beyond erg interessant is. En hoe dit zich verhoud tot de andere series. Ben ook niet echt stuk van sommige acteurs.

World Beyond is ook max 2 seizoenen. Dus er moet toch wel iets gaan gebeuren... Ze gaan niet 2 seizoenen maken als ze er geen bedoeling mee hebben (wat dat ook zal zijn).
Ja, precies dit wel.

Het maakt de wereld ook echt groter. Je gaat toch automatisch een beetje denken van 'oh hier gebeurt nu X, waar zouden ze nu zijn in de andere serie, wat gebeurde er toen', etc. En je ziet ook wel gelijkenissen, ik geloof dat een storm die in Fear zat ook terugkomt in normale TWD. Er zijn allerlei kleine raakvlakken, kleine details. Erg tof, en alleen daarom zou ik zo'n beetje elke spin off wel gaan kijken. Uiteindelijk vond ik het bij World Beyond ook wel weer zo dat ik de karakters wel tof begon te vinden, in combinatie met de wereld en ik zit klaar voor het laatste seizoen.
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:34:48 #192
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_201299562
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die eerste scene van S6 _O_
_O_ _O_

Volgende maand seizoen 7.

trailer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:40:06 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201299649
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:34 schreef RubenSosa het volgende:

[..]
_O_ _O_

Volgende maand seizoen 7.

trailer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop helaas een jaartje achter omdat ik afhankelijk ben van Amazon Prime.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:45:16 #194
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_201299737
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja, precies dit wel.

Het maakt de wereld ook echt groter. Je gaat toch automatisch een beetje denken van 'oh hier gebeurt nu X, waar zouden ze nu zijn in de andere serie, wat gebeurde er toen', etc. En je ziet ook wel gelijkenissen, ik geloof dat een storm die in Fear zat ook terugkomt in normale TWD. Er zijn allerlei kleine raakvlakken, kleine details. Erg tof, en alleen daarom zou ik zo'n beetje elke spin off wel gaan kijken. Uiteindelijk vond ik het bij World Beyond ook wel weer zo dat ik de karakters wel tof begon te vinden, in combinatie met de wereld en ik zit klaar voor het laatste seizoen.
We krijgen in ieder geval nog:

TWD seizoen 11
FTWD seizoen 7
World Beyond seizoen 2
2 films
spin off met Daryl en Carol

Vermoed dat naast TWD en World Beyond ook FTWD met zijn laatste seizoen bezig is.
Maar goed, voorlopig zitten we nog goed met the walking dead wereld.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_201299768
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:45 schreef RubenSosa het volgende:

[..]
We krijgen in ieder geval nog:

TWD seizoen 11
FTWD seizoen 7
World Beyond seizoen 2
2 films
spin off met Daryl en Carol

Vermoed dat naast TWD en World Beyond ook FTWD met zijn laatste seizoen bezig is.
Maar goed, voorlopig zitten we nog goed met the walking dead wereld.
Yep, erg benieuwd. Daryl en Carol blijven uiteindelijk over, dus het is wel over met allerlei verschillende dingen straks.
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:48:34 #196
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_201299801
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik loop helaas een jaartje achter omdat ik afhankelijk ben van Amazon Prime.
Wellicht dat ze met seizoen 7 wat vlotter zijn.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:50:14 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201299825
Aflevering 7 _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201299940
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:28 schreef RubenSosa het volgende:
World Beyond is ook max 2 seizoenen. Dus er moet toch wel iets gaan gebeuren... Ze gaan niet 2 seizoenen maken als ze er geen bedoeling mee hebben (wat dat ook zal zijn).
Oeh, dat wist ik niet. Hmmm, ja dan krijgen we sowieso meer informatie over die helikopterploeg. Hoe veel seizoenen krijgt Fear trouwens?

Kijk momenteel alleen TWD, erg blij ook dat seizoen 11 naar een einde werkt. Dan denk ik Fear en World Beyond kijken. Het hoeft me ook niet té veel meer uitgemolken worden. Die Carol & Daryl spinoff interesseert me niet zo, maar het zou wel tof zijn als ze gewoon echt nog een hele goede film uitbrengen, ook met veel meer budget en echt goede schrijvers.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 10 september 2021 @ 22:05:49 #199
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_201300038
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Oeh, dat wist ik niet. Hmmm, ja dan krijgen we sowieso meer informatie over die helikopterploeg. Hoe veel seizoenen krijgt Fear trouwens?

Kijk momenteel alleen TWD, erg blij ook dat seizoen 11 naar een einde werkt. Dan denk ik Fear en World Beyond kijken. Het hoeft me ook niet té veel meer uitgemolken worden. Die Carol & Daryl spinoff interesseert me niet zo, maar het zou wel tof zijn als ze gewoon echt nog een hele goede film uitbrengen, ook met veel meer budget en echt goede schrijvers.
Zal inderdaad meer over de helikopter komen, maar wat en hoe, geen idee.
Fear gaat volgende maand starten met seizoen 7. En vermoed dat dit de laatste zal zijn. Maar zeker weten doe ik het niet ;)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 10 september 2021 @ 22:08:19 #200
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_201300071
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik loop helaas een jaartje achter omdat ik afhankelijk ben van Amazon Prime.
Eigenlijk loopt Prime niet zover achter. Seizoen 6 eindigde in juni 2021.
Apart dat seizoen 7 zo snel erachteraan komt eigenlijk.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')