Baggerzooiquote:
Ze beginnen hem te voelen denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef Gooddeal het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het dat de twins weinig spraakzaam zijn tegen de anderen.
En genoemd werden door "de stem"quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:34 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja, die in het filmpje te zien zijn
Oké....quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Daar komt geen busbaan. Die busbaan ligt elders en dit terrein wordt ter compensatie een natuurgebied.
Nope, de cams zijn weg, geen enkele reden om die Geile Show door te zetten en zéker niet met een druiloor als Johan.. geen eer aan te behalenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze een paar borrels op heeft, anders weet ik het niet. Ze houdt van teasen en ze heeft hem niet voor niets aan het lijntje gehouden. Er zijn vast ook andere liefhebber. Emiel, waar ben je?
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
leuk huisje indd
zou leuk zijn als dat kan blijven
met een of andere functie![]()
. Jet dr in
bordje niett voeren op even dagen
Alleen Bladr weet wat er mee gaat gebeurenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Linda en Memet dat het zakgeld van Tiet naar Baldr is gegaan.
Ja, je ziet nu al verandering van camera setting af en toe.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al die camera's en ondergrondse kabels van het afgesloten gebied moeten naar dat nieuwe stuk grond.
niemand kan wat aan haar /zijn eigen accent doenquote:
Die bomen zouden dan strak tegen de stal aan moeten hebben gestaan, maar daar stond op een gegeven moment het kippenhok. En die zonnepanelen stonden er ook ineens na een tijd. Volgens mij ook op die ruimte waar je nu die bomen ziet.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Ze liepen er soms doorheen naar hun kasteel op het akkerland.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:38 schreef lorrie03 het volgende:
Nou volgens Linda wil beau het huisje kopen.
Lin: nou ze weet wat we er voor betaald hebben
Dus ook daar zijn we mee voor de gek gehouden. Of getracht voor gek te houden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:38 schreef lorrie03 het volgende:
Huh? Dus ze heeft het een soort op afbetaling gekocht?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:38 schreef IkFok het volgende:
Huis van beau kost 6000 en Beau heeft er 1400 voor betaald tot nu toe
Het is echt raar hè?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Huh? Dus ze heeft het een soort op afbetaling gekocht?
Waar komt het bedrag van 700 en nog wat vandaan dat Bo ervoor wilde hebben??quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:38 schreef IkFok het volgende:
Huis van beau kost 6000 en Beau heeft er 1400 voor betaald tot nu toe
Ah kijk , nu komt er al een beetje aap uit de mouwquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:38 schreef lorrie03 het volgende:
De B.V. lijkt dan 6000 betaald te hebben en Beau zou dat moeten terugbetalen , als ik het goed begrijp.quote:
't Is een geldwolf. En je denkt toch niet dat ze voor niks, letter en figuurlijk, met die tieten en reet liep te showen?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar komt het bedrag van 700 en nog wat vandaan dat Bo ervoor wilde hebben??
Of zit ik nu helemaal fout.....
beau heeft vanmiddag nog met haar gepraat over de bohut, dus linda moet niet denken , maar zeggen dat ze het gehoord heeftquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Linda zegt het nu, Linda denkt dat Tiet de hut wil kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |