Het is niet te hopen dat 'ie die troep van Neres aan 't paffen is, nu..quote:Op maandag 16 april 2018 19:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Bergwijn heeft al 3 van die knetsers op
Het is inderdaad veel vetter om Dré’tje Hazes te horen zingen op een sfeerloze parkeerplaats aan de rand van de stadquote:Op maandag 16 april 2018 19:04 schreef Stabiel het volgende:
Die spring-EDM en kermis muziek op zo'n sfeerloze stadshuisplein vol met pubers die net om de hoek komen kijken.
Beide kut. Maar deze piratenfestijn achtige nonsense is zowaar nog triester.quote:Op maandag 16 april 2018 19:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is inderdaad veel vetter om Dré Hazes te horen zingen op een sfeerloze parkeerplaats
Als jij een kampioensfeest mocht organiseren, hoe zou jij het dan doen? Volgens mij ben jij een type waarbij het namelijk nooit goed is.quote:Op maandag 16 april 2018 19:06 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Beide kut. Maar deze piratenfestijn achtige nonsense is zowaar nog triester.
Ik zou eerst beginnen met fatsoenlijke muziek te draaien en niet die EDM festival meuk.quote:Op maandag 16 april 2018 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Als jij een kampioensfeest mocht organiseren, hoe zou jij het dan doen?
Kwestie van smaak.quote:Op maandag 16 april 2018 19:08 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik zou eerst beginnen met fatsoenlijke muziek te draaien en niet die EDM festival meuk.
Idd, Jacques Brel, Mozartquote:Op maandag 16 april 2018 19:08 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik zou eerst beginnen met fatsoenlijke muziek te draaien en niet die EDM festival meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |