Dat ze je gewoon ontvriend heeft. Volkomen terecht natuurlijk. Ga eens hulp zoeken man.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:39 schreef Kluun1985 het volgende:
Maar wat moet ik denken van die radiostilte?
Ze had pand gevonden! Gemeente heeft geen vergunning gegeven!quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hoe is dat trampoline gedoe afgelopen? Ze moet inmiddels toch miljonair zijn.
Never.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:54 schreef CoolGuy het volgende:
TS is nog to-taal niet over zijn ex heen.
Dat jij je veel te druk maakt om een gepasseerd station wat je ex vriendin heet. Er zijn nog altijd veel meer vrouwen op de wereld dan mannen dus.... aan de slag.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:39 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik volg exje (die mij genadeloos heeft gedumpt omdat haar ouders mij afkeurden) nog op social media. Exje is normaal vrij actief. Of ze nou thuiszit of werkt ze 'liked' de hele dag door facebook posts. Sinds vrijdag is er echter radiostilte. Nee, ze is gezond, want op zondag was ze even actief. Nu weer 2 dagen stil. Waarom mij dit nog interesseert? OMDAT ik niet wil dat exje eerder dan mij een nieuwe relatie en baan krijgt. Ik wil haar zien falen.
Zo dumpte ze mij en verdween potentiële trampolinepark ondernemingtoen verloor ze haar baan
We zitten dus beide in dezelfde situatie. Maar ik wil eerder dan haar een baan en relatie krijgen. En dan met mijn meisje langs haar huis paraderen
![]()
Maar wat moet ik denken van die radiostilte?
-Ze is verliefd en heeft geen tijd voor social media meer?![]()
-Ze zit nog meer in de problemen? Huur kost alleen al 900 euro per maand, zonder baan wordt dat lastig en ze heeft ook allerlei schulden. Uit paniek geen interesse in de gelukkige foto's op FB?![]()
![]()
Wat denken jullie?
Haar ouders hadden wel gelijkquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:03 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Never.
Ik begrijp het niet. Jip en Janneke worden verliefd. Vice versa:
'Ik hou van jou'
'Ik blijf mijn hele leven met je'
'Volgend jaar hebben we kindjes samen'
etc
Janneke's moeder Vicky zegt: Je kan beter krijgen dan Jip. Janneke dumpt Jip en vergeet alle beloftes. Mensen zijn fokking nep. Vooral die trouwbeloften afleggen en vervolgens scheiden. 'In ziekte en gezondheid LOL'
Zo dat zijn goeie jetsers Iwa.quote:Op woensdag 18 april 2018 12:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat jij je veel te druk maakt om een gepasseerd station wat je ex vriendin heet. Er zijn nog altijd veel meer vrouwen op de wereld dan mannen dus.... aan de slag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |