quote:Op dinsdag 17 april 2018 23:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ruud is in Mexico voor Temptation Island.
nee maar je kan hem binnenkort zien bij temptatiën island Vips met Kay die de presentatie doetquote:
Daar had ze geluk, beide handen vol met glasquote:
Batsie Uto kanjertquote:Op dinsdag 17 april 2018 23:02 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is een understatementquote:Op dinsdag 17 april 2018 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook wel , lijkt me niks voor hem..
Thanks. Bas speelt het spel en weet dat het anders waarschijnlijk niet gaat lukken om haar er nog uit te krijgen en ze grote kans had om te winnen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 23:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja Bas stond er ook bij, het was een hele snelle koele hug van Beau uit.
Enige wat ik echt apart vond was, de twins stonden daarna met hem bij de poort. Demi huilen en zeggen waarom Bas, wij hadden dit niet gedacht!, Bas stond er roerloos bij, na een tijdje zei hij, ik kon echt niet anders .
waarom spaar je die?quote:Op dinsdag 17 april 2018 23:02 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zag gelijk wie je bedoeldequote:Op dinsdag 17 april 2018 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook wel , lijkt me niks voor hem..
dacht dat de vips versie niet doorgingquote:Op dinsdag 17 april 2018 23:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nee maar je kan hem binnenkort zien bij temptatiën island Vips met Kay die de presentatie doet
vond ik ook heel vreemdquote:Op dinsdag 17 april 2018 23:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja Bas stond er ook bij, het was een hele snelle koele hug van Beau uit.
Enige wat ik echt apart vond was, de twins stonden daarna met hem bij de poort. Demi huilen en zeggen waarom Bas, wij hadden dit niet gedacht!, Bas stond er roerloos bij, na een tijdje zei hij, ik kon echt niet anders .
Ja dat kan, ik vond het een opvallende uitspraak, die wel eens vaker is voorgekomen bij Utopianenquote:Op dinsdag 17 april 2018 23:05 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Thanks. Bas speelt het spel en weet dat het anders waarschijnlijk niet gaat lukken om haar er nog uit te krijgen en ze grote kans had om te winnen.
mooiquote:Op dinsdag 17 april 2018 23:02 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee gaat toch door hoorde ik gisterenquote:Op dinsdag 17 april 2018 23:06 schreef renevanlaaren het volgende:
da
[..]
dacht dat de vips versie niet doorging
wel een ander seisoen
Ja, ze moet het nog even een beetje volhouden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
let goed op de lichaamstaal, zelfs in dat filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |