[Dit bericht is gewijzigd door thetruth op 24-12-2002 18:00]
[Dit bericht is gewijzigd door ABC-tje op 24-12-2002 18:00]
quote:Ja, en zelfs dan is het niet zo leuk.
Op dinsdag 24 december 2002 18:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
wel eerst heeeel veel drinken voordat je gaat kijken
quote:Nederland3, 20:28
Op dinsdag 24 december 2002 17:59 schreef bigwig het volgende:
Hoelaat, en op welke zender????Moet ik zeker zien, met een lekker koude goudgele rakker
Maar er schijnt ook een leuke scene te zijn:
Als hij in zijn auto aangereden door een vrouwelijke bestuurder.
Gaat ie lekker schelden.
quote:Tja jij studeert informatica niet echt de doelgroep voor Hazes (gezelligheid, sociaal leven, vrienden <niet via stud. ver.> )
Op dinsdag 24 december 2002 18:00 schreef speknek het volgende:[..]
Ja, en zelfs dan is het niet zo leuk.
Meest overgewaardeerde hype van het jaar.
Laat alleen maar zien hoe hij overal te laat komt en idd niks maar dan ook niks voor zijn fans overheeft.
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 18:02 schreef Elevation het volgende:
* ril *Vind je het erg als ik gewoon Blackadder's Christmas Carol ga kijken?
Al zit ik er aan te denken om heel af en toe eens te kijken tijdens reclame. Zo erg is Hazes niet, en wel een interessant type..
quote:Jij studeert niet eens.
Op dinsdag 24 december 2002 18:02 schreef thetruth het volgende:
Tja jij studeert informatica niet echt de doelgroep voor Hazes (gezelligheid, sociaal leven, vrienden <niet via stud. ver.> )
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 18:03 schreef victorinox het volgende:
Oh mijn god, een 7.6 op IMDb.
quote:
Date: 29 December 1999
Summary: Great documentary, unexpectedly beautiful.This movie, or documentary, whatever you want to call it, is one of the most moving pictures I have seen this year. I was genuinely shocked by the sheer honesty with which director John Appel has portraited one of the most loved and also one of the loathed folksingers of The Netherlands. We follow this extraordinary man through a series of setbacks and successes, ranging from a concert that turned into a disaster in Benidorm, Spain, the almost divorce from his third wife and he also shows us where he grew up and we see very close and personal shots of this magnificent singer on stage. Truly, this movie should be seen at more festivals across the world. It already received some prices at the Internetional Documentary Festival Amsterdam in 1999. If you can, you should see this one. Trust me.
jhhe oo mijn god..dit is echt te erg heheh
Ik heb 'm destijds in de bios gezien en heb me erg vermaakt. Het laat een heel treurig beeld zien van een man die alles had kunnen hebben en een enorme puinhoop van z'n leven heeft gemaakt.
Favo scene: De schoonouders in de caravan die met dochterlief oude video opnames aan het kijken zijn! De bril van die schoonmoeder!!!!!
Alleen dat al is het kijken van de hele film waard!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |