Chufi volgens mij,weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
UTO / [COS #18672] We houden van Utopia 1.0
Ik dacht eigenlijk dat er een andere plattegrond stond, maar niet dus.
Intentie was goed!!![]()
Ik weet niet meer wie hem plaatste, die had alleen het huidige (kleine) stuk erop staan. Sjamp was toen ook in de COS. Meer aanwijzingen heb ik niet.
Dit was een dank voor het antwoord.quote:
Dat ze voordat ze echt de poort uit liep nog even melde dat er geen aggutjuskutkeek gemaakt mocht worden. Te sneu!quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, en nadat ze weggestemd was ging ze eerst nog snel achter de pc zitten.
Overleg met de redactie, bedelen bij Kees?
zei ze dat echt???quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat ze voordat ze echt de poort uit liep nog even melde dat er geen aggutjuskutkeek gemaakt mocht worden. Te sneu!
leuk huisje inddquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar er gaat ook al gezegd worden dat het op een andere plek komt.
Das niet te hopen dat ze zo de loods ook weer tot hun beschikking hebben![]()
Dat kan misschien ook verklaren waarom Beau nog niets hoorde van haar huisje? misschien dan ook hergebruiken of zo?
Eigenlijk hoop ik wel dat het cordwood blijft staan, dat past wel in een natuurlijke omgeving
Al die camera's en ondergrondse kabels van het afgesloten gebied moeten naar dat nieuwe stuk grond.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:29 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dit was een dank voor het antwoord.
Niet voor wat Romy verteld.
Maar ze zijn dus voor de bewoners zichtbaar bezig. Voor of achter het hek.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
leuk huisje indd
zou leuk zijn als dat kan blijven
met een of andere functie![]()
. Jet dr in
bordje niett voeren op even dagen
Middag!quote:
Romy en Beau of Billy hadden het er vanochtend over dat alles kaal gemaakt werd en afgebroken.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al die camera's en ondergrondse kabels van het afgesloten gebied moeten naar dat nieuwe stuk grond.
Ja iddquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chufi volgens mij,weet het niet zeker.
De 6 plankenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:27 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Het komt voor in het filmpje dat ze vanaf de grond moeten beginnen.
Met niets dus.
Misschien ligt er wat materiaal daar. Net als bij deze Uto.
Deze bizarre keuze overleefd, die gaat nergens meer heen... haar enige tegenstander is Baldy nog, die al eerder 97 bewoners heeft overleefd met nixdoenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:31 schreef DKUp het volgende:
Vlinder weer met beide pootjes op de grond.
Kaal is meestal wel handig, voor een busbaan.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Romy en Beau of Billy hadden het er vanochtend over dat alles kaal gemaakt werd en afgebroken.
das al een tijdje volgens mij. deden alles samen of samen met beau. een eigen utopia binnen utopia.... tijd om te gaan lijkt mij...quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef Gooddeal het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het dat de twins weinig spraakzaam zijn tegen de anderen.
Als ze een paar borrels op heeft, anders weet ik het niet. Ze houdt van teasen en ze heeft hem niet voor niets aan het lijntje gehouden. Er zijn vast ook andere liefhebber. Emiel, waar ben je?quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:57 schreef goldback het volgende:
[..]
zou ze al kapot geneukt zijn inmiddels ?
Ja gejat van Calve Delftquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat ze voordat ze echt de poort uit liep nog even melde dat er geen aggutjuskutkeek gemaakt mocht worden. Te sneu!
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Dit stuk 'bos' is er nu toch niet meer?
Die kunnen ze natuurlijk alles wijsmaken.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Romy en Beau of Billy hadden het er vanochtend over dat alles kaal gemaakt werd en afgebroken.
Daar komt geen busbaan. Die busbaan ligt elders en dit terrein wordt ter compensatie een natuurgebied.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kaal is meestal wel handig, voor een busbaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |