Ja dat is de insta story van het officiële Eurovisie-kanaalquote:Op zondag 29 april 2018 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze heeft de regels ook niet gekregen.
Laat de hoofden dan ook maar gewoon zou je zeggen.
Inderdaad ziet er goed uitquote:Op zondag 29 april 2018 11:30 schreef Nexum het volgende:
https://twitter.com/DimaKaterusha/status/990523425528655872
Azerbeidzjan's rehearsal!
Dit komt rechtstreeks van het officiele Eurovision account, dus geen probleem!quote:Op zondag 29 april 2018 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is van de instastory van Eurovision zelfquote:Op zondag 29 april 2018 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de vrouw die het post komt uit Oekraïne. Vandaar m'n verwarringquote:Op zondag 29 april 2018 11:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is van de instastory van Eurovision zelf
Ziet er goed uit, de uitslag van deze semi wordt echt een rampquote:
Wat ben ik blij dat we in de tweede semi zittenquote:Op zondag 29 april 2018 11:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, de uitslag van deze semi wordt echt een ramp
Echt hè! Grote kans dat we de eerste niet eens zouden overleven..quote:Op zondag 29 april 2018 11:39 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we in de tweede semi zitten
Echt jaquote:Op zondag 29 april 2018 11:39 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we in de tweede semi zitten
Iemand opperde het idee om tijdens de mute-minuten een bordje met tekst omhoog te houden.quote:Op zondag 29 april 2018 11:45 schreef Chocoladesoes het volgende:
Wat wordt er nou gezegd over geen geluid? Kreeg het niet helemaal mee omdat ik andere dingen aan het doen was
Hopeloos inderdaad.quote:Op zondag 29 april 2018 11:50 schreef Fascination het volgende:
IJsland in de running voor laatste plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |