quote:Ik zou geen spoiler plaatsen, tenzij je het allemaal niet zo serieus neemt en er ook meteen foute stickers e.d op plakt.
Op vrijdag 3 januari 2003 20:31 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
En een klassieker kan je customizen..
Als je het wel serieus neemt: Tune subtiel !
Lederen bekleding doe je al. Verder een paar mooie Alpina velgen, chroomen zijstrips en een glimmende carrosserie: Heb je een heel mooie bak!
quote:Mwa, dit is een getunede Ferrari Testarossa van Koenig, die zou opstijgen zonder spoiler.
Op maandag 10 maart 2003 00:26 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Alles van Pininfarina dus

Deze heeft met max turbo-boost 1000 PK !! 0 - 200 km per uur in 8.9 seconde, 0 - 300 km per uur in 16 seconde.
quote:Dat is soms wel waar ja, maar deze Testarossa is best bescheiden gehouden (al heeft ie een F355 neus, wat dan weer niet mooi is)
Op dinsdag 11 maart 2003 03:40 schreef piet_pelle het volgende:
Koenig moet altijd overdrijven, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet mooi vind.
[Dit bericht is gewijzigd door Toewan op 11-03-2003 03:49]
quote:Dit heeft niets meer te maken met een Ferrari. Het spijt me zeer.
Op dinsdag 11 maart 2003 03:37 schreef Toewan het volgende:[..]
Mwa, dit is een getunede Ferrari Testarossa van Koenig, die zou opstijgen zonder spoiler.
Deze heeft met max turbo-boost 1000 PK !! 0 - 200 km per uur in 8.9 seconde, 0 - 300 km per uur in 16 seconde.
En die vleugel op die BMW.
Ik vraag me meer of. Of dit niet gewoon een patser topic is. Want om de 3 reactie,s stat dat HIJ die auto heeft.
Dus die auto past wel bij je. Lekker aan het patseren met je auto. En dan zet je er een vleugel op. Zo dat ALS mensen je missen. Dat ze je dan als nog zien door die vleugel.
En die bak heeft 300 PK +
Moet niet gekker worden in deze wereld
quote:Met die spoiler op je wagen kan je gaan vliegen
Op dinsdag 11 maart 2003 10:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Is dit de spoiler??
hoe durf je
bmw verpoerder. die auto's zijn klassiekers en geen materiaal om zomaar te verpoeren zoals de gemiddelde sjonnie doet met z'n escrot
quote:Maak je wel voor en na foto,s dan
Op dinsdag 11 maart 2003 15:40 schreef Kratje_Bier het volgende:
ALS JE ZO'N VLEUGEL OP JE BMW SCHROEFT KOM IK HEM ER PERSOONLIJK HEM ER WEER AF RUKKEN
hoe durf jebmw verpoerder. die auto's zijn klassiekers en geen materiaal om zomaar te verpoeren zoals de gemiddelde sjonnie doet met z'n escrot
Als je een vleugel wil. Koop dan lekker een vliegtuig. Daar zit pas een grote vleugel op
Hey Mr. Opel, is het nou de spoiler als op de foto's die ik heb gepost of niet?
quote:Mr. Opel heeft zich sinds begin januari niet meer in dit topic vertoond, dus of hij is tot inkeer gekomen en schaamt zich nu rot dat hij dit wou doen of hij is met vleugel naar de CSI club gegaan en daar hebben ze hem zo hard uitgelachen dat hij van schaamte in een hoekje is weggekropen.
Op woensdag 12 maart 2003 14:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:
*schopje*Hey Mr. Opel, is het nou de spoiler als op de foto's die ik heb gepost of niet?
quote:Wow, die is wel vet jah!
Op vrijdag 3 januari 2003 18:39 schreef Mr_Opel het volgende:
[afbeelding]Iets in die richting..
quote:Dat is hem
Op dinsdag 11 maart 2003 10:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Is dit de spoiler??
quote:Mja, alleen is het toch wel jammer dat mij dat nou helemaal geen ene mallemoer kan schelen..
Op donderdag 13 maart 2003 23:17 schreef imriyr het volgende:[..]
Mr. Opel heeft zich sinds begin januari niet meer in dit topic vertoond, dus of hij is tot inkeer gekomen en schaamt zich nu rot dat hij dit wou doen of hij is met vleugel naar de CSI club gegaan en daar hebben ze hem zo hard uitgelachen dat hij van schaamte in een hoekje is weggekropen.
quote:Waarom zet je er dan zo duidelijk bij dat je zoooo een mega vleugel wil hebben? Zeg dan gewoon dat je wil patseren.
Op zondag 16 maart 2003 00:32 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
Mja, alleen is het toch wel jammer dat mij dat nou helemaal geen ene mallemoer kan schelen..
quote:lees een van mijn eerste reacties:
Op zondag 16 maart 2003 01:33 schreef ook_gek het volgende:[..]
Waarom zet je er dan zo duidelijk bij dat je zoooo een mega vleugel wil hebben? Zeg dan gewoon dat je wil patseren.
Geplaatst door Mr_Opel op dinsdag 24 december 2002 18:34quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 24 december 2002 18:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ah nee!!!
Zo iessie wel leuk..
(zuipt ie niet enorm?)
--------------------------------------------------------------------------------
Ik had ooit met mezelf afgesproken dat als ik een auto ging kopen waar zo'n vleugel achterop kon, dat ik dat ook zou doen..
en zuipen? mwa 1 op 5 moet ie toch wel halen, 1 op 7 ook wel mar dat vind ik te zuinig..kan ik net zo goed een 2 liter auto kopen..
quote:
Op zondag 16 maart 2003 00:30 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
Dat is hem
quote:hahaha die koenig jonges zijn ook altijd grappig, wel leuk voor een potje gumball
Op dinsdag 11 maart 2003 03:37 schreef Toewan het volgende:[..]
Mwa, dit is een getunede Ferrari Testarossa van Koenig, die zou opstijgen zonder spoiler.
echt uberlelijke maar wel snelle dingen kunnen ze maken (ook wel een mooie dingen trouwes)
![]()
oh en over die spoiler.......neem een bier spoiler ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door VanDread op 01-05-2003 11:53]
quote:Om eerlijk te zijn ben ik ik maar mondjesmaat bezig met de auto, ik moet er financieel even wat beter voor staan om er lekker aan te kunnen gaan sleutelen, maar die foto's die kan ik wel ff maken zoals ie er nu bij staat..
Op donderdag 1 mei 2003 19:52 schreef JoostW het volgende:
Waar blijven de foto's?!
op het moment rij ik hier in :
en zo'n V8 rijd echt wel lekker..
quote:Die is VET
Op zondag 8 juni 2003 21:33 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
op het moment rij ik hier in :
[afbeelding] en zo'n V8 rijd echt wel lekker..
quote:Goed argument.
Op vrijdag 27 december 2002 18:04 schreef Mr_Opel het volgende:
Voor iedereen die tegen die vleugel is: Heb je er ooit wel eens 1 gezien met een vleugel?Er rijden er nog genoeg rond zonder vleugel dus vergaap je dan maar aan die...
quote:Ander argument: lees een van me eerste posts en alles wordt duidelijk
Op maandag 9 juni 2003 14:05 schreef D.Rose het volgende:[..]
Goed argument.
Er zijn al genoeg mooie, dus ik maak de mijne lelijk
Jacco, jij snapt hem
Ben nog steeds benieuwd naar die spoilerquote:Op zondag 23 november 2003 21:00 schreef wunderbaum het volgende:
Zou inderdaad graag foto's van die635
willen zien.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:14 schreef ook_gek het volgende:
is allemaal uit de duim gezogen
Anders lees je het wheelie topic door. De laatste pagina. Daar zegt iemand dat hij z,n hand op z,n achterrem houd tijdens een wheelie op z,n motorquote:Op vrijdag 30 april 2004 19:18 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pff, wie is er hier nog wel te vertrouwen
je kunt je hand toch op een pedaal houdenquote:Op vrijdag 30 april 2004 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anders lees je het wheelie topic door. De laatste pagina. Daar zegt iemand dat hij z,n hand op z,n achterrem houd tijdens een wheelie op z,n motor
Beetje jamme alleen dat de achterrem een pedaal is
Ik heb nog weinig auto en weinig vleugel gezien.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:49 schreef pAin het volgende:
imho verkrachting, maar ik weet iig respect op te brengen voor je keuze..... Jou auto, jou vleugel.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |