Opgehemeld, gebagatelliseerd of juist totaal de grond in geboord. Een middenweg bestaat ook hier weer nauwelijks.quote:Op maandag 16 april 2018 16:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb niks met autosport, en volgens mij is Max echt wel getalenteerd maar ik beoordeel je klacht toch als terecht. Wordt doodmoe van die gast en hoe alles wat hem aan gaat opgehemeld of gebagatelliseerd wordt. Hij heeft ook een erg vreemd hoofd, je kan geen blad meer open slaan zonder dat hoofd tegen te komen.
Ik ook niet. Volgens mij moet je het nieuws echt opzoeken om er aan blootgesteld te worden.quote:
haten op de_boswachterquote:Op maandag 16 april 2018 16:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ook niet. Volgens mij moet je het nieuws echt opzoeken om er aan blootgesteld te worden.
Dat is een beetje als een hekel aan de_boswachter en zijn kuttopics hebben en dan toch er op klikken om daarna er over te klagen...
het is de nieuwe Messias op Ziggo. Verder zal de F1 mij ook aan de reet roesten.quote:Op maandag 16 april 2018 16:50 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, en de sport interesseert me niet dus ik ga er ook geen nieuws over lezen of kijken.
Ik zal het in mijn achterhoofd houden als ik ooit overweeg over te stappen naar Ziggoquote:Op maandag 16 april 2018 16:52 schreef Handleiding het volgende:
[..]
het is de nieuwe Messias op Ziggo. Verder zal de F1 mij ook aan de reet roesten.
Dit.quote:Op maandag 16 april 2018 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik trek me er weinig van aan. Ik kijk een f1 race niet alleen vanwege Max.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |