Echt hequote:Op zondag 29 april 2018 12:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is ook zo lastig uitleggen als mensen dan gaan vragen wat ik de hele dag doe. 'Op een scherm naar een man kijken die commentaar geef op een optreden dat wij niet kunnen zien.' NIEMAND verder snapt hoe leuk dit is.
quote:Op zondag 29 april 2018 12:04 schreef Guanabana het volgende:
'I'm not gonna eat in front of you, that's kinda gross'
Zijn wel wisselende hoofden. Wiv (die vrouw) zit er het meest, maar verder komen er ook andere medewerkers, mensen van andere streams en zo nu en dan een van de artiesten.quote:Op zondag 29 april 2018 12:05 schreef libranl het volgende:
[..]
Maar liefst 2 Hoofden![]()
Hoe meer Hoofden hoe beter.
En de kwaliteit van het beeld en geluid is bij hem gewoon het beste dus het fijnste om aan te hebben staan!quote:Op zondag 29 april 2018 12:06 schreef Guanabana het volgende:
Het scheelt wel dat dat Hoofd op een bepaalde manier prettig is voor het oog. Best aantrekkelijk ofzo. En leuk om naar te luisteren.
Om het nog wat verder uit te leggen: "En als er een optreden bezig is zien we niet alleen niks, dan HOREN we ook niks.quote:Op zondag 29 april 2018 12:05 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Echt heGelukkig kunnen we hier wel ons gehyper delen
M'n vriend net ook "Wat? Je ziet helemaal niets? Ga je dit echt de hele dag kijken?". JA!
Ik heb deze ook wel een tijd gekeken vorige jaren. Is dit ook met een Rodrigo ofzo?quote:Op zondag 29 april 2018 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn wel wisselende hoofden. Wiv (die vrouw) zit er het meest, maar verder komen er ook andere medewerkers, mensen van andere streams en zo nu en dan een van de artiesten.
Vind ook dat 'ie iets heel schattigs heeftquote:Op zondag 29 april 2018 12:06 schreef Guanabana het volgende:
Het scheelt wel dat dat Hoofd op een bepaalde manier prettig is voor het oog. Best aantrekkelijk ofzo. En leuk om naar te luisteren.
quote:Op zondag 29 april 2018 12:10 schreef Cee het volgende:
"Can you imagine if this qualified people would fall off their chairs?"![]()
DIT JAquote:Op zondag 29 april 2018 11:26 schreef Chocoladesoes het volgende:
Oh man, dinsdag als Waylon komt ga ik zó stressen, voelt dan echt als het moment van de waarheid
quote:Op zondag 29 april 2018 12:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om het nog wat verder uit te leggen: "En als er een optreden bezig is zien we niet alleen niks, dan HOREN we ook niks."
Ik denk dat die wel doorhebben dat het een gelopen race is voor ze en dat ze ook weinig geld en moeite willen steken in de staging. Beter om te sparen voor volgend jaar.quote:Op zondag 29 april 2018 12:12 schreef Fascination het volgende:
IJsland weet ook van gekkigheid niet meer wat 't moet doen.
quote:Op zondag 29 april 2018 12:09 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik heb deze ook wel een tijd gekeken vorige jaren. Is dit ook met een Rodrigo ofzo?
quote:Op zondag 29 april 2018 12:10 schreef Cee het volgende:
"Can you imagine if this qualified people would fall off their chairs?"![]()
Schotland.quote:Op zondag 29 april 2018 12:13 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha dat klinkt als iets voor de eckte eckte diehards.quote:Op zondag 29 april 2018 12:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Eerste hoofd wat ik ooit zag. Wat toen nog 100% zonder geluid.
Hier op het repetitie schema kijken wie er bezig zou moeten zijn en dan aan zijn gezicht proberen af te lezen hoe het gaat.
De afgelopen jaren snapten ze steeds niet wat nou zou aanslaan. Voelt allemaal krampachtig aan. Hopelijk volgend jaar een Anoukje voor IJsland.quote:Op zondag 29 april 2018 12:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel doorhebben dat het een gelopen race is voor ze en dat ze ook weinig geld en moeite willen steken in de staging. Beter om te sparen voor volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |