Zet er liever een setje Alpina-wielen onder. Dan kun je tenminste nog doen alsof je smaak hebt.
Er rijden er nog genoeg rond zonder vleugel dus vergaap je dan maar aan die...
quote:ja, in Duitsland.. 635's zijn prachtig, maar met die vleugel niet meer.. Als BMW gewild had dat er een vleugel op ging, hadden ze die er zelf wel opgemaakt.
Op vrijdag 27 december 2002 18:04 schreef Mr_Opel het volgende:
Voor iedereen die tegen die vleugel is: Heb je er ooit wel eens 1 gezien met een vleugel?
Doe het niet.. Heb medelijden met je imago... Je maakt zo'n statement met zo'n ding.. Zo van: Ik rij een 635 maar ben geestelijk nog 15
quote:ik heb een sportauto gekocht, en op een sportbak moet een dikke vleugel..
Op vrijdag 27 december 2002 18:06 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
ja, in Duitsland.. 635's zijn prachtig, maar met die vleugel niet meer.. Als BMW gewild had dat er een vleugel op ging, hadden ze die er zelf wel opgemaakt.
Doe het niet.. Heb medelijden met je imago... Je maakt zo'n statement met zo'n ding.. Zo van: Ik rij een 635 maar ben geestelijk nog 15
quote:Have it your way... Je opmerking bevestigt mijn laatste opmerking in mijn vorige post..
Op vrijdag 27 december 2002 18:09 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
ik heb een sportauto gekocht, en op een sportbak moet een dikke vleugel..
Een echte liefhebber maakt zoiets juist heel subtiel.. Mooie velgjes, onopvallend gemodificeerd onderstel, beetje vettere uitlaat..
Alleen patsers
die Breezah-chickies willen versieren gooien er een onwijs lelijke grote vleugel op.
Maar ja, je doet t toch,
dus veel plezier ermee..
Nou goed, omdat ik het niet laten kan:
DOE HET NIET!!!! JE BEZIT 1 VAN DE MOOISTE COUPE's OOIT DOOR DE NAOORLOGSE DUITSE AUTOINDUSTRIE VOORTGEBRACHT!!! Laat dat dan ook zo!!!!!
quote:Oh gelukkig, je doet t dus niet. Want zo'n vleugel KAN gewoon niet op een 635 CSi
Op dinsdag 24 december 2002 18:34 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
Ik had ooit met mezelf afgesproken dat als ik een auto ging kopen waar zo'n vleugel achterop kon, dat ik dat ook zou doen..
Weet je wat ik er ook nog mee ga doen?
een dikke luchthapper op de motorkap maken
quote:Als je een huis wilt bouwen moet een welstandscommissie het ontwerp goedkeuren. Ik stel voor, een dergelijke commissie alle aanpassingen aan auto's te laten beoordelen op
Op vrijdag 27 december 2002 18:17 schreef Mr_Opel het volgende:
Hmm, ik merk alweer dat ik nog steeds een schenenschoppende verschijning ben...Weet je wat ik er ook nog mee ga doen?
een dikke luchthapper op de motorkap maken
* Wile_E_Coyote gaat BMW vragen deze 635 in beslag te nemen en te verkopen aan iemand die zo'n klassebak wel waardeert..
Je bent een
als je met schoonheid stunt
quote:Hee pas op jij he ik ben zijn vriendin en zeker geen breezah-chick
Op vrijdag 27 december 2002 18:12 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Have it your way... Je opmerking bevestigt mijn laatste opmerking in mijn vorige post..
Een echte liefhebber maakt zoiets juist heel subtiel.. Mooie velgjes, onopvallend gemodificeerd onderstel, beetje vettere uitlaat..
Alleen patsers
die Breezah-chickies willen versieren gooien er een onwijs lelijke grote vleugel op.
Maar ja, je doet t toch,
dus veel plezier ermee..
quote:lulleltje rozewater spreekt
Op vrijdag 27 december 2002 18:18 schreef nikky het volgende:
mister_opel koopt een BMW.
quote:Beetje meer userachtergronden bestuderen okay?
Op vrijdag 27 december 2002 18:21 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
lulleltje Mevrouw rozewater spreekt
quote:hap
Op vrijdag 27 december 2002 18:20 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Als je een huis wilt bouwen moet een welstandscommissie het ontwerp goedkeuren. Ik stel voor, een dergelijke commissie alle aanpassingen aan auto's te laten beoordelen op
- gehalte...
* Wile_E_Coyote gaat BMW vragen deze 635 in beslag te nemen en te verkopen aan iemand die zo'n klassebak wel waardeert..
Je bent een
als je met schoonheid stunt
quote:Praat jij hem dan die vleugel uit zn hoofd. Naar jou luistert ie toch wel? Toch?
Op vrijdag 27 december 2002 18:20 schreef spookie het volgende:[..]
Hee pas op jij he ik ben zijn vriendin en zeker geen breezah-chick
![]()
Oh, en als jij die vleugel er zelf ook op wil, ben je technisch gesproken wel degelijk een breezah-chick. Ook zonder er ooit een druppel van binnengekregen te hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Argento op 27-12-2002 18:24]
quote:Dan zou ik me maar zorgen gaan maken om mijn positie als ik jou was. En eens een beetje je invloed aanwenden. Want Breezah-chickies vallen op dat soort wagens, dus als hij dat ondanks alle goede raad toch gaat doen, lijkt het me, dat ie van je af wil, of zo..
Op vrijdag 27 december 2002 18:20 schreef spookie het volgende:[..]
Hee pas op jij he ik ben zijn vriendin en zeker geen breezah-chick
![]()
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 18:22 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Beetje meer userachtergronden bestuderen okay?
quote:* Wile_E_Coyote is onmiddellijk bereid..
Op vrijdag 27 december 2002 18:22 schreef GizartFRL het volgende:
Kunnen we met een paar fokkers geen geld verzamelen om die auto te redden?
quote:Ik val niet op die auto hoor als je dat denkt ik had al wat met hem voor dat die BMW er was
Op vrijdag 27 december 2002 18:23 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dan zou ik me maar zorgen gaan maken om mijn positie als ik jou was. En eens een beetje je invloed aanwenden. Want Breezah-chickies vallen op dat soort wagens, dus als hij dat ondanks alle goede raad toch gaat doen, lijkt het me, dat ie van je af wil, of zo..
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 18:27 schreef Aernout het volgende:
Een vleugel, dat is pure verkrachting
Doe je ook mee met het red de 635 plan?
* GizartFRL meldt iig.
quote:Van iemand die een vleugel op een 635 zet
Op vrijdag 27 december 2002 18:25 schreef Mr_Opel het volgende:
stelletje goedgelovige mensen, denk je nou echt dat ik een auto ontsierende luchthapper op me motorkap ga zetten?
die vleugel moet er gewoon op, en dat ga ik jullie laten zien ook.. (en ik hou er een orginele kofferklep bij...)
quote:Waar maak jij je druk om zeg heb je niks beters te doen?
Op vrijdag 27 december 2002 18:29 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Van iemand die een vleugel op een 635 zet
kun je alles verwachten dus ook een luchthapper..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |