Niemand mag helpen van beau.quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
rancuneus ..
jammer weer
zegt genoeg imo
ja sneaky komt hij wel ver zoquote:
Ja dat!quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik vind er niets meer aan , ik ga in de zon zitten, vieze gore billy mag blijven, morgen zeggen er weer een aantal, had ik jou maar weggestuurd, want dan laat billy haar ware aard weer zien
Het is zo'n zielig mokkel. Ik ben ook blij dat ze weggaat. Maar we waren, na zoveel jaar, zo dicht bij het verlies van Bats. Ik vind het jammer. Hoe mooi was het drama geweest als Bats er toch uit moest..quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:22 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Die trui met Haat er op heeft haar de kop gekost .
Ze heeft het over zich zelf afgeroepen
Ze zou van mij ook het heen en weer kunnen krijgen. Judas.quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
rancuneus ..
jammer weer
zegt genoeg imo
kijk BOquote:Op dinsdag 17 april 2018 14:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn god zeg word je naar huis gestemd, en dan staat er een blije Johan op je te wachten
het houd niet op.......
oja bijna vergetenquote:Op dinsdag 17 april 2018 14:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je tuin in. Koekebakker.
Ja wat laat die zich kennen zeg. Nare eigenschap van mevrouw Beauquote:Op dinsdag 17 april 2018 14:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
rancuneus ..
jammer weer
zegt genoeg imo
Jij bent mod hier, is er een mogelijkheid om hem weg te stemmen?quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb jij met Billy? Vind je haar echt zo leuk? Kan het gewoon niet vatten.
Van mij ook. Maar ik ben ook rancuneusquote:Op dinsdag 17 april 2018 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zou van mij ook het heen en weer kunnen krijgen. Judas.
besloten groepquote:Op dinsdag 17 april 2018 14:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/utopianl/
Ik kan mij wel voorstellen dat je nu romy even niet meer wil zien, dat komt heus wel als je eruit bent, en het weer kunt relativerenquote:Op dinsdag 17 april 2018 14:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
rancuneus ..
jammer weer
zegt genoeg imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |