Vluchtlingenwerk....was dat niet die instantie die betrapt werd op medewerkers die er een hele business van maakten om tegen forse betalingen illegaal vluchtelingen aan allerlei voorzieningen in het land waarnaar zij vluchten te helpen en de mazen in de wet te vinden?quote:CBS: bijna 90 procent na 2,5 jaar nog zonder baan
Vluchtelingenwerk Nederland vindt bovendien dat statushouders niet zomaar elke baan hoeven aan te nemen, ook al staan ze in de kassen te springen om werknemers. „De kans dat je daar Pools leert, is groter dan dat je Nederlands erop vooruitgaat, dus dat draagt ook niet per se bij aan integratie”, stelt woordvoerder Martijn van der Linden.
Telegraaf 2018.
Ja of jij dus.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
Polen zijn echt strijdersWerken harder dan ik ooit kon, gezellig ook nog en zuipen zich elke avond kapot om de volgende ochtend weer ready te zijn voor 't werk. Kunnen die vluchtelingen nog een voorbeeld aan nemen
Naja het was een bijbaan voor mij en hun levensonderhoud, dus...quote:
Bestuursvoorzitter Manson tikt 140.287 per jaar af, die heeft geen idee wat werken is.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vluchtlingenwerk....was dat niet die instantie die betrapt werd op medewerkers die er een hele business van maakten om tegen forse betalingen illegaal vluchtelingen aan allerlei voorzieningen in het land waarnaar zij vluchten te helpen en de mazen in de wet te vinden?
Staat mij iets van bij en daarom.. Dankjewel Groenlinks, PvdA en aanverwante partijen die jarenlang ons voorlogen met BN'ers in de media dat al die vluchtelingen zo goed voor ons land waren, en een,meerwaarde, en eenmaal binen ons systeem binnen no time een baan vonden ter faveure van de gewone werkloze landgenoot.
Dit. Heb als scholier een tijdje in de kassen gewerkt. Kwamen ze aan in busjes met hun opgeschoren harses. In de pauze roken ze een pakje peuken weg en achteraf lekker zuipen met zequote:Op dinsdag 17 april 2018 13:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
Polen zijn echt strijdersWerken harder dan ik ooit kon, gezellig ook nog en zuipen zich elke avond kapot om de volgende ochtend weer ready te zijn voor 't werk. Kunnen die vluchtelingen nog een voorbeeld aan nemen
Zelfde hier, maar dan met bessen. Heb nu ook nog genoeg vrienden die met ze werken met iets ingewikkelder werk zelfs. Die mensen werken altijd hard en is altijd lol met henquote:Op dinsdag 17 april 2018 13:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dit. Heb als scholier een tijdje in de kassen gewerkt. Kwamen ze aan in busjes met hun opgeschoren harses. In de pauze roken ze een pakje peuken weg en achteraf lekker zuipen met ze
quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dit dus, en als je er iets van durft te zeggen heb je een heel legertje linksgekkies achter je aan met scheldpartijenquote:Op dinsdag 17 april 2018 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Voor Nederlanders in de bijstand is iedere baan passend, zelfs als afgestudeerd WO'er moet je solliciteren op productiewerk want dan doe je in ieder geval iets en ben je uit de bijstand.
En die economische vluchtelingen uit Afrika waar niet eens oorlog is mogen lekker kiezen en zitten de hele dag thuis met gratis geld.
Altijd zo tolerant, behalve als iemand een andere mening heeft. Dan ben je direct een racist, fascist en een domme PVV tokkie.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:28 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Dit dus, en als je er iets van durft te zeggen heb je een heel legertje linksgekkies achter je aan met scheldpartijendat geen mens illegaal is, en dat je niet moet "haten op vluchtelingen"
Eens. Als we dan allemaal gelijk zijn, dan ook 'gelijke monniken, gelijke kappen' . Hoeft ook helemaal geen haat bij te komen kijken. Kwestie van werken en aanpakken. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:28 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Dit dus, en als je er iets van durft te zeggen heb je een heel legertje linksgekkies achter je aan met scheldpartijendat geen mens illegaal is, en dat je niet moet "haten op vluchtelingen"
En die dus allemaal naar Nederlandse scholen gaan, en dus alle kansen van de wereld krijgen. Maar die niet grijpen en uiteindelijk maakt links je dan weer wijs dat ze allemaal slachtoffer zijn van racismequote:Op dinsdag 17 april 2018 13:50 schreef MAHL het volgende:
En het leuke is dat ze ook nog minimaal vijf kinderen nemen, welke ook allemaal in de bijstand komen.
Ik discrimineer niet, ik haat gewoon iedereen die als een parasiet gedraagt.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:15 schreef Fushia2 het volgende:
Haten op vluchtelingen, dan heb je echt een zielig leventje
quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:02 schreef C.L.Werner het volgende:
Vluchtelingen gaan toch ook weer terug naar hun land als het veilig is? Om hun land op te bouwen?
Mij is altijd verteld dat ze zo lang mogelijk in Nederland blijven om zo figuren als onze TS zo hard mogelijk te kunnen trollen. En zo te zien lukt ze dat prima.quote:
Sterker nog, de gezinshereniging brengt de rest van de familie hierquote:
Cultuurverrijking!!quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sterker nog, de gezinshereniging brengt de rest van de familie hierOpdat Nederland nog diverser kan worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |