Ik nog 2 weken vakantie.quote:Op zondag 15 april 2018 22:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
ik had best nog wel 2 dagen langer weekend gewild.
Mazzelaar !!quote:
Ik wil nog 2 weken vakantie.quote:Op zondag 15 april 2018 23:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mazzelaar !!
Wou dat ik dat kon zeggen vlieg van hot naar her steeds.. pff
Oohhhhhhh .... ik ook wel 6 weken en dan graag aan de Costa Brava..quote:
quote:
Oh, daar is dat voor.quote:
Vaker oefenenquote:Op zondag 15 april 2018 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, daar is dat voor.
Heeft alleen het hele weekend al totaal niet gewerkt.
Dat heet oververmoeid !!quote:Op zondag 15 april 2018 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, daar is dat voor.
We need you’re opinion on the FOKSTICKquote:Op zondag 15 april 2018 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, daar is dat voor.
quote:Op zondag 15 april 2018 23:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dieerachter staat?
Ik doe liever iets anders met mijn slurfje.quote:Op zondag 15 april 2018 23:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
En toen kwam er een olifant en die blies hey verhaaltje uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 april 2018 23:57 schreef -sabine- het volgende:
Lekker koezen![]()
Ik ben ingehaald en sta nu 17e
Sorryquote:Op zondag 15 april 2018 23:57 schreef -sabine- het volgende:
Lekker koezen![]()
Dan ben je te weinig hier geweest. Jij hebt een levenquote:Op zondag 15 april 2018 23:57 schreef -sabine- het volgende:
Lekker koezen![]()
iets minder lekkerquote:Op maandag 16 april 2018 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
anders was ik kapsalon gaan klappen als ik geen leftover pizza had
Thx Mark.quote:
ja dan is het een ander verhaal.quote:Op maandag 16 april 2018 00:03 schreef I. het volgende:
[..]
Heb een hekel aan aardappels, dus ook aan patat.
Ook niet zo'n fan van wodka, doe mij maar een goede whiskey.quote:Op maandag 16 april 2018 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dan is het een ander verhaal.
aardappelwodka een optie?
gaat het al weer beter met je zoon ?quote:Op maandag 16 april 2018 00:04 schreef -sabine- het volgende:
Eerder geleefd worden even, omdat zoon met psychose en moeder in zhuis, maar het gaat de goede kant op.
Ik pak je trug I. Let maar op!
Gefeliciteerd grrrr
quote:Op maandag 16 april 2018 00:04 schreef -sabine- het volgende:
Eerder geleefd worden even, omdat zoon met psychose en moeder in zhuis, maar het gaat de goede kant op.
Ik pak je trug I. Let maar op!
Gefeliciteerd grrrr
Ja, heel langzaam, maar beter is beter.quote:Op maandag 16 april 2018 00:07 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
gaat het al weer beter met je zoon ?
Ik ook.quote:Op maandag 16 april 2018 00:07 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Fijn dat het iig. de goede kant op gaat.
Heb er alle vertrouwen in dat je mij weer in gaat halen.
Oehquote:Op maandag 16 april 2018 00:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik ook.
Vannacht nog ga ik over je heen
Ok, trusten.quote:Op maandag 16 april 2018 00:10 schreef -sabine- het volgende:
Nu eerst even slapen. Zet ik nu de wekker en kom ik later terug voor de punten.
Voor nu welterusten en als je geluk hebt is Nattekat je straks niet voor.quote:Op maandag 16 april 2018 00:10 schreef -sabine- het volgende:
Nu eerst even slapen. Zet ik nu de wekker en kom ik later terug voor de punten.
neem een derdequote:Op maandag 16 april 2018 00:12 schreef I. het volgende:
Het zijn stiekem twee puddingbroodjes geworden.
Met de hulp van de Heere eindigt iedereen hoog!quote:
Snoeperquote:Op maandag 16 april 2018 00:12 schreef I. het volgende:
Het zijn stiekem twee puddingbroodjes geworden.
quote:Op maandag 16 april 2018 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn God. Met de hulp de Heeres heb ik gisterend de dagtop 100 postaantallen te weten ontwijken!
Ik heb er al 3 dagen achter elkaar niet ingestaan.quote:Op maandag 16 april 2018 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn God. Met de hulp de Heeres heb ik gisterend de dagtop 100 postaantallen te weten ontwijken!
Doe je toch iets verkeerdquote:Op maandag 16 april 2018 00:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 dagen achter elkaar niet ingestaan.
Geen wonder dat nattekut zo hard inloopt dan.quote:Op maandag 16 april 2018 00:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 dagen achter elkaar niet ingestaan.
Nattekat*quote:Op maandag 16 april 2018 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen wonder dat nattekut zo hard inloopt dan.
Heftigquote:Op maandag 16 april 2018 00:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik had andere bezigheden die duidelijk minder prettig waren.
Wat is het voordeel daarvan?quote:Op maandag 16 april 2018 00:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Linux Mint 18.3 "Sylvia" - Cinnamon (64-bit)
quote:Op maandag 16 april 2018 00:23 schreef m1st1g het volgende:
En anders echt hardcore http://www.damnsmalllinux.org/
water dusquote:Op maandag 16 april 2018 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
ik drink nu een glas bier, maar dan zonder gerstemout, hop en gist
Ah. Mijn server draait ubuntu, dus wil ik daar het liefst zo dicht mogelijk bij blijvenquote:Op maandag 16 april 2018 00:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon prettig werken. Net zoals Ubuntu.
Gemeentepils.quote:Op maandag 16 april 2018 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
ik drink nu een glas bier, maar dan zonder gerstemout, hop en gist
Ik draai thuis win server 2012 met een paar win 7/8 pc's en 1 laptop op mint.quote:Op maandag 16 april 2018 00:25 schreef I. het volgende:
[..]
Ah. Mijn server draait ubuntu, dus wil ik daar het liefst zo dicht mogelijk bij blijven
Vanmiddag ubuntu op m'n chromebookje gezet. Werkt ook primaquote:Op maandag 16 april 2018 00:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik draai thuis win server 2012 met een paar win 7/8 pc's en 1 laptop op mint.
Laptop is puur voor de experimenten.
quote:Op maandag 16 april 2018 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
Had gisteren een weetikveelwat hoeveelheid gedronken dus vandaag geen bier
quote:Op maandag 16 april 2018 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
haha waarom twee keer, kreeg gelukkig wel maar 1 notificatiequote:
Paar jaar geleden ook wel gedraaid maar toen niet echt bevallen. (Het was ook een te oude pc waarop ik het wilde proberen)quote:Op maandag 16 april 2018 00:28 schreef I. het volgende:
[..]
Vanmiddag ubuntu op m'n chromebookje gezet. Werkt ook prima
Ahh, ja dat helpt niet mee. Wil m'n chromebookje gebruiken om te developen.quote:Op maandag 16 april 2018 00:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Paar jaar geleden ook wel gedraaid maar toen niet echt bevallen. (Het was ook een te oude pc waarop ik het wilde proberen)
Ik gebruik het alleen om te spelen met linux. Alles draait hier goed genoeg op widows.quote:Op maandag 16 april 2018 00:29 schreef I. het volgende:
[..]
Ahh, ja dat helpt niet mee. Wil m'n chromebookje gebruiken om te developen.
Ah, naja WAMP werkt niet echt lekker, LEMP is vele malen praktischer, vandaar linux voor mijquote:Op maandag 16 april 2018 00:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen om te spelen met linux. Alles draait hier goed genoeg op widows.
Dat had ik van donderdag op vrijdagnacht. Terugkomen van de wekelijkse bieravond, toen hier blijven hangen terwijl ik een steeds groter stuk in mn kraag zoopquote:Op maandag 16 april 2018 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2018 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had ik van donderdag op vrijdagnacht. Terugkomen van de wekelijkse bieravond, toen hier blijven hangen terwijl ik een steeds groter stuk in mn kraag zoop
Natterkut hummel mad
kater of viel het wel mee? bij mij viel het wel mee, aangezien het pils was en niet het zware spul en goed water gedronken voor het slapen gaanquote:Op maandag 16 april 2018 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had ik van donderdag op vrijdagnacht. Terugkomen van de wekelijkse bieravond, toen hier blijven hangen terwijl ik een steeds groter stuk in mn kraag zoop
Natterkut hummel mad
Met Nginx heb ik geen ervaring. Wel met apache dat vind ik wel zo simpel aangezien ik er geen dynamische content op draai.quote:
quote:Op maandag 16 april 2018 00:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met Nginx heb ik geen ervaring. Wel met apache dat vind ik wel zo simpel aangezien ik er geen dynamische content op draai.
Ik gebruik het eigenlijk alleen om een paar plaatjes hosten zodat ik geen externe partij nodig heb.quote:
Oh, ja kan ook. Ik ben bezig met een projectjequote:Op maandag 16 april 2018 00:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk alleen om een paar plaatjes hosten zodat ik geen externe partij nodig heb.
Viel alles mee. Fles water naast bed, elke keer bij wakker worden flink lurke en tot drie uur blijven liggenquote:Op maandag 16 april 2018 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kater of viel het wel mee? bij mij viel het wel mee, aangezien het pils was en niet het zware spul en goed water gedronken voor het slapen gaan
Wil je er iets over vertellen?quote:Op maandag 16 april 2018 00:44 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, ja kan ook. Ik ben bezig met een projectje
quote:
quote:Op zondag 15 april 2018 05:34 schreef I. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn al een aantal platformen die zoiets doen, maar gewoon bagger slecht. Kan veel beter. Moet alleen nog even een leuke naam hebben.
Dit idee ?quote:
Zoiets, er zijn idd meerdere soorten, watched.li en tvmaze zijn ook een aantal voorbeeldenquote:Op maandag 16 april 2018 00:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dit idee ?
https://eztv.ag/forum/cat/episodes/
IS wel een hele slechte maar je kan er een idee opdoen.
Idd vaak beginnen ze ergens aan en na 3 maanden houd het op in de ontwikkeling en blijft dat half gare product gebruikt wordenquote:
Jup.. Wil er eigenlijk een PWA van maken, zodat je er mobiel ook makkelijk gebruik van kan maken.. Snel even een serie afvinken na het kijken etc.quote:Op maandag 16 april 2018 00:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Idd vaak beginnen ze ergens aan en na 3 maanden houd het op in de ontwikkeling en blijft dat half gare product gebruikt worden
Welterusten Grrrrrrrrrrquote:Op maandag 16 april 2018 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga lekker de slaap der kampioenen slapen
quote:Op maandag 16 april 2018 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga lekker de slaap der kampioenen slapen
Dat doe ik nu in excelquote:Op maandag 16 april 2018 00:56 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.. Wil er eigenlijk een PWA van maken, zodat je er mobiel ook makkelijk gebruik van kan maken.. Snel even een serie afvinken na het kijken etc.
Uhu, zou alleen net iets makkelijker zijn als je niet al die shit in excelsheets moet bijhoudenquote:Op maandag 16 april 2018 01:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het gaat mij er alleen om dat ik kan zien welke aflevering ik als laatste heb gekeken.
Wil je er nog een rating systeem aan hangen?quote:Op maandag 16 april 2018 01:00 schreef I. het volgende:
Als je ideeën hebt, let me know. Ik ben er nog wel even mee bezig.
Dat is importeren vanuit een txt filequote:Op maandag 16 april 2018 01:04 schreef I. het volgende:
[..]
Uhu, zou alleen net iets makkelijker zijn als je niet al die shit in excelsheets moet bijhouden
quote:Op maandag 16 april 2018 01:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wil je er nog een rating systeem aan hangen?
En hoe kom je aan die afleveringen.txt?quote:Op maandag 16 april 2018 01:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is importeren vanuit een txt file
dir/ad > c:\series\files\afleveringen.txt
Verschillende manierenquote:Op maandag 16 april 2018 01:09 schreef I. het volgende:
[..]Onder andere.
[..]
En hoe kom je aan die afleveringen.txt?
Gelukkig zijn er API's beschikbaar die dat soort data gewoon hebben voor op zo'n platform.quote:Op maandag 16 april 2018 01:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Verschillende manieren
O.a. zelf opnemen of rippen vanaf dvd en ook de wat minder legale manier.
Ik ben al wat ouder. Ik doe nog veel op de oude DOS manierquote:Op maandag 16 april 2018 01:12 schreef I. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er API's beschikbaar die dat soort data gewoon hebben voor op zo'n platform.
Nice. Krijg je dus een complete folder structuur voor alle series.quote:Op maandag 16 april 2018 01:13 schreef m1st1g het volgende:
Dir/ad /b/s maakt die lijst aan op de plek c:\series\files\afleveringen.txt als je dat start vanuit de map waarin je de series hebt staan.
Welke directory bedoel je ? die van de output of de series locatie ?quote:Op maandag 16 april 2018 01:16 schreef I. het volgende:
[..]
Nice. Krijg je dus een complete folder structuur voor alle series.
Hoop voor je dat je die directory wel backupt naar bijv. Google Drive?
De output ja, waar je bijhoudt wat je gezien hebtquote:Op maandag 16 april 2018 01:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Welke directory bedoel je ? die van de output of de series locatie ?
Als je pc crasht ben je je volledige handmade data kwijt, zou zonde zijn.quote:Op maandag 16 april 2018 01:21 schreef m1st1g het volgende:
Output maak je elke dag aan met taakplanner en de import in excel kan daar ook mee.
De series zijn niet te backuppen in een google drive of zo. Te veel data
quote:Op maandag 16 april 2018 01:23 schreef I. het volgende:
[..]
De output ja, waar je bijhoudt wat je gezien hebt
De output is niet zo belangrijk. Lijstje is in max 2 minuten gemaakt.quote:Op maandag 16 april 2018 01:23 schreef I. het volgende:
[..]
De output ja, waar je bijhoudt wat je gezien hebt
Ah, op die fiets. Nice.quote:Op maandag 16 april 2018 01:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
De output is niet zo belangrijk. Lijstje is in max 2 minuten gemaakt.
De excel file staat dan wel in de email elke dag.
Ook weer via taakplanner en een simpel mailprogrammatje dat via commandline werkt
Gmail is goed genoeg voor een .XLSX van 3 MB.quote:Op maandag 16 april 2018 01:27 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Nice.
Ben zelf toch meer van de cloudoplossingen, om te voorkomen dat data verloren kan gaan.
Ja is ook zo, heb het ook meer over de tooltjes die je nu lokaal draait om alles werkend te houdenquote:Op maandag 16 april 2018 01:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gmail is goed genoeg voor een .XLSX van 3 MB.
Die tooltjes die wat ouder zijn, staan allemaal veilig op een externe drive. Wat ik daar niet op heb staan is te vaak onderhevig aan updates dat ik dat toch opnieuw moet downloaden.quote:Op maandag 16 april 2018 01:33 schreef I. het volgende:
[..]
Ja is ook zo, heb het ook meer over de tooltjes die je nu lokaal draait om alles werkend te houden
Ah, duidelijk. Wel zo praktisch danquote:Op maandag 16 april 2018 01:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die tooltjes die wat ouder zijn, staan allemaal veilig op een externe drive. Wat ik daar niet op heb staan is te vaak onderhevig aan updates dat ik dat toch opnieuw moet downloaden.
Mark is net op gestaan.quote:Op maandag 16 april 2018 01:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alweer?
Kan of wil je niet gaan slapen uit angst voor de nachtmerrie over je club?
Pijnlijkquote:Op maandag 16 april 2018 01:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Op je moeder, ze lag dronken voor zijn bed
Nasty.quote:Op maandag 16 april 2018 01:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu heeft Mark een teennagel gescheurd en moet hij weer een pedicure nemen
Mark heeft geen tenen?quote:Op maandag 16 april 2018 01:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu heeft Mark een teennagel gescheurd en moet hij weer een pedicure nemen
Niet verder vertellenquote:Op maandag 16 april 2018 02:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mark heeft geen tenen?![]()
Ben je weer in de war met streepje?
Oh damn, kan ik morgen toch mijn teenslippers aan.quote:
flinke knaken voor een broodje rauw vlees.quote:
Dat zijn van die koeien die gemasseerd worden tochquote:Op maandag 16 april 2018 02:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
flinke knaken voor een broodje rauw vlees.
yupquote:Op maandag 16 april 2018 02:06 schreef I. het volgende:
[..]
Dat zijn van die koeien die gemasseerd worden toch
Beetje op de grond gaan liggen in een bar en over jezelf plassen zekerquote:Op maandag 16 april 2018 02:25 schreef I. het volgende:
Als je dronken bent moet je gewoon niet staand willen plassen eigenlijk
Zitten is ook een optie, maar wat ik net al zei, meestal zijn die wc's daar te goor voorquote:Op maandag 16 april 2018 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje op de grond gaan liggen in een bar en over jezelf plassen zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Let je daar nog op dan?quote:Op maandag 16 april 2018 02:27 schreef I. het volgende:
[..]
Zitten is ook een optie, maar wat ik net al zei, meestal zijn die wc's daar te goor voor
Ik wou net zeggen, als je daar op let ben je niet zo dronken en kun je ook gewoon staand plassenquote:
Worden de buren wel wakker, maar zij niet.quote:Op maandag 16 april 2018 02:33 schreef devzero het volgende:
Pas maar op de je hem niet te ver weg zet. Straks valt hij uit je raam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |