Bij mij doet hij het gewoon?quote:Op woensdag 18 april 2018 17:02 schreef Loekie1 het volgende:
Weet iemand waarom de website van Wie is de mol.com niet bereikbaar is?
Steve maakt zichzelf vooral verdacht en ik denk dat hij Jeffrey en Katrien er op die manier uitgewerkt heeft.
Bij mij doet realitynet.org het wel, maar zodra ik door wil klikken krijg ik een foutmelding via wifi. Pak ik 4g dan kan ik er wel gewoon op.quote:Op woensdag 18 april 2018 17:02 schreef Loekie1 het volgende:
Weet iemand waarom de website van Wie is de mol.com niet bereikbaar is?
Steve maakt zichzelf vooral verdacht en ik denk dat hij Jeffrey en Katrien er op die manier uitgewerkt heeft.
Beetje traag maar nu weer bereikbaar.quote:Op woensdag 18 april 2018 17:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij mij doet realitynet.org het wel, maar zodra ik door wil klikken krijg ik een foutmelding via wifi. Pak ik 4g dan kan ik er wel gewoon op.
Ik checkte toevallig, F5de 1x en toen verscheen ie.quote:Op zondag 22 april 2018 21:28 schreef KennyPowers het volgende:
Jullie zitten echt te F5en he.
(ik ook en ben steeds net te laat)
ik had beter niet kunnen F5'en zie ik. Volgens mij heeft Vier er gelijk een foto van de afvaller frontaal opgezet.. hoezo spoileren..quote:Op zondag 22 april 2018 21:28 schreef KennyPowers het volgende:
Jullie zitten echt te F5en he.
(ik ook en ben steeds net te laat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |