HAH PWNDquote:Op dinsdag 17 april 2018 16:02 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb je moeder gefl.. oh.. ik.. j... wat.
Ja heb mega veel last van tandsteen en van tandarts moest ik vaker komen dus ik zet me straks XHAMSTER op.quote:
OK bedankt hier heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:09 schreef SpecialK het volgende:
Je moet gewoon doorgaan met stoken of flossen. Bloed is een teken dat je tandvlees al stuk is, niet dat jij het stuk aan het maken bent... voelt in het begin een beetje raar pijnlijk sommige plekjes maar gewoon hard door blijven raggen in die stinkbek van je en het zal uiteindelijk goed komen kusjes.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja heb mega veel last van tandsteen en van tandarts moest ik vaker komen dus ik zet me straks XHAMSTER op.
Gelukkig zei de tandarts niet dat je vaker daar moest komen danquote:Op dinsdag 17 april 2018 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja heb mega veel last van tandsteen en van tandarts moest ik vaker komen dus ik zet me straks XHAMSTER op.
Faalklacht want huilen doe je als er iets wordt getrokken en het heel erg pijn doet en je geen verdoving hebt. In deze zit je volgens mij een beetje aandacht te zoeken voor iets wat allang achter de rug is. Betekend wel dat je nu in het vervolg weet dat je beter je tanden moet poetsen elke dag.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
Sow. Doen jullie dat ook wel eens jullie mond flossen? Ik had net je moeder nog geflost, dat terzijde, maar even serieus; ik moest dat van de tandarts en nu hele mondje vol met bloed waardoor ik heb moeten huilen.
Klacht: mondje vol bloed.
quote:Ik had net je moeder nog geflost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |