Blijkbaar heb je niets gelezen over wat de berichten tegenspreekt, zoals de dingen die die KNO-arts allemaal gezegd heeft, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 april 2018 21:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jawel. En ik word nogal treurig van veel reacties hier.
Maar heb zelf verder ook niks toe te voegen
Niet te snel treurig worden, opgelegd pandoertje van die Belgische krant.quote:Op maandag 16 april 2018 21:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jawel. En ik word nogal treurig van veel reacties hier.
Maar heb zelf verder ook niks toe te voegen
Jawel hoor. Sceptisch zijn is prima. Ben ik ook.quote:Op maandag 16 april 2018 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je niets gelezen over wat de berichten tegenspreekt, zoals de dingen die die KNO-arts allemaal gezegd heeft, bijvoorbeeld.
Dat je dat überhaupt durft te insinuerenquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:24 schreef Eiwitshake het volgende:
Raar dat kinderen die in dezelfde omstandigheden zitten in andere landen daar niet aan lijden.
Zou het ze zijn ingefluisterd?
Ben ik nu een xenofoob?quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat je dat überhaupt durft te insinueren
Nee hoor, die werkten wel.quote:Op maandag 16 april 2018 11:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is eerder vrij triest dat er mensen zijn die dit lacherig wegwuiven. Asielzoekers zijn blijkbaar de nieuwe Joden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |