QFTquote:
De vetgedrukte problemen ervaar ik op dit moment.quote:Op maandag 16 april 2018 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
QFT
Citalopram en alcohol zijn geen goede combinatie. Het wordt afgeraden om alcohol te drinken tijdens de behandeling. Alcohol kan de bijwerkingen van citalopram versterken.
Vaak voorkomende bijwerkingen van citalopram
De volgende bijwerkingen van citalopram komen vaak voor (één op de tien gebruikers):
Rusteloosheid, nervositeit
Vermoeidheid
Angst
Abnormale dromen
Concentratieproblemen
Oorsuizen
Geeuwen
Gewichtsafname
Maagdarmklachten
Jeuk
Trillingen (tremor)
Spierpijn
Algehele lichaamszwakte
Minder zin in seks, erectieproblemen
Soms voorkomende bijwerkingen van citalopram
Soms veroorzaakt citalopram de volgende bijwerkingen, deze klachten ontstaan bij minder dan één op de honderd gebruikers:
Verhoogde eetlust en gewichtstoename
Agressie
Hallucinaties
Manie
Verwijde pupillen
Lage hartslag
Snelle hartslag
Hevig menstrueel bloedverlies
Huiduitslag, netelroos
Da's vetgedrukt. Dit is cursiefquote:Op maandag 16 april 2018 18:26 schreef Ciclon het volgende:
[..]
De cursieve problemen ervaar ik op dit moment.
Dat eerste zeker. Ik heb het altijd al gehad, maar niet in zo'n zware mate als deze keer. Kamp met suicidale gedachgten, mijn hele toekomst zie ik somber in etc.quote:Op maandag 16 april 2018 19:01 schreef Allures het volgende:
Zit je jezelf niet gewoon op te fokken doordat je denkt dat er wat gebeurd is en nu dus denkt dat je een beetje fout gaat?
Als je denkt dat het meer is en door de medicatie komt of zo moet je even contact op nemen met een arts
Ja vervelend. Ik heb ook absoluut geen grens als ik drank op heb. En dan nog van die idiote gedragingen waar ik de volgende dagen enorm van spijt van heb. Al hoor ik er 99 van de 100x niks meer van en is het uiteindelijk allemaal niet zo erg gebleken. Maar toch..quote:Op maandag 16 april 2018 22:20 schreef Desmosedici het volgende:
Ik heb dat zelf ook al jaren. Tijdens katers altijd een gestrest gevoel, onrustig en misschien lichtjes paranoia. Krijg dat gevoel ook altijd als ik veel koffie drink.
Ben er achter gekomen dat het gewoon komt door verhoogde hartslag. Blijkbaar is dat ook een symptoom van alcohol en mijn hartslag is tijdens een kater ook altijd hoger. Met veel koffie dus ook. Het is niet echt een fijn gevoel.
Daarnaast slaap je ook nog weinig of slecht na een nacht doorhalen. Dat zorgt ook voor stress.
Vrienden van me hebben dat ook, die worden een zoutzak na veel alcohol, ik daarentegen wordt hyperactief.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
Vreemd, ik word juist altijd lekker rustig na een biertje of 4. Maak je niet zo druk om de rest van de wereld, die draait wel bij. Hoe is het afgelopen?
Mwoa ik krijg wel energie van alcohol, maar als ik stop met zuipen dan kak ik in...quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:27 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben dat ook, die worden een zoutzak na veel alcohol, ik daarentegen wordt hyperactief.
Ja verder gelukkig niks gehoord, verder nog wel paniekerig gevoel, maar al stukke minder. Het is ook gewoon een karaktereigenschap van me, iets met hooggevoeligheid denk..
Aankomend weekend even rust houden en op koningsdag met mate een biertje doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |